Jump to content

Huzar

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Huzar

  • Rank
    Member
  1. Sprawdziłem tak jak napisałeś, jest dobrze i działa. Oddzielne obiekty są mapowane na jednym modyfykatorze. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
  2. Witam, Zabieram się za mapowanie takiej postaci za pomocą unwrapa. Chciałbym by cała postać była na max 2 teksturach, jednak by siatki częsci obiektów nie były attachowane i stanowiły osobne obiekty. Tutaj pytanie, czy da się za pomocą unwrapa rozkładać siatki kilku osobnych obiektów tak, by stanowiły jako tekstura wspólncałosć, czy muszą być attachowane i stanowic jedną całość, by mogły być zmapowane na jednej teksturze. Do głowy mi przychodzi pomysł, by każdy obiekt który chce by był osobna siatką, np miecz, zmapować w unwrapie 3ds maxa, wyrenderowac siatkę, i przy mapowaniu nastepnego obiektu wczytac poprzednia siatkę, tak by wiedziec, gdzie ona ma miejsce na teksturze i gdzie mozna ustawic siatkę drugiego obiektu. I tak aż do rozłożenia całego modelu składajacego się z około 6 siatek na 1-2 tekstury. Pytanie jednak. Czy jest jakis inny sposób, tak by to była techniczne poprawnie i według obowiązujących norm, bym wiedział jak na przyszlość poprawnie mapować modele 3D. Nie jest to postac do jakiejkolwiek gry więc te normy nie będą jej obowiazywac. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy