
michalandrzej
Members-
Content Count
3 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
10 GoodAbout michalandrzej
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Polska, Łódź
-
witam mam nadzieję że ktoś będzie mógł mi pomóc. Mam w pudle 16Gb Ramu, i podczas nawet dużych scen na dużych ustawieniach max nie chce wykorzystać więcej pamięci niż 4,5 Gb. Nie robi róznicy czy scena jest duża czy mała i czy ustawienia renderingu są podkręcone czy default. Trochę mnie to gnębi, że 12Gb leży nieużywane a mogłoby trochę przyspieszyć rendering. Jest jakiś sposób żeby podnieśćilość wykorzystywanej pamięci podczas renderingu?? proc: i7 3930k 3,2Ghz graf: GTX 460 SE pamięć 16 GB 1666 płyta: GIgabyte GA-X79-UD3 system: win7 64bit
-
3d max/vray używa 2 gb, z 3 dostępnych - przyczyna?
michalandrzej replied to DamianRC's question in 3ds max
witam mam nadzieję że to odpowiedni wątek i ktoś będzie mógł mi pomóc. Mam w pudle 16Gb Ramu, i podczas nawet dużych scen na dużych ustawieniach max nie chce wykorzystać więcej pamięci niż 4,5 Gb. Nie robi róznicy czy scena jest duża czy mała i czy ustawienia renderingu są podkręcone czy default. Trochę mnie to gnębi, że 12Gb leży nieużywane a mogłoby trochę przyspieszyć rendering. Jest jakiś sposób żeby podnieśćilość wykorzystywanej pamięci podczas renderingu?? proc: i7 3930k 3,2Ghz graf: GTX 460 SE pamięć 16 GB 1666 płyta: GIgabyte GA-X79-UD3 system: win7 64bit -
hej, trochę słabo się jeszcze orientuję w realnych różnicach między GPU a CPU, więc proszę o radę. Zmieniam sprzęt i bardzo łakome jest dla mnie stwierdzenie, że moge przyspieszyć 20-krotnie czas renderingu z dobra kartą graficzną. Pytanie brzmi czy znaczy to również, że nie potrzebuję do tego również potężnego procesora?? Bo kasy na sprzęt mam ok 6 tys. więc w tej cenie nie zmieszczę jednocześnie dobrego quadro i dobrego i7. Tak naprawdę rendering rzeczywisty w viewportach nie jest mi niezbędny, natomiast zależy mi na szybkości i jakości renderingu końcowego. Może więc, przy takim budżecie pozostać przy tradycyjnym CPU i poczekać aż technologia renderingu w GPU się rozwinie i stanieje? Z góry dzięki za fachowe rady