
Grimous
Members-
Content Count
4 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
10 GoodAbout Grimous
-
Rank
Member
-
Niestety żadna z sugestii nie pomogła. Próbowałem również zamieniać bryły na editable poly po poprzednim dodaniu poligonów w celu zwiększeniu rozdzielczości siatki geometrycznej, ale to również nie pomogło. Stoję w miejscu.
- 6 replies
-
- 3ds max
- 3ds max 2012
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Shader do pobrania: http://www.mediafire.com/?sux6de1r9m2t5y7
- 6 replies
-
- 3ds max
- 3ds max 2012
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Witam wszystkich Od jakiegoś czasu staram się odtworzyć w maksie stół pokazany na załączonych obrazkach (są to ZDJĘCIA, nie rendery) http://i1237.photobucket.com/albums/ff470/Grimous2/table_real01.jpg http://i1237.photobucket.com/albums/ff470/Grimous2/table_real02.jpg Używam V-Ray'a. Mój problem zauważycie na załączonym poniżej próbnym renderze. http://i1237.photobucket.com/albums/ff470/Grimous2/table01.jpg Otwórz krawędzie przeźroczystych brył zawierają dziwne, jaskrawe światła (wygląda to jak pikseloza), których nie widać w załączonych zdjęciach prawdziwego stołu. Nie są one winą odbić, zmniejszanie wartości odbić do 0 nic nie poprawia, ustawianie sub-pixel mapping'u też nic nie daje. Nie jest to również sprawa aliasingu (zmiana parametrów nie wpływa na efekt) czy rodzajów oświelenia bądź enginów GI. Jedyne co zmniejsza (lecz nie eliminuje) liczbę tych nazwałbym to artefaktów jest zmniejszanie wartości IOR, lecz po pierwsze nie rozwiązuje to problemu całkowicie, a po drugie zmienia sposób refrakcji całego obiektu, a to nie jest pożądane. Poniżej zamieszczam jeszcze obrazek z parametrami materiału przeźroczystych brył http://i1237.photobucket.com/albums/ff470/Grimous2/table02.jpg Prosiłbym o jakąkolwiek pomoc :)
- 6 replies
-
- 3ds max
- 3ds max 2012
-
(and 3 more)
Tagged with: