Jump to content

palitu

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About palitu

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    łomża
  1. Jako że nie mam wstępnych animacji, pokazuję klatkę tego co modeluję, dodam że model nie jest kompletny. Na klatce widać dwa budynki, finalna wersja będzie miała 4 budynki. Całość będzie renderowana w mental ray'u http://imageshack.us/photo/my-images/22/testzi.jpg/
  2. Chodzi mi o oba zagadnienia. Jedno i drugie wpływa na realizm animacji także wszelkie wskazówki będą bardzo pomocne no i przepraszam za kiepskie wysłowienie się;]
  3. Hej. Jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość;P Szukałem tego tematu na forum ale albo nikt nie miał takiego pytania albo mam coś z oczami Otóż w mojej pracy inżynierskiej chciałbym uzyskać dobrej jakości animację kamery (3DS MAX, wizualizacja architektury) Chodzi o to w jaki sposób uzyskać taki poziom realizmu kamery aby to na co patrzy kamera nie wyglądało sztucznie. Nie jedną animację w życiu widzieliście i zgodzicie się że na pierwszy rzut oka ktoś kto siedzi w grafice odróżni realną kamerę od tej "wirtualnej". Słyszałem że ilość klatek finalnego materiału ma duże znaczenie ale nie sprawdzałem tego, oczywiście motion blur też tutaj pomoże ale w dalszym ciągu będzie to coś co odróżnia kamerę "wirtualną" od realnej. Znacie jakieś techniki którę mogą poprawić poziom realizmu?? z góry dzięki za pomoc i cieszę się że tu trafiłem;]
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy