Jump to content

PolGraphic

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About PolGraphic

  • Rank
    Member
  1. Witam, posiadam pewien problem z trawą (billboardową "prostą", żadne tam hair & fur) w 3ds max. Trwa składa się z kilku przenikających się plane'ów z nałożonym materiałem (tekstura diffuse, mapa przezroczyści w opacity). Co ciekawsze, tekstury i siatkę pobrałem ze sprawdzonego źródła (dostępne na darmowej licencji od autora wielu świetnych modeli). Także jest to raczej wina jakiś moich ustawień niż np. niedopasowanej/złej tekstury (szczególnie że widziałem już sporo przykładów zastosowania tej trawy przez innych użytkowników). Otóż: w czasie renderingu wokół trawy widać białe krawędzie. Zmiana koloru diffuse/ambient materiału na zielony niejako sprawia że problem jest mniej widoczny (krawędzie zlewają się lepiej z teksturą trawy), jednak pozostaje. Po poszukiwaniach w Internecie (i na naszym forum) moje podejrzenie padło na filtrowanie tekstur. Jednak zarówno wybranie opcji none dla tekstury w materiale, jak zmiana tej wartości na inną nie pomogła. Podobnie bezowocna okazała się zmiana parametru blur tekstury. Mój problem (w wersji z białymi krawędziami, przy jednej z kombinacji ustawień tekstury diffuse):
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy