Jump to content

mateusz_debkowski

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About mateusz_debkowski

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć MaxymilianMax Cieszę się, że się podoba. Na pewno pierwsze projekty w UE4 wymagają trochę więcej czasu i energii, żeby uzyskać docelową jakość sceny. Jak już się ogarnie z czym to się je i się zbuduje podstawową bibliotekę materiałów/tekstur/modeli to praca idzie baardzo szybko. Osobiście uważam, że nakład pracy w UE4 tylko z pozoru wydaje się większy niż w Vray/Corona - kwestia zbudowania fajnego workflow. Później można się bawić - wszystkie rendery w 8k, rendery 360 generują się w kilka sekund, a 90sekund animacji 4k60fps to kwestia 20-30min. Plus dochodzą do tego wycieczki VR, albo po prostu poruszanie się po całej scenie na standardowym ekranie w zwykłym game mode więc cały "produkt" można przedstawić na wiele sposobów w krókim czasie:) Cały projekt tj. 6 apartamentów i około 2000m2 części wspólnych/rekreacyjnych zajęło ok 2 miesięcy przeplatając się w międzyczasie z innymi projektami.
  2. Wizualizacje wykonane dla Imerza. W sumie przygotowaliśmy 6 różnych apartamentów i część wspólną apartamentowca w Unreal Engine 4 pod VR. Animacja nagrana w 60fps 4k z użyciem ray tracingu. Więcej ujęć i animacja na behance: https://www.behance.net/gallery/85299303/LC-Apartments-in-West-Palm-Beach-Florida-UE-4?fbclid=IwAR0sCV5VbGBQRA2odQg6-sr2JDOvaPLipr4FXr_-LWcoi6F5dKH20alSPi8
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy