Jump to content

mosh

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About mosh

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Grajewo, Poland
  1. a jest tu ktos kto chcialby napisac scenariusz do 15 minutowego filmu:>
  2. wszystkiego dobrego i wlochatego krolika:D
  3. moim zdaniem mybesthost.... jest jescze darmoland :) od biedy moze byc
  4. siema jestem tu nowy... wogole tak to interesuje sie filmem i chce w przyszlosci cos z tym robic... chcialbym zpytac Was jaka kupic sobie najlepiej kamerke (oczywiscie tylko ze nei zaraz za niewiadomo ile kasy... bo z tym gorzej:) )... pzd.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy