Jump to content

Loozack

Members
  • Content Count

    4,071
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Loozack last won the day on February 18

Loozack had the most liked content!

Community Reputation

518 Excellent

7 Followers

About Loozack

  • Rank
    Freelancer
  • Birthday 06/24/1984

City (optional)

  • Miasto
    Łódź

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hmm, może auto i lustro wyrenderować na osobnym passie, w którym lustro ma alfę ustawioną na -1 (lub 0, nie pamiętam już)? Dzięki temu auto za lustrem będzie wymaskowane na czarno. Trzeba tylko do tego patentu rozciągnąć maksymalnie ten teleport, żeby objął cały kadr, nie ruszając przy tym jego pivotów ani skali, żeby animacja "ripple" została dokładnie ta sama. Nie wiem czy to pyknie, ale to pierwsze co mi przyszło do głowy 😉 Albo wyrenderować samą maskę w scanline - auto ma biały materiał, powiększone lustro i tło czarny, puszczamy animację i voila, pozostaje tylko to poskładać.
  2. Ooo, super, że dalej ciśniesz. Fajna ta retro-teledyskowa prevka, czekam na więcej 🙂
  3. Nie wiem czy już było na forum czy nie, ale jak ktoś lubi rzeźbić w 3d to może mu się przyda, bo wygląda to zajebiście 🙂 https://www.artstation.com/artwork/DxZVgo
  4. Far Cry: Blood Dragon był świetny, też polecam, szczególnie jeśli komuś podobało się Kung Fury 😉 A z nowszych to ostatnio namiętnie cisnę w darmowe Call of Duty Warzone. Jeśli chodzi o multiplayer to zawsze byłem fanem Battlefielda, ale ten CoD to ewenement - połączenie klimatu Battlefield 3 z akcjami rodem z Just Cause - polecam, wciąga niemiłosiernie.
  5. Nice. Dodatek "Facebook Container" do Firefoxa coś chyba czasem blokuje trochę za dużo 😉
  6. Loozack

    aerial1

    Wypas
  7. W mailu dostałem normalnie obrazek a tu taki numer... tak czy siak śmiechłem.
  8. Czy ta zniżka 25% jest jednorazowa czy utrzymuje się również przy corocznym przedłużaniu licencji? Poza tym to aż ciężko to wszystko skomentować. W czasach, gdy w stronę blendera zwraca się coraz więcej dużych graczy, Autodesk postanawia nie tyle strzelić sobie w stopę, co wetknąć odbezpieczony granat w odbyt.
  9. @adek, myślę, że nie ma co się zastanawiać tylko ściągać tę modyfikację 😉 Choćby dla samego pierwszego punktu, zawsze to jakieś udoskonalenie. To fajnie, że śledzisz nowinki i jesteś otwarty na krytykę, chociaż w tym przypadku mam czasem opory, bo to trochę tak, jak bym Ci mówił, że Twoje dziecko ma za duże uszy 😉 Swoją drogą, skoro nie ma idealnego silnika pod community i galerię to nie rozważałeś może, żeby wykorzystać dwa silniki? W takiej sytuacji strona główna skupiałaby się głównie na galerii, a forum byłoby dodatkiem, gdzie można by znaleźć ogłoszenia o pracę, newsy i memesy... just saying 😉
  10. Też mam kilka uwag dotyczących rzeczy, które gryzą mnie od dłuższego czasu: 1. Wrzucanie prac do galerii jest bardzo nieintuicyjne. Przydałaby się opcja dodawania pracy bezpośrednio na stronie głównej, bo teraz trzeba najpierw wbić się do galerii, tam z kolei wybrać kategorię (imo zbędne), a ostatecznie zdecydować czy chcemy tworzyć album czy dodać każdy render jako osobną grafikę. Poza tym, o czym przekonałem się ostatnio, gdy chce się wrzucić animację to robi się to jeszcze inaczej, bo trzeba utworzyć wątek na forum, a ten, nie będąc częścią galerii, nie ma szans pojawić się w żadnej formie na stronie głównej. 2. Będąc przy stronie głównej kilka rzeczy również bym zmienił, bo teraz gdy wchodzimy w jakąś wyróżnioną pracę to przenosi nas do jednego obrazka, a strzałki boczne w jednej chwili przeniosą nas do innego obrazka z serii, a w drugiej do zupełnie innego projektu - trochę to chaotyczne. 3. Tytuły typu "jakas_nazwa.jpg" i bijące po oczach avatary poniżej, które wręcz odciągają wzrok od głównej miniaturki, również nie wyglądają zbyt dobrze moim zdaniem. Nie wiem jak mają inni ale przyznam, że rzadko kiedy chce mi się kliknąć w jakiś obrazek na stronie głównej, szczególnie gdy widzę całą serię w "ostatnio dodanych", bo nie chce mi się wszystkiego potem przeklikiwać. A jak już kliknę to rzadko chce mi się komentować, bo każdy obrazek jest traktowany jako oddzielna praca, więc trudno o ciągłość dyskusji, a sprawdzać co chwila pod innym obrazkiem czy ktoś czegoś nie napisał to raczej kiepska opcja. Niezręcznie mi to pisać @adek, bo wiem, że zainwestowałeś całkiem sporą sumę w nowy silnik forum, ale moim zdaniem oferuje on jedną z najsłabszych i najmniej intuicyjnych galerii jakie dane mi było widzieć. Ostatnio raczej modny jest minimalizm i upraszczanie, a tu mamy chaos i niepotrzebne skomplikowanie, bez spójnej struktury czy choćby możliwości oglądania obrazków na pełnym ekranie. Mimo wszystko mam wielką nadzieję, że to tylko wersja "beta" i że masz jeszcze siłę i chęci na to, żeby coś zmienić, w czym zarówno ja jak i zapewne inni chętnie Ci pomożemy 🙂 Pozdrawiam.
  11. Wow, gratuluję, wyszło świetnie.
  12. Dżiżass, stary... piękność 😉
  13. @GRiPi, wow, dzięki. Z plenerem to był taki spontaniczny pomysł i przyznam, że nie poświęciłem mu aż takiej uwagi jak studiu. W dodatku Forest Pack Lite działa tylko na płaskiej powierzchni, więc całość wygląda jak stół bilardowy;) Do tego HDRka w tle zamiast modeli drzew dla skrócenia czasu renderingu, długo by pewnie wymieniać. Ale zabawne jest to, że inna osoba powiedziała mi, że plener z tego wszystkiego najlepszy, więc wyrównałeś:D @JmTm00, dzięki, pewnie: procek i7 5820k @4GHz, 16gb ram, RTX 2060 Super 8gb - liczone na gpu w VRayu Next, średnio 2-3 minuty na klatkę, potem całość potraktowana denoiserem. @alex3d i @KLICEK, dzięki. Heh, rzeczywiście nazwa trochę myląca;) Pozdrawiam.
  14. Dzięki za komentarze, cieszę się, że się Wam podoba. @chudy, to ujęcie było mocno problematyczne dla mnie, też mi ciągle czegoś tam brakowało i renderowałem je w sumie 5 razy, ale tak jak zauważyłeś, wciąż jest nieco nudnawe. Na pewno smaku dodałoby jakieś długie lub punktowe światło przesuwające się wraz z kamerą, ale dla spójności dobrze by było użyć podobnych w pozostałych ujęciach, a nie chciałem aż tak wszystkiego modyfikować.
  15. Około 9 lat temu miałem okazję zrobić dla klienta animację polskiego motoszybowca J6 Fregata, z której swojego czasu byłem bardzo zadowolony, ale wkrótce zacząłem czuć niedosyt i nieodpartą chęć powrotu do niej. Teraz, gdy mam większe doświadczenie, lepszy sprzęt i dostęp do nowszego oprogramowania, ten dzień nadszedł i postanowiłem zamienić chęci w czyn. Tak oto powstał poniższy remake, dajcie znać co o nim myślicie. Modeling, rigging, shading & texturing: Piotr Luziński Lighting & animating: Piotr Luziński Rendering & compositing: Piotr Luziński Music: audiojungle.net SFX: freesound.org HDRI: hdrihaven.com & nordicfx.net
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy