Jump to content

Pipboy

Members
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Excellent

About Pipboy

  • Rank
    Member
  1. Dzięki za info. Sprawdzę po południu jak przyjdę z roboty. W razie czego to będę pytał dalej heheh.
  2. Heheh Czyli aby połączyć wszystkie obiekty w jeden co mam zrobić? To co się pokrywa mam połączone ale mam też nie pokrywające się, a chciałbym połączyć to w jedną całość. ( myślałem że tym mergem właśnie) Wogóle ten Illustrator jest mało intuicyjny albo mi się tak wydaje na początku pracy z nim.
  3. No ok. Ale ona pożniej zaznacza całość i daje opcję merge. Czyli wszystkie obiekty są łączone w jeden. Jak ja daje merge to nic się nie dzieje.
  4. Maluje blob brushem ( shift+b ).
  5. Na początku zaznaczam, że odpaliłem dopiero program i jestem strasznym laikiem. Robię sobie swój rysunek zgodnie z tym tutorialem: Około 6 min. pani co prowadzi tutoriala zaznacza całość i klika zakładkę Object następnie Expand appearance. U mnie opcja ta jest nieaktywna (wyszarzona) . Czy ktoś może wyjaśnić o co chodzi i jak to zmienić aby opcja ta była dostępna.
  6. Model z zbrusha posłużył jak najbardziej jako referencje . Wogole uproszczony model importowane do AutoCAD aby go orientacyjnie wymiarowych i dorobić fundament..
  7. Witam Chciałbym przedstawić proces tworzenia rzeźby dzików , umiejscowionych w Świdnicy (woj. Dolnośląskie). Jest to mój projekt, który był wynikiem konkursu ogłoszonego przez miasto. Chciałbym w kilku fotkach pokazać proces tworzenia od projektu w Zbrushu po sam odlew z brązu. Kilka danych : - całość prac trwała ok. 13 miesięcy - odlew robiony był metodą "wosku traconego" - odlew waży ok 1200-1300 kg Projekt - Aleksander Mazij Rzeźba - Grzegorz Łagowski Odlew - GZUT Gliwice Zdjęcia przedstawiają kolejno: - wizualizacje rzeźby ze Zbrusha - uszczegółowione modele z gliny - świeży odlew przed "patynowaniem" - gotowy odlew po patynowaniu zamontowany na miejscu Więcej fotek : http://swidnica24.pl/dziki-zajely-franciszkanska-foto/ http://www.ws-24.pl/wiadomosci-24/1-wiadomosci24/16125-dzika-widnica-foto
  8. Pipboy

    GO Z do 3ds

    Mam pytanie o export do maxa. Jak odpalam Goz to mesh jest w 3ds strasznie mały. Wiecie może czy da się jakoś o pokorygować ?
  9. Wrzucam progres robót. Wrzuciłem model do maxa i renderuje mentalem. Zastanawiam się czy dodać jeszcze jakąś koszule lub innego ciucha , oczy coś kiepsko narazie
  10. W wolnej chwili rzeźbie postać szachraja, głowe samą właściwie. Docelowo mam zamiar oteksturować i rendera zrobic w maxie. Przedstawiam moją pracę na tę chwile.
  11. Witam Aby już całkiem nie zardzewieć postanowiłem jakiś czas temu w wolnych chwilach coś porzeźbić. Padło na postać oficera. Robię bez specjalnego conceptu co niestety widać trochę :/. Oto co narazie udało mi się zrobić, większość w sumie to w maxie jak narazie. Komentarze i uwagi jak najbardziej mile widziane hehe.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy