Skocz do zawartości

Silver Avard: Cleo


Rekomendowane odpowiedzi

2_2010-08-27-170935_g.jpg

Witajcie,

 

Przedstawiam prackę, którą dłubałem w wolnych (niewielu) chwilach przez 5 miesięcy. Długo to znów trwało, ale dobrnąłem wreszcie do końca. Projekt w założeniu surrealistyczny, wykonany został w 3ds max 9 oraz Zbrush 3.5, zrenderowany Mental Rayem, włosy to hair and fur mr prim, poskładany w całość w Photoshopie.

 

 

 

 

 

Praca jest kontynuacją wątku WIP

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=61773&page=3

 

Pozdrawiam i mam nadzieję, że się spodoba!

 

EDIT: Nieco większa rozdziałka tutaj.

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 48
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mnie się podobają jaszczurki, piersi i szyja z obojczykami. Co mnie się nie podoba? Włosy nadal mają niezgrane oświetlenie, usta mają dziwny kolor i niezbyt seksowny kształt. Oczy są ładne ale przydałoby się trochę zaróżowienia w kącikach gałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za Wasze opinie!

Bardzo miło wiedzieć, że się podoba :)

 

Gomez - ja też mam z tym zawsze problemy, mr prim to koszmar. Do mr prima używałem standardowego shadera włosów tego z zakładki material, nie natomiast mentalowskiego. Same włosy w tej wersji którą widać renderowały mi się 6,5 godziny, żeby to jakoś wyglądało :/ (po części to moja wina, bo waliłem wszystkie cienie jako raytrace, shadow mapy mnie irytowały). Najbardziej obciąża segmentacja no i oczywiście ustawienia AA (tutaj były 1x16). Najlepiej same włosy układać na maksymalnym uproszczeniu i wypieszczać dopiero na render ostateczny. Fryzka, akurat przy tym kształcie, najwygodniej dała się opanować nadaniem H&F na szereg splajnów, między którymi potem włosy interpolowały. Nie obyło się bez delikatnych podmalówek w fotoszkopie.

 

Tutaj jeszcze kilka innych ujęc modelu:

 

zb_all.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzoooo fajne. Zdecydowanie co najmniej silver się należy. Dla mnie praca troszkę nawiązująca do Borisa Vallejo. Jakoś tak mi się od razu z nim skojarzyła. Tylko on jeszcze zawsze jakieś mocniejsze tło dawał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ma piękne!, wielkie!, cudowne!...oczy... @_@

 

Nienawidzę lasek w 3D. Są takie...właśnie. Wykrzywiają mi sposób postrzegania kobiecej urody xD

 

A tak na poważnie. Świetna praca. Fajny pomysł. Gratulacje ukończenia, fronta...no i myślę, że miejsce w galerii się należy.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota. Mam tylko jedną uwagę. Cień z włosów skutecznie skrócił podbródek przez co wydaje się jak by twarz nie była proporcjonalna. Nie czepiam się, tylko zwróciło to od razu moją uwagę. Po za tym reszta wszystko pięknie. Pozdrawiam i gratuluję pomysłu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne za wszystko :D

To mój pierwszy front na max3d w życiu :D

 

Z cieniem na twarzy prawdopodobnie racja. Z włosów i tak jestem zadowolony bo zapowiadało się na katastrofę, jakkolwiek mogło by to rzeczywiście o wiele lepiej wyglądać. Co do czepialstwa - ja z chęcią wysłucham. Na pewno już tego w tej pracy nie poprawię, ale naukę jakąś na przyszłość wyniosę :).

 

A teraz Was zasypię obrazkami bihajnd-de-scinesowymi :D

 

Wczesny koncept

concept.jpg

 

Basemesh i wczesny sculpt

003.jpg

 

Gałka oczna

eye.jpg

 

Ciuszek

cloth.jpg

 

Włosy

hair.jpg

 

Jaszczur

lizard.jpg

 

Setup oświetlenia (o ile cokolwiek widać w tym burdelu)

lightsetup.jpg

 

Zrenderowane warstwy (jednakże nie nakładane żywcem w całości, natomiast wycinane tu i tam)

layers.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za gryzoniem - oświetlenie strasznie szpeci jej podbródek. bez włosów widać jeszcze jej prawy policzek i fragment gdzie wszystko się jeszcze wyjaśnia, w finalnej wersji jednak kosmki włosów zasłaniają ten fragment dodatkowo skracając jej szyje. no i fryzurka robi jej twarz taką pucułowata :)

 

ale generalnie jest uber :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna praca, jedynie broda niedoświetlona przez co sprawia wrażenie jakby miała lekki zarost. Wygumowanie kawałka hair shadow bardzo by pomogło.

Oprócz tego świetne wykonanie i pomysł też.

Edytowane przez Ania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem nic nie pisać bo tak na szybko wleciałem zajrzeć co tu nowego i nawet nie czytałem postów ale nie mogłem nie napisać że bardzo podoba mi się kobitka z "wczesnego konceptu" ta na zielonym tle. Usta, oczy nos piękna:) Taki zaniepokojony wyraz twarzy bardzo pasuje do jej urody:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ponownie za ciekawe komentarze :D

 

Z tym obszarem cienia przy podbródku i szyi to racja, niestety nie widziałem tego kiedy składałem obrazek w całość. Być może postaram się to potem poprawić.

 

Sammael_at - a możesz precyzyjniej wyjaśnić o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna praca Artur. Babeczka bardzo smakowna i rewelacyjnie zrobiona (szczególnie od szyi w dół). Co do twarzy to te zuby jakoś mi nie leżą (chyba są za grube i za obłe) i oczy chyba powinny być bardziej "dopasowane" do reszty (prawe oko - patrząc na obraz - w lewym i prawym rogu nie dochodzi do kącika), ale wiem, że dobrze zrobić oko to strasznie trudne. Szkoda tylko, że to często oczy decydują o realizmie. Jak to mówią "it's all in the eyes".

To jedyne crits bo cała reszta jest na najwyższym poziomie. Ode mnie 4****

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękować :)

 

Sorry za odgrzewanie jeszcze starego kotleta, ale z pewnych powodów musiałem wygrzebać minimalnie starszą wersję obrazka z większą rozdziałką (w takiej był renderowany), przy okazji poprawiłem nieco ten cień na twarzy o którym często wspominaliście. Dla porządku więc wrzucam tutaj i w pierwszym poście.

 

FINAL2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności