Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Użyłem VRayLight przy oknie i puściłem render i wyskakuja mi na scianach takie dziwne kropki - od czego to jets i jak to wywalić ?

 

2.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ciągle to shade rate a ja nie wiem gdzie to jest i gdzie to zmienic i wogóle gaddemyt?? help?

peace

Napisano

w Brazilu jest to w zakladce luma serwer a co do vraya:

 

cyt Aleksander: No coz, VRaya uzywam bardzo zadko - ale na pierwszy rzut oka przyczyna twki w parametrze Max Rate w zakladce Irradiance Map (wpisz tam 0 zamiast -2 - ustawiles bardzo siermiezny sampling, stad brud na renderze). Podciagnij poza tym Interp. Samples na ok. 30.

Po tych zabiegach wszystko powinno byc czysciutkie - VRay to naprawde zwierzatko podatne na tresure.

Tak wogole to raczej nie podciagal bym Secondary Multiplier Bounces na 0.9, bo scena robi sie mydlana (chociaz to kwestia gustu) - wystarczy 0,5 / 0,6, a w zamian za to podciagnac parametr Depth (mniej wiecej odpowiednik parametru Bounces dla Brazila) -jezeli uzywasz Direct Computation. Jak widze wolales przerzucic sie na photony, wprowadz poprawki, o ktorych wspomnialem, jak nie pomoze, to wrzuc jeszcze ustwienia Photon Maps.

 

 

cyt. Bacry: A tak dla ścisłości, to jak robisz jakieś zmiany w ustawieniach to widzisz różnicę. Bo masz ustawione używanie zapisanej mapy irradiance?. Tak jak pisał Aleksander możesz spokojnie ustawić Max Rate w zakladce Irradiance Map na -1, 0 potrzebne jest przy dużej ilości zakrzywionych powierzchni (ciężko mnie zrozumieć:D, np. żaluzje). A o photonach się nie wypowiadam, bo zawsze korzystam z direct computaion:D.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności