Napisano 22 Wrzesień 200420 l Użyłem VRayLight przy oknie i puściłem render i wyskakuja mi na scianach takie dziwne kropki - od czego to jets i jak to wywalić ?
Napisano 23 Wrzesień 200420 l ciągle to shade rate a ja nie wiem gdzie to jest i gdzie to zmienic i wogóle gaddemyt?? help? peace
Napisano 23 Wrzesień 200420 l w Brazilu jest to w zakladce luma serwer a co do vraya: cyt Aleksander: No coz, VRaya uzywam bardzo zadko - ale na pierwszy rzut oka przyczyna twki w parametrze Max Rate w zakladce Irradiance Map (wpisz tam 0 zamiast -2 - ustawiles bardzo siermiezny sampling, stad brud na renderze). Podciagnij poza tym Interp. Samples na ok. 30. Po tych zabiegach wszystko powinno byc czysciutkie - VRay to naprawde zwierzatko podatne na tresure. Tak wogole to raczej nie podciagal bym Secondary Multiplier Bounces na 0.9, bo scena robi sie mydlana (chociaz to kwestia gustu) - wystarczy 0,5 / 0,6, a w zamian za to podciagnac parametr Depth (mniej wiecej odpowiednik parametru Bounces dla Brazila) -jezeli uzywasz Direct Computation. Jak widze wolales przerzucic sie na photony, wprowadz poprawki, o ktorych wspomnialem, jak nie pomoze, to wrzuc jeszcze ustwienia Photon Maps. cyt. Bacry: A tak dla ścisłości, to jak robisz jakieś zmiany w ustawieniach to widzisz różnicę. Bo masz ustawione używanie zapisanej mapy irradiance?. Tak jak pisał Aleksander możesz spokojnie ustawić Max Rate w zakladce Irradiance Map na -1, 0 potrzebne jest przy dużej ilości zakrzywionych powierzchni (ciężko mnie zrozumieć:D, np. żaluzje). A o photonach się nie wypowiadam, bo zawsze korzystam z direct computaion:D. pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto