Jump to content
  1. Max3D.pl

    1. 87.7k
      posts
  2. Graphics

    1. Work in progress (WIP)

      Nie jesteś pewien czy uda ci się osiągnąć zamierzony efekt? Czy po prostu chcesz pokazać swoje umiejętności? Tutaj na pewno otrzymasz przydatne komentarze.

      337.1k
      posts
    2. Animacje

      Jest to miejsce, gdzie możecie zamieszczać zarówno ukończone animacje jak i prace w toku (WIP).

      26.6k
      posts
  3. Dyskusje

    1. Hardware

      Tutaj kierujcie wszelkie posty związane ze sprzętem ...

      39.5k
      posts
    2. 21.8k
      posts
    3. 85.7k
      posts
    4. 11.6k
      posts
  4. Pytania i odpowiedzi

    1. 55.6k
      posts
    2. 9.8k
      posts
    3. 11k
      posts
    4. 112
      posts
    5. 1k
      posts
    6. 100
      posts
  5. Ogłoszenia

    1. 5.3k
      posts
  6. Archiwum

    1. 392.4k
      posts
    2. 68.8k
      posts


  • Join Max3D.pl

    Create account to join discussions and upload graphics.

  • Ostatnio w W.I.P

    • Dzięki bardzo! Poniżej +-4h od kulki
    • O kurcze - Ania... kope lat... co do pracy... wygląd szczupaka/baracudy to pierwotne założenie, choć pewnie mógłbym go dopracować... jakieś narośla itp... jak sie tak przeglądam to wydaje mi sie, że za duże zęby zrobiłem... historia jaką scena ma opowiadać polega na tym, że nurek obserwuje humbaki, pojawia się wunsz i wieloryby mają podejmować ucieczkę... wunsz pojawił się,bo poluje na humbaki, ale nurek zwraca jego uwage np. ze względu na jaskrawą butlę... humbak płynący w górę próbuje się oddalić od paszczy... Mýślałe pozmirniać trochę poze leviatana - próbowalem go zrigować i trochę przestawić, ale coś mi się przytkało i blender sie wysypał... może siatka za gęsta... może jeszcze coś zmienię, ale nie obiecuję, bo w głowie siedzi mi teraz zupełnie inny projekt... duży... bez potworów... animacja... ale tą serię chciałbym kontynuować, kurcze czemu doba ma tylko 24 godziny....
    • Szkic z wczoraj, staram się trochę zaznajomić z kolorami bo mam w tym na prawdę duże braki niestety
    • Sam też zrobiłem szybki over. Tak jak EC pisał- dobrze jest pokazać dominującą- nie mieszczącą się w kadrze w całości. To zawsze dodaje skali. Wywaliłem te humbaki - moim zdaniem nie są potrzebne a odbierają trochę z całej sceny. Zwróć uwagę na oczy- czy większe w stosunku do reszty tym bardziej bajkowe się robią a nie straszne i też sugerują inną skalę. Zobacz że wieloryby np mają bardzo małe oczy w stosunku do reszty ciała(praktycznie ich nie widać z daleka). Nad designem tego szczupaka też bym trochę popracował bo za bardzo "rybnie" mi się kojarzy a przez to mniej strasznie:)  
    • Może warto by ustawić wieloryby tak, jakby uciekały przed paszczą węża. A węża tak, jakby je gonił. Teraz wieloryby są gdzieś z tyłu byle gdzie. I wszystko bardziej po łukach, nie tak sztywno. Mam nadzieję że na moich bazgrołach widać o co chodzi. Nurka przemyśl, po co stworek ma polować na nurka skoro obok pływają tłuste i pożywne wieloryby.
  • Gallery (recently added)

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy