Jump to content
  1. Max3D.pl

    1. 89.2k
      posts
  2. Graphics

    1. 338.8k
      posts
    2. 26.8k
      posts
  3. Dyskusje

    1. 39.9k
      posts
    2. 21.9k
      posts
    3. 86.1k
      posts
    4. 11.7k
      posts
  4. Pytania i odpowiedzi

    1. 55.7k
      posts
    2. 9.9k
      posts
    3. 11.1k
      posts
    4. 157
      posts
    5. 1k
      posts
    6. 164
      posts
  5. Ogłoszenia

    1. 5.4k
      posts
  6. Archiwum

    1. 392.3k
      posts
    2. 68.8k
      posts
  • Member Statistics

    29,556
    Total Members
    1,338
    Most Online
    Wraniak
    Newest Member
    Wraniak
    Joined
  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 14 Guests (See full list)



  • Join Max3D.pl

    Create account to join discussions and upload graphics.

  • Ostatnio w W.I.P

    • Ale oftopos u klicka trzeba zmienic nazwe tematu xD ... chociaż dump to w sumie pasuje lol Odnosnie summiutu to musze nadrobić xD narazie wolałem poświęcic ten czas na dokument o Moleście Evenement ;).
    • Ta "fajna laska" to Ash, ktora wymiata w ZBrushu, od lat ma swoje streamy, streamuje tez dla Pixologic. Tak ze nie jest to tak, ze posadzili tam jakas panienke zeby robila za ozdobe 😉 Pracowala tez dla Tangenta jak jeszcze istnieli. Osobiscie jej nie trawie hahaha Mizoginistycznie wole Pavlovitcha ktory nie wybucha wymuszonym smiechem co chwile i nie mowi "osom! yay! like..." 🙂 Wkurzam sie troche po tym summicie. Fajne rzeczy male pododawali do organizacji sceny i rozmieszczania obiektow, bevele... sa ok, nie potrzebuje tego jakos bardzo.. Te plaskorzezby magicznie dzialaja i rozwalaja mozg ale mega czekam na mozliwosc wyciecia dziury wewnatrz obiektu freehandowo i normalne pokazywanie wymiarow z ustawieniem jednostek w scenie. Jestem ekstremalnie ciekawy dlaczego tak klopotliwe jest to zrobienie dziury w obiekcie. Mozna booleanami, mozna ta projekcja ale jakos nie mozna nozem po prostu. Uaj.
    • Ma. Z pewnością coś takiego robi się dużo szybciej. Bardzo wyraźnie widać, że nie oświetlasz swoich obiektów konsekwentnie. Każdy kształt, z którego zbudowane są postacie jest potraktowany innym źródłem światła. Umieść sobie w scenie w widocznym miejscu strzałki, które będą reprezentować jego kierunek. Dorzuć sobie kulkę, która jest tym światłem oświetlona. Zastanów się nad kątem powierzchni, jaką zajmuje w przestrzeni i jaką ma jasność, a potem zmapuj sobie te kąty na kształtach, z których zbudowane są postacie. Podpowiem, że robienie tego na całych postaciach nie jest najprostsze. To zadanie na chwilę obecną jest odrobione zbyt skomplikowane i może być frustrujące. Zacznij od prostego układu kilku walców (2,3 sztuki ustawione pod różnymi kątami w przestrzeni) taki układ może reprezentować kończynę. Skup się na początek na samej filozofii. Gdy to ogarniesz możesz rozbudowywać sobie swój układ o kolejne kształty.
    • szybkie filmiki 15-20min - mega proste modele 3d    
    • Tak sobie to teraz wymyśliłem. Rozbijam na proste kształty i je twardym pędzlem 4 kolorami traktuję. Ma to sens?
  • Gallery (recently added)

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy