Jump to content

adek

Administrators
  • Content Count

    12,003
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

adek last won the day on January 2

adek had the most liked content!

Community Reputation

141 Excellent

About adek

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeśli myśleliście nad zakupem oprogramowania od firmy Affinity to jest w tej chwili ku temu okazja. Aktualnie programy ten firmy można kupić z 50% zniżką! To również idealna okazja na sprawdzenie czy to oprogramowanie może wam zastąpić oprogramowanie Adobe. Warto przypomnieć, iż Affinity Photo czy Affinity Designer to największa konkurencja dla produktów Adobe takich jak Photoshop czy Illustrator. Ważny jest również fakt, że firma Affinity nie ma abonamentu na swoje oprogramowanie - więc po prostu je kupujemy i używamy. Zanim kupicie te produkty w związku aktualnie panującą sytuacją związaną z wirusem COVID-19, przez 90 dni możecie za darmo korzystać z tego oprogramowania. Ceny oprogramowania wyglądają w ten sposób: Affinity Photo - 119zł (Windows, MacOS) Affinity Designer - 119zł (Windows, MacOS) Affinity Publisher - 119zł (Windows, MacOS) Dodatkowo, za połowę ceny możecie kupić wersje Affinity Designera oraz Photo na iPada w cenie 47,99zł. Szczegóły: https://affinity.serif.com/en-gb/
  2. Jeśli myśleliście nad zakupem oprogramowania od firmy Affinity to jest w tej chwili ku temu okazja. Aktualnie programy ten firmy można kupić z 50% zniżką! To również idealna okazja na sprawdzenie czy to oprogramowanie może wam zastąpić oprogramowanie Adobe. Warto przypomnieć, iż Affinity Photo czy Affinity Designer to największa konkurencja dla produktów Adobe takich jak Photoshop czy Illustrator. Ważny jest również fakt, że firma Affinity nie ma abonamentu na swoje oprogramowanie - więc po prostu je kupujemy i używamy. Zanim kupicie te produkty w związku aktualnie panującą sytuacją związaną z wirusem COVID-19, przez 90 dni możecie za darmo korzystać z tego oprogramowania. Ceny oprogramowania wyglądają w ten sposób: Affinity Photo - 119zł (Windows, MacOS) Affinity Designer - 119zł (Windows, MacOS) Affinity Publisher - 119zł (Windows, MacOS) Dodatkowo, za połowę ceny możecie kupić wersje Affinity Designera oraz Photo na iPada w cenie 47,99zł. Szczegóły: https://affinity.serif.com/en-gb/ Zobacz cały article
  3. Nagłośnimy, może ktoś jeszcze będzie chętny.
  4. Uwaga! Konferencja nie odbędzie się 26 marca. Jak tylko będzie możliwa nowa data konferencji zamieścimy zaktualizowaną informację. Dołącz do nas i spotkaj się z innymi profesjonalistami rynku gier i animacji. Ruszyła rejestracja www.autodeskday.pl Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day. Spotkanie skierowane jest dla producentów gier i filmów, twórców animacji i efektów specjalnych, producentów reklam, studiów produkcyjnych oraz wszystkich pasjonatów z obszaru mediów i rozrywki. Agenda konferencji obejmuje prezentacje ekspertów Autodesk, jak również klientów – Dash Dot Creations, Juice oraz Platige Image – którzy podzielą się doświadczeniami w tworzeniu grafik 3D i animacji w procesie produkcji i postprodukcji. Na uczestników czeka także wystawa nowoczesnych rozwiązań sprzętowych dla branży oraz networking. „Polski sektor mediów i rozrywki charakteryzuje się dużym potencjałem wzrostu. Według raportu firmy doradczej PwC w 2022 roku będzie wart ponad 13 mld dolarów. Ważne miejsce w tym zestawieniu odgrywa m.in. branża gier komputerowych, która z tzw. sektorów kreatywnych rozwija się najprężniej. Autodesk stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom przemysłu rozrywkowego w postaci dostarczania innowacyjnych narzędzi do tworzenia gier, animacji czy niezwykłych światów wirtualnej rzeczywistości. Marcowa konferencja będzie okazją do zapoznania się z naszą najnowszą propozycją oraz doświadczeniem i sukcesami naszych gości” – mówi Grażyna Kołodziejek, Autodesk Country Marketing Manager. Autodesk Media&Entertainment Day - dlaczego warto? • Nowości branżowych rozwiązań Autodesk, w tym 3ds Max®, Maya®, MotionBuilder® i Arnold. • Trendy w tworzeniu animacji. • Najlepsze praktyki i doświadczenia prezentowane przez klientów (Dash Dot Creations, Juice, Platige Image). • Praktyczne warsztaty tips & tricks. • Wystawa nowych rozwiązań dla rynku i networking. • Międzynarodowi eksperci. Informacje o konferencji Autodesk Media&Entertainment Day – gry, filmy, reklama Warszawa, 26 marca, 2020 Hotel Indigo w Warszawie Rejestracja oraz program konferencji: www.autodeskday.pl Patroni instytucjonalni: Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji Sponsorzy: Dell, HTC, WACOM Partnerzy Autodesk: PCC Polska, Procad
  5. Uwaga! Konferencja nie odbędzie się 26 marca. Jak tylko będzie możliwa nowa data konferencji zamieścimy zaktualizowaną informację. Dołącz do nas i spotkaj się z innymi profesjonalistami rynku gier i animacji. Ruszyła rejestracja www.autodeskday.pl Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day. Spotkanie skierowane jest dla producentów gier i filmów, twórców animacji i efektów specjalnych, producentów reklam, studiów produkcyjnych oraz wszystkich pasjonatów z obszaru mediów i rozrywki. Agenda konferencji obejmuje prezentacje ekspertów Autodesk, jak również klientów – Dash Dot Creations, Juice oraz Platige Image – którzy podzielą się doświadczeniami w tworzeniu grafik 3D i animacji w procesie produkcji i postprodukcji. Na uczestników czeka także wystawa nowoczesnych rozwiązań sprzętowych dla branży oraz networking. „Polski sektor mediów i rozrywki charakteryzuje się dużym potencjałem wzrostu. Według raportu firmy doradczej PwC w 2022 roku będzie wart ponad 13 mld dolarów. Ważne miejsce w tym zestawieniu odgrywa m.in. branża gier komputerowych, która z tzw. sektorów kreatywnych rozwija się najprężniej. Autodesk stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom przemysłu rozrywkowego w postaci dostarczania innowacyjnych narzędzi do tworzenia gier, animacji czy niezwykłych światów wirtualnej rzeczywistości. Marcowa konferencja będzie okazją do zapoznania się z naszą najnowszą propozycją oraz doświadczeniem i sukcesami naszych gości” – mówi Grażyna Kołodziejek, Autodesk Country Marketing Manager. Autodesk Media&Entertainment Day - dlaczego warto? • Nowości branżowych rozwiązań Autodesk, w tym 3ds Max®, Maya®, MotionBuilder® i Arnold. • Trendy w tworzeniu animacji. • Najlepsze praktyki i doświadczenia prezentowane przez klientów (Dash Dot Creations, Juice, Platige Image). • Praktyczne warsztaty tips & tricks. • Wystawa nowych rozwiązań dla rynku i networking. • Międzynarodowi eksperci. Informacje o konferencji Autodesk Media&Entertainment Day – gry, filmy, reklama Warszawa, 26 marca, 2020 Hotel Indigo w Warszawie Rejestracja oraz program konferencji: www.autodeskday.pl Patroni instytucjonalni: Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji Sponsorzy: Dell, HTC, WACOM Partnerzy Autodesk: PCC Polska, Procad Zobacz cały article
  6. @Loozack haha... nie chodzi o opory, chwilowy brak możliwości. I chyba tyle. O tych wadach, które wymieniłeś wiemy. Ale na dzień dzisiejszy żadnego sensownego rozwiązania na szybko nie zrobię. Co do silników - to raczej na dzień dzisiejszy nie ma innego lepszego. Ten naprawdę jest świetny jeśli chodzi o community. Wkrótce powinny pojawić się też apki mobilne.
  7. No cieżko do końca się do tego odnieść. Może nie rozumiem. Jeśli chodzi o galerię to moim zdaniem działa to całkiem sprawnie, to co jest problematyczne to faktycznie - albumy lub pojedyncze prace. Ale na ten moment nie ma rozwiązania. Cały czas pojawiają się dodatki do IP więc mam to na uwadze. @Loozack zastanawiam się nad tą modyfikacją: https://invisioncommunity.com/files/file/9604-makotos-gallery-enhancements/ Myślę, że trzeba to traktować jako beta, jeśli coś się pojawia odnośnie galerii - śledzę to. Więc feedback jest wskazany. Nawet krytyczny. Po prostu na razie mamy i tak uważam najlepszy silnik jaki można było kupić (pod community). Co nie oznacza, że jest idealny 😞
  8. @milek: Dział ten był notorycznie spamowany. Druga kwestia to średnio fajne było zostawianie danych - a ludzie wpisywali tam prywatne telefony, maile itp. Być może zmienimy go w coś na zasadzie "Portfolio". Czyli będzie można zostawić link do portfolio. Natomiast ze względu na dane - w starej formie to po prostu nie działało.
  9. Witamy ponownie w takim razie 🙂
  10. Czyli oficjalnie ruszyło? No to wrzucę newsa w tygodniu (większy ruch).
  11. Super. No to na razie nie zdradzaj więcej. Wrzucimy coś jak to będzie dostępne oficjalnie, ale myślę, że to co wrzuciłeś teraz zachęci osoby do testów.
  12. W serwisie ART OF VFX pojawił się obszerny artykuł (wywiad) na temat tworzenia efektów specjalnych w Wiedźminie (od Netflixa). Julian Parry dosyć szczegółowo opowiada o pracy przy tym projekcie. Julian odpowiedzialny był całościowo za efekty specjalne. Przypominamy, że jednym z vendorów pracujących przy produkcji była firma Platige Image. Z wywiadu możemy się dowiedzieć, że w sumie była to jedyna firma spoza Londynu. Supervisorem jeśli chodzi o efekty specjalne od strony Platige Image był Mateusz Tokarz. Będziemy chcieli zorganizować dla Was AMA z Polakami pracującymi przy Wiedźminie. Być może się uda. Ale zachęcamy do przeczytania artykułu: https://www.artofvfx.com/the-witcher-julian-parry-overall-vfx-supervisor/
  13. W serwisie ART OF VFX pojawił się obszerny artykuł (wywiad) na temat tworzenia efektów specjalnych w Wiedźminie (od Netflixa). Julian Parry dosyć szczegółowo opowiada o pracy przy tym projekcie. Julian odpowiedzialny był całościowo za efekty specjalne. Przypominamy, że jednym z vendorów pracujących przy produkcji była firma Platige Image. Z wywiadu możemy się dowiedzieć, że w sumie była to jedyna firma spoza Londynu. Supervisorem jeśli chodzi o efekty specjalne od strony Platige Image był Mateusz Tokarz. Będziemy chcieli zorganizować dla Was AMA z Polakami pracującymi przy Wiedźminie. Być może się uda. Ale zachęcamy do przeczytania artykułu: https://www.artofvfx.com/the-witcher-julian-parry-overall-vfx-supervisor/ Zobacz cały article
  14. Nie wiem czy nie miałbyś większej skuteczności pisząc też kilka słów do czego jest ten plugin. Może nawet można o nim newsa napisać 😉
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy