Jump to content

adek

Administrators
  • Content Count

    11,995
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

adek last won the day on January 2

adek had the most liked content!

Community Reputation

139 Excellent

About adek

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dołącz do nas i spotkaj się z innymi profesjonalistami rynku gier i animacji. Ruszyła rejestracja www.autodeskday.pl Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day. Spotkanie skierowane jest dla producentów gier i filmów, twórców animacji i efektów specjalnych, producentów reklam, studiów produkcyjnych oraz wszystkich pasjonatów z obszaru mediów i rozrywki. Agenda konferencji obejmuje prezentacje ekspertów Autodesk, jak również klientów – Dash Dot Creations, Juice oraz Platige Image – którzy podzielą się doświadczeniami w tworzeniu grafik 3D i animacji w procesie produkcji i postprodukcji. Na uczestników czeka także wystawa nowoczesnych rozwiązań sprzętowych dla branży oraz networking. „Polski sektor mediów i rozrywki charakteryzuje się dużym potencjałem wzrostu. Według raportu firmy doradczej PwC w 2022 roku będzie wart ponad 13 mld dolarów. Ważne miejsce w tym zestawieniu odgrywa m.in. branża gier komputerowych, która z tzw. sektorów kreatywnych rozwija się najprężniej. Autodesk stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom przemysłu rozrywkowego w postaci dostarczania innowacyjnych narzędzi do tworzenia gier, animacji czy niezwykłych światów wirtualnej rzeczywistości. Marcowa konferencja będzie okazją do zapoznania się z naszą najnowszą propozycją oraz doświadczeniem i sukcesami naszych gości” – mówi Grażyna Kołodziejek, Autodesk Country Marketing Manager. Autodesk Media&Entertainment Day - dlaczego warto? • Nowości branżowych rozwiązań Autodesk, w tym 3ds Max®, Maya®, MotionBuilder® i Arnold. • Trendy w tworzeniu animacji. • Najlepsze praktyki i doświadczenia prezentowane przez klientów (Dash Dot Creations, Juice, Platige Image). • Praktyczne warsztaty tips & tricks. • Wystawa nowych rozwiązań dla rynku i networking. • Międzynarodowi eksperci. Informacje o konferencji Autodesk Media&Entertainment Day – gry, filmy, reklama Warszawa, 26 marca, 2020 Hotel Indigo w Warszawie Rejestracja oraz program konferencji: www.autodeskday.pl Patroni instytucjonalni: Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji Sponsorzy: Dell, HTC, WACOM Partnerzy Autodesk: PCC Polska, Procad
  2. Dołącz do nas i spotkaj się z innymi profesjonalistami rynku gier i animacji. Ruszyła rejestracja www.autodeskday.pl Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day. Spotkanie skierowane jest dla producentów gier i filmów, twórców animacji i efektów specjalnych, producentów reklam, studiów produkcyjnych oraz wszystkich pasjonatów z obszaru mediów i rozrywki. Agenda konferencji obejmuje prezentacje ekspertów Autodesk, jak również klientów – Dash Dot Creations, Juice oraz Platige Image – którzy podzielą się doświadczeniami w tworzeniu grafik 3D i animacji w procesie produkcji i postprodukcji. Na uczestników czeka także wystawa nowoczesnych rozwiązań sprzętowych dla branży oraz networking. „Polski sektor mediów i rozrywki charakteryzuje się dużym potencjałem wzrostu. Według raportu firmy doradczej PwC w 2022 roku będzie wart ponad 13 mld dolarów. Ważne miejsce w tym zestawieniu odgrywa m.in. branża gier komputerowych, która z tzw. sektorów kreatywnych rozwija się najprężniej. Autodesk stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom przemysłu rozrywkowego w postaci dostarczania innowacyjnych narzędzi do tworzenia gier, animacji czy niezwykłych światów wirtualnej rzeczywistości. Marcowa konferencja będzie okazją do zapoznania się z naszą najnowszą propozycją oraz doświadczeniem i sukcesami naszych gości” – mówi Grażyna Kołodziejek, Autodesk Country Marketing Manager. Autodesk Media&Entertainment Day - dlaczego warto? • Nowości branżowych rozwiązań Autodesk, w tym 3ds Max®, Maya®, MotionBuilder® i Arnold. • Trendy w tworzeniu animacji. • Najlepsze praktyki i doświadczenia prezentowane przez klientów (Dash Dot Creations, Juice, Platige Image). • Praktyczne warsztaty tips & tricks. • Wystawa nowych rozwiązań dla rynku i networking. • Międzynarodowi eksperci. Informacje o konferencji Autodesk Media&Entertainment Day – gry, filmy, reklama Warszawa, 26 marca, 2020 Hotel Indigo w Warszawie Rejestracja oraz program konferencji: www.autodeskday.pl Patroni instytucjonalni: Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji Sponsorzy: Dell, HTC, WACOM Partnerzy Autodesk: PCC Polska, Procad Zobacz cały article
  3. @Loozack haha... nie chodzi o opory, chwilowy brak możliwości. I chyba tyle. O tych wadach, które wymieniłeś wiemy. Ale na dzień dzisiejszy żadnego sensownego rozwiązania na szybko nie zrobię. Co do silników - to raczej na dzień dzisiejszy nie ma innego lepszego. Ten naprawdę jest świetny jeśli chodzi o community. Wkrótce powinny pojawić się też apki mobilne.
  4. No cieżko do końca się do tego odnieść. Może nie rozumiem. Jeśli chodzi o galerię to moim zdaniem działa to całkiem sprawnie, to co jest problematyczne to faktycznie - albumy lub pojedyncze prace. Ale na ten moment nie ma rozwiązania. Cały czas pojawiają się dodatki do IP więc mam to na uwadze. @Loozack zastanawiam się nad tą modyfikacją: https://invisioncommunity.com/files/file/9604-makotos-gallery-enhancements/ Myślę, że trzeba to traktować jako beta, jeśli coś się pojawia odnośnie galerii - śledzę to. Więc feedback jest wskazany. Nawet krytyczny. Po prostu na razie mamy i tak uważam najlepszy silnik jaki można było kupić (pod community). Co nie oznacza, że jest idealny 😞
  5. @milek: Dział ten był notorycznie spamowany. Druga kwestia to średnio fajne było zostawianie danych - a ludzie wpisywali tam prywatne telefony, maile itp. Być może zmienimy go w coś na zasadzie "Portfolio". Czyli będzie można zostawić link do portfolio. Natomiast ze względu na dane - w starej formie to po prostu nie działało.
  6. Witamy ponownie w takim razie 🙂
  7. Czyli oficjalnie ruszyło? No to wrzucę newsa w tygodniu (większy ruch).
  8. Super. No to na razie nie zdradzaj więcej. Wrzucimy coś jak to będzie dostępne oficjalnie, ale myślę, że to co wrzuciłeś teraz zachęci osoby do testów.
  9. W serwisie ART OF VFX pojawił się obszerny artykuł (wywiad) na temat tworzenia efektów specjalnych w Wiedźminie (od Netflixa). Julian Parry dosyć szczegółowo opowiada o pracy przy tym projekcie. Julian odpowiedzialny był całościowo za efekty specjalne. Przypominamy, że jednym z vendorów pracujących przy produkcji była firma Platige Image. Z wywiadu możemy się dowiedzieć, że w sumie była to jedyna firma spoza Londynu. Supervisorem jeśli chodzi o efekty specjalne od strony Platige Image był Mateusz Tokarz. Będziemy chcieli zorganizować dla Was AMA z Polakami pracującymi przy Wiedźminie. Być może się uda. Ale zachęcamy do przeczytania artykułu: https://www.artofvfx.com/the-witcher-julian-parry-overall-vfx-supervisor/
  10. W serwisie ART OF VFX pojawił się obszerny artykuł (wywiad) na temat tworzenia efektów specjalnych w Wiedźminie (od Netflixa). Julian Parry dosyć szczegółowo opowiada o pracy przy tym projekcie. Julian odpowiedzialny był całościowo za efekty specjalne. Przypominamy, że jednym z vendorów pracujących przy produkcji była firma Platige Image. Z wywiadu możemy się dowiedzieć, że w sumie była to jedyna firma spoza Londynu. Supervisorem jeśli chodzi o efekty specjalne od strony Platige Image był Mateusz Tokarz. Będziemy chcieli zorganizować dla Was AMA z Polakami pracującymi przy Wiedźminie. Być może się uda. Ale zachęcamy do przeczytania artykułu: https://www.artofvfx.com/the-witcher-julian-parry-overall-vfx-supervisor/ Zobacz cały article
  11. Nie wiem czy nie miałbyś większej skuteczności pisząc też kilka słów do czego jest ten plugin. Może nawet można o nim newsa napisać 😉
  12. Na kanale SPA Studios (studio, które jest odpowiedzialne za film Klaus o którym pisaliśmy już wielokrotnie) pojawił się film na którym Marcin Jakubowski (Production Designer) pokazuje jak stworzyć tło w stylu znanym właśnie z tego filmu. Ciekawy materiał z komentarzem Marcina.
  13. Na kanale SPA Studios (studio, które jest odpowiedzialne za film Klaus o którym pisaliśmy już wielokrotnie) pojawił się film na którym Marcin Jakubowski (Production Designer) pokazuje jak stworzyć tło w stylu znanym właśnie z tego filmu. Ciekawy materiał z komentarzem Marcina. Zobacz cały article
  14. Nareszcie mogę tutaj napisać. Czekałem, aż obejrzę 8 odcinków. Trochę mi się przeciągnęło. Ogólna ocena - uważam, że warto i jest to dobry serial z wieloma niedociągnięciami. Moje uwagi: niespójność jeśli chodzi o obraz - widać, że robiło to kilka firm i miałem jakieś takiego wrażenie jakby nagle "bajka" się zmieniała zbyt mocno teatralność - z jednej strony to zapewne celowy zabieg, ale szczególnie w pierwszych dwóch odcinkach - mówiąc teatralność - wszystko takie czyste, jaskinia, ubrania dopiero co uprasowane. Ale może to tylko moje odczucie oczywiście również nie byłem fanam tego pomieszania chronologii. Myślę, że to mocno utrudnia odbiór tego serialu - szczególnie ludziom, którzy z Wiedźminem nie mieli nic wspólnego. Jak ktoś wcześniej napisał - również uważam, że wątek Yennefer za długo pociągnięty Na plus: było może tylko kilka momentów, że mógłbym powiedzieć, że coś od VFX nie została dobrze pociągnięte (pomijając spójność) - myślę, że dobra robota i chętnie ze szczegółami dowiedziałbym się za co odpowiadała polska ekipa - pochwalcie się - jest czym! aktorzy - uważam, że świetnie dobrani, o ile też nie polubiłem Yennefer - może właśnie za zbyt mocne skupianie się na niej - pozostali - uważam, że świetnie dobrani odcinek 8 chyba najbardziej mi się podobał Jeśli ktoś z pracujących osób przy Wiedźminie to czyta - gratulacje - zawsze będą niedociągnięcia, ale wyszło dobrze i myślę, że sezon 2 będzie o wiele lepszy!
  15. adek

    Bob Marley

    Jedna z lepszych rzeczy jakie tutaj ostatnio wpadły. Faktycznie świetna robota!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy