Skocz do zawartości

naeq

Members
  • Liczba zawartości

    1 968
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana naeq w dniu 8 Luty 2009

Użytkownicy przyznają naeq punkty reputacji!

2 obserwujących

naeq's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

210

Reputacja

  1. Mnie akurat typ dofa się nie podoba, trochę mi nie pasuje, widać w pierwszym obrazku. Reszta ekstra :) @artzgodka - aberracja, która jest na postaciach, a na samolotach jej zabrakło.
  2. Świetne oświetlenie i kolorystyka, good job
  3. Witam ponownie, wrzucam kolejny projekt. Tym razem krystaliczna wódka o smaku żurawinowym ;) Max + Corona. Etykiety stworzył mój znajomy (http://tinyurl.com/stock-label). Cel: stock / turbosquid. Pozdro!
  4. Dzięki za komentarze. Może nie nadaje się na fronta, ale cieszę się, że w ogóle ktoś o tym pomyślał :) Nie chciałem tam nic więcej dodawać, zależało mi na minimalizmie w treści i kompozycji.
  5. Dzięki, zajęło mi to parę dni (sam nie wiem ile dokładnie). Po przestudiowaniu tematu "jak to rośnie", zająłem się tematem "jak to ugryźć" ;)
  6. Hej, parę lat nic nie wrzucałem na maxa, dlatego czas to zmienić :) Wymodelowane w 3ds'ie, a wyrenderowane w Coronie. Cel: stock / turbosquid. Cheers!
  7. Firma Dreams 'Art z Dąbrowy Górniczej pilnie poszukuje kreatywnego grafika 3D. Motion-Design bardzo mile widziany. Kontakt: 662 094 925 CV/Portfolio: [email protected]
  8. Bardzo wiele zależy od zdjęcia, aczkolwiek udało mi się wydobyć z rozmazanego zdjęcia (zrobionego canonem 500D) tyle detali ile na zdjęciu z newsa :)
  9. Z skinwrapem różnie bywa, ale może to by pomogło, aczkolwiek trochę roboty bym sobie dołożył. Myślałem nad tym by odłączyć część modeli, które nie wpłyną na animację, po czym pod koniec ponownie je dołączyć. Co do viewportu, on i tak śmiga 200 fps, sama animacja tnie. Może przesiadka na Maye? słyszałem że do animacji nie ma nic lepszego ;>
  10. Witam, Mam mały problem, mianowicie muszę zrobić parę animacji na kupionym modelu (model mięśni, kości, narządów itd.) - razem wychodzi 185k poly (w dodatku model składa się z 600 części). Animowanie takiego modelu to nie lada udręka, ponieważ gdy puszczam animację, jej płynność mieści się w przedziale 5-6 fps. Posortowałem obiekty i zattachoiwałem, co lekko przyspieszyło proces animowania. Do animacji używam CAT'a (3ds max 2012). Co do sprzętu, tutaj nie ma problemu (2x Xeon 5680 @4ghz, 24gb 1333, GTX580) Mogę animować same kości z ukrytymi modelami, ale to trochę przeszkadza i nie jest dokładne. Czy jest na to jakiś sposób? Trick? Pozdrawiam
  11. Program bardzo dobry, nic nie przycina, lecz moim zdaniem - dużym minusem jest wczytywanie WSZYSTKIEGO do razu do ramu. Po załadowaniu animacji w rozdzielczości full HD (png, 24bit, alpha) która miała tylko 300 klatek, ram był obciążony aż o 2,5gb. Ładowanie wszystkiego ma swój plus - nie ma prawa się przycinać, aczkolwiek nie lepiej bufferować 50-100 klatek? Sama inicjatywa świetna, program też jak już powiedziałem, sprawuje się znakomicie.
  12. no właśnie, v-ray dirt, dla tych co używają vraya - ten plugin troszkę zbędny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności