Jump to content

nielot007

Members
  • Content Count

    7,399
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

nielot007 last won the day on April 10

nielot007 had the most liked content!

Community Reputation

422 Excellent

About nielot007

  • Rank
    Slice of Life
  • Birthday 11/20/1986

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław/Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Takie coś ode mnie. Dwa wieczory, każdy po 2h czyli całość zajeła 4h. Robiłem z kulki i nawet retopo zremesherem zrobiłem, nie wiem po co lol
  2. Wygląda bardzo fajnie. Szkoda, że taki Topogun czy inny soft do retopo czy mapowania nie jest dostępny jako plugin do kombajnów jak Maya czy Max. Lenistwo jednak zwycięża i po prostu nie chce mi się bawić w instalacje kolejnego softu i import/export obiektu. Patch tool wygląda zacnie....kurde Autodesk mógłby coś takiego zrobić do Mayi 😄
  3. Przegapilem 😕 Jak bedzie nastepna to postaram sie tez cos machnac 🙂
  4. Grassetti'ego prezentacja wyleciała mi z głowy, a czekałem na nią. Dzięki za przypomnienie ;) Odnośnie nowych ficzerów zbrush to ja jak co roku praktycznie jestem zawiedziony. Najlepsze było rok temu (?) jak dodali foldery do subtooli. Wkurza mnie, że oni tak olewaja to co już jest i tego nie naprawiają/poprawiają tylko dodają kolejne bajery, niektóre fajne, ale dla mnie większość jest zbędna :D NIe mógłbym zaufać polypaintowi+layersy. Zawsze jak chce pomazać po modelu mając warsty to nie działa to poprawnie. mogliby coś zrobić z hd geometry, żeby można było używać normalnie warstw. Dużo można by wymieniać co wypadałoby poprawić, dużo jest takich małych rzeczy, które by przyspieszyły/ułatwiły prace. Najfajniejsze według mnie z nowości to w końcu możliwość rzeźbienia po ufałce.
  5. Witam, Znowu na tapecie model mojego dziadka :D Tym razem jednak rendery z texturą. Wszystkie textury robione ręcznie, bez używania zdjęć. Soft jakiego użyłem: 3ds Max: modeling, retopology Zbrush: sculpt Mari: textures Substance Designer: tileable base color texture Maya Vray: shader/render Xgen: hairs Nuke: "compo" :D Chyba wsio. Mam nadzieje, że siępodoba :) Pozdrawia
  6. tr3buh--> Nie ma mnie w domu, wiec nie moge wrzucic screena jak to u mnie w maxie wyglada. Proces wyglada mniej wiecej tak: Znajduje referke jak material wyglada, jak wygladaja sploty. Na przyklad cos takiego --> https://mariacshell.files.wordpress.com/2013/01/img_2616.jpg Nastepnie modeluje taki splot jako tilujaca sie texture i wsio :D Najwiecej zabawy przy tym bylo zrozumienie jak sie to wszystko zaplata :) Modeluje zaczynajac od spline'a. Jak juz mam zadowalajacy mnie ksztalt, akurat w tym przypadku dodalem na spline'a dispa ktory troche zroznicowal ksztalt i dodal lekkiego detalu. W celu dodania jeszcze wiecej detalu, jakies luzne nitki czy cos takiego wrzucilem wypalonego dispa do Substance Designer dodajac w nim takie nitki i to wszystko :)
  7. Witam, Dzieki za komentarze. Ania--> nad gorna warga sa pionowe faldki, moze przez "render" ich nie widac. Nie robilem ich mocnych, bo moj dziadek nie ma ich jakos bardzo mocnych :D Postaram sie pokazac screen bez "upiekniaczy" michalo--> nie da sie oszacowac czasu, poniewaz model robilem jak mi sie chcialo/ w wolnych chwilach przez.....2 lata :D byly okresy, ze nic nie robilem przez pol roku. :) Graft--> dzieki :) Sebazx6r-->sweter nie byl robiony nanomeshem. Nigdy tego nie uzywalem :D Zrobilem w maxie material swetra i nalozylem go jako disp na model w zbrushu :)
  8. Doprecyzuje troche :D Jest to model mojego dziadka nad ktorym sobie prywatnie pracowalem. Mialem tylko pare zdjec slabej jakosci robionych telefonem. Glowa robiona z kulki. Detal glowy robiony recznie przy pomocy alf zrobionych przeze mnie. NIe uzywalem zadnych zdjec do robienia alf, wszystkie byly rzezbione przeze mnie. Material swetra robiony w maxie Material koszuli tez robiony w maxie (tak, tam jest material koszuli :P) Chyba wsio z glownych informacji :) Pozdrawiam, nielot
  9. Witam, 100lat nic nie wrzucalem. Wrzucam najnowszy moj prywatny sculpt ktory sobie robie. Wszystko robione recznie przeze mnie. Pozdrawiam, nielot
  10. Wycinek Rzeczy jakie robilem do cinematicu do nowego wieska :) Glowy byly robione na podstawie skanow (na screenie w ramce skan i finalana glowa) +zrzuty kilku morfow (ogolnie bylo ich duuuuuzo ;) ) I szybkie rzezbienie odciecia glowy konia :) pozdrawiam
  11. ok, to jeszcze jedno glupie pytanie, radeon hd6950 mozna podlaczyc dwa monitory ? bo jest napisane 1 x DVI-I a np. geforce maja 2xDVI-I ps. naprawde sie na sprzecie nie znam :D
  12. dobra walic cuda, kupuje radka :D
  13. kurde juz nie wiem jaka grafe wybrac :( GeForce GTX 285 1gb ? tylko ze drooooooga 1300zeta :( dobra jest ? odnosnie radeonow beda mi dziaac normalnie wszystkie softy max, maya, fumefx, thinking particles, after effects, nuke, photoshop ? czy tak jak Tomala napisal, ze sa jak softy w kotrych moze byc problem bo nie chce wydawac kupe kasy a pozniej sie okaze, ze jakis soft nie chce dzialac albo sa jakies problemy :) mozna radkom ufac ? pozdrawiam
  14. a co powiecie o tej karcie NVIDIA GeForce GTX 260 Core 216 896mb ? kosztuje 582zeta czy lepiej brac radka hd6950 2gb ? bo jakos nie lubie brac starych konstrukcji a seria 2xx to juz stare karty sa
  15. ok :) no wiec chyba mam juz kompa zlozonego teraz pozostaje mi sie zastanowic nad tym dyskiem ssd czy brac czy nie :) aha kompa bede skladal w sklepie wole sam nie dotykac urzadzen bo pewnie cos jeszcze polamie ;) wielkie dzieki za pomoc w szczegolnosci Predatorowi !!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy