Jump to content

RA

Members
  • Content Count

    5,354
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

RA last won the day on March 4 2012

RA had the most liked content!

Community Reputation

380 Excellent

About RA

  • Rank
    kawoholik
  • Birthday March 29

City (optional)

  • Miasto
    Gliwice, Polska
  1. W takich przypadkach warto zapisywać selekcje. W górnej belce masz ikonę z dwoma nawiasami klamrowymi i napisem ABC. Po prawej rozwijaną listę. Zaznaczasz co chcesz (w modelu), wpisujesz w tej rozwijanej liście nazwę i enter. Później jak potrzebujesz tej selekcji to rozwijasz listę i wybierasz selekcję.
  2. Zawsze możesz zrobić kamerę (max'ową), patrząc z góry przesunąć ją trochę na prawo i przekręcić według jej własnej osi o 90 stopni, i potraktować ją korekcją (PPM /przy zaznaczonej kamerze/ -> Apply Camera Correction Modifier). Musisz pobawić się pierwszą wartością. Render będzie obrócony o 90 stopni, ale model będziesz miał bez zmian.
  3. Gdyby jakaś przemiła osoba miała na zbyciu Guest Pass'a do Diablo 3, to ja chętnie przygarnę. Serdeczne podziękowania i reputacja gwarantowane. :)
  4. Hm, mnie się to bardzo podoba. :) 5 gwiazdek, front, te sprawy obowiązkowo.
  5. Ja mam taką łazienkę w swojej piramidzie. Nic nowego, zmieniam na różowe kafelki.
  6. RA

    Broń chwyt

    To chyba tylko złudzenie. Bez siatki trudno powiedzieć.
  7. RA

    Broń chwyt

    Zrób to na gotowo. Wytnij to w gotowym modelu. Tym bardziej, że wcięcie jest powtarzalne. Nie dość, że będzie wyglądać idealnie, to jeszcze zaoszczędzisz trójkątów.
  8. Karkosik to co trzeba powytykał, to ja wyjdę na tego dobrego i napiszę, że bardzo mi się podoba. ;) Wielki plus za Rhino.
  9. A ja właśnie starałem się tego uniknąć w tym przypadku, hehe. Po prostu mijamy się w gustach. :) Coś ostrzejszego mam zamiar zrobić na pewno za jakiś czas, ale z tym samochodem to nie wchodziło w grę.
  10. Bardzo dobre wizualizacje. Tylko ta woda wygląda jak morze rtęci. Ale górna połowa wnętrza naprawdę klimatyczna. :)
  11. No hala aż prosi się o detal, ale nie miałem czasu na to. Trzeba to było skończyć, a halę miałem już prawie całą gotową jeszcze z 2009 roku, więc tylko to i owo dodałem i poprawiłem. Cukierków będę bronił, bo tak mi się podobało. :D Choć glow'a może faktycznie za dużo. Z odbiciami, to nie rozumiem, bo akurat są zupełnie poprawne. I nie są z hdr'ki. To co było w wip'ie miało pokazać model. I do tego się raczej sprawdziło, ale do finału dla mnie byłoby nieciekawe. Pewnie mam taką fazę, że niezbyt przepadam za tymi ostrymi jak żyleta renderami. To co powyżej w końcu nie idzie na okładkę do gazety. Nawet do tego nie aspiruje. :)
  12. Bardzo dobre. Mogłeś tylko więcej kawy nalać. :)
  13. Od początku chciałem to zrobić z jakimś bogatszym tłem, więc wszystko później to wynik dostosowywania się do tego założenia. :) Tło odcina się od samochodu, ale to też zamierzony efekt. Hala to model. Nad ujęciami wypadałoby posiedzieć dłużej, ale się już nie dało. Ten samochód najlepiej wychodzi w teleobiektywowych ujęciach, bo tak można zgubić brzydki przód i jego ogólną "opasłość". Ale tego też nie chciałem robić, nie dla tego samochodu. Same kłody pod nogi sobie rzucałem. ;) Podłoże to jakaś betonowa płyta. Znalazłem teksturę i przerobiłem ją na tile'owaną. Wiedziałem, że będzie kontrowersyjna, ale za bardzo mi się podobała, hehe. Dzięki za miłe słowa.
  14. Hej, Ci forumowicze, którzy dorobili się metrowych bród i co najmniej szóstki potomków pamiętają tego WIP'a. :) Wypadało to wreszcie skończyć. Nie do końca wyszło to co chciałem, ale czas naglił, a nie było sensu odkładać tego znów na przyszłość. Max, Vray, PS. . . . . .
  15. O to to... A propos, to czy ktoś wie gdzie znajdę ustawienia kolorów dla tych tools'ów? Pomijając żadną funkcjonalność, to to cholerstwo wyskakuje i zwykle miesza się z tłem. Chciałbym dać jakieś oczojebne kolorki i znaleźć nie mogę. Czy to w ogóle jest w ustawieniach kolorów UI? No i deselekcja z alt'em zamiast ctrl'a też jest bardzo irytująca, ale z tego co wyczytałem na Area, to nie da się tego zmienić. :/ Takie małe wkurzające problemy w efekcie w trakcie całego procesu modelowania zabierają sporo czasu.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy