Jump to content

mrkrzysiek

Members
  • Content Count

    3,837
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

mrkrzysiek last won the day on August 12 2013

mrkrzysiek had the most liked content!

Community Reputation

315 Excellent

About mrkrzysiek

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/23/1985

City (optional)

  • Miasto
    Siedlce
  1. Ciuch Ciuch :) jak zawsze detal pierwsza klasa :)
  2. Ybbgal my mieliśmy HDRI z planu o kulkach można poczytać np tutaj http://akromatic.com/gadgets-info/ mieliśmy też ColorChecker http://www.xrite.com/categories/calibration-profiling/colorchecker-passport-video co do skanu to był plan obfotografowany i Agisoft zrobił resztę, jeśli dobrze kojarzę :) co do instalacji bety pod max'a nie mam pojęcia na jakim etapie jest tam teraz Arnold, ale jeśli nie chcesz korzystać z Maya to raczej warto teraz po co czekać jeśli już się można się bawić co do Disttributerd Rendering to MtoA go nie ma a jak wygląda sprawa w dużych studiach nie wiem jeśli chodzi o Arnolda :) akurat ILM używał Arnolda ale to nie jest ich bazowy renderer główny to Renderman, może Hyperionem się bawią od Disneya na pewno męczą też Vraya :) a Weta raczej go nie odpala ;) maja RenderMana i swój wewnętrzny renderer Manuka
  3. Ybbgal a co chcesz wiedzieć dokładnie bo jakoś nie widzę tutaj pytań czysto technicznych od ludzi, więc i nikt z ekipy się nie odzywa po za Tomkiem bo to on miał wpływ na historie, dialogi, aktorstwo i takie tam :) a co do twoich pytań to render w Arnoldzie ludzi od renderingu było 5 osób, proces oświetleni wyglądał tak, że na początek 3 osoby świeciły szary wstępny model pod shoot, następnie były testy już z shaderami i dogrywanie jednego z drugim, warstw w renderach nie było jakoś dużo wszystko zależało od ujęcia, głownie było to warstwy Bazyliszek, shadow, contact shadow, piasek, kurz, eyeLight, i refleksy bazyliszka w otoczeniu, plus sporo dymów do kanionu, gdzieniegdzie był renderowana naczepa i lustro, i chyba tyle, otoczenie było zeskanowane mniej lub bardziej dokładnie wiec jakieś najbliższe otoczenie posiadaliśmy znośne, Finalne rendery puszczały 4 osoby, ujęcia z Bazyliszkiem Michał Pancerz oraz Przemysław Patyk, żołnierze kamienni oraz rozbijanie ściany to rendery Pawła Szklarskiego, odpowiadał również za shadery i look tych sekwencji oraz za shader Bazyliszka i żołnierzy z kamienia, FX dostawaliśmy z Houdini'ego w postaci alembic'ów - piasek rozpadanie się przedmiotów a jako VDB - kurze i chmury do kanionu i chyba tyle renderingowo sam Bazyliszek to shadery zrobione w alShaders nad którymi pracował głownie Mateusz Sroka pod okiem Wojtka Idziego, co do textur stawiam ze Bazyliszkiem zajmował się głownie Tomek Zaborek i Żaneta Szabat, pióra zrobione w yetim przez Krzysztofa Dębskiego, animacja w Maya, kompozycja w Nuke plugin'ów nie znam :) xypnise na Arnolda przeszliśmy już dawno temu, czemu pytanie nie do mnie, ale z mojej perspektywy daje trochę większe bezpieczeństwo co do finalnego renderu, ale czy to ważne to tylko narzędzia i w obu da się zrobić ładny obrazek,
  4. jakoś jeszcze nikt nie wrzucił więc ja wstawię to tutaj Trailer do nowej gry 11 Bit Studio zrobiony przez ekipę Platige Image.
  5. Tak rendering to mtoA dzięki za komentarz, mam nadzieję, że wyjdzie nam lepiej światło w kolejnych produkcjach
  6. Hej, to nie nasza robota my tylko wykonaliśmy główny trailer, w imieniu ekipy dzięki za miłe słowa :) a tym czasem idę dalej mieszać w tym wiadrze co Norden pisał
  7. dzięki za miłe słowa ;) Jaras a coś proponujesz :D
  8. Witam po dłuższej przerwie od forum, nadszedł czas by w końcu coś wrzucić a więc poniżej krótki przegląd z kilku projektów przy których pracowałem w ostatnich latach. https://vimeo.com/168439724
  9. Blur w mocnej formie :) jeszcze jest od nich to na E3 https://www.youtube.com/watch?v=YMjXIt9gvTY
  10. bardzo przyjemny Render jedynie można sie przyczepić do trochę za czystych elementów jak felgi opony no i ta flara mogła by nie pojawiać się ;0
  11. miło że ciągle chce Ci się dłubać dla siebie :)
  12. piękna robota, siatki jak dla mnie najciekawsze, długo modelowałeś całość, aż się ma ochotę coś podłubać :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy