
mrkrzysiek
Members-
Content Count
3,837 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
9
mrkrzysiek last won the day on August 12 2013
mrkrzysiek had the most liked content!
Community Reputation
315 ExcellentAbout mrkrzysiek
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Siedlce
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
mrkrzysiek started following Sowiecki czołg ciężki IS-3 (Iosif Stalin), Lokomotywa Big Boy, Operacja Bazyliszek - Legendy Allegro and 7 others
-
Ciuch Ciuch :) jak zawsze detal pierwsza klasa :)
-
Ybbgal my mieliśmy HDRI z planu o kulkach można poczytać np tutaj http://akromatic.com/gadgets-info/ mieliśmy też ColorChecker http://www.xrite.com/categories/calibration-profiling/colorchecker-passport-video co do skanu to był plan obfotografowany i Agisoft zrobił resztę, jeśli dobrze kojarzę :) co do instalacji bety pod max'a nie mam pojęcia na jakim etapie jest tam teraz Arnold, ale jeśli nie chcesz korzystać z Maya to raczej warto teraz po co czekać jeśli już się można się bawić co do Disttributerd Rendering to MtoA go nie ma a jak wygląda sprawa w dużych studiach nie wiem jeśli chodzi o Arnolda :) akurat ILM używał Arnolda ale to nie jest ich bazowy renderer główny to Renderman, może Hyperionem się bawią od Disneya na pewno męczą też Vraya :) a Weta raczej go nie odpala ;) maja RenderMana i swój wewnętrzny renderer Manuka
-
Ybbgal a co chcesz wiedzieć dokładnie bo jakoś nie widzę tutaj pytań czysto technicznych od ludzi, więc i nikt z ekipy się nie odzywa po za Tomkiem bo to on miał wpływ na historie, dialogi, aktorstwo i takie tam :) a co do twoich pytań to render w Arnoldzie ludzi od renderingu było 5 osób, proces oświetleni wyglądał tak, że na początek 3 osoby świeciły szary wstępny model pod shoot, następnie były testy już z shaderami i dogrywanie jednego z drugim, warstw w renderach nie było jakoś dużo wszystko zależało od ujęcia, głownie było to warstwy Bazyliszek, shadow, contact shadow, piasek, kurz, eyeLight, i refleksy bazyliszka w otoczeniu, plus sporo dymów do kanionu, gdzieniegdzie był renderowana naczepa i lustro, i chyba tyle, otoczenie było zeskanowane mniej lub bardziej dokładnie wiec jakieś najbliższe otoczenie posiadaliśmy znośne, Finalne rendery puszczały 4 osoby, ujęcia z Bazyliszkiem Michał Pancerz oraz Przemysław Patyk, żołnierze kamienni oraz rozbijanie ściany to rendery Pawła Szklarskiego, odpowiadał również za shadery i look tych sekwencji oraz za shader Bazyliszka i żołnierzy z kamienia, FX dostawaliśmy z Houdini'ego w postaci alembic'ów - piasek rozpadanie się przedmiotów a jako VDB - kurze i chmury do kanionu i chyba tyle renderingowo sam Bazyliszek to shadery zrobione w alShaders nad którymi pracował głownie Mateusz Sroka pod okiem Wojtka Idziego, co do textur stawiam ze Bazyliszkiem zajmował się głownie Tomek Zaborek i Żaneta Szabat, pióra zrobione w yetim przez Krzysztofa Dębskiego, animacja w Maya, kompozycja w Nuke plugin'ów nie znam :) xypnise na Arnolda przeszliśmy już dawno temu, czemu pytanie nie do mnie, ale z mojej perspektywy daje trochę większe bezpieczeństwo co do finalnego renderu, ale czy to ważne to tylko narzędzia i w obu da się zrobić ładny obrazek,
-
jakoś jeszcze nikt nie wrzucił więc ja wstawię to tutaj Trailer do nowej gry 11 Bit Studio zrobiony przez ekipę Platige Image.
- 10 replies
-
Trailer Watch Dogs 2 w wykonaniu Platige Image
mrkrzysiek replied to osael's topic in Aktualności (mam newsa)
Tak rendering to mtoA dzięki za komentarz, mam nadzieję, że wyjdzie nam lepiej światło w kolejnych produkcjach -
Trailer Watch Dogs 2 w wykonaniu Platige Image
mrkrzysiek replied to osael's topic in Aktualności (mam newsa)
Hej, to nie nasza robota my tylko wykonaliśmy główny trailer, w imieniu ekipy dzięki za miłe słowa :) a tym czasem idę dalej mieszać w tym wiadrze co Norden pisał -
dzięki za miłe słowa ;) Jaras a coś proponujesz :D
-
Witam po dłuższej przerwie od forum, nadszedł czas by w końcu coś wrzucić a więc poniżej krótki przegląd z kilku projektów przy których pracowałem w ostatnich latach. https://vimeo.com/168439724
-
:) skromnie jak zawsze w detalu :)
-
Blur w mocnej formie :) jeszcze jest od nich to na E3 https://www.youtube.com/watch?v=YMjXIt9gvTY
-
fajny ten silnik :)
-
bardzo przyjemny Render jedynie można sie przyczepić do trochę za czystych elementów jak felgi opony no i ta flara mogła by nie pojawiać się ;0
-
miło że ciągle chce Ci się dłubać dla siebie :)
-
piękna robota, siatki jak dla mnie najciekawsze, długo modelowałeś całość, aż się ma ochotę coś podłubać :)
-
pojazd Sowiecki czołg ciężki IS-3 (Iosif Stalin)
mrkrzysiek replied to 2013's topic in Work in progress (WIP)
bardzo ładnie ;)