Piotr Czyżewski Posted January 14 Posted January 14 (edited) Witam wszystkich ponownie, jakiś czas temu wrzuciłem kilka moich starszych pracy ale tym razem mam coś świeżego ;). Nie ma sensu się jakoś rozpisywać na temat samego projektu, w skrócie jest to moja wizja nowego pojazdu na bazie Pagani Zondy, przygotowałem renderki jaki i animacje. Auto projektowałem w 3ds max, renderki statyczne i animacja przygotowana w Unreal Engine, animacja montowana w Davinci. Dodatkowo opracowałem jeszcze własną muzykę na potrzeby animacji w FL Studio. Ze względu na ograniczenia w dodawaniu załączników podaje link do projektu na BEHANCE gdzie można zobaczyć 26 wizualizacji extrioru i interioru https://www.behance.net/gallery/216839079/PAGANI-Blade-Concept-Car-Design Link do animacji: Edited January 14 by Piotr Czyżewski 6
Mortom Posted January 15 Posted January 15 Renderki spoko. Na temat wizji samochodu trudno mi cokolwiek powiedzieć, po za tym, że wygląda dość obło jak na dzisiejsze standardy w projektowaniu nadwozi. Ale nie znam sie, więc nie traktuj tego co napisze dalej jako wadę 🙂 Po prostu zamiast adrenaliny bardziej czuję, że musze się do tego samochodu przytulić 🙂 No ale to raczej chyba jednostkowy przypadek więc potrzebujesz większej grupy focusowej 🙂 Co do animacji to powiem, że jak na mój gust ma zbyt szybkie tempo w cieciach. Trochę jak teledysk ale to nie teledysk. Myślę, że miejscami spokojnie mógłbyś skorzystać ze zwolnienia czasu z optical flow w Davinchi... no chyba, że korzystasz z darmowej wersji to nie ma tematu. Nawet da się zmusić Davinchi do niemal 50% zwolnienia klipu bez większych problemów... szczególnie przy spokojnych ujęciach - aż szok co to potrafi wygenerować i oszukać że to "prawdziwa" klatka. W początkowej części animacji jest też IMO trochę za ciemno - szczególnie we wnętrzu. Ogólnie nie prezentujesz tam też całej sylwetki w mocnym świetle. Trochę jak byś się wstydził 😉 Nie ma tego BIG REVAL. Fabuła w drugiej fazie też może by nie zaszkodziła... choć tu rozumiem, produkcja czegoś większego zeszła by w pojedynkę chyba z rok, więc tu już niepotrzebnie marudzę 🙂 Jako referencje podsyłam linki do paru reklamówek super aut - kolo co robił oświetlenie z kadru miniaturki Ferrari F80 ma mój szacunek... matko ile tam musiało być biegania i ustawiania światełek aby wydobyć te kontury! Aż chyba nawet trochę TO MUCH... .no ale efekciarko!
Piotr Czyżewski Posted January 16 Author Posted January 16 Dzięki Mortom za komentarz ;). Jeżeli chodzi o design to bryła była wzorowana na modelu Pagani Zonda, mój koncept może się wydawać obły ze względu na zadaszenie kokpitu które właśnie wyobliłem i zaczyna się wcześniej i idzie dalej ponieważ oryginalnie w Pagani kokpit jest dość skoncentrowany do środka i krótki co też dziwnie wygląda. Co do animacji to nawet jej nie miało być ;), ale stwierdziłem że zrobię coś więcej niż same statyczne renderki i tutaj oczywiście można by się bawić z tą animacją, ale nie miałem na to czasu ponieważ to był projekt osobisty i bardzo szybko go zrealizowałem, no i też musiałem go zrealizować szybko. Odnośnie pierwszej części animacji że chciałem coś ukryć :D, nie nic nie chciałem ukryć na Behance wstawiłem 26 renderów z exterioru i interioru w rozdzielczości 2560 x 1440 gdzie też pokazuje różne detale ;). Taki miałem zamysł aby na początku zbudować napięcie przed dynamiczną częścią animacji. 1
polka dot Posted January 17 Posted January 17 (edited) super bryka. rendery tak czyste jakby wyszły z adobe illustrator. gratulacje ukończenia Edited January 17 by polka dot
michalo Posted January 17 Posted January 17 Świetna robota. Model wygląda super, animacja i rendery też TOP
Mortom Posted January 17 Posted January 17 (edited) W dniu 16.01.2025 o 09:26, Piotr Czyżewski napisał(a): Dzięki Mortom za komentarz ;). Jeżeli chodzi o design to bryła była wzorowana na modelu Pagani Zonda, mój koncept może się wydawać obły ze względu na zadaszenie kokpitu które właśnie wyobliłem i zaczyna się wcześniej i idzie dalej ponieważ oryginalnie w Pagani kokpit jest dość skoncentrowany do środka i krótki co też dziwnie wygląda. Co do animacji to nawet jej nie miało być ;), ale stwierdziłem że zrobię coś więcej niż same statyczne renderki i tutaj oczywiście można by się bawić z tą animacją, ale nie miałem na to czasu ponieważ to był projekt osobisty i bardzo szybko go zrealizowałem, no i też musiałem go zrealizować szybko. Odnośnie pierwszej części animacji że chciałem coś ukryć :D, nie nic nie chciałem ukryć na Behance wstawiłem 26 renderów z exterioru i interioru w rozdzielczości 2560 x 1440 gdzie też pokazuje różne detale ;). Taki miałem zamysł aby na początku zbudować napięcie przed dynamiczną częścią animacji. Rozumiem... może to ze względu na skrócenie i podwyższenie "nosa" samochodu. Co do KABINY (nie cierpię używania tego zangielsczenia "kokpit" odnoszącego do istniejącego juz terminu jakim jest "kabina" 🙂) to masz racje, trochę klaustrofobicznie w oryginale to wygląda. Ogólnie na motoryzacji się nie znam, a na projektowaniu to jeszcze mniej 🙂 Więc co ja tam będę mistrza poprawiał 🙂 Z animacją to kumam... mam czasami podobnie, robię coś co mam nadzieję w miarę szybko wypchać z siebie, wyrenderować i nie spędzać wielu godzin na głaskaniu detali czy innych rzeczy... co innego gdyby to było fabularne dzieło... ale to tylko pokazówka modelu więc nie ma się co spinać 🙂👍 Edited January 17 by Mortom
Patryk Gierada Posted January 18 Posted January 18 No powiem panu że czapki z głów 😉obejrzałem wszystkie 26 renderów na behance i powiem, że to robi wrażenie. Interior pojazdu jest jest zajebiście dobrany w zarówno teksturę materiałów jak i ich kolorystykę. Ta czerń współgrająca z błękitem i minimalną kroplą czerwonego jest sztos. Sam chciałbym zasiąść za kierownicą takiego super auta. Co do exteriora to powiem że twoje rendery wyglądają lepiej niż auto na jakim się bazowałeś i faktycznie kabina w oryginale jest klaustrofobiczna a tutaj aż miło się na to patrzy. Sama animacja przypomina strasznie nfs i forze takie ma się odczucie fajne. Animacja super wykonana. Miałbym tylko prośbę mógłbyś pokazać jak wygląda wireframe tego modelu ? Będę bardzo wdzięczny za to i cóż życzę dalszych tak udanych projektów. 🤗
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now