Skocz do zawartości

michalo

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Zgadzam się z RaVirrem, co do pracy jakiegoś tam szaraczka w branży. Oczywiście tacy giganci mogą sobie pozwolić na to co chcą bo mają to czego my nie mamy - czyli znane nazwisko, na którym zależy danemu producentowi i tyle. Jakiś tam Orzechowski czy inny Kowalski guzik kogo tak naprawdę obchodzi. Ścibor jest bardzo znaym rzeźbiarzem, nie tylko w bitewniakach, ma swoją własną markę, sam to wszystko ogarnia. Jak ktoś mu daje zlecenie, to nie szuka "randoma" po artstacjach tylklo zna i chce właśnie Ścibora. A wyrobić sobie nazwisko w tych czasach to już jest chyba bardzo trudne, no i trzeba umieć w socjale Wracając do pracy, u mnie w miniaturkach i w tym co masz do powiedzenia artystycznie. Jest spore pole do popisu. Koncepty niekiedy są takie szkicowe, że niewiadomo co tam się dzieje i projektujesz większość rzeczy, zgarniając po dodze jakiś feedback. Czasem dostajesz garść refek i prompty i robisz z tego - głównie historyczne tematy. A czasem, o zgrozo, musisz trzymać się praktycznie 1:1 z konceptem. Co samo w sobie nie jest takie złe, ale nie raz musiałem udowadniać, że rzeczy na koncepcie są niemożliwe do odwzorowania 1:1 w 3d. Najgorzej wychodzi zawsze interpretacja vfxów na koceptach. Jakiś dymów, mgiełek. Fajnie jest jak się ma jakąś swobodę a nie walczy o każdą decyzję.
  2. Dokładnie tak było z digital sculptem, kiedy szturmował branżę wszelakich mini figurek, zabawek itp. Niestety branża jest taka jaka jest czyli liczy się zysk i czas, więc jak ma okazję to z niej korzysta. Chujowate to wszystko ale tak to niestety jest. Być może w końcu wszyscy staniemy przed takimi wyborem - albo używasz ai i robisz więcej/szybciej albo "do widzenia". Na pewno zostanie miejsce dla tych bardziej tradycyjnych rzeczy (teraz tradycyjne rzeczy to 100% digital :P) ale na pewno tych miejsc będzie mniej. nooobardzo to dobrze wygląda w blenderku.
  3. No efekt naprawdę zajebisty. Skąd miałeś ilustracje postaci? też generator? Jedynie te dłonie babki z lewj tak bardzo nienaturalnie wyszły a reszta supper. Powiem szczerze że trochę to traci przez to, że postaci są wygenerowane. Takie - "wow zajebiste, ale.." i fajnie jak byś jakieś wipy pokazał. Jak to wygląda raw, bez malowania i jakieś kroki. To mnie chyba najbardziej intresuje.
  4. Kurcze super to wygląda
  5. Zajebista. Miałeś okazję komuś taką dać w ogóle?
  6. michalo odpowiedział Zdzichu → na temat → Inne
    widać potrzebowałem to powiedzieć 😅
  7. Z tych ejajów to się dosłownie nic nie nadaje.
  8. michalo odpowiedział Zdzichu → na temat → Inne
    Ale jak to ty "bierzesz stawki". Po prostu ci jest łatwo mówić bo zaszedłeś daleko w cdp, na stanowisko na którym pewnie już masz łady piniądz, a sam CDP też zszedł bardzo daleko. a że pewnie nie masz parcia na szkło to cię to wali czy ktoś da ci zlecenie czy nie. Wolisz cieszyć się życiem, zrobić coś dla siebie lub wyjść z psem niż tyrać za mcdonalodwe stawki. No i bardzo dobrze :) To nie atak na ciebie ale trzeba pamiętać, że punk widzenia zależy od punktu siedzenia :) Ja jak przywalę "godną" stawkę i klient mówi że go nie stać, ale jak mu zejdę trochę z ceny to ok, to ja patrzę w swój kalendarzyk z pustymi miejscami i rozważam taką opcję jeśli nadal matematyka mi się zgadza.
  9. a my podziwiamy twój :) Na razie to wszystko wygląda jak badziewna chińska podróbka jakiegoś oryginalnego drogiego produktu. Na pewno nas ten badziew zaleje, to jest pewne. A jak spotkam się z tym w zawodowych realiach, to dam raczej znać, jako ciekawostkę. Już teraz można z tego korzystać ale nie wiem czy to jest jakaś oszczędność czasu na tym etapie. No i wrzucać koncepty nda na jakieś chińskie serwery, chu wie co się z tym stanie, czy nie trafi do galerii czy ogólnego downloadu. Oszczegam, to ryzykowne :)
  10. albo paprykarzsz. Dziwne że na paragonie nie było 10% opłaty serwisowej.
  11. No właśnie z tym dopracowaniem to niewiadomo jak to będzie. Za 5 lat się okaże!
  12. No to ja odtworzylem swoje 2 figsy. Podejrzewam, ze to żadne ai tylko Chińczycy robiący speedsculpty :P Który to ten twój" XD
  13. michalo odpowiedział Nezumi → na temat → Work in progress (WIP)
    Wszystko jest ok, pod warunkiem ze hajs sie zgadza. Jest dużo zmiennych - wiek, ambicje itd itd.. Gość w końcu pozna jakąś laskę, wyjdzie z piwnicy i dev upadenie i w końcu sprzeda Nomada lub porzuci na zawsze. Albo jest już w średnim wieku, zapierdala non stop - w koncu rozwód i koniec Nomada. Albo pieprznie go jakakolwiek inna statystyka.. Albo żadne z powyższych, i za parę lat będę śmigał na Nomadzie.
  14. michalo odpowiedział Nezumi → na temat → Work in progress (WIP)
    stare dobre czasy zbrusha mi sie przypominają. Oni zapoczątkowali chyba modę na takie pitolenie o artystach :)\ no to przyszłość Nomada widzę w czarnych barwach :( Poza tym wszystkim, wersja na PC nie powinna nazywać się Nomad Sculpt tylko Settler Sculpt
  15. michalo odpowiedział Nezumi → na temat → Work in progress (WIP)
    Oho zajebisty. Fajnie że działasz w sculpcie! Nowa wersja bety Nomada już mi się nie wywala to i może ja się z tym pobawię? Tylko nie wiem jak się zmienia startowy materiał co mnie bardzo irytuje :/

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności