Jump to content

michalo

Members
  • Content Count

    2,008
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

michalo last won the day on September 1

michalo had the most liked content!

Community Reputation

947 Excellent

2 Followers

About michalo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Model, przy renerze i w silnikach gry sam konwertuje ngony i quady w trójkąty. Problem z ngonami jest taki, że źle się go konwertuje i wychodzą błędy - siatka jest bardzo skomplikowana. Z jednego wierzchołka rozchodzą się krawędzie do pozostałych co tworzy czasem wielki bałagan. Dla tego, najlepiej jest unikać ngonów w wersji finalnej.
  2. Kurczę, developerzy Blendera próbują naśladować każdy inny możliwy soft. To taka jakby inwazja w świat 3d 😉 Jest już taki plugin dla zbrusha (i standalone) w pytkę drogi. To powyżej to też komercyjny plugin czy tak ma być w Blenderze?
  3. michalo

    Rose

    Fajna pracka. Render trzyma klimat. Ale sam model przypomina mi bardzo poprzedni - czyli Daenerys.
  4. Z tym wnętrzem to nieźle odjechali. 😗
  5. Chudy jest rozwijany od 1996 roku a Blender 1998. Poczekajmy 2 latka 😏
  6. michalo

    Net Gods

    Świetny klimat i kolorystyka.
  7. Spoczkoooo! Odpisali mi z supporta i aktywowali triala. Dzisiaj przetestuję i chyba się zdecyduje skoro tak to ma wyglądać. @KLICEK, 1080ti nie powinien ustępować 2070, co nie?
  8. Czy ja wiem. To jest krótkowzroczne twierdzenie. Pamiętaj, że model możesz sprzedać nieograniczoną ilość razy. Tworząc w miarę regularnie modele dobrej jakości, nie dość, że je od czasu do czasu na bank sprzedasz ale też może i dostaniesz w ten sposób jakieś konkretne zlecenie. Z tego co słyszę to się kręci taki biznes. Może ciężko było by żyć tylko z tego ale na pewno jest to niezła opcja dla własnych tworów.
  9. To jest coś wspaniałego. Na FB Maria Panfilova 🥰 😆 podzieliła się zdjęciami swoich figur w kolorze https://www.instagram.com/mimaki3d to jest coś dla czego warto żyć 😉 Teraz podobno w pytkę drogie ale to kwestia czasu zanim trafi to na biureczka prostych ludzi, tak jak z drukiem 3d.
  10. Śliczności. Mam nadzieję, że nie ominie naszych kin..
  11. W sumie często sam się zastanawiam nad takim rozwiązaniem. Produkuję sporo kontentu, który mógłbym dalej sprzedawać. edit: sam też czasem kupowałem - czasem ceny za jakieś male modele są tak niskie, że nie warto nad tym siedzieć i się męczyć.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy