Jump to content

michalo

Members
  • Content Count

    2,367
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

michalo last won the day on July 10

michalo had the most liked content!

Community Reputation

1,212 Excellent

2 Followers

About michalo

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ale jak zrobisz komuś modele na Kickstartera i ten gość niechcący zarobi kilka baniek na kampanii to lepiej zmienić tożsamość? Z moich przypuszczeń połowa freelancerów leci na piratach. Nawet zbrusha piracą, na którego można zarobić jednym zleceniem a updaty od lat za free. Piracą pluginy, wszystko co da się ściągnąć. Jak taki Otodesk dowie się, że pan x zrobił model dla studia y w projekcie 100k+? Mają umowę z US, szpiegów? W sumie idąc tym tropem nie opłaci się kupować softów 😛 No ale nie do końca tego rozumiem.
  2. Kurcze końcówkę tylko obejrzałem. No ale już jutro ful werszyn 😄 Śmiesznie wyglądają w tych pustych lokalach.. jakby mieli jakieś pornole kręcić czy coś 😉
  3. Świetna robota! Na koniec zrobiłeś z nim b. duży progress.
  4. ale cycki ma małe.. to jest cg, zaszalej 😄
  5. To ja się też podzielę. Ostatnio zawodowo zajmuję się tematem Outremer i przy okazji trochę poczytałem o tym temacie. Krótkie tomiki - Rycerz zakonu Szpitalników i Rycerz z Outremer Davida Nicolle opowiadające o faktach z życia ww. Jak ktoś interesuję się historią polecam. Do książki dodane są piękne ilustracje z rzeczowymi opisami. Dla tych paru ilustracji warto już kupić takie książki. Na pewno będę poszerzał ich kolekcję. Dobra referencja bo ilustracje są historycznie zgodne i szczegółowe a informacje zawarte w książce b. ciekawe.
  6. Jesteś bardzo kontrowersyjny 😉 No ale w sumie, jak toś umi..
  7. michalo

    The Crew of the Eidolon

    Modele dla Battle Systems - dla ich planszówki Core Space www.battlesystems.co.uk.
  8. Mi generalnie chodzi o proste rendery tylko. Nie robię nic co musi mieć lepszą uvałkę niż ta z zremesher. Myślałem o goz bo jako oficjalne narzędzie moim zdaniem powinno mieć powera jak keyshot bridge 😛 Prawdę mówiąc szukam alternatywy dla Keyshota bo jakoś nie mogę się do niego przemóc. Jedyne za to ten bridge i nie marnowanie czasu na export, decymację i itp.
  9. Niezły hłyt maketingowy. Co by nie mówić arnold jest świetny. Pytanie czy max czy maya 😛 Na maye jakoś mniej jadą ludziska, ale może dal tego, że max bardziej jest popularny w europie? Jak max/maya łykają modele z zbrusha? Szybko się importują z goz? Trzeba bawić się w retopo itp żeby sobie ładnego claya zrobić?
  10. Nie zostali wyruchani bo, jak to dobrze Destroyer ujął, liczy się prestiż. Możesz iść do jakiegoś indie deva i zarabiać więcej, no ale nie będziesz teksturował boxów do overwatch i już w CVce się tym nie pochwalisz. Więc wątpię, żeby nagle cała brać graficzna się postawiła i zastrajkowała bo takie coś jest niemożliwe. Chyba, że zacznie brakować ludzi na stanowiska. W sumie liczy się, jak wszędzie, dobry art dir i inni kirownicy, którzy dopilnują czego trzeba. A joniorzy i mid pewnie jak wszędzie, jest kolejka na te stanowiska, nikt do nich nie będzie płakał. Wieć albo się przystosują albo szukają roboty. Jakby co jest azja itp.
  11. Psują rynek 😛 Ale tak to jest. Większa/bogata firma nie koniecznie = większe zarobki. Jest pewnie socjal i inne psedo zapychacze ale thats all. Myśle, że np w takim mnejszym znacznie Ninja Theory zarobki na "roboczych" stanowiskach mogą być większe niż w Blizz. Ale to takie przypuszczenia
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy