Jump to content

tobiq4

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tobiq4 last won the day on June 13 2020

tobiq4 had the most liked content!

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

478 profile views

tobiq4's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

39

Reputation

  1. Jego pyszczek jest kjut ❤️ :D, ogólnie sztos i fajne rendery. Ps. to są szejdery czy jakiś overpaint?
  2. Jakby ktoś chciał zobaczyć jak wyglądają modele (w pełni gotowe) niektórych postaci z Half Life: Alyx i najnowszego Dooma to tutaj: https://www.deviantart.com/blinkjisooxps/gallery Pliki w formacie .mesh plus tekstury 🙂
  3. Nawet pod płaszczem takie niespodzianki, sztos robota ❤️
  4. Fajny klimat, przypomina mi q2, q4 🙂 Te hardsurfejsy wyglądają trochę czasami za ogranicznie, ale to taki mój odbiór 😛. Ogólnie fajny koncept.
  5. Jest sporo hejtu w sieci na grę i uważam, że słusznego, bo jak tu nie krytykować czegoś co było hajpowane na niewiadomo co, a co wyszło każdy widzi. Gram na PC na paczu 1.06, tzn. w sumie teraz już nie gram bo się wk.....m. Po przejściu aktu pierwszego i chyba połowy drugiego odkładam to, bo szkoda sobie psuć rozgrywkę... dlaczego? Brak zmian pogody, cały czas świeci słoneczko... nawet wtedy kiedy widać kałuże na ulicy i mokre pstacie? 🙂 Dystopijny świat, mroczne, smutne, ciężkie misje i taki klimat, no absolutnie dyskwalifikuje ten świat i wczucie się w grę. Wiem, że chyba jest to spowodowane przez najnowszego pacza, bo z tego co ludzie piszą na poprzednich paczach mają częste zmiany pogody, lekki deszczyk, duży deszcz, pochumurne niebo, burze piaskową, pomarańczową mgłe (ala blade runner) etc. Co jeszcze irytuje i jest imo do poprawy? Policja spawnująca się znikąd niemalże natychmiastowo, chociażby na środku pustyni, bez sensu... w mieście to samo. Zachowanie npc, postacie jak i pojazdy, już daruje sobie interakcję z postaciami, bo wiadomo, tyle ludzi i ciężko do każdego jakieś ciekawe odpowiedzi/dialogi, ale samochody mogły by chociaż omijać pojazd pozostawiony na ulicy, lub próbować go sforsować. Zachowanie ludzi w trakcie strzelaniny, groteskowe takie z gier z czasów GTA:SA... Wiszące w powietrzu czasami jakieś samochody, kolesie robiący t-pose jak się do nich strzela i chyba tyle co udało mi się zauważyć. A teraz co dobre? Ludzie odpowiedzialni za stronę wizualną w Cyberpunku, zrobili kawał niesamowitej roboty, imo to majstersztyk, świetnie zróżnicowane postacie, każda z nich wygląda tak jakby opowiadała własną historię, świetne detale. Enviro no cudo. Fajny rozwój umiejętności, broni etc. chociaż nie jest to co było zapowiadane ale jest ok. Fabuła bardzo wciągająca, ciekawy pomysł z braindensami i konstraktem Silvermana. Muzyka no coż, jako że jestem bardzo wrażliwy na muzykę również z racji wykształcenia w tym kierunku, jest na wysokim poziomie, pasująca klimatem do gry, choć mogła by być czasem bardziej zróżnicowana, więcej utworów o charakterze ambientowym, czy orkiestrowym, tu świetnym przykładem może być ost do Xen Black Mesy Joela Nielsena. Czekam na poprawki bo mimo tego zniesmaczenia i przerwania gry kocham ją. Mam nadzieje, że poprawią te rzeczy o których pisałem.
  6. tobiq4

    Shy Girl.jpg

    Plisowana spódniczka, pończochy i pushup działa zawsze tak, że ciężko o obiektywną ocenę Nie no super postać
  7. Ta cyber kripi zakonnica, sztos! Fajna scena, stylówka, światło, są emocje, dużo opowiada ta praca. ❤️
  8. Dobra wrócił do żywych i zrobił renderek w arnoldzie, pyk chyba lepiej ^_^. https://www.artstation.com/artwork/B1o0Qm
  9. Dzięki, wrócę z wakacji za półtora tygodnia to może zrobie porządny render, bo ten to na szybko hdrka studyjna i iray w painterze. Kurczę, a myślałem że spoko ten metal, pokombinuje jeszcze :)
  10. Takie tam nowe wypociny w maxie i painterze na podstawie konceptu Kris Thylera. Zapraszam na artstation również hmmm.... https://www.artstation.com/artwork/B1o0Qm
  11. Dziś na to trafiłem i wygląda imponująco. Super plugin do 3dsmaxa - Voxel Remesh. No zupełnie zmienia myślenie o modelowaniu low/high poly w niektórych przypadkach. Wcześniej się pojawił quadremesher coś ala zremesher tylko do maxa a teraz to. Woohooo.
  12. Super detale, widać że książę biega walczy, to przybrudzone ciało, blizny, poniszczona skóra, i szmatki postrzępione no i to brudne złoto, ekstra. Miło się na to patrzy ❤️
  13. Dobra ktoś wie kiedy to cudo wychodzi? Narazie korzystam z topologika do maxa i jest w miarę okej, ale przydało by się coś lepszego, a to zapowiada się miód malina. 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy