Jump to content

tobiq4

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Good

About tobiq4

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/01/1985

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

83 profile views
  1. Sztosik! Hej, jak jakobiłeś detal skóry i textury? W Zbrushu alphami czy ręcznie? Czy może w Mari z xyz? Opiszesz mniej więcej proces?
  2. Troszkę było więcej czasu także poszło low i high, teraz detal jakiś skóry, oko i texturowanie 🙂 ... a jeszcze poukładanie tego na udimach.... wyszło 199 różnych elementów więc trochę słabo...
  3. Cześć wszystkim na forum \o/ Postanowiłem założyć teczkę, wiadomo feedback głównie :). Z jakiegoś powodu z forum zniknął mój ostatni dodawany projekt, także wrzucam jeszcze raz, tym razem do teczki - helikopter wymodelowany na podstawie anatomii robaczka. Obecnie wymyśliłem zrobienie postaci w klimatach cyberpunkowych, koncept mocno inspirowany Bulgarovem i GITS 🙂 Wymodelowałem już mniej więcej ciało, większe zarysy mięsni potrzebne tam gdzie będą elementy mechaniczne, no i zacząłem hardsurface (większośc poli w maxie). Plan jest taki dokończyć modelować mechaniczne elementy, zrobić dalej detal ciała, retopologie ciała (jeśli w ogóle zostanie ciało), shader skóry - głowa, no i render. Jako, że przede mną sporo roboty, także mile widziany feedback. Teraz pytanko co do low poly, bo modelująć każdy element z tyłu głowy zawsze mam wersje lp, a że tych elementów będzie tu raczej dużo, to czy jest sens każdy oddzielnie robić low? - np. na głowie można wypalić te płytki oddzielnie albo jako całość głowy?. Jaki jest mniej więcej budżet poligonów we flagowych tytułach jeśli chodzi o postacie? Pzdr 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy