Jump to content

tobiq4

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Good

About tobiq4

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/01/1985

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

122 profile views
  1. Oczko study Zbrush/Ps/Arnold/Max. No i r膮czka study 馃檪
  2. Sztosik! Hej, jak jakobi艂e艣 detal sk贸ry i textury? W Zbrushu alphami czy r臋cznie? Czy mo偶e w Mari z xyz? Opiszesz mniej wi臋cej proces?
  3. Troszk臋 by艂o wi臋cej czasu tak偶e posz艂o low i high, teraz detal jaki艣 sk贸ry, oko i texturowanie 馃檪 ... a jeszcze pouk艂adanie tego na udimach.... wysz艂o 199 r贸偶nych element贸w wi臋c troch臋 s艂abo...
  4. Cze艣膰 wszystkim na forum \o/ Postanowi艂em za艂o偶y膰 teczk臋, wiadomo feedback g艂贸wnie :). Z jakiego艣 powodu z forum znikn膮艂 m贸j ostatni dodawany projekt, tak偶e wrzucam jeszcze raz, tym razem do teczki - helikopter wymodelowany na podstawie anatomii robaczka. Obecnie wymy艣li艂em zrobienie postaci w klimatach cyberpunkowych, koncept mocno inspirowany Bulgarovem i GITS 馃檪 Wymodelowa艂em ju偶 mniej wi臋cej cia艂o, wi臋ksze zarysy mi臋sni potrzebne tam gdzie b臋d膮 elementy mechaniczne, no i zacz膮艂em hardsurface (wi臋kszo艣c poli w maxie). Plan jest taki doko艅czy膰 modelowa膰 mechaniczne elementy, zrobi膰 dalej detal cia艂a, retopologie cia艂a (je艣li w og贸le zostanie cia艂o), shader sk贸ry - g艂owa, no i render. Jako, 偶e przede mn膮 sporo roboty, tak偶e mile widziany feedback. Teraz pytanko co do low poly, bo modeluj膮膰 ka偶dy element z ty艂u g艂owy zawsze mam wersje lp, a 偶e tych element贸w b臋dzie tu raczej du偶o, to czy jest sens ka偶dy oddzielnie robi膰 low? - np. na g艂owie mo偶na wypali膰 te p艂ytki oddzielnie albo jako ca艂o艣膰 g艂owy?. Jaki jest mniej wi臋cej bud偶et poligon贸w we flagowych tytu艂ach je艣li chodzi o postacie? Pzdr 馃檪
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy