Jump to content

Our Picks

Top content from across the community, hand-picked by us.

Promised Land Art Festival już 8 września!
Festiwal Promised Land, który rozpocznie się niebawem w Łodzi, ogłasza nowe szczegóły dotyczące programu wydarzenia, grona prelegentów, tematów wykładów, atrakcji i nie tylko.
  • 7 replies
DigitalCarbon: nowa technologia przekształca obrazy i filmy w immersyjne 3D
DigitalCarbon wprowadza innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia tworzenie fotorealistycznych, interaktywnych scen 3D z prostych zdjęć i filmów, bez potrzeby specjalistycznego sprzętu. Technologia ta eliminuje długie czasy renderowania i zaawansowane umiejętności modelowania 3D, umożliwiając szybkie tworzenie treści 3D na urządzeniach codziennego użytku.
  • 3 replies
Minecraft - film - pierwszy zwiastun
Warner Bros. opublikowało pierwszy trailer filmu ... Minecraft, w którym występują gwiazdy takie jak Jack Black i Jason Momoa. Trzeba przyznać, że zwiastun jest przerażający pod niemal każdym względem i jak to niektórzy już na naszym forum napisali mocno "cringowy".
  • 1 reply
Rekomendacja: Tomasz Sadzinica (Mortom)
Fokker D VI - Niemiecka niszowa maszyna z okresu pierwszej wojny światowej. Samolocik ma silnik Oberursel Ur.II - jest to silnik rotacyjny, czyli kręci sie cały ze śmigłem. Tego typu silniki gwiazdowe miały wiele mankamentów i jedną wielką wadę. Otóż siła odśrodkowa bardzo utrudniała skręcanie w lewo (w tym przypadku).
    • Wow
    • Excelent
    • Like
Rekomendacja 2D: jakubziom
Akwarelkowe ilustracje ze Zgorzelca i Goerlitz, (2021)
    • Wow
    • Like
Rekomendacja 2D: Kalberos
Jakiś czas temu, miałem przyjemność wykonać 3 postaci dla Lucky Duck Game.
    • Like
Rekomendacja: SebastianSz
Zabrałem farby (gwasze) na miesięczny urlop i to jeden z efektów. Poskanuję jeszcze mini-plenery i robię kolejną, zaczętą ilustrację. Standardowo przez pierwszy tydzień jojczyłem żonie, że ja to rzucam w cholerę i nie maluję, przekwailifikowuję się na spawacza albo pustelnika czy coś innego, ale potem i tak usiadłem i malowałem.
    • Agree +1
    • Wow
    • Excelent
    • Like
Rekomendacja 2D: Soulinka
Seria "swobodne daily" 
    • Like
Rekomendacja: animacja od jakubziom
Pomyślałem, że wrzucę tutaj taki mój staroć, zrobiony w 2011 roku (myślę, że mimo upływu lat, wygląda całkiem ok 🙂 ). Modelowanie: Blender, Animacja i Rendering: Maya + MentalRay. Po pewnym czasie od skończenia filmiku napisał do mnie kompozytor, który stworzył do niego muzykę (prawdopodobnie w ramach studiów), więc dodałem ją do filmu.
    • Like
  • 6 replies
Rekomendacja: revrite
Kolejne rzeczy, glownie szkice. Bawię się też pierwszy raz tak bardziej na powaznie w 3d, ale to na tyle amatorsko, ze szkoda zakladac teczke 3d. Glownie troche by pobawic sie w stylizowane rzeczy i liznac co to jest w blenderze.
    • Wow
    • Like
Rekomendacja: RJab
Obraz wykonany zgodnie z renesansową technologią. Są drobne rozbieżności w stosunku do oryginału. Miałem poprawić ale termin mnie dogonił i zostawiłem jak jest. Znalazłem zdjęcie to wrzucam. Myślę że wrócę jeszcze do tej techniki.
    • Thanks
    • Wow
    • Like
Google GameNGen: AI symuluje Dooma bez tradycyjnego silnika gry
Badacze z Google stworzyli sieć neuronową, która generuje rozgrywkę w czasie rzeczywistym dla klasycznego Dooma bez użycia tradycyjnego silnika gry. System nazwany GameNGen umożliwia płynną grę w tempie 20 klatek na sekundę na jednym chipie, gdzie każda klatka jest przewidywana przez model dyfuzji.
    • Wow
  • 7 replies
Powrót legendarnych tutoriali 2D
Jakiś czas temu napisał do mnie ktoś na Facebooku z pytaniem o stare tutoriale 2D, które przez lata były dostępne na Max3D.pl. Przyznam, że po chwili wiedziałem, o co dokładnie chodzi – o teksty wręcz legendarne i ponadczasowe. Legendarne tutoriale wróciły!
    • Like
  • 5 replies
Witchfire - cinematikowa scena z trailera
Razem z Cat Kaczmarek, mieliśmy okazję pracować przy powstawaniu najnowszego trailera Witchfire. Zrobiliśmy cinematikową scenę, która poprzedza gameplay.
Było to duże wyzwanie i wyjście trochę dalej po za strefę komfortu. Scena powstała trochę w technice rotoskopii. Najpierw nagraliśmy wideo-referencje wszystkich ujęć.
    • Excelent
    • Like
  • 6 replies
Oficjalny Discord - Max3D.pl
Za namową wielu osób Max3d.pl otwiera swój oficjalny kanał na Discordzie.

Długo się nad tym zastanawialiśmy i zobaczymy. Chcemy te dwa światy ze sobą w jakiś sposób zintegrować. Społeczność będzie mogła jeszcze lepiej się zintegrować. Dzięki niemu będziemy w stanie szybko i łatwo wymieniać się wiedzą, pomysłami i doświadczeniami.
    • Like
  • 15 replies
Marmoset toolbag 5 - beta
zachecam do pobrania, najlepszy silnik do renderowania na dzien dzisiejszy 😛 

https://marmoset.co/toolbag/beta/#_download-beta
    • Like
  • 8 replies
AI Act: pierwsze Europejskie Prawo AI i jego wpływ na twórców
Świat w którym żyjemy to świat gdzie prawo autorskie musi nadążyć za błyskawicznie rozwijającymi się innowacjami w dobie sztucznej inteligencji, której rola w naszym życiu stale rośnie, a regulacje prawne muszą ewoluować równie szybko.
    • Like
  • 1 reply
Procreate - NIE dla AI
Twórcy Procreate, jednej z najbardziej cenionych aplikacji graficznej na iPady mówią stanowcze NIE generatywnej sztucznej inteligencji (AI). Twórca Procreate dość niespodziewanie zamieścił w sieci wideo w którym jasno świadczył, że nie planują integrować generatywnej AI w swoich produktach.
    • Like
  • 12 replies
Premiera Prologu JDM: Rise of The Scorpion
"JDM: Japanese Drift Master" to wyścigowa gra wideo polskiej produkcji, która przenosi graczy do otwartego świata, umożliwiając im udział w wyścigach na japońskich torach driftowych. Gra, nazywana przez graczy "NFS w Japonii", budzi duże zainteresowanie i jest porównywana do serii Need for Speed, co napawa dumą jej twórców.

Niedawno na forum max3d.pl użytkownik ogłosił premierę prologu i zwiastuna tej gry. Zespół pracujący nad JDM to blisko 60 utalentowanych i pracowitych osób, w tym management, leadzi, marketing oraz działy produkcji: DEV, ART, CARS, LD i Design. Gra jest rozwijana od kilku lat i stale ewoluuje dzięki opiniom graczy, które są dla twórców niezwykle cenne.
    • Like
  • 1 reply
Oferty pracy dla grafików - nowy serwis jobs.max3d.pl
Max3D.pl działa od ponad 25 lat – to nie pomyłka! Przez lata serwis pomagał wielu firmom w znajdowaniu pracowników, choć odbywało się to dość chaotycznie poprzez specjalne podforum, gdzie pracodawcy mogli zamieszczać ogłoszenia. To się dzisiaj zmiania.

Dziś z przyjemnością ogłaszamy uruchomienie nowego podserwisu z ofertami pracy: jobs.max3d.pl.
    • Like
  • 15 replies
Autodesk przejmuje Golaem - narzędzie do symulacji tłumów
Autodesk przejął narzędzie do symulacji tłumów Maya - Golaem, wraz z jego deweloperem. Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
  • 7 replies
Platige Image współtworzy efekty wizualne do produkcji AppleTV+ i Paramount: „Time Bandits”
Platige Image jest odpowiedzialne za stworzenie ujęć VFX w najnowszej produkcji AppleTV+ „Time Bandits”. Taika Waititi jest współtwórcą i producentem wykonawczym serialu.
  • 5 replies
The Last of Us Stories Fanart
The Last of Us Stories (fanart).
UNREAL ENGINE 5 + MAYA + DAVINCI RESOLVE

 
    • Excelent
    • Like
  • 2 replies
Breslau 2027 - Extraction - Unreal Engine 5
Ostatni czas spędzałem na intensywnym crash course UE. Nie jest to moje pierwsze zetkniecie z Unrealem bo robiłem już kiedyś male testy oraz skończyłem jedną stillke ale tym razem chciałem przejść przez jak najwięcej tematów i wyciągnąć z tego sporo więcej nauki.
    • Like
  • 3 replies
Meta SAM 2: Rewolucja w segmentacji obiektów na obrazach i wideo!
Meta podczas konferencji SIGGRAPH ogłosiła premierę Segment Anything Model 2 (SAM 2), nowej wersji modelu SAM, który wspiera segmentację obiektów zarówno na obrazach, jak i wideo. SAM 2 jest udostępniany na licencji Apache 2.0, co pozwala na jego swobodne wykorzystanie. Dodatkowo, udostępniony został również zbiór danych SA-V, zawierający około 51 000 rzeczywistych filmów i ponad 600 000 maskletów.
    • Like
  • 5 replies
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy