Skocz do zawartości

Marcin321

Members
  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Marcin321 w dniu 24 Lipiec 2023

Użytkownicy przyznają Marcin321 punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marcin321's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

91

Reputacja

  1. Dzięki dzięki:D jak się widzi takie reakcje to droga przez uvki jakoś lżej idzie:) Hdka to jakiś default z substanca, tylko testowa:)
  2. hej, mały update, sukcesywnie robie uvki i testuje sobie podobne do oryginalu materialy, na razie wyglada to ok jak dla mnie, podoba mi sie ta nieregularnosc polaci blachy, mniej wiecej o to mi chodzilo, a dirty to jeszcze podbijaja
  3. jak dla mnie to A jest super, najlepiej czuje w tym dynamikę tej sytuacji 🙂
  4. A jeszcze tak w temacie unwrapu - gdzies widzialem opcje zeby robic unwrap przed subdividem, czy to sie sprawdza? Nie rozmywa to miejsc przy seamach?
  5. Dzieki 🙂 Chce się bliżej poznać z tym softem, ale jak stoję w miejscu to robię export do maxa i tam działam, ale to rzadko. Dzieki na polecajke tego Rizoma, powoli zbliża się ten etap 🙂
  6. a dziekuje bardzo za dobre słowo 🙂 szkoda tylko ze człowiek to na zmęczu robi po nocach, inaczej to 5x szybciej by szlo. Może na premierę filmu/4 sezonu Mando się wyrobie 🙂
  7. Hej, temat nie padł, wracam z update'm, ciągle większość jeszcze bez mirrora ale to już się zbliża, większość modelu zrobiona, została do zrobienia noga, dopracowanie silnika i dodanie detali
  8. wracam z updatem, prawie skonczylem panelizowac burtę, zrobilem pod skrzydlem i troche nad, porobilem rowniez jakies pierwsze male detale. Posłuchałem sie Was i spadla ilosc obiektow ze smoothem na rzecz chamferow, sensowniej to wyglada
  9. Dzieki za odpowiedź, tez mi się tak wydawało, ale wpadły mi w oko tutki tego kolesia https://www.youtube.com/@polyrendr i tam gdzieniegdzie od razu uvalkuje niepowtarzalne elementy. A wracajac do tematu tworzenia obiektu na innym obiekcie wzgledem normali, to znalazlem spoko skrypt, moze go znacie https://malcolm341.gumroad.com/l/jxqTZ?layout=profile ,o to mi chodzilo
  10. mam jedno pytanie - czy jak modelujecie, to od razu mapujecie i ukladacie sobie UV-ke, czy robicie to jak juz macie caly model i potem wchodzi mapowanie?
  11. Dzieki, ten etap pod skrzydlem akurat jest zakrzywiony, testowalem sobie samo chamerfowanie, ale nie bylem jakos zadowolony z efektu, ale macie racje, musze sobie jednak przemyslec to modelowanie, zeby jakich chorych polycountow nie robic
  12. Luzik, pewnie ze by sie dało tak jak piszesz, ale chce wlasnie 1. przypomniec sobie prawilne modelowanie 2. otrzaskac sie Majce zeby czuc sie w niej bardziej pewnym, na razie na poziomie modelowania. Do Razora mam juz tez zaczętą scenke, male enviro, chce wydlubac kokpit jak skoncze budę, sprobuje tez zrobic busta Mando i Grogu. Chcialbym otrzaskac sie w temacie lookdevu i enviro, ale innego niz na codzien, czyli wizkowego slodkiego swiata, i moze uderzyc wlasnie gdzies do produkcji filmow/post, cos takiego.
  13. ogolnie nic mnie nie goni, wiec sobie tak dziergam, ale to jest spory model, na pewno na booleany trafie, nie ma bata 🙂
  14. wracam z updatem, na razie brne przez ogolny paneling poszycia, zdecydowalem ze ile dam rade, tyle porobie panele, doszly podzialy na froncie, boku i zaczynam wchodzic na skrzydlo. Na razie robie ogół, pozniej przejde jeszcze raz przez model i pododaje male elementy. Juz chcialbym wejsc na jakąś noge, nie mowiąc juz o silnikach, ale no coz, trzeba dokonczyc te nudniejsze partie 🙂
  15. glownie chodzi mi o np szybsze booleany, tworzenie obiektu na obiekcie bazujac na normalu tego drugiego, albo po prostu stworzenie czegos w zakresie danego widoku w viewporcie, a nie zagladanie do 0,0,0. W maxie jest Autogrid no i to jest zloto w takich przypadkach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności