Jump to content

jakubziom

Members
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About jakubziom

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/18/1987

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław
  1. hej! prace super realistyczne, pociąg extra, nie podoba mi się tylko to, że budynek (pierwszy render) rozjeżdża się do góry. Nie wiem, czy w max'ie jest w kamerze opcja shift, ale jak tak, to można by za pomocą tego wyprostować piony.
  2. Kilka prac zrobionych hobbystycznie po pracy, łączy je kwadratowy format. 2 z nich to okładki do wymyślonych płyt ;) tradycyjne modelowanie (bez rzeźbienia) Soft: Blender (cycles render) + PS
  3. Cześć ;) Ostatnio znudziły mnie wizki, więc zabrałem się za efekty specjalne. Po obejrzeniu kilku fimów studia The Asylum (filmy klasy B) postanowiłem, że zrobię coś podobnego (trailer do nieistniejącego filmu). Wystąpił mój kolega Zapraszam do oglądania! https://vimeo.com/166556315 Być może w najbliższym czasie powstanie jeszcze jedna bekowa produkcja (tym razem z kosmitami) A tak na serio to pierwszy raz montowałem w After Effects obraz z blendera i wideo (sceny ze smokiem) Aby oświetlenie renderu pasowało korzystałem ze zrobionej na miejscu prostej mapy hdri + światełko sun. Muzyka: Ronan Hardiman - Nightmare Efekty dźwiękowe: Darmowe efekty do trailerów znalezione gdzieś w necie + ryk godzilli Render smoka: Storyboardy (nie są ładne, ale spełniły swoją funkcję :] Pozdrawiam Jakub
  4. Trochę poprawiłem światło :)
  5. Poprawiłem całą scenę (wskazówki z forum Blenderownia), na razie rendering z pewną ilością szumów. Materiały chyba trochę lepsze, np anisotropic na garnkach :)
  6. Bardzo mi się podobają te wyrzeźbione detale :)
  7. Cześć, jest to moja druga wizualizacja wnętrza. Nauczyłem się podstaw cycles, co zaowocowało bardziej realistycznym renderingiem ;) Wszystkie modele moje :) Czas wykonania około dwa tygodnie. Wizualizacja wykonana w Blenderze + troszkę photoshopa. Wiem, że niektóre materiały mogłyby być lepsze ale chciałem już to dokończyć. Rendering - około 40 minut na obrazek 1080p pozdrawiam Jakub
  8. trochę pusta ta scenka była więc posiedziałem 2 dni nad prostym modelem samochodu, aby go wrzucić na podjeździe: tutaj model low poly opla vectry - autko modelowane za pomoca extrudowania a tutaj już ukończona scenka z domkiem z przodu: dwa podobne kadry: (zastanawiam się jeszcze, czy nie wymodelować jakiś mebelków i nie wrzucić na wizualizacji tarasu domku)
  9. posiedziałem nad tym obrazkiem trochę dłużej - dodałem dachówki i drzewka sapling tree, oraz trawę z hair particles brakuje jeszcze trochę detali np przy rynnach, może jakiś tekstur tynku... zastanawiam się czy się za nie zabierać... rendering to dalej prosty blender internal
  10. Witam, jest to jedna z moich pierwszych wizualizacji, chciałem żeby przypominała wizualizacje domków z archona. Robione jakieś 14 godzin, tzn. dwa dni po pracy i trochę poprawek na trzeci dzień. Software to blender i rendering blender internal (raytracing) + photoshop. Wykorzystane zdjęcia pochodzą z internetu ale nie jest to praca komercyjna więc wykorzystałem je dla celów ćwiczeniowych, następnym razem sam będę robił fotki krzaczków, ludzi, nieba itp. : ) Domek z projektu typowego firmy ARCHAND. Wiem że brakuje np. trójwymiarowych dachówek, mebelków trawa płaska itp. ale spróbuję lepsze zrobić przy następnej wizualizacji. Glow zrobiony w photoshopie.
  11. kilka rysunków na tablecie, większośc z wyobraźni: trochę inna, grubsza kreska, bardziej jakby pędzelkiem z tuszem malowane:
  12. Witam chciałbym pokazać trochę rzeczy które zrobiłem w 3d jakieś 2-3 lata temu... większość dla zabawy... miałem zamiar robić krótkie animacje, ale zabrakło mi pomysłów na fabułę, więc zostały obrazki. Generalnie takie proste modele, nie wiem czy jest w nich coś fajnego; niektóre mi się nawet podobają, ale mają też pewne braki np. ten ptak pewnie nie utrzymałby się na takich cieńkich nóżkach i przewrócił do przodu :P Ostatnio próbuję się zmusić do zrobienia czegoś nowego w 3d co byłoby bardziej zaawansowane np. posiadało porządną siatkę; ale miałem przerwę i męką jest cokolwiek wymyśleć : ( Soft użyty tutaj to Blender i Maya. Poniżej 1.Koncepcja do animacji - mechaniczny ptak i jego wnętrze 2.Maszyna krocząca inspirowana tymi z gwiezdnych wojen oraz inna wersja -"pająk" 3.Mechaniczny kurczak czyli inna wersja tego pierwszego ptaka 4.Robocik 5.Laleczka - model i rig postaci razem z twarzą 6.Mój pokój w 3d (do animacji z robocikiem) 7.Wizka budynku (dosyć słaba) 8.Wizka wnętrza (hol hotelowy)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy