Jump to content

Destroyer

Members
  • Content Count

    4,335
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    52

Destroyer last won the day on February 13

Destroyer had the most liked content!

Community Reputation

999 Excellent

7 Followers

About Destroyer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Aurodesk podniósł koszt licencji dla wielu użytkowników nawet o 33% pewnie żeby wyrównać straty na licencjach Indie, początkujący i freelancerzy uczyli się/ pracowali na indykach a teraz firmy jeśli będą chcieli ich zatrudnić musza im zapewnić te softy w nieco innych cenach. Podstępny i zły plan pełnej dominacji w końcu został objawiony 🙂 https://blog.tpm.com/price-increase-on-all-new-autodesk-multi-user-subscription
  2. W rożnych krajach pojawia się lub już się pojawił ale coś czuję że Polskę ominie i będzie trzeba szukać po jakichś netflixach
  3. @blood_brother czyli masz podejrzenia, że to może być zdjęcie z drimadżina? 😛
  4. Idealny setup, cintiq jako monitor a intuos jako podkładka pod myszkę którą się rysuje lub rzeźbi, patrzcie i uczcie się 🙂
  5. UVpacker dostał wsparcie UDIMów i takie coś:)
  6. mrys Maciek właśnie potwierdził to o czym pisałeś, że jak są ludzie którzy czegoś potrzebują i chyba nie jest to tak trudne w wykonaniu żeby trzeba było przepisywać pół programu to pojawiają się głosy " a na co to komu potrzebne, a do czego" 🙂 Na pocieszenie dodam ze w houdinim czy nawet redshifcie też się takich odpowiedzi naczytałem 🙂 ba nawet swego czasu do mental raya gdy wprowadzał LWF i trzeab byo ręcznie stawaić nody dla prawie każdej tekstury czy swatcha to bodajże Jeff Paton krzyczał że nei, nei można tego zrobić autoamtycznie bo tak nie będzie poprawnie 🙂 lata minęły i chyba każdy renderer i soft robi takie rzeczy mniej lub bardziej automatycznie bez narzucania niepotrzebnej pracy na biednego użytkownika 🙂
  7. A Plague Tale: Innocence świetna gra, wizualnie jedna z najlepszych jeśli nie najlepsza w jaką grałem, wiarygodne lokacje i postacie, bardzo dobry voiceacting, niezła historia i gameplay. Gra na 10-12h bez otwartoświatiwych wypełniaczy, symulatorów śmieciarza i innych tanich zapychaczy marnujących czas, Poza małymi drobiazgami nie ma się do czego przyczepić, niektóre lokacje jak z obrazka, świetnie wykonane i robiące wrażenie niestety gra dość wymagająca dla komputerka, moje 2080ti nie zawsze sobie z nią radziły ale przy takiej jakości jest to usprawiedliwione a już "za rogiem" są 3080 🙂 Gris - bardzo przyjemna i artystycznie dopieszczona zarówno wizualnie jak i muzycznie platformówka, nie jest zbyt trudna chyba że chcemy zebrać wszystkie opcjonalne znajdźki, porusza poważne tematy ale robi to bardzo subtelnie i nie wyciera nam nimi twarzy. Bardzo polecam. Childern of morta - polska gra, świetnie wykonana całość pięknie się składa, nie czuć jakby to były posklejane różne pomysły czy systemy. Wizualnie bardzo ładna, gameplay solidny i bardzo satysfakcjonujący, narrator świetnie pasuje, porównałbym go do bastiona a sama historia i relacje rodzinne bardzo zręcznie przedstawione, nie czuć, że to coś doklejone czy wymuszone tylko jest częścią większej całości.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy