Jump to content

Destroyer

Members
  • Content Count

    4,005
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

Destroyer last won the day on August 16

Destroyer had the most liked content!

Community Reputation

639 Excellent

6 Followers

About Destroyer

  • Rank
    Member
  • Birthday 12/14/1986

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odwróceni normalni zaczęli nową serię wprowadzającą do blendera i będą wrzucali nowe filmiki przez cały tydzień. Tematem jest cały proces tworzenia, od modelowania do renderowania świecącego kija mnichów z jakiegoś filmu czy serialu.
  2. Mam wrażenie, że jak czegoś mi brakuje w blenderze to następnego dnia już to do niego trafia 🙂 Usprawnienia outlinera których mi brakowało , w końcu można zaznaczać większą ilość obiektów tzn dało się po naciśnięciu b i rysowaniu ramki ale teraz jest to bardziej zintegrowane i przemyślane Range select. Selects all visible elements between the active element and the shift+clicked element. Box select by click+drag by clicking in empty space in the outliner and much more 😛 https://wiki.blender.org/wiki/Reference/Release_Notes/2.81/UI Mały tip, szybkie dzielenie, zamienianie czy odłączanie okien, o odłączaniu i scalaniu w ten sposób nie wiedziałem a trochę przyspiesza pracę 🙂 ---------- uv Akurat zaczynałem się wgryzać w uv, znalazłem kilka dodatków i wyszedł niezły tutek do 2.8, może komuś też się przyda 🙂 Magic UV http://nutti.github.io/Magic-UV/ TexTools https://blenderartists.org/t/textools-for-blender/700811 http://renderhjs.net/textools/blender/ Path Tool https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=KjfCMwGkbSk
  3. Voxel remesher z 2.81 w takim tempie do końca roku będzie zbrush brushes converter/ importer dla tych co chcieliby się przesiąść ale mają za dużo nakupionych brushy 🙂
  4. Wprowadzenie do rzeźbienia od wywróconych normalnych
  5. @makak znalazłem jakieś dodatki do wektorów, curve to uniform mesh i takie tam ale do starych wersji blendera, jedyne co wygląda obiecująco do 2.8 to ten dodatek ale trzeba 10$ rzucić https://blendermarket.com/products/bmesh-clean-add-on?ref=2&ref=2
  6. Jeżeli masz za dużo pieniążków to możesz się zainteresować tym workshopem, po pierwsze rebelway więc wysoka jakość a po drugie Tarkan Sarim to chyba lepiej nie można trafić 🙂 https://rebelway.net/mastering_grooming/
  7. michalo o kurła nie wiem jak ale łądnie to działa 🙂 Tutaj trochę więcej o narzędziach do sculptingu w produkcji https://www.artstation.com/pablodp606/blog/1vEn/new-blender-sculpt-mode-introduction poza ty trafiłem na taki krótki leniwy tutorial, efekt całkiem niezły jak na ilość pracy no i do tego wartość komediowa patrzę na inne i nauczyłem się takiego triczka, niby oczywiste a nigdy nie pomyślałem żeby tego spróbować 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=cabSoB28aOM
  8. Początki zawsze są trudne, na razie robiąc cokolwiek czuję się jak kaleka ale widzę potencjał i brnę dalej 🙂 btw już jest retopo
  9. Też zauważyłem, że chłopaki z flipped normals walczą z blenderem i chyba powoli się przekonują, zaraz powinni wrzucić introduction to retopo poza tym retopoflow dla 2.8 też niedługo wyjdzie. A co do skrótów to też się poddałem z industry standard i poszedłem w blenderze shortcut bo nie dam rady iść za tutorialami i wyszukiwać prawie każdego skrótu 🙂
  10. Coraz częściej widzę jakieś efekty zrobione w blenderze które naprawdę robią wrażenie i sporo osób próbuje swoich sił wraz z premierą 2.8, czyżby szykował się rok blendera? 🙂 https://www.facebook.com/julien.kaspar/videos/2175898435872684/
  11. Nareszcie jest! Wiedźmin na którego czekaliśmy i którego potrzebowaliśmy 🙂
  12. DynaClay wygląda ciekawie, udimy też bardzo potrzebne, ładnie się to rozwija 🙂
  13. No z tym tysiącem nowości to bym się tak nie rozpędzał 😛 Maya niestety zamiast się ładnie i spójnie składać w całość coraz bardziej się rozłazi, szkoda ale na szczęście są alternatywy gdzie można przeskoczyć.
  14. Pamiętam jak jeszcze ładnych parę lat temu ludzie się bili czy max czy maja jest lepszym programem. Pamiętam jak na CGSociety w zasadzie zawsze jak wychodziła nowa wersja mayi była bardzo burzliwa i ożywiona dyskusja czego nie ma co powinno być, dlaczego tak a nie inaczej, ludziom zależało ale ostatnie lata to zmieniło i zarówno po stronie mayi jak i maxa widzę bardzo często zmęczenie użytkowników, narzekanie ale nie z emocjami i nadzieją tylko ze zrezygnowaniem. Kilka miesięcy temu byłem na rozmowie o pracę i padło pytanie -a te efekty i cząsteczki robisz w mayi -(ciężkie i zrezygnowane) noo - (ciężkie i zrezygnowane) ymmm.. więcej słów nie trzeba było 🙂 Modo używałem od pierwszej wersji tj 101 i kiedy było głównie modelerem ale dość szybko zaczęło łapać za dużo srok za ogon i próbowało być wszystkim ale niczym naprawdę dobrze i było widać, że program w pierwotnym założeniu nie był projektowany żeby być tak duży. Maya zaczęła się rozwijać w modelingu a modo zaczęło drożeć a funkcje jakie dodawali nie były mi zupełnie potrzebne i w końcu się rozstałem, po latach trochę żałuję bo jak byłem rozgrzany tj z 10 lat temu to modelowanie w modo szło jak burza, teraz grzebię się jak stara baba ale też robię masę innych rzeczy od renderingu po tracking czy kluczowanie więc klasycznie wszystkiego po trochu i nic na poważnie 🙂 Polecam zainteresować się Houdinim jako wsparciem, licencja indie jest prawie darmo a masę rzeczy można w nim zrobić zamiast kupować jakiś plugin można kupić cały potężny program. Na razie jeden projekt w nim zrobiłem w całości i trochę się umęczyłem ale od czasu do czasu używam mocy proceduralnego tworzenia żeby robić jakieś elementy które często jest łatwiej ale też jak klient chce zmian to takie zmiany są przyjemnością. Czasami przy postych rzeczach myślę sobie nie warto i robie w mayi a potem pojawia się jedna zmiana i druga i już żałuję, że nawet tej rpstej rzeczy nie zrobiłme w hudym bo raz że bym cały czas ćwiczył a dwa taka praca mimo że na poczatku jest wolniejsza to potem może przyspieszyć zmiany a sam proces jest całkiem elegancki i satysfakcjonujący, czasami jak rozwiązywanie zagadki zwłaszcza jak ma sie mało wiedzy i 4 klocki w ręce 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy