Jump to content

Destroyer

Members
  • Content Count

    4,805
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    95

Destroyer last won the day on January 11

Destroyer had the most liked content!

Community Reputation

1,525 Excellent

3 Followers

About Destroyer

  • Rank
    .

City (optional)

  • Miasto
    Kraków

Recent Profile Visitors

22,808 profile views
  1. Są jeszcze pokrętła na tabletach z wyświetlaczem xp pen i np na klawiaturze logitech craft ale pewnie trzeba by było posiedzieć chwilę żeby to sobie podpiąć gdzie się chce. Jest masa kontrolerów z pokrętłami jak 3Dconnexion czy kontrolki do montażu video/ audio, pilot do tabletu wacoma lub samych pokręteł standalone, jest w czym przebierać tylko potem niekoniecznie da się łatwo to podpiąć do konkretnej funkcji w programie bez grzebania https://www.amazon.com/Entweg-Controller-Turntable-Assistant-Compatible/dp/B08BC5TV16
  2. Paaaanie idź mnie pan z tym, 15-17 cali to jest nic, ja już ślepy jestem, siedzę na 43" monitorze i gdyby LG CX 48 był za 5k jak 55 cali to już bym zmienił bo inna klasa niż ten średniawy dell 🙂 Ale rozumiem potrzebę mobilności wtedy można pokusić się o DYI w tym stylu 🙂 https://www.mediaworkstations.net/systems/portable-amd-workstations/a-xp/ btw gdyby ktoś chciał więcej vram do swojej karty to jest jest opcja DIY 🙂 https://www.benchmark.pl/aktualnosci/geforce-rtx-2070-modyfikacja-karty-do-wersji-z-16-gb-pamieci-vram.html
  3. Jak ja już się pogodziłem z faktem że trzeba będzie kupić 3090 zamiast dwóch 3080 to ceny i tych podskoczyły, 3080 to już w ogóle z porównywarek cenowych zniknęły bo id tygodni nic nie ma dostępnego 😕 tutaj cena bardzo atrakcyjna, można brać 🙂 Jakby ktoś widział 3090 za ~7300 to pisać, już się wykosztuję jak nie ma innego wyboru :)
  4. @KLICEK idealnym ukoronowaniem zasług mayi było gdy w pracy na kompie ze świeżutko postawionym systemem gdy były zainstalowane ze 2 programy na krzyż z mayą i może do niej redshift albo jeszcze nie, świeżo po wystartowaniu systemu z samego rana, komputer wypoczęty przez weekend, w tle tylko chrome z gmailem i może jedną zakładką, maya wystartowała, przemieliła jak to ma w zwyczaju zaraz po starcie i bam fatal error i próbuje zapisać plik z pustą sceną 🙂 Ale co by nie mówić maya jest najlepszym softem do animowania także maya 🙂
  5. Huion wprowadził właśnie coś takiego, fajna sprawa Ja swego czasu kupiłem one hand keyboard na ali bo tylko tam znalażłme bezprzewodową i pyk 2 stówek nie ma a z kompem za pomocą dongla nie dałem rady połączyć 😕 Mam też taką z pokrętełm https://www.amazon.com/J-Tech-Digital-Mechanical-Designer-Keyboard/dp/B07Y8T4N6V, guziczki spoko ale na kabel i pokrętło nieprzyjemne w używaniu, takie paździeżowate, ciekawe jak w huionie 🙂 Fajnie gdyby zbroili taki bezprzewodowy pilot/ klawiaturę ale bez tabletu to każdy by mógł takie coś kupić 🙂
  6. A ja niedawno przeszedłem The Dark Pictures Anthology: Man of Medan i zrobiło na mnie bardzo duże wrażenie. Motion capture ciała i twarzy i skany robią mega robotę, tak powinny wyglądać next genowe gry, na początku nawet ustawiałem nastawy graficzne na minimum żeby zobaczyć czy to na silniku czy prerenderowane sceny tak dobrze momentami wyglądają 🙂 są oczywiście słabsze momenty i widaż że np tekstura jest lekko zblurowana, jak poruszamy postacią to jest typowo growy sztywny ruch ale mimo wszystko jako całość bardzo daje radę.
  7. No, no, niewąsko 🙂 zacna robota
  8. I co komuś się udało kupić? 🙂 Gdy cena sklepowa 3080 zaczyna się od 5300 to nagle 3090 nie wygląda już tak źle mimo, że ze te 7300 też ciężko znaleźć już bardziej za 8+. Co za czasy nastały, powtórka z historii ale bardziej niż to było z poprzednią górką kryptowalut, bitcoin sięga powyżej 40k$ a w Iranie brakuje prądu przez kryptominerów 🙂 jesteśmy zgubieni https://ithardware.pl/aktualnosci/wydobycie_kryptowalut_powoduje_braki_pradu_w_iranie_bitcoin_lepszy_niz_objeta_sankcjami_ropa-14692.html https://ithardware.pl/aktualnosci/zotac_i_evga_znacznie_podnosza_ceny_kart_graficznych_i_tlumacza_sie_sytuacja_na_rynku-14696.html No i jeszcze na CES 21 liczyłem a tu nvida wymyśliła - wiemy że teraz większość siedzi w domach czy ucząc sieczy pracując, mało się przemieszczamy więc mogliśmy zrobić tylko jedno w tej sytuacji - wprowadzmy 30 laptopów z mobiniakami serii 3000 😕 Za to amd zamiast ogłosić nowe threadrippery to powspominało jak ot kiedyś było i jak będzie, liczyłem, że cokolwiek będzie wartego uwagi ale nie było 😕
  9. @blood_brother przy robieniu seamów i krojeniu na części jak najbardziej można kontrolować, czy nie ma overlapów albo gdzieś się nie przecięło i cały model nie jest gdzieś pozwijany. Pytanie czym i jak teksturujesz bo jak malujesz w 3d czy wypalasz proceduralkę to rozciągnięcia już nie robią takiego wrażenia ale jak to bazuje na uvałkach a nie na trójwymiarowej teksturze czy innym tripalanar mappingu to uvałki mają duże znaczenia a nawet ich orientacja, wszystko zależy od wszystkiego 🙂 Ale jak przepalasz z polypaina czy innego hipoly to jeden grzyb jak te uvałki wyglądają byle tylko seamów przy wypalaniu nie było, frame padding się zgadzał i tyle 🙂 Wielkość pixeli na wyspach można robić ręcznie ale i tak są do tego narzędzia które wszystkie wyspy mogą jak najbardziej do siebie zbliżyć skalą, i tak np na czubku nosa będą bardziej ściśnięte a blisko cięcia rozciągnięte, idealnie takie same można zrobić uvałkują jak w zbrushu dawniej automatyczny mappping tj każdy polygon to oddzielna wyspa uv 🙂 Ale i tak się robiło tak że na twarz zostawiało się więcej przestrzeni bo wiadomo detal, a na skórę pod włosami bardzo mało a tył gałki ocznej czy spód guzika parę pikseli, ale teraz w czasach gdy szaleńcy potrafią nawet ze 100 udimów walnąć do jednej postaci to trochę szkoda czasu tak się o każdy piskel szarpać 🙂
  10. jak chcesz vuałki przy drobnicy dognieść do oporu ale bez ręcznego dłubania to możesz wypróbować uvpack master https://uvpackmaster.com/uvpackmaster-for-blender/ dodatkowo to polskiej produkcji jest 🙂
  11. Spoko renderek, co do topo i uv to zdrowym podejściem jest " na opdier**l i do kasy" 🙂 a tak poważnie to jak działa to zostaw 🙂 To już nie te czasy co trzeba robić symetryczne uv, dzielić na wysypy tak żeby było ich jak najmniej ale jednocześnie nie było dużych zniekształceń żeby malować w photoshopie, topo też nie musi być 100% quadów, jak działa i wygląda to może być jak jest. Możesz zrobić idealnie do portfolio lub social media ale jak dla siebie a zwłaszcza jak nie ma deformacji przy postaci czy twarzy to nie ma absolutnie żadnego powodu żeby czas marnować. Automatyczne retopo i packowanie nie dość, że wystarczy to często da nawet lepsze efekty tj pakowanie, retopo to nadal trochę loteria 🙂 Już nie te czasy gdzie trzeba każdy piksel ratować, pod gry nadal tak ale też nie tak dziko jak kiedyś a pod resztę to 10 UDIMów podzielonych żeby było łatwiej teksturować/ dzielić obiekty na sekcje/ materiały w substance czy innym quixcelu i jedziesz, nie ma co włosa na czworo dzielić jeśli nie ma z góry wytycznych jak coś ma wyglądać i jakie parametry techniczne spełniać.
  12. beeple wczoraj dobił 5000 dni z rzędu robiąc każdego dnia nową grafikę, w większości dość niepokojąca ale czemu się dziwić po 5 tys dni ciągłej pracy 😄 https://www.beeple-crap.com/everydays
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy