Jump to content

Destroyer

Members
  • Content Count

    5,020
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    113

Destroyer last won the day on March 31

Destroyer had the most liked content!

Community Reputation

1,892 Excellent

3 Followers

About Destroyer

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Kraków

Recent Profile Visitors

23,371 profile views
  1. Jest wyraźnie wolniejszy, dlatego ja go nie używam bo po testach wyszło mi że mnie nie stać na to czasowo albo na farmę. Arnold to głownie jakość bez kompromisów i jak klatka liczy się 24 godziny to ok 🙂 I tka zgodzę się, że arnold ma ładny shading który łatwiej się osiąga, podobnie np octane, taki redshift out of the box jest bardzo brzydki i surowy i trzeba wiedzieć co tam poustawiać i po włączać żeby było ładnie i może być naprawdę ładnie ale już nie tak łatwo jak w niektórych innych rendererach. No ale jest szybki więc dla freelacera gdzie liczy się szybkość i nie ma dostępu do farmy w większości przypadków to najczęściej najlepszy wybór kosztem nieco gorszej jakości. Ale cycles z tego co widziałem to też potrafi być naprawdę ładny i nie ma sięczego wstydzić, tylko trza umić, ja to tam tak średnio umim z te renderery 😛
  2. Zgodzę się z przedmówcą, obie wersje bardzo dobre 🙂 miło popatrzeć
  3. Świetne rzeczy, wrzucaj częściej! 🙂
  4. No gdyby arnold gpu był trochę wolneijszy od redshifta i tylko trochę gorszy od arnolda cpu to by była bajka 🙂 za arnoldem stoją i większe pieniądze więcej ludzi niż za redshiftem więc jest szansa że cos tam zdziała. Kiedyś już się napaliłem na arnolda gpu bo na prezentacji nawet nawet to dawało radę a potem się dowiedziałem że to szło na dwóch Pascalach po 24gb każda czy coś takiego a nie 2080ti więc emocje nieco opadły 😛 Pożyjemy zobaczymy co to tam siepodziej, bo na razie to coś mi się widzi ze cpu rendering będzie wracał do łask gdy za topowe gamingowe gpu można teraz prawie kupić nowy samochód z najniższej półki 🙂
  5. No redshift od jakiegoś czasu już tak średnio z jakością updatów, ostatnio już ponad 2 miesiące plugin do mayi ma problemy z widocznością obiektów, nie wyświetla instancji albo raz wyświetla a raz nie, losowo renderuje ukryte obiekty/ grupy itd. inna sprawa że było tak, że kilka miesięcy pod rząd nie było nic do mayi poza bugfixami. Team jest mały i za bardzo się rozbił na 10 dcc i rozwój bardoz mocno zwolnił a ilość błędów i problemów wzrosła, jak tak dalej będzie to rok, dwa i arnold gpu albo renderman może redshiftowi zabrać trochę rynku bo od jakiegoś czasu coraz więcej ludzi już głośno wyraża swoje niezadowolenie.
  6. Huion wprowadza Mini Keydial KD100 przydatna do pracy z tabletami, taka trochę numeryczna z pokrętłem 😉 i tablet w 4k na razie tylko 16 cali Kamvas Pro 16 4K, z tabletem powyższa klawiatura za 20$ https://store.huion.com/products/kamvas-pro-16-4k-series
  7. Panie zwolnij Pan bo czuję presję żeby taż mieć takie tempo a nie stać mnie na kokainę 🙂
  8. @alex3d spoko wiem jak jest, człowiek może by i chciał ale proza życia często stanie na drodze, zdrowie, rodzina i jakiś balans w życiu są najważniejsze choć sam się do tego często nie stosuję i potem musze to odchorować 🙂 No i racja czasami w klasycznym dcc to dwa kliknięcia a w hudym to gimnastyka bez opamiętania, hudy zdecydowanie nie jest programem do rapid look development and prototyping 🙂 to bardziej mam dokąłdny plan co chcę zrobić i teraz powoli i pieczołowicie będę go realizował 🙂 Teraz jestem trochę rozpędzony to jeszcze siłą rozpędu trochę houdiniego się pouczę i może w końcu zacznę go bardziej regularnie używać 🙂
  9. oh lawd it's coming 🙂
  10. nieźle, sierśc wygląda jak z rendera a nie realtime taki dogmeat z fallouta wygląda bez porównania mniej wiarygodnie 🙂
  11. Naprawdę świetne prace, bardzo miło popatrzeć! Kradnę do folderu z inspiracjami 🙂
  12. Ładny chłopak, ma takie głębokie spojrzenie 🙂 i do tego olej w głowie 😛
  13. Co prawda nie wygrałem licencji Houdiniego fx za 4,5tys $ za któe można by było kupić używane i niesprawne chłodzenie do 3090 to najważniejsze, że dużo się nauczyłem, poznałem ludzi, zwierzęta symulacje i inne machinacje takie sytuacje i to jest najważniejsze w tym wszystkim. Sędziowie wybrali zwycięzców, zgadzam się z tym i szanuję ich decyzje... also me 😄 gh.mp4
  14. Srogo, ludzie się rzucili, sieć jest mega obciążona, ceny lecą w górę a i tak mało kto sprzedaje 🙂 Gdzieś ktoś mówił że na wszystkich tych serwisach crypto nft itd dziennie przybywa teraz 4mln "artów" no to można chyba już oficjalnie powiedzieć, że szambo wybiło 🙂
  15. Modo nie jest wysoce wyspecjalizowany, houdini jest wyspecjalizowany, rino też i o dziwo nawet na polskich grupach facebookowych rino się przewija od czasu do czasu a modo nie kojarzę. Gdyby modo rzeczywiście było w czymś wyspecjalizowane jak np na początku w modelowaniu i nie miałby sobie równych pod tym względem to nadal by było szerzej w użyciu, ale stało się do wszystkiego i do niczego, bo jak masz używać softu do wszystkiego to są dalece bardziej dojrzałe pakiety z ogromem pluginów, skryptów, tutoriali i ludzi za nimi a modo rozszerzając swoje możliwości zawężało grono swoich użytkowników 🙂 Poza tym aż sprawdziłem modo kosztuje 1717 E za licke permanentną + 1 rok maintance, pełna maya 1700$ rocznie ale jest też indie za 250$ a modo już 600E rocznie albo przy licencji permanentnej tylko 400 za kolejny rok updatów i to są ceny dla indywidualistów a studia 2-50 osób mają inne ceny tylko nie wiadomo czy większe czy mneijsze bo nie podają, tak czy tak z modo kiedyś dużo korzystali freelancerzy i mniejsze studia bo było to zdecydowanie tańsze już nie jest a też nie robi nic na tyle dobrze żeby przy nim zostawać, meshfusion jest fajne ale zivadynamic nii ma, tyflow też nie. Kiedyś było świetne do robienia renderów produktowych ale teraz nawet blender z cycles potrafi wypluć świetne wizki, albo nawet zbrush bezpośrednio do keyshota więc i renderer modo przestał być selling point a cząsteczki, włosy, rigi chyba nikogo nie przekonają, są ale nie słyszałem żeby było to jakoś szczególnie wybitne.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy