Jump to content

Destroyer

Members
  • Content Count

    4,117
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

Destroyer last won the day on October 13

Destroyer had the most liked content!

Community Reputation

778 Excellent

7 Followers

About Destroyer

  • Rank
    Member
  • Birthday 12/14/1986

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://drive.google.com/file/d/0B6IjWrRnlE0dLU5XV29raXdlWU0/edit Czuję ten ból gdy to oglądam, ile to razy w podobnych sytuacjach chciałem rzucić projekt, zerwać kontakty z klientem, skończyć z grafiką i zaczajać uprawiać pieczarki 🙂
  2. Dobre te animacje z lola A kontynuując wątek blizzarda https://naekranie.pl/aktualnosci/blizzard-banuje-kolejnych-graczy-hearthstone-z-powodu-protestow-w-hongkongu-1571301577 https://boop.pl/wow/blizzard-wykorzystal-do-oficjalnej-grafiki-fanarta-bez-zgody-autora
  3. @KLICEK fajne to, wygląda zupełnie jak R3dS Wrap, linie ciągnące się od źródła do targetu spoko dla pierwszych 5-8 punktów bo potem robi się nieczynny gąszcz kresek. Kiedyś nawet zrobiłem upośledzony skrypt do majki który eksportował geometrię, blendshapy, punkty z lokatorów i można było szybko wczytać to wszystko w Wrapie i puścić hurtowo dopasowanie nowej topologii. Wrap under the hood traingualziuje geometrię zanim zacznie na niej rozciągać nową siatką za pomocą algorytmu naive fan triangulation a maya używa innej metody dlatego żeby było szybciej traingualizowałem targety w majce, uvałki nie są potrzebne bo punkty na siatce są rozmieszane za pomocą współrzędnych barycentrycznych, ogólnei więcej było z tym problemów niż to było warte ale przynajmenij miałęm od klienta tymczasową licencje na Wrapa przez kilka miesięcy - której użyłem nigdy 😛 Inna sprawa, że Wrap indie kosztuje 370$ to do blendera nie sądzę żeby kształtowało nawet połowę tego 🙂 Dodatkowo w blendrze już są narzędzia do sculptowania, wygadzania siatki a Wrap dopiero teraz coś takiego wprowadza w wersji 3.4 i jeżeli algorytm dopasowania w blenderze okaże się porównywalny to dni Wrapa będą policzone 🙂
  4. USD i Hydra w mayi, Omiverse też fajnie wygląda.
  5. Wygląda jak CS połączony z apexem i grafiką z fortnita ale emocje takie jak tej kobiety co opowiada 🙂 Może się nadać jako alternatywa dla środków nasennych 🙂
  6. Przerżnąć 150 000 $ na mobilną gierkę? To tylko udowadnia, że nie trzeba być specjalnie inteligentnym żeby być bogatym, iloraz zbliżony do temperatury pokojowej powinien wystarczyć 🙂
  7. Tak GPU jest takim szybkim podglądem zoptymalizowany przede wszystkim na szybkość więc w wielu miejscach pewnie poszli na skróty a finalnie powinno się przeliczyć na procku complete/ complete nonlinear simualtion Poza tym jak już robią testy prędkości cpu vs gpu to powinni tez dać procka w cenie 2080Ti a nie połowie tego czyli coś jak Threadripper 2970WX albo i9-9920X
  8. Wszystko wskazuje że symulacja GPU będzie dobreńka i przy tym chyba pozostałe nowości bledną 🙂 Czy marvelous używa multi GPU albo da się ustalić żeby używał np tylko drugiej karty tak żeby pierwsza służyła tylko do wyświetlania obrazu i żeby nie kradł pamięci Vram i alokował pamięć za każdym razem gdy wystartuje się symulację?
  9. Dla użytkownika końcowego nie powinno mieć żadnego znaczenia jak stary jest program czy ma 15 lat czy 5 miesięcy liczy się co może zrobić tu i teraz. Houdini wyrósł z jego poprzednika tj Prism który został wydany w 1987, maya z power aniamtora 1988, 3ds max zastąpił 3d studio maxa 1988-1990, a modo z lightwave 1990, co może być tak pożyteczne jak i problematyczne bo pamiętam jak jeszcze używałem pierwszych wersji modo czasami sypał dokładnie takimi samymi błędami jak ligtwave, o majce, maxie a tym bardziej houdinim nie mogę się wypowiedzieć bo tak stary jeszcze nie jestem 🙂 Tak samo jak nie powinno mieć znaczenia ile pieniędzy poszło na rozwój, wymyślenie nowej technologi jest dużo bardziej wymagające gdy nie ma nic podobnego niż "tylko" odtworzenie jakiejś funkcji i jej dopracowanie, koniec końców nie powinno to mieć znaczenia bo to tak jakby się tłumaczyć po przegranej w zawodach, że to przez to ze nie miałem czasu trenować ani pieniędzy żeby dobrze się odżywać i suplementować🙂 Blender już teraz ma narzędzia i funkcje których się nie znajdzie czy to w houdinim czy jakimkolwiek innym dużym sofcie więc od dawna nie ma powodu do wstydu i można stać obok bez kompleksów z podniesioną głową i nie trzeba zawzięcie bronić dobrego imienia Blednera 🙂 A wszystko wskazuje na to ze rozwój tylko będzie przyspieszał więc nic tylko się cieszyć 🙂 A żeby nie było tak całkiem offtopowo to Pablo dalej tłucze nowe narzędzia do rzeźbienia
  10. Hah ale wtedy hudy nadal będzie dwa lata do przodu 😛
  11. Nieźle, nieźle ale to "tylko" składanie z gotowych klocków, houdini byłby znacznie lepszym i bardziej eleganckim rozwiązaniem ale hudy został stworzony do takich rzeczy 🙂 I dodatkowo w hudym nie jest tak strasznie super trudno generować różne wersje geometrii a nie tylko składać z gotowych części https://twitter.com/i/moments/1061998840780226562 Dodatkowo w hudym możesz sobie zrobić jakiś setup czy to generowanie geo czy symulację, zrandomizować różne opcje, pościć na noc na farmie i rano powybierać co lepsze przebierając jak w ulęgałkach, jak stara baba wiosłująca w bułkach w lidlu 🙂 https://gnss.smvi.co/
  12. LG 25UM58 wydaje się być niezłym wyborem, w tej kwocie i na ipsie większej rozdzielczości nie wyciągniesz ale 27cali na FHD to moim zdaniem trochę mało. Możesz sobie poprzerzucać ustawienia w tej wyszukiwarce i drogą eliminacji zobaczyć czy jest coś co bardziej Ci odpowiada ale ja bym jednak chyba brał tego LG https://cenowarka.pl/?cat=monlcd19wide&bpmax=700&v=e&hloc=pl&filter=aktualizuj&sort=p&bl1_id=30&xf=11939_24~11955_IPS#gh_filterbox
  13. Brakuje opcji żeby zgłosić użytkownika gdy zachodzi podejrzanej, że to spambot albo gorzej jakiś ułomny chłopek który próbuje nabić kilak losowych postów dla nadania wiarygodności a potem zaspamuje swoją ofertę 🙂 Chyba ze raportowanie postów wystarczy
  14. Potencjał jest ale potrzebujesz posiedzieć dłużej nad każdym modelem, teraz widać że były robione na szybko (nawet jeśli nie były) musisz swoje odsiedzieć dbając o szczegóły i powoli je dopieszczając, nie śpiesz się to nie wyścig, zrób dwa modele a dobre niż 10 byle jakich, na tych dwóch nauczysz is więcej i będziesz miał większe szanse na znalezienie pracy. A w folio trzymaj to co najlepsze, zaglądaj co jakiś czas ze świeżym okiem i odcinaj to co najsłabsze bo potencjalny klient oceni się tak, że jesteś tak dobry jak twoja najsłabsza praca, dlatego nie miej słabych 🙂 Nieco gorsze możesz trzymać gdzieś na google photo czy czymś podobnym i jak ktoś będzie chciał zobaczyć więcej to po uprzedzeniu że to starsze prace możesz podesłać folder "groch z kapustą" :)
  15. Po tylu latach ta gra cięgle jest świetna i nie przestaje zachwycać 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy