Jump to content

Skyrush

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About Skyrush

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. zajumane z bifrostowego slacka, ktoś wcześniej wspominał, że brakuje xgen w maxsie
  2. Tak z innej beczki, czy autodesk ma w planach przepisać maxa na inne systemy operacyjne np linux, ktoś coś?
  3. Tak, bifrostem zajmuje się oddzielny team, nawet ludzie którzy pracowali przy xsi też pracują przy tym. Bifrost jest oddzielną aplikacją i podobno będzie też dostępny dla innych DCC (albo to zwykła plotka), trochę tak jak houdini engine.
  4. chyba chodzi o fabric engine, bifrost swoją budową i działaniem przypomina też ICE z softimage gdzieś kiedyś czytałem/słyszałem, że team odpowiedzialny za maje i maxa praktycznie ze sobą nie współpracuje, takie dwa odrębne organizmy
  5. https://help.autodesk.com/view/MAYAUL/2022/ENU/?guid=GUID-90A9A2C7-C8E3-4B4E-8C94-63553069F51E Autodesk zaprezentował majkę 2022
  6. @RaVirr "Cebula investments" 🤣 ja tak planowałem wyrenderować pracę dyplomową
  7. Skyrush

    Arnold rgb curves

    Niby matma w tym jest taka sama 😉 ale wolałbym manipulować wartościami poprzez krzywą
  8. Skyrush

    Arnold rgb curves

    Hej, czy arnold w majce ma coś takiego jak rgb curves, np takie jak w blenderze? Max chyba coś podobnego posiada, albo to z OSL było.
  9. Houdini4D/Softimage4D? Jak myślicie? 😃
  10. Softimage wiecznie żywy. XSI dostał wsparcie dla USD. https://ssoftadd.github.io/usdPage.html?fbclid=IwAR3aPSPYn3S7xGxn0Vgp6Ssv3OtF63gFlLHpGLkVgcFn2BXpZDIJt9kL930
  11. Skyrush

    Maya lava

    Tak, ale to w późniejszej fazie. Teraz potrzebuję żeby lava przykleiła się do powierzchni jednocześnie płynąc Bawiłem się też z viscosity i ustawiłem jakieś chore wartości, bo wcześniej nie działało. Efekt jest całkiem spoko, robią się takie "grudki", ale się rozpadają może jakiś nconstraint? Dodałem też drugi emiter z bardziej "rzadkimi" partiklami https://www.youtube.com/watch?v=BvDTSbtcJlg&feature=youtu.be (ach ta kompresja yt) Goal ściąga mi partikle do vertexów, nie wiem jak można malować mapy tak jak w ncloth. (chyba, że nie o to chodzi 😉)
  12. Skyrush

    Maya lava

    Witam, Po wielu próbach i szukaniu w internecie jak zrobić lawę w majce dokładnie nparticles, przywiodło mnie tutaj. (czemu maya a nie houdini czy bifrost? może dlatego, że lubię robić wszytko odwrotnie, no i jest to moja równolatka 😉, jakoś mnie ten soft urzekł) Interesuje mnie taki efekt https://youtu.be/VgS3pt0yMvs?t=3292 mam parę teorii jak to zrobić, głównie używając expressions, tylko nie wiem jak. Może znajdzie się jakiś czarodziej, wyjaśni co i jak. Np: chcę zmniejszyć wartość atrybutu "conserve" w zależności od długości życia lub podczas zetknięcia z powierzchnią. To samo z atrybutem friction/stickiness.(próbowałem ramp, ale nie działają)
  13. Kurde chętnie bym spróbował swych sił z czymś takim,(programowanie w grafice 3d) jakieś porady gdzie zacząć?
  14. Zawsze byłem ciekawy jak się robi takie pluginy. Maxscript, python, MCG, c++?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy