Jump to content

Skyrush

Members
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Skyrush last won the day on July 21

Skyrush had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Skyrush's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

24

Reputation

  1. No właśnie nie ma tych rendermanowych, jest jakiś script node, w którym można wpisać funkcje matematyczne, ale z dokumentacji nic nie rozumiem. Pytałem nawet na discordzie pixara i nie dostałem odpowiedzi xd. Nie chcę używać nodów z majki, bo chcę przenosić modele/shadery pomiędzy mayą i houdinim, za pomocą RIB Archives (odpowiednik arnoldowego standin). Tam chyba tylko działają rendermanowe nody.
  2. Hej, gdzie znajdę nody, z funkcjami matematycznymi w rendermanie? Takie jak np w arnoldzie czy cycles w blenderze.
  3. niby fajnie, ale nie ma kart graficznych, na których będzie to fajnie śmigać xD
  4. Wizart DCC Platform in Production 27 lipca o 10:40 odbędzie się prezentacja bardzo ciekawego programu xD, niestety wjazd płatny. https://whova.com/embedded/session/digip_202107/1780413/ To ui jakoś takie znajome...🤔
  5. Kolejny dzień, kolejne przejęcia. Unity Acquires The Developer of SpeedTree https://80.lv/articles/unity-acquires-the-developer-of-speedtree/?fbclid=IwAR0MKZFO4kxepsMsLnSYY_DlSefcSGc_A4xxILlFMeo3mWPIbf1pknKGaRw https://store.speedtree.com/unityannouncement/
  6. Sketchfab just announced their acquisition by Epic Games. https://www.blendernation.com/2021/07/21/sketchfab-is-joining-the-epic-games-family/?fbclid=IwAR3ospH8nsv1Hm4cdMyswrB2sFtbqHL1S3uXptaeF1armuhlQLdWe2cws_c
  7. Tylko nAjLepSze softy dostają rendermana 😉 Kiedyś w jeden z pracowników pixar mówił, że blender najbardziej przypomina ich soft Presto, pod względem ui i workflow. Co do lamy, to cycles już od dawna miał składowe shaderów, co jest fajne bo daje większe możliwości w tworzeniu materiałów. Ciekawe, czy więcej silników dostanie podobny system.
  8. Trochę szkoda, że bez XPU, ale i tak jeszcze nie jest production ready, nie obsługuje np volume. Ale kart graficznych też brak... 😄
  9. amatorzy gdzie z ta 3090, Amper A100 to jest przyszłość https://www.tweaktown.com/news/80235/nvidia-confirms-ampere-a100-pcie-accelerator-with-80gb-of-hbm2e-memory/index.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&fbclid=IwAR2cQ7eMvCfiJRppRQcqZlNZE3GCVh5uFvg96BYPMaAGPlmdVhEiIFFDHBM
  10. Custom build, jestem ciekaw od kogo wyszła inicjatywa, czy autodesk przyszedł do wety, "ej bo nam się już nie chce, macie w dzierżawę i rozwijajcie dalej" czy weta "nie możemy patrzeć jaki paździerz robicie, dajcie nam rozwijać ten soft" xD @KLICEKpls przecuć powyższe komentarze do Drobniejsze newsy, ciekawostki, misc 😉
  11. @Nezumi aaa pomyliły mi się wątki.... pewnie trzeba będzie mieć stałe połączenie z internetem i telemetrii będzie więcej niż w windows10 😄
  12. Co tu się dzieje?! może coś z tego softu będzie https://adsknews.autodesk.com/news/entertainment-production-in-cloud
  13. BTW ile ludzi pracuje nad majką aktualnie? bo to się wierzyć nie chce, tyle kasy itd. a rozwój jest taki powolny, nawet publicznej road mapy nie ma. Max coś tam ma, ale to coś w stylu "będzie fajnie", Czy nie chcą za dużo zmieniać ze względu na większe studia, które mają swoje pluginy itd.
  14. Dokładnie, za ~12tyś już są 3090. Nie wiem czy się nie skuszę na jakiegoś gotowca z morele z rtx 3060 12GB, a resztę opchnę z lekką stratą na alledrogo. Tylko czy dają pudełka do tego.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy