Jump to content

Skyrush

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Skyrush

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Softimage wiecznie żywy. XSI dostał wsparcie dla USD. https://ssoftadd.github.io/usdPage.html?fbclid=IwAR3aPSPYn3S7xGxn0Vgp6Ssv3OtF63gFlLHpGLkVgcFn2BXpZDIJt9kL930
  2. Skyrush

    Maya lava

    Tak, ale to w późniejszej fazie. Teraz potrzebuję żeby lava przykleiła się do powierzchni jednocześnie płynąc Bawiłem się też z viscosity i ustawiłem jakieś chore wartości, bo wcześniej nie działało. Efekt jest całkiem spoko, robią się takie "grudki", ale się rozpadają może jakiś nconstraint? Dodałem też drugi emiter z bardziej "rzadkimi" partiklami https://www.youtube.com/watch?v=BvDTSbtcJlg&feature=youtu.be (ach ta kompresja yt) Goal ściąga mi partikle do vertexów, nie wiem jak można malować mapy tak jak w ncloth. (chyba, że nie o to chodzi 😉)
  3. Skyrush

    Maya lava

    Witam, Po wielu próbach i szukaniu w internecie jak zrobić lawę w majce dokładnie nparticles, przywiodło mnie tutaj. (czemu maya a nie houdini czy bifrost? może dlatego, że lubię robić wszytko odwrotnie, no i jest to moja równolatka 😉, jakoś mnie ten soft urzekł) Interesuje mnie taki efekt https://youtu.be/VgS3pt0yMvs?t=3292 mam parę teorii jak to zrobić, głównie używając expressions, tylko nie wiem jak. Może znajdzie się jakiś czarodziej, wyjaśni co i jak. Np: chcę zmniejszyć wartość atrybutu "conserve" w zależności od długości życia lub podczas zetknięcia z powierzchnią. To samo z atrybutem friction/stickiness.(próbowałem ramp, ale nie działają)
  4. Kurde chętnie bym spróbował swych sił z czymś takim,(programowanie w grafice 3d) jakieś porady gdzie zacząć?
  5. Zawsze byłem ciekawy jak się robi takie pluginy. Maxscript, python, MCG, c++?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy