Skocz do zawartości

JohnZi

Members
  • Liczba zawartości

    2 898
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana JohnZi w dniu 8 Maj

Użytkownicy przyznają JohnZi punkty reputacji!

2 obserwujących

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

JohnZi's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

390

Reputacja

  1. Hej Dzieki wszystkim za mega odzew! Bardzo mnie cieszy ogolna reakcja na projekt. Chyba nie moglem sie spodziewac lepszego odbioru. Postaram sie odpowiedziec na wasze pytania. Dzieki Piotr! Craft Studio ma fajne opcje do kompletnego bejkowania kluczy. Mozesz wiec bez problemu wypalic wszystkie animacje i bedzie smigalo na kazdej farmie bez czkawki! W moim wypadku ciezko bylo znelezc farme, ktora by wspierala GPU i redshifta oraz forest packa jednoczesnie. No ale moze cos nowego sie juz pojawilona rynku albo wlasnie Rebus by zadzialal. Sprawdze na przyszlosc, dzieki! Co do dzwieku to powstawal on na pozniejszym etapie projektu gdzie o pomoc poprosilem moje kumpla ze studiow Bartosza Suchego( ktory jest profesjonalnym dzwiekowcem na co dzien). Poczatkowo skladalem wszystko sam po muzyke, ktora doslownie wybralem z 3 lata temu. Jak juz mialem animatic to dodawalem dzwieki ze stockow jak pond5 itp. Bartosz dolaczyl do mnie pod koniec zeszlego roku gdzie zabral sie za to jak na profesjonaliste przystalo i kontynuowal prace nad dzwiekiem. Wiele dzwiekow nagrywal sam specjalnie pod koncowa animacje. Mimo tego, ze chetnie chcialem zakupic wiele stockow, Bartosz ambitnie podszedl do tematu i mysle , ze wlasnie przez to slychac w tym duzo detalu tworzonego z pasja! Niedlugo wypuszcze wersje z samym dzwiekiem bez muzyki i postaram sie poprosic Bartka o wiecej detali na ten temat! Dzieki Michal! Dokladnie tak jak mowisz, wszystko opieralo sie na Xrefach i ogromnej ilosci proxy. Jak brakowalo mi Vramu przed samym renderingiem to wtedy wyswietlalem wszystko jako bounding box. W sumie bylem w szoku jak sporo geometrii bylem w stanie wyswietlic w maxie. O pipelinie raczej nie bylo tutaj mowy czego jednak bardzo mi brakowalo bo nie watpliwie przyspieszyloby to prace. Brakowalo mi sporo wewnetrznych narzedzi z ILM,, ktore by znacznie przyspieszyly i uprzyjemnily prace. Jak widac na zalaczonym obrazku raczej jest tutaj spory balagan haha. Ale to tez koncowka projektu i spieszylem sie zeby to dociagnac do konca. Co do pytania odnosnie ILMu. I tutaj mowie jedynie stricte z punktu widzenia mojego dzialu czyli generalist/ env. Co moge szczegolnie polecic aby wyroznic sie na tle innych artystow to posiadanie w portfolio personalnych projektow. I to wlasnie takich na wieksza skale, gdzie pokazujesz szeroki zakres prac. Musi przykuwac oko ( co nie jest zaskoczeniem) ale zawsze powtarzalem, ze warto miec mniej projektow w portfolio ale w bardzo wysokiej jakosci, dopieszczonych na maxa. Byly przypadki, ze zostawaly u nas zatrudnione osoby, ktore mialy jeden projekt w portfolio ale robil na tyle duze wrazenie, ze dawano im szanse na dolaczenie do teamu. Nie liczyla sie nawet tak bardzo znajomosc narzedzi, wazne dla supow bylo to czy kandydaci maja dobre oko i umiejetnosc rozwiazywania problemu oraz samodzielnej pracy. Narzedzi zawsze mozja sie nauyczyc ale wytrenowane oko to jednak najwiekszy skill imo. Mi osobiscie dano szanse po moim projekcie Nooburgring, ktory robilem po godzinach w platigu hehe 10TB zajmowaly wszystkie wygenerowane dane wlacznie z renderami itp. Same sceny owszem byly ciezkie, wazyly moze kolo 10-12 giga ze spora iloscia tekstur i geometrii. Tutaj wlasnie zablysnal redshift, ktory byl moim wyborem jesli chodzi o renderer. Redshift bardzo dobrze radzi sobie z duzymi scenami. Tekstury oraz geometria, ktora nie miesci sie w VRamie jest trzymana poza core'm ( out of core technology) Stad moj wybor padl na redshifta bo wiedzialem, ze bede mogl w domowych warunkach policzyc ogromne sceny. Owszem rendery spowalnialy pod koniec projektu bo chyba maxowalem juz jego mozliwosci. Czasem czekalem na rendery kilka dni, co bylo irytujace bo wybijalo mnie z flow. Ale nigdy nie mialem sytuacji, ze czegos nie udalo mi sie policzyc ( jedynie spowalnialu do predkosci CPU w ektremalnych warunkach) Czy wroce do redshifta? ciezko powiedziec. Chyba wole cos podlubac teraz w unrealu. Dziekuje jeszcze raz za wszystkie pytania i odzwew. Mam nadzieje, ze udalo mi sie na nie odpowiedziec zgodnie z oczekiwaniami. Adrian, jeszcze raz dziekuje za inicjatywe i finalne zlozenie artykulu w calosc. Mam nadzieje, ze max3d.pl sie rozrosnie jak za dawnych czasow. Na pewno bede tutaj zagladal! Pozdro
  2. Hej, rzadko kiedy cos postuje, ale jak juz cos mam to zawsze chetnie pokaze! W koncu po latach pracy w wolnych chwilach udalo mi sie skonczyc projekt zainspirowany serialem Breaking Bad. Sporo assetow bylo zrobionych od zera, a najfajnieszym wyzwaniem bylo odtworzenie prawdziwej lokalizacji z serialu ( pustynia nieopodal Albuquerque). Udalo mi sie odwiedzic ta lokaliacje gdzie podjalem probe zeskanowania wielu kluczowych klifow, ktore pozniej uzylem w projekcie. Wiecej o animacji mozna poczytac na artstation - https://www.artstation.com/artwork/Geolx3 Przygotowuje tez making of gdzie postaram sie przedstawic proces tworczy. Pozdrawiam, Piotr
  3. Hej, mam do sprzedania nowa, prosto z fabryki karte quadro GP100 16GB ram. Karte dostalem od Nvidii w oryginalnej, zalakowanej folii bez oryginalnego pudelka. Karta nigdy nie uzywana. Zdaje sobie sprawe, ze jest to drogi sprzet, ale jak ktos jest zainteresowany to na pewno uda sie ustalic cene korzystna dla obydwu stron. Specyfikacja http://images.nvidia.com/content/pdf/quadro/data-sheets/302049-NV-DS-Quadro-Pascal-GP100-US-NV-27Feb17-HR.pdf Pozdrawiam
  4. JohnZi

    Piotr Tatar DemoReel 2017

    Prosilbym o nie robienie z tego wątku kolejnej typowej dyskusji w stylu max3d.pl. Dziekuje :)
  5. JohnZi

    Piotr Tatar DemoReel 2017

    No raczej wiekszosc jest opisane... ogolnie staralem sie powrzucac prace gdzie raczej wiecej zrobilem. Nie jestem fanem takiego podejscia, ze robiac np. jedna teksture albo inna pierdole w danym ujeciu od razu musze je wrzucic do reela.
  6. JohnZi

    Piotr Tatar DemoReel 2017

    Dzieki, ciesze sie, ze sie podoba :) Pawelkos - ujecie z mewa pochodzi z filmu game changer. Taki chinski projekt, gdzie robilismy full cg przelot nad Shanghaiem
  7. JohnZi

    Piotr Tatar DemoReel 2017

    Dzieki wielkie. Z breakdownami jest roznie, czasem potrafia pochlonac sporo czasu na przygotowanie, a tez wszystkiego nie mozna pokazac bo musi byc na to zgoda :) Jesli chodzi o aktualna prace, to poki co mam dluzszy urlop, a za chwile wybywam do Vancouver. Od dluzszego czasu chodzi mi to miejsce po glowie i chcialbym sprobowac jak sie tam zyje i pracuje. Dzieki jeszcze raz
  8. Czesc, podsumowalem co ciekawsze rzeczy w formie reela. W trakcie 6-cio letniej pracy w Platigu troche sie tego nazbieralo. Troche 3ds studio, troche Mayi. Renderowane glownie w Arnoldzie, Vrayu i Redshifcie. Troche screenow https://www.artstation.com/artwork/LwrR0
  9. Hej, mam do sprzedania kilka urządzeń firmy 3dConnexion, ktore uzbierały sie z konkursów. Sprzęty nowe, nieużywane zaklejone folią. Możliwość kupna osobno jak i w zestawie. Dodaje linki do allegro, ale mogę sprzedać tez poza ze zniżką dla forumowiczów. SpaceMouse PRO Wireless- http://allegro.pl/show_item.php?item=6764748116 SpaceNavigator - http://allegro.pl/show_item.php?item=6764758681 2x CadMouse + podkładka gratis - http://allegro.pl/show_item.php?item=6764782916 Dzieki i pozdrawiam
  10. Hej, dzieki jeszcze raz za komentarze:) Co do mojego miejsca pracy, to sie w PI. Tam tez mialem dostep do kompa, na ktorym to liczylem. Bez tego pewnie musialbym zainwestowac w wynajem farmy. Co do samej animacji postaci itp, to w sumie sie porwalem, bo animatorem nie jestem. Jednak na pierwszy rzut oka nie wydawalo sie to skomplikowane.... jednak bylo i pewnie wymagaloby wiecej pracy zeby to dopiescic.
  11. Dzieki Panowie :) Wujek_kane - zgadza sie :) Bombee - dzieki, w zasadzie to masz racje tak tez chcialem zrobic, ale w koncu trzeba bylo zamknac temat:)
  12. OK, zupdateowalem prace o animacje, czyli o to o co od poczatku mi chodzilo :) https://www.artstation.com/artwork/ZX6Qx
  13. Hey, super, ze sie podoba :) Ja juz serio stracilem do tego dystans i napatrzyłem sie az za naddto wiec delikatnie rzecz biorąć byłem zaskoczony tak poztywnym odbiorem. Hris-- jako, ze na codzien ma do czynienia z shaderami w pracy, tutaj rowniez staralem sie je dopiescic. Brakowalo mi jednak mapowania triplanar, ktorego redshift poki co nie wspiera(Ale juz pracuja nad tym). Na pewno usprawniloby to prace. Shaderowo to nie wiem ile czasu mi to zajelo, bo wszystko powstawalo rownolegle. troche modelowania, troche tekstur i jeszcze od razu compo zmieniane co tydzien :) Paszczak1 - w octanie nie siedzialem, ale troche czytalem o nim... i jestem pewien, ze jest wolniejszy ( z uwagi na to ze to unbiased), ale na pewno ladniejszy out of the box :) martin-flash - nowy gran Turismo robi wrazenie :) Dziekuje wszystkim jeszcze raz za mile komentarze - - - Połączono posty - - - Ehh pisalem dosyc dlugi komentarz, glownie odnosnie pracy z Redshiftem, ale niestety mi sesja wygasła i sie zle skopiowal... wroce do tego jutro :)
  14. Niektórzy może jeszcze pamietają Lamborghini Aventador, nad którym pracowalem juz wieki temu. Zawsze gdzies tam go mialem w pamieci i szkoda mi bylo porzucac temat, wiec wykorzystałem go w najnowszej pracy na konkurs humster 3d https://hum3d.com/blog/car-challenge-2016-winners/ Docelowo pracuje nad krotkim ujeciem, co by to sie troche ruszalo. Calosc renderowana w Redshifcie pod maxem na jednej karcie 980Ti - w sumie wyszlo jakos 3 do 4 godzin renderingu w rozdzielczosci 4k. Postac kierowcy oparta na skanie i przetworzona na moje potrzeby, wraz z prostym rigiem. UPDATE - animacja https://www.artstation.com/artwork/ZX6Qx Hires - https://dl.dropboxusercontent.com/u/66071202/nooburgring_artstation.jpg i tutaj pare wipow look devu. Pozdrawiam, Jzi
  15. JohnZi

    Arnold alShaders cryptomate

    Hej, Maya 2014, Mtoa 1.2.7.3 Arnold Core 4.2.13.4 alshaders - 1.0.0RC17
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności