Jump to content

velendil

Members
  • Content Count

    298
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

166 Excellent

2 Followers

About velendil

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/29/1988

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Platige Image is looking for an awesome all-around Asset LookDev Artist with a knack for creating multiple texture map and shaders for our breathtaking characters and props. The person on this position will work closely with our CG Supervisor and Asset LookDev Lead to develop the style and look by the guidelines defined by them. You will be involved in creation of AAA game cinematics and other hi-end 3D projects. If you have a talent for painting textures from the scratch, we’d love to meet you! DAILY RESPONSIBILITIES IN A NUTSHELL • Working with the production team to execute the desired look of CG models, including complex characters and creatures or hard surface models, including weapons, real world vehicles and props. • Collaborating with the CG Supervisor and Asset LookDev Lead to determine the look of the CG objects of the project. • Maintaining a good team dynamics. • Solving everyday problems. • Thinking creatively and globally. REQUIRED SKILLS & EXPERIENCE • At least 3-years’ experience in surfacing, texture painting or look development. • Solid knowledge of Substance Painter. • Very good knowledge of Maya and Arnold. • Clear understanding of UV’s. • A keen eye for color and detail as it relates to organic models. • Excellent communication skills. ADDITIONALLY SCORED • A working knowledge of Zbrush, Mari and Photoshop. • Previous production experience in cinematics/VFX or game dev. • Experience with traditional drawing and painting. IT’S WORTH TO JOIN US • We are a large group, who are creating new standards of animation, CG and VFX. We want to be one step ahead, taking care of the highest quality of executed projects. • We take part in various attractive projects commissioned by the biggest companies in the world (eg. Netflix, Ubisoft, SONY, CD PROJEKT RED, Burberry, HBO). • You will have a chance to work in a booming industry with cutting-edge technologies. • We are located in a creative circle of green surroundings in Fort Mokotów (Warsaw, Poland). • Our health is looked after by private medical care (Enel Med) & we are improving our physical condition thanks to MultiSport card. • For a good start of work-day we serve a breakfast for our employee • We have 4 fully equipped kitchens, vending machines, fresh fruits twice a week, a wide choice of tea and fancy coffee machines. • Still hungry? We have foodtrucks and a restaurant at the company’s premises. And you can eat&work in company’s garden in the summer. • We have free parking for motorized and bicycle paths leads to our studio. • And you can come to work with your dog-friend! APPLY HERE
  2. Hej, postanowilem w koncu zalozyc tutaj swoja teczke z wipami ktora mam nadzieje dosyc czesto w najblizszej przyszlosci uzupelniac o jakies nowe rzeczy, glownie z dzialki shadingu. Mam nadzieje, ze ktos z Was zainteresuje sie tym tematem bo kazdy komentarz dla mnie jest na wage zlota :) Jesli chodzi o software glownie bedzie to Vray oraz Arnold. Probuje tez sil w Redshifcie oraz Unrealu. 1. Test ForestPack + SSS w Vray 2. WIP, stara pracka, moze warta dokonczenia? :) 3. WIP, zaczalem raczej bawic sie niz rzezbic w ZBrushu, calosc ma byc baza pod testy SSSa w Arnoldzie. Chcialbym robic to na innym meshu niz ten dostepny w tutorialach. Oczywiscie topologicznie i skalowo pewnie jest fatalnie, ale modelerem postaci juz raczej nie zostane. Na szczescie to pierwasza taka praca i pewnie ostatnia :D 4. WIP, modele uzyte w tej scenie pochodza z jednych z pierwszych moich freelancow ktore oczywiscie nie wypalily :D Czyli maja z 8-9 lat. Wygrzebalem je ostatnio i moze cos z tego jeszcze bedzie ;) 5. Tescik Troche zmieniam kadry w tej scenie, zobaczymy co z tego wyjdzie. W tym wypadku jesli chodzi o render byla to Corona. 6. Aktualnie nad tym pracuje, modelowanie w maxie i zbrushu + marvelous. Finalnie swiecenie i shadery beda w arnoldzie, tutaj render z arnolda. Dzieki i mam nadzieje, ze ktos tutaj czasem wejdzie podzielic sie feedbackiem. Pozdrawiam! Piotr
  3. Witam, aktualnie w ArsThanea poszukujemy osob na stanowisko: 3D Generalist http://www.arsthanea.com/careers/#3D_Generalist_%2F_PL 3D Previz & Animator http://www.arsthanea.com/careers/#3D_Previz_&_Animator_%2F_PL Pozdrawiam!
  4. ArsThanea poszukuje osoby na stanowisko 3D Generalist do pracy na stałe w Warszawie. - Do głównch zadań będzie należeć modelowanie oraz teksturowanie assetów / scen. - Umiejetności shadowania / swiecenia bedą dużym plusem. - Możliwość rozwoju. - Główne narzędzia - 3ds Max, Vray, Zbrush. - Maya, Arnold, Mari, Nuke - dodatkowa wiedza w tych programach będzie dużym plusem. - Doświadczenie produkcyjne przy animacjach jest mile widziane. Portfolio prosimy przesyłać na adres - [email protected]
  5. Dzieki, wystarczyło wyłaczyć "stop on render error" czy jakos tak :) Pozdro !
  6. Powiesz mi dokładnie jakie wersje macie ? Zreinstalowałem wszystko, mam maję 2016.2 , wszystko działa dosłownie tylko oprócz crypto. Jak tylko dodaję ten aov to nic się nie dzieje z renderem. Jak tylko go wywalam, to wszystko wraca do normy.
  7. Witam, mam problem z aov's z cryptomate - mianowicie jak tylko je dodaje, scena się nie renderuje. Czy ktoś z Was zderzył się z podobnym problemem ? Pozdrawiam
  8. ArsThanea poszukuje osoby na stanowisko Senior 3D Artist. - Głównymi zadanimi będzie shading, lighting oraz rendering scen. - znajomość rigowania, animacji, layoutu będzie dużym plusem. - główne narzędzia - 3ds Max, Vray, Zbrush. - Maya, Arnold, Mari, Nuke - dodatkowa wiedza w tych dziedzinach będzie dużym plusem. - doświadczenie produkcyjne przy animacjach. - mocna wiedza na temat światła, cienia, koloru oraz kompozycji. - otwarta głowa na nowe wyzwania. Portfolio prosimy przesyłać na adres - [email protected]
  9. Brawo, w końcu cos na poziomie tutaj :)
  10. ArsThanea poszukuje osoby na stanowisko Light&Render Artist / 3D Generalist: - generalista 3D z nastawieniem głównie na lighting/shading/rendering ale również z umiejętnościami modelowania i teksturowania, - znajomość rigowania, animacji, layoutu na duży plus, - gł. narzędzia to 3ds Max, Vray, Zbrush, - Maya, Arnold, Mari, Nuke/After Effects na plus. - doświadczenie produkcyjne przy animacjach. - mocna wiedza na temat światła, cienia, koloru oraz kompozycji. - otwarta głowa na nowe wyzwania. Portfolio prosimy przesyłać na adres - [email protected]
  11. Ja eksportuję do STLa . Pozdrawiam !
  12. Dla zainteresowanych making of : http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=2056#.VcBy7fntlBc
  13. Racja Adrian, no cóz, moze poprawię kiedyś :) Pozdrawiam !
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy