Skocz do zawartości

ArturSzymczak

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

ArturSzymczak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

75

Reputacja

  1. 2013 : Animatrix byl pierwsza inspiracja i to byl nasz glowny wzor :) Dzieki bardzo. Ciesze sie ,ze sie podoba. wujek_kane Tym bardziej jestem zadowolony, bo pewnie oczekiwania przed obejrzeniem byly "srednie". Drabik: Dzieki!! baaaardzo milo. Chetnie powrzucam najswiezsze projekty jak tylko znajde moment :) natas, Nathanielxd, Tomasz_87 Sam takze czekam na pierwsze ruchy w ta strone. Bardzo Wam dziekuje za tak pozytywny odbior. Peace yo :D albo pozdro 500
  2. Heyo, Dawno mnie tu nie bylo o ile wogole kiedys bylem :D. Ale pomyslalem ze moze kogos zainteresuje Proof of Concept do filmu RISE. Mialem przyjemnosc byc calkowicie odpowiedzialny za kilka scen wspolpracujac bezposrednio z rezyserem Davidem Karlakiem, Mikiem Hillem , Scottem Metzgerem, Aaronem Beckiem, Justinem Johnsonem... o jezu ... duzo bylo tych zajebistych postaci w tym takze jeszcze dwoch Polakow Arkadiusz Leszko i Daniel Niszczota. Mam nadzieje ,ze sie spodoba. Troche wody w Wisle juz uplynelo, ale to nadal jest projekt bliski memu sercu. Prawa poszly do Warner Brothers i walczymy o pelny metraz.Przepraszam jesli jakies linki zostaly zle zamieszczone lub cos w tym stylu. Jak juz mowilem dawno mnie tu nie bylo. Milego lookania https://vimeo.com/156050986 Tu mozecie znalezc troche wiecej informacji. http://www.conceptrise.com i tu https://www.artstation.com/artwork/KEBPG o i tu jest cos jeszcze. https://www.gnomon.edu/community/events/an-evening-with-david-karlak-the-making-of-rise Pozdrowki Szymczak - - - Połączono posty - - - Czy moglbym prosic ktoregos z adminow o poprawne wklejenie linku?? Cos sie u mnie krzaczy.... z gory dziekuje i pozdrawiam raz jeszcze.
  3. Fajny klimat , super muza, extra shoty :) Konkret robota !
  4. Staaaszeeeeek :) Dzieki bardzo :) Jak najbardziej!! ... Highresa tez mam ;) Pozdrowienia dla Ciebie, rodzinki i Daniela... :) dawaj znac to podrzuce ;)
  5. i7-2600K / 16gb RAM w rozdz. 3000X1200... okolo 1hr : 15 min bez DOFa w Arnim. Z Calkiem srogimi nastawami. Z DOFem w Arnoldzie 2X dluzej a efekt byl identyczny, wiec koniec koncow DOF polecial w Nuku. Z racji wiekszej kontroli po renderze. Nie przejmowalem sie czasami renderow zbytnio , gdyz na ta pracke mialem sporo czasu.
  6. Wipek bedzie, tylko musze ugrac troche czasu na dniach :) Specjalnie sa sztywni , bo chialem zeby wygladali jak takie zabawki co im tylko rece mozna wyginac w bardzo prosty i ograniczony sposob ( stad tez " doczepiane " bronie ). Ale masz racje. pozy moglbym troche zroznicowac. - - - Połączono posty - - - Jabba wpadl jako ostatni :) i raczej chcialem , zeby to bylo cos na zasadzie ... "O tam jest Jabba jeszcze" :D - - - Połączono posty - - - Ogromne dzieki za froncika Panowie :) I za komenty :)
  7. Siemasz Tomek :D Tak Hdri ( z include objects / lightlinked na aucie ) + 2 Quady + 1 spot + AiSky do odbic na calej reszcie. :) postaram sie w wolnym czasie zrobic jakis breakdown szybki jak macie ochote. :) W aucie odbija sie jeszcze lozeczko dla dziecka ( takie wiesz... male wiezienie dla 2 latka ) i stad niektore paseczki w odbiciach. Samo lozeczko jest poza kadrem ,ale robi robote :)
  8. Spryciula! Cieple i przyjemne . Bardzo!
  9. Hejo. Format 3:1 dlaczego?? Ano dlatego ze nie zawsze trzeba robic kwadraty 1920X1080 ( ten format nie jest najfajniejszy ) :) i bynajmniej nie jest to przypadek. Kinowy format ma 2:39 i nikt nie narzeka , a raczej chwali. Z takim formatem podchodzi sie inaczej do kompozycji i zupelnie inaczej mysli sie o obrazku. To moje osobiste zdanie , z ktorym rzecz jasna mozecie sie nie zgodzic. Od 2 lat przy kazdym osobistym projekcie z defaultu ustawiam 2.2:1 . Jesli robicie czasem zdjecia , sprobojcie nakleic sobie kaszety na podglad i zupelnie inaczej bedziecie kadrowac. Sam format 3:1 ustawil Drake, ale jak najbardziej mi to pasowalo i bardzo bronilem tych wymioarow. Detal w samej pracy jest, ale jak w kazdym motion blurze bedzie ginal ( twoja podswiadomosc i tak to wylapie - moze niekoniecznie tutaj ale w animacji napewno ). Byla takze wersja bez motion blura, ale wtedy lecialby jad , ze auta stoja w miejscu ( a tak bylo ;). Pozdrowki panowie i Dziekujemy :)
  10. Czesc, cos tam ostatnio sobie wydziubalem na najswiezsza paczke Goverdose ( www.goverdose.com ) Scena budowana i renderowana w najbardziej stabilnym systemie :) XSI + Arnold + Nuke Ciezko sie robilo ten kawalek, z powodu wieszkej ilosci smiechu niz samej pracy. :) Mam nadzieje ze poprawi Wam humor, tak jak poprawia mi :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności