Jump to content

Pionier

Members
  • Content Count

    3,222
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Pionier last won the day on March 13 2012

Pionier had the most liked content!

Community Reputation

557 Excellent

About Pionier

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. podobny topic gdzie mozna dowiedziec sie czegos apropo wrazen innych z 2.8: https://flippednormals.com/forums/topic/henning-is-learning-blender-2-8/ w pelni swiadom tego i tak wrocilem do nauki 2.8 馃槈
  2. Nic dodac nic ujac, ja osobiscie spedzilem dwa miesiace z blenderem 2.8 przed oficjalnym wydaniem wiec wiem tyle co nic. Moge tylko napisac ze przyjemny to program. Ale bede sie uczyl bo mysle ze idzie w dobra strone i przyjdzie taki moment ze max juz nie bedzie potrzebny. Co do redshifta, mam swoje doswiadczenia ktore sa raczej pozytywne oraz nie mialem problemow zeby uzyskac z niego dobra jakosc. Natomiast malo widzialem renderow z blendera ktore maja w sobie ten "smaczek". W kazdym razie, na pewno ta wersja i kolejne niezle namieszaja i zainteresowanie bedzie coraz wieksze, nic tylko sie cieszyc. A z dodatkow ktos wspomnial juz SpeedFlow ktory wyglada swietnie (autor zdecydowanie wie jak sie modeluje wiec narzedzie jest bardzo przemyslane), ja polece jeszcze Pie menu editor, nie pamietam jak sie dokladnie nazywal ale swietna sprawa :)) edit: http://www.cgchannel.com/2019/08/amd-releases-radeon-prorender-2-0-for-blender/ elo!
  3. bardzo fajne, dobry model i texturki!
  4. Strzygu, bo ja akurat mysle o zastapieniu w jakims stopniu maxa blenderem mialbym dwa pytania: - rozumiem ze wymienione przez Ciebie braki byly na temat starszej wersji, nie nowe 2.80? - czy mimo tego udalo Ci sie zrobic jakies prace w pelni od a do z na blenderze? Mnie zawsze zastanawial kontrast miedzy takimi osobami do ktorych wyzej podano linka do profilu twittera, filmami blendera czy netflixa VS wlasnie taki komentarz jak Strzyga ktory jak wiemy, cos tam umie ladnego zrobic ;)) Niby wszystko jest, niby mozna cuda na tym robic ale jednak jakos caly czas sie przewija etykieta ze jednak nie jest "production ready", why is that? cos tam ludzie mowia ze ma byc redshift na blendera soon 馃槈 CGBoost wydal kurs dla tych ktorzy mysla o 2.80, fajny bo sa to krotkie filmiki bez zbednego gadania. btw, calkiem spoko nowa strona, pozdrawiam 馃檪
  5. Podziekowal, cieszy mnie ze sie podoba :)
  6. Hej, chcialbym sie podzielic moim pierwszym showreel-em, zapraszam do obejrzenia. pozdr, P
  7. Extra modelik, bedziesz mial sie czym bawic przy renderingu :)
  8. Jest cos w uwadze kolegi wyzej. Troszke swiatelko mozna poprawic, textury rzeczywiscie najlepiej sie prezentuja ale jak sam napisales, widac ich proceduralna nature ;) P.
  9. Hehe Loozacku, nie myslalem o tym w ten sposob :D Super oko, extra ze sie podoba! Dzieki ziomy, pozdro
  10. uvwki daja wiecej kontroli dlatego wolalem je miec, ale tak jak tez napisalem, pozniej sie okazalo ze w miare okej mozna to ogarnac przez triplanar mapping. Dzieki za komentarz :)
  11. Hej, chcia艂em sie podzieli膰 projektem portfoliowym kt贸ry niedawno sko艅czy艂em wsp贸lnie z fotografem Leo Caillardem (http://www.leocaillard.com). Chodzi艂o o podmiane rze偶b ze zdj臋膰 dostarczonych przez Leo na nieco bardziej dzi艣 znane postacie z film贸w, pomys艂 od razu mi si臋 spodoba艂 i wiedzia艂em 偶e chce to zrobi膰. Swoj膮 drog膮 kto wie czy takich w艂a艣nie rze藕b za jaki艣 czas nie b臋dziemy ogl膮da膰 w muzeach ;) Z rzeczy technicznych, projekt zrobiony na modo plus Vray. Modele SpiderMana, Supermana i Flasha, zosta艂y dostarczone do mnie przez Leo, niestety okaza艂y si臋 s艂abej jako艣ci modelami po decymacji w zB w dodatku bez uvw-ek (zdecydowanie nie wytrzymywa艂y finalnej rozdzielczosci 7.5k). Na pocz膮tku projektu stara艂em si臋 robi膰 retopo i wypala膰 detal z "hipolowych" modeli ale szybko si臋 okaza艂o 偶e wi臋cej z tym pracy ni偶 po偶ytku. Po tych trzech postaciach stwierdzi艂em 偶e kolejne dwie (Joker oraz WonderWoman) lepiej jak zrobi kto艣 kto si臋 tym zajmuje zawodowo. I tak do projektu zaprosi艂em Gosie Sluszkiewicz (http://gocharacters.blogspot.com). Jak sie szybko okazalo, to byl bardzo dobry pomysl, z tych dwoch prac jestem najbardziej zadowolony. Zeby odciazyc Gosie i siebie z procesu retopo-uvw-baking z hi poly, wybralem opcje importu hi poly modelu z zB do modo i otexturowania go TriPlanar mappingiem, na moje potrzeby wystarczylo w zupelnosci. Jesli chodzi o swiatlo, niestety nie mialem zadnych informacji o tym jak wygladaly poszczegolne sceny, o hdr-kach nie wspominajac, dodajac do tego fakt ze obiekty byly z marmuru, ciezko mi bylo sie wstrzelic w niektore tla. W pewnym momencie stwierdzalem ze przejde na tryb "jesli wydaje mi sie ze jest ok, to jest good enough" ;). Najwi臋cej zabawy mia艂em z WonderWoman, tutaj te偶 spory fragment 艣ciany za postaci膮 musia艂 zosta膰 odtworzony w 3D poniewa偶 nie by艂o z czego jej odtworzyc w retuszu (na oryginalnym zdj臋ciu by艂 do艣膰 mocny grain oraz dof, raczej nie da艂o rady zrobi膰 tego stempelkami ;) ) Jeszcze na koniec link do krotkiego opisu projektu przez Leo na wybranych stronach: https://www.yatzer.com/leo-caillard-stone-heroes http://www.creativeboom.com/inspiration/heroes-in-stone-/ chyba tyle, mam nadzieje ze Wam sie spodoba, w razie pytan chetnie na nie odpowiem, pozdr, P
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy