Jump to content

JunioR

Members
  • Content Count

    4,011
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

JunioR last won the day on April 22 2010

JunioR had the most liked content!

Community Reputation

342 Excellent

2 Followers

About JunioR

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/18/1988

Converted

  • pkt.
    1
  1. Bardzo ciekawie zapowiada się ten krokodyl ! Powodzenia i będę z chęcią zaglądał do wątku. p.s. Fajnie, że działasz coś poza komercją w wolnym czasie :)
  2. Cześć! michalo- Dzięki ! Pawelkos- Dzięki ! Od kiedy zacząłem renderenować w FStrom, staram się nie używać zewnętrznych programów do postpro np. Photoshop, jak robiłem to kiedyś robiąc rendery w Vray, czy Corona. Tutaj w Photoshopie dodałem jedynie niebo. Polecam się zainteresować różnego rodzaju LUT-ami, bo świetnie się sprawdzają. Dodatkowo zabawa z tone mapping; color balance, contrast, etc. i nie trzeba zewnętrznych programów. FStorm w sumie od pierwszych wersji mocno dawał rade, osobiście najbardziej przypadło mi do gustu ustawianie shaderów i zakładka "Tone mapping". W tym momencie jest to naprawdę spoko narzędzie do renderingu i bardzo szybko się rozwija, co jest oczywiście ważne. Z takich ogólnych braków to może rendering sieciowy, ale w niedalekiej przyszłości również będzie dostępny (akurat teraz autor nad tym pracuje i pierwsze testy bardzo pozytywne). Polecam zainteresować się najnowszą wersją programu. Powinien Ci podpasować, bo zaszło w nim sporo pozytywnych zmian od wczesnej wersji. polka dot- Dzięki ! W Substance głównie „malowałem” zabrudzenia na modelach, dodatkowo lampiony, domki drewniane na pierwszym planie. Takie podstawowe elementy bez większego kombinowania. blinq- Dzięki ! Polecam się zainteresować. Co do „czystego renderu” to, co powyżej pisałem. Dodać mogę jeszcze, że efekty typu Glare, Environment atmosphere, motion blur deszczu i Dof, też były prosto z renderera. Pozdrawiam, JunioR
  3. Świetny klimat sceny, zbliżenie na śnieg mega dobre.
  4. Cześć ! Chciałbym zaprezentować mój ostatni projekt, nad którym pracowałem w wolnym czasie. Soft: 3ds max, FStorm render, Substance Painter. Pozdrawiam, JunioR
  5. Cześć ! dexter47- Dzięki ! W sumie to gór jako tako nie mapowałem. Po prostu użyłem mapy wygenerowanej w programie World Machine : 3D Terrain Generation, jako maskę do materiału mix z dwoma różnymi texturami skał. Pozdrawiam, JunioR
  6. Cześć ! KLICEK- Dzięki wielkie ! No własnie cały czas miałem w głowie, żeby dokończyć ten projekt bo sporo czasu poświęciłem tutaj na modelowanie wszystkiego, jednak największym problemem było ogarnięcie samego klimatu sceny. Mam nadzieję, że częściej będę miał możliwość dzielenia się tego typu projektami bo na dysku zalega ich dość sporo ;) Pionier- Dzięki ziomeczku ! blazejbobek- Dzięki wielkie ! hcpiter- Dzięki ! No trochę to trwało, od 2009 jakoś ;) polka dot- Dzięki, dzięki ! Widzę, że doskonale wyczułeś klimat sceny, przez co jest mi bardzo miło bo o to właśnie chodziło ! Gajowy- Dziękuję za komentarz ! Pozdrawiam, JunioR
  7. Bardzo fajne obrazki, zwłaszcza zbliżenia. Pozdr.
  8. Cześć ! Ostatnio miałem trochę wolnego czasu i postanowiłem dokończyć projekt, który rozpocząłem baardzo dawno temu. W sumie scenka ze Star Wars a dokładnie Sandcrawler, ekipa jawas i r2d2 ;) Soft: 3ds max, Fstrom, Photoshop. Pozdrawiam, JunioR
  9. Widać ogrom pracy, Świetne modele i shadery Pionier ! W sumie rendery wyglądają jak zdjęcia, tak przy okazji ;) Pozdr.
  10. Mega klimatyczne obrazki Dabarti, zwłaszcza zbliżenia ! Pozdr.
  11. Cześć ! mookie- Dzięki wielkie, bo tutaj kładłem właśnie duży nacisk na klimat. sempervirent- Dzięki za komentarz ! Mirkowaty- Sorry, że tak odpisuję "z prędkością światła" ;) Projekt z wątku który podałeś to robota mojego brata, który ma identyczny komputer jak ja :) Odnośnie serii kart to Titan X jest odpowiednikiem GF 1080. Nie jestem pewny czy zasilacz 800W wystarczy, bo ja sam używam 1200W. wroniec- Miło, miło, dzięki ;) Pozdrawiam, JunioR
  12. O panie, ale żeś pojechał ! Model i prezentacja najwyższych lotów.
  13. Świetny model i bardzo przyjemny detal !
  14. Cześć ! tr3buh- Wiadomo, że każdy ma własne zdanie na temat gier, czy konsol. Z tego co pamiętam to u mnie było tak, że jarałem się po prostu tym, że mogę sterować czymś co widzę na telewizorze, nawet jeśli były to tylko piksele, ale za to działała wyobraźnia. Mirkowaty- Dzięki! Pierwsze testy tego projektu były bez zapalonej lampki, jednak render wychodził trochę za "chłodny" więc postanowiłem, że lampka będzie włączona, dzięki czemu ociepli trochę obrazek. Cała scena ma 983 225 poly a zajmuje ok. 2gb pamięci karty. Wszystko liczone było na 2x Titan X Pascal a czas renderingu to ok. 15-20 min. Przy rozdzielczości 2400px. Odnośnie porównywania czasu renderingu to akurat na tej scenie tego nie robiłem. Natomiast wcześniej, przy pierwszych testach FStorma porównywałem z Coroną i jest spora różnica jeśli chodzi o czas renderingu. Szczególnie jeśli posiadamy przynajmniej dwie kary graficzne. Przybylak- Dzięki ! Pozdrawiam, JunioR
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy