- Samochód 3d Opel Omega B Fl 1999r.
-
Samochód 3d Opel Omega B Fl 1999r.
super wybor bryki. kolr tez dobrze siedzi co do blach - w jakim sofcie obrabiasz teraz model? sprobowalbym nadac grubosc proceduralnie aby zapewnic mozliwosc edycji powodzenia z wnetrzem
-
wip - blender
cześć, brat mnie szkoli z blendera - zakładam teczkę do wglądu i motywacji dzięki za porady kochani, jestem zryty maxem i z trudnością przestawiam się na nowy soft mam nadzieję podciągnąć podstawy - używamy w pracy blendka do zadań specjalnych oraz obróbki geometrii docelowo chciałbym zapoznać się z USD i wypróbować między blendkiem a maxem na pierwsze podejście ściany mieszkania. zarys planu podłogi jedną krzywą, druga krzywa to profil wysokości - w ten sposób współrzędna Z drugiego puntu profilu steruje wysokością bevel ściany próbowałem osiągnąć to samo zwyczajnym extrude pierwszej krzywej, ale zamiast tylko w górę, extrude działał w obie strony - wartość 2.58m w rezultacie dała 5.16m i nie potrafiłem inaczej tego obejść, niż bevel następny w kolejności tutorial z pączkiem żebym nie zawracał głowy antkowi i wam (i tak będę) w międzyczasie narysuję plan całego mieszkania w nanoCAD i spróbuję wrzucić do blendka - ręczne rysowanie krzywej wydaje mi się toporne w blenderze, nie znam jeszcze sposobu by numerycznie wprowadzać współrzędne nowych punktów (przepisując wartości pomiarów z inwentaryzacji) pozdr
-
Yarosh
super, to czacha z kamieni? kreska piekna, za malo czerni jesli juz! plamy, cale ksztalty czystej czerni odwrocilyby uwage od kreskowania
-
twaróg
świetna tekstura na jelonku - wygląda na patynę brązu lub mosiądzu. w czym renderujesz? czy kanał reflect podziela teksturę? odbicia dość jednolite jak na metal ale może źle odczytałem materiał mega dobre materiały na krześle - nie ma to jak unwrap i ręczne tekstury. tylko mnie nie zaskocz, że to procedural, ha wiklina modelowana? zapadnięte siedzisko dopełnia całości - to do projektu, czy na zlecenie? dzięki za animkę kamyków. twój riff? jeśli możesz podesłać dobry tutorial wstępny do geo nodes byłbym wdzięczny!
-
AI i technologie przyszłości
cześć bigleb, sprecyzuj proszę - w tej cenie pytasz o podejście do produkcji jako takiej, czy koncepcję głównego bohatera wyłącznie? czy można zatrudnić zespół i kto jest docelowym odbiorcą - jeśli ty, predator będzie wynikiem operacji badawczej, testującej zachowanie łowcy z głową we własnych bebechach (polski akcent, meta-flaczki)
-
Pomoc z modelem
dostałeś referencję z firefly? współczuję nie piszesz w jakim sofcie pracujesz. sposób zależy też czy od razu wchodzisz w detal, czy spodziewasz się przeróbek o ile pracujesz na poligonach, bezpiecznie byłoby naszkicować podstawowy kształt zakładając: - najmniejsza ilość punktów kontrolnych dla wygody edycji - użycie smooth group lub crease edge na krawędziach - kombinacja przenikających elementów lub pojedyncza geometria w zależności od potrzeb jeśli używasz CAD, podejście może być podobne - krawędzie z minimalną ilością control points w krzywych i sweep żółty - crease edge, tymi kontrolujesz kształt. niebieskimi bym się nie przejmował biały - te są pod spodem, jeśli chcesz krzywiznę dodaj support loop (w cad dodatkowy punkt na sweep profile) czarny - ogólny kształt lepiej złapać najpierw - detale można dodać później zielony - może być to osobny obiekt, o ile górne krawędzie nakładają się na białe - vertex na vertex na to jak wiesz turbosmooth lub odpowiednik. to powinno dać ci pewność kształtu i możliwość łatwych przeróbek. osobiście bym złożył kilka obiektów, każde piętro osobno - w ten sposób drastyczne zmiany koncepcji jednego poziomu nie wpłyną na geometrię innego daj znać jak poszło!
-
Yarosh
fajnie to wszystko płynie! ale robot z Lilią pozamiatał
-
Teczka 3D: Lookas
gdzie lepiej archiwalne niż na początku teczki? będzie do czego się odnieść! podzielam podstawowy warsztat. pytałem z ciekawości, czego używasz przy tak gęstym w detale hardsurface - z pewnością masz ogarniętą ulubioną kombinację narzędzi tyFlow uprzyjemnił mi codzienne rzeźbienie o tyle, że polecam każdemu. wersja darmowa przychodzi ze wszystkimi modyfikatorami, w tym tyBoolean który działa w mod stacku jak każdy inny modifier - 🡆 Modifiers :: tyFlow Documentation
-
Teczka 3D: Lookas
o ła.. super bebechy, dzięki za wrzutę inspirujący ostatni, styl jak ręcznie barwione grafiki z czasopism - szkoda, że łuki kanciaste! wielu z nas ma słabość do ilustracji technicznej, to będzie popularny wątek używasz tyFlow do modelowania?
- Speedpaint 2025
-
Przyszłość VFX: Nadchodzi zagłada? - podcast i rozmowa ze Scott Rossem
cześć, kilka przykładów z prac bazujących na still renderach. o ile wiem, wykonane w Runway - IMG_1846.mp4 Professional_Mode_A_group_of_elephants_walk_throug.mp4 Professional_Mode_camera_pushes_in_slowly_over_a_s (1).mp4 za zgodą twórców - Delta (x2) - Georgi Aleksanyan basen na plaży - Denys Melnyk animacje - Keith Reid całość wykonana w 3d przed animacją. o ile rozumiem, ruch kamery wyrenderowany - następnie efekty ruchu generowane przez AI i ręcznie zmontowane powyższe sekwencje możnaby wykonać manualnie. wyobraźcie sobie ilość roboczogodzin by zanimować słonie, symulacje cieczy i piany morskiej. czy efekt byłby lepszy? kwestia oszczędności biznesowej versus środowiskowy koszt pieców AI jest poza moim pojmowaniem. jednak próby kategoryzacji jako zbawienia lub zagłady przypomina sentymenty wokół poprzednich i kolejnych technologii
- PZL P11c
-
Summer is coming!
na zliżeniach kompozycja przeładowana, nie ogarniam chaosu mrkrzysiek, pierwszy render za to mistrzostwo świata!!
-
Teczka kitu i shI†u
super teka, dzięki za wrzuty