Jump to content

polka dot

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. pokaż modyfikator, jak nadałeś grubość (screenshot)
  2. super wybor bryki. kolr tez dobrze siedzi co do blach - w jakim sofcie obrabiasz teraz model? sprobowalbym nadac grubosc proceduralnie aby zapewnic mozliwosc edycji powodzenia z wnetrzem
  3. polka dot posted a post in a topic in Work in progress (WIP)
    cześć, brat mnie szkoli z blendera - zakładam teczkę do wglądu i motywacji dzięki za porady kochani, jestem zryty maxem i z trudnością przestawiam się na nowy soft mam nadzieję podciągnąć podstawy - używamy w pracy blendka do zadań specjalnych oraz obróbki geometrii docelowo chciałbym zapoznać się z USD i wypróbować między blendkiem a maxem na pierwsze podejście ściany mieszkania. zarys planu podłogi jedną krzywą, druga krzywa to profil wysokości - w ten sposób współrzędna Z drugiego puntu profilu steruje wysokością bevel ściany próbowałem osiągnąć to samo zwyczajnym extrude pierwszej krzywej, ale zamiast tylko w górę, extrude działał w obie strony - wartość 2.58m w rezultacie dała 5.16m i nie potrafiłem inaczej tego obejść, niż bevel następny w kolejności tutorial z pączkiem żebym nie zawracał głowy antkowi i wam (i tak będę) w międzyczasie narysuję plan całego mieszkania w nanoCAD i spróbuję wrzucić do blendka - ręczne rysowanie krzywej wydaje mi się toporne w blenderze, nie znam jeszcze sposobu by numerycznie wprowadzać współrzędne nowych punktów (przepisując wartości pomiarów z inwentaryzacji) pozdr
  4. polka dot posted a post in a topic in Work in progress (WIP)
    super, to czacha z kamieni? kreska piekna, za malo czerni jesli juz! plamy, cale ksztalty czystej czerni odwrocilyby uwage od kreskowania
  5. polka dot posted a post in a topic in Work in progress (WIP)
    świetna tekstura na jelonku - wygląda na patynę brązu lub mosiądzu. w czym renderujesz? czy kanał reflect podziela teksturę? odbicia dość jednolite jak na metal ale może źle odczytałem materiał mega dobre materiały na krześle - nie ma to jak unwrap i ręczne tekstury. tylko mnie nie zaskocz, że to procedural, ha wiklina modelowana? zapadnięte siedzisko dopełnia całości - to do projektu, czy na zlecenie? dzięki za animkę kamyków. twój riff? jeśli możesz podesłać dobry tutorial wstępny do geo nodes byłbym wdzięczny!
  6. cześć bigleb, sprecyzuj proszę - w tej cenie pytasz o podejście do produkcji jako takiej, czy koncepcję głównego bohatera wyłącznie? czy można zatrudnić zespół i kto jest docelowym odbiorcą - jeśli ty, predator będzie wynikiem operacji badawczej, testującej zachowanie łowcy z głową we własnych bebechach (polski akcent, meta-flaczki)
  7. polka dot posted a post in a topic in 3ds max
    dostałeś referencję z firefly? współczuję nie piszesz w jakim sofcie pracujesz. sposób zależy też czy od razu wchodzisz w detal, czy spodziewasz się przeróbek o ile pracujesz na poligonach, bezpiecznie byłoby naszkicować podstawowy kształt zakładając: - najmniejsza ilość punktów kontrolnych dla wygody edycji - użycie smooth group lub crease edge na krawędziach - kombinacja przenikających elementów lub pojedyncza geometria w zależności od potrzeb jeśli używasz CAD, podejście może być podobne - krawędzie z minimalną ilością control points w krzywych i sweep żółty - crease edge, tymi kontrolujesz kształt. niebieskimi bym się nie przejmował biały - te są pod spodem, jeśli chcesz krzywiznę dodaj support loop (w cad dodatkowy punkt na sweep profile) czarny - ogólny kształt lepiej złapać najpierw - detale można dodać później zielony - może być to osobny obiekt, o ile górne krawędzie nakładają się na białe - vertex na vertex na to jak wiesz turbosmooth lub odpowiednik. to powinno dać ci pewność kształtu i możliwość łatwych przeróbek. osobiście bym złożył kilka obiektów, każde piętro osobno - w ten sposób drastyczne zmiany koncepcji jednego poziomu nie wpłyną na geometrię innego daj znać jak poszło!
  8. polka dot posted a post in a topic in Work in progress (WIP)
    fajnie to wszystko płynie! ale robot z Lilią pozamiatał
  9. polka dot posted a post in a topic in Work in progress (WIP)
    gdzie lepiej archiwalne niż na początku teczki? będzie do czego się odnieść! podzielam podstawowy warsztat. pytałem z ciekawości, czego używasz przy tak gęstym w detale hardsurface - z pewnością masz ogarniętą ulubioną kombinację narzędzi tyFlow uprzyjemnił mi codzienne rzeźbienie o tyle, że polecam każdemu. wersja darmowa przychodzi ze wszystkimi modyfikatorami, w tym tyBoolean który działa w mod stacku jak każdy inny modifier - 🡆 Modifiers :: tyFlow Documentation
  10. polka dot posted a post in a topic in Work in progress (WIP)
    o ła.. super bebechy, dzięki za wrzutę inspirujący ostatni, styl jak ręcznie barwione grafiki z czasopism - szkoda, że łuki kanciaste! wielu z nas ma słabość do ilustracji technicznej, to będzie popularny wątek używasz tyFlow do modelowania?
  11. polka dot posted a post in a topic in Work in progress (WIP)
    czy de można?
  12. cześć, kilka przykładów z prac bazujących na still renderach. o ile wiem, wykonane w Runway - IMG_1846.mp4 Professional_Mode_A_group_of_elephants_walk_throug.mp4 Professional_Mode_camera_pushes_in_slowly_over_a_s (1).mp4 za zgodą twórców - Delta (x2) - Georgi Aleksanyan basen na plaży - Denys Melnyk animacje - Keith Reid całość wykonana w 3d przed animacją. o ile rozumiem, ruch kamery wyrenderowany - następnie efekty ruchu generowane przez AI i ręcznie zmontowane powyższe sekwencje możnaby wykonać manualnie. wyobraźcie sobie ilość roboczogodzin by zanimować słonie, symulacje cieczy i piany morskiej. czy efekt byłby lepszy? kwestia oszczędności biznesowej versus środowiskowy koszt pieców AI jest poza moim pojmowaniem. jednak próby kategoryzacji jako zbawienia lub zagłady przypomina sentymenty wokół poprzednich i kolejnych technologii
  13. polka dot posted a post in a topic in Gallery
    woah, gratulacje muzealnej komisji!
  14. polka dot posted a post in a topic in Gallery
    na zliżeniach kompozycja przeładowana, nie ogarniam chaosu mrkrzysiek, pierwszy render za to mistrzostwo świata!!
  15. super teka, dzięki za wrzuty

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy