Jump to content

sabaru

Members
  • Content Count

    168
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Excellent

About sabaru

  • Rank
    Member
  1. No więc tak. Na próbę stworzyłem plane (tą taką płaską powierzchnie) i nałożyłem białą teksturę. I zauważyłem że tu już w zasadzie zaczyna się problem bo tekstura na tym plane po nałożeniu robi się szarawa. Jak nakładłem teksturę to po prostu zaznaczyłem plane i z pulpitu przerzuciłem teksturę. Wydaje mi się że jak miałem starszą wersje 3ds max to tego problemu nie było. A teraz nie wiem o co mu chodzi. Wygląda jakby mój komputer był daltonistą.
  2. Witam. Jakiś czas temu odkryłem że w 3ds max fajny sposób można tworzyć tekstury do pewnej gry. Jednak ostatnio nadziałem się na pewien problem którego nie umiem naprawić. Chciałem sobie wyrenderować prostą teksturą gdzie w zasadzie są tylko dwa kolory. Biały i czarny. Jednak kiedy zapisuje wyrenderowaną teksturę to biały kolor nie jest biały tylko szarawy. Jak nawet wrzucę białą teksturę na plane to też nie jest biała tylko właśnie szarawa. Mam wersje 3ds max 2010. Czy ktoś może wie o co z tym chodzi i jak ten problem naprawić?
  3. Witam. Mam 3ds max 2010 i kiedy oddale kamerę od jakiegoś obiektu to ona nie chce się obracać dookoła niego. Co prawda kamera dalej jest w tym samym miejscu ale obiekt tak jakby po za nią. Jak rozpocznę nowy projekt to tego problemu nie ma. Musiałem chyba coś w cisnąć ale nie wiem co. Ktoś wie jak ten błąd naprawić bo ciężko jest manewrować w ten sposób obiektem.
  4. Mam wersje 3ds max 2010. Podczas modelowania 3ds max na modele rzuca taki fajny cień. Czy da się wyeksportować jakoś teksturę aby ten cień zachować?
  5. Witam. Czy da się pogrubić tekst w programie 3ds max 2010? Jeżeli tak jak to zrobić?
  6. Problem sam się rozwiązał. Pobrałem jakąś gierkę ze steama i tam się kilka update instalowało po drodze i chyba w tym ten VisualC++. Wcześniej instalowałem to ze strony M$ ale jakąś chyba inną wersje bo nie działało ale tera działa.
  7. Jeżeli to faktycznie o to chodzi to pytanie które to uaktualnienie. Nie chce wszystkiego instalować z Windows update bo ostatnio jak to zrobiłem to właśnie przez to musiałem robić format bo system zaczął mulić. W pliku redmi pisze "In case of missing .dll errors, update your Visual C++ runtimes from the microsoft website." żeby zainstalować to oprogramowanie. Zrobiłem to ale to nic nie dało. Po za tym ten błąd dotyczy innego problemu.
  8. Sformatowałem sobie dysk i postawiłem system na nowo. Zainstalowałem najnowsze sterowniki, programy z których korzystam itd. Ogólnie wszystko ładnie pięknie działa. Na koniec zainstalowałem 3ds max 2010 i dodałem do niego o to ten plugin https://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=18572. No i tu już pojawia się problem bowiem 3ds max twierdzi że nie może odnaleźć określonego modułu. Kod błędu to (126). Zawsze tak samo ten plugin instalowałem i nigdy nie było z nim problemu. Czy ktoś może wie o co z tym chodzi i jak to naprawić? Dodam że mam system W8.1 64 bit.
  9. Może ktoś się orientuje czy drogi w grze ETS 2 są wszystkie robione przez tamtejszy edytor czy może część drug jest robiona w jakimś zewnętrznym programie i ewentualnie później modele są eksportowane do gry? Najbardziej zastanawiają mnie skrzyżowania.
  10. @rly Ten skrypt nie działa. Ja mam wersje 3ds max 2009.
  11. Tym pierwszym sposobem działa ale dla każdego modelu musiałbym każdą osobno nakładać teksturę i to długo by zajęło. Czy jest może jakiś szybszy sposób żeby aktywować za jednym zamachem tekstury? Mam skrypt, który potrafi to robić ale w 3ds max 2009 nie działa. Działa tylko w starszych wersjach.
  12. Odświeżam temat bo problem dalej występuje. Może ktoś wie jak ten błąd naprawić.
  13. Czy mógłbyś pokazać jak wygląda siatka tych modeli?
  14. Mój sprzęt to: Windows 8.1 64 bit home Procesor i5-4690k Pamięć 12 GB dysk WD10EZEX-08M2NA0 1T 7200 grafika palit geforce gtx 1060 dual 6gb gddr5 Wersja programu to 3ds max 9 Do programu zaimportowałem sobie kawałek dość dużej mapy z pewnej gry w raz teksturami. W sumie modele mają 403 743 polys. Jednak operowanie programem przy tak dużej ilości poligonów jest bardzo toporne. Program się zachowuje jak nie które gry gdy w kopie jest za słabą karta graficzna. Po prostu program działa w zwolnionym tempie. I tu mam pytanie. Czy to jest wina słabego sprzętu czy może te programy tak mają że po prostu nie można dawać zbyt dużo modeli i trzeba modele dodawać po kawałku, a może da się jakoś przyspieszyć jeszcze 3ds max?
  15. Może jednak jest jakiś szybki sposób?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy