Skocz do zawartości

n-pigeon

Members
  • Liczba zawartości

    3 284
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    16

Ostatnia wygrana n-pigeon w dniu 30 Listopad 2020

Użytkownicy przyznają n-pigeon punkty reputacji!

2 obserwujących

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

n-pigeon's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Very Popular Rare

Recent Badges

705

Reputacja

  1. Dzięki 🙂 Fakt, muszę popracować nad dynamiką i przy okazji ekspresjami. Trochę padałem na ryłko jak to robiłem, więc zabrakło mi powera, by popchnąć to dalej xD Trzeba będzie wziąć na warsztat prostsze ilustracje i skupić się na pozach i twarzach :B
  2. Dzięki xD @KLICEK Chyba z 5 min próbowałem przeczytać to "słowo", które wymyśliłeś xDDD
  3. Hej! Tęsknie za czasami gdy miałem 16 lat i siedziałem tutaj codziennie xD Niestety mało czasu na wszystko 😕 Mały art dump mam nadzieje, że się wam spodoba 🙂
  4. Dzięki! 🙂 No coś tam updateują jeśli chodzi o grafikę, ale to raczej stopniowe odświeżanie modeli i tekstur. Mam wrażenie, że oszczędzają na grafice, puki mają graczy i nie muszą walczyć z konkurencją...
  5. Haha, dzięki! 😄 A co do gry, chyba wszyscy byśmy woleli, aby wyglądała jak na cinematicach jak np. Overwatch.
  6. yo! Zrobiłem coś i chce poznać wasze odczucia i opinie 🙂 Fan art inspirowany Void Elfami z WoWa
  7. Wow, dzięki za ficzerki! 😄 To moje pierwsze na Maxie xD
  8. @Nezumi Dzięki 😄 No mi też się podobają, tym bardziej że dostałem moją kopię dodatku hehe.
  9. Zajebisty film. Animacja, która rozwala czachę, że to 2D, a w dodatku story telling na najwyższym poziomie.
  10. @KLICEK siema! 😄 @Nezumi Kope lat 😄 Oficjalna, pionki do dodatku "Dawn of Flame". Zrobiłem też coś dla Pathfindera, ale jeszcze nie mogę publikować.
  11. Cześć! o/ Tak, to znowu ja xD Z okazji powrotu syna marnotrawnego, zakładam nową teczkę. 🙂 ArtStation: https://www.artstation.com/sirpigeonz
  12. Nieźle, obiecująco się zapowiadasz. Dobre prace :) Z niedociągnięć, to radze Ci popracować nad blendingiem. Gładkie powierzchnie "ząbkujesz" widocznymi edgami pociągnięć pędzla. Próbujesz to maskować zdaje się teksturą/noisem brusha, ale to niewiele pomaga wręcz psuje czytelność tekstury materiału. Przez tą teksturę, wszystko wygląda plamiście/kamiennie, szczególnie to widać na przedostatniej pracy. Radze zainwestować w naukę smudge toola i pracy z zmniejszonym flow (a jeśli nie używasz shopa to odpowiednikiem) na suwaku przy renderowaniu gładkich powierzchni. Pzdr.
  13. Epickość i pizza, to musiało się udać. :) Dobra robota. Gratzy!
  14. A ja uważam, że brak Blendera na tegorocznym GSoC to bardzo duża strata. Nawet gdyby mieli dostać 1 slot było by to więcej niż zero.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności