Skocz do zawartości

triget

Members
  • Liczba zawartości

    269
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana triget w dniu 26 Listopad 2023

Użytkownicy przyznają triget punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

triget's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

269

Reputacja

  1. Wygląda genialnie tylko usuń te czarne kreski które przelatują nad samolotem. One psują cały efekt.
  2. Najchętniej zamknąłbym ten temat. Przez tak dobre grafiki, człowiek dostaje kompleksów.
  3. Piękny płacz do poczytania przy porannej kawie/herbacie: https://forum.corona-renderer.com/index.php?topic=41786.0 W skrócie: cena rośnie istotnych nowości (takich jakich potrzebują użytkownicy) zero Tom nadal uważa, że przyszłość jego softu to CPU i za dużo byłoby przepisywania, żeby użyć GPU do czegokolwiek innego niż do mieszania powietrza w obudowie Z tego co ja zaobserwowałem, to przez takie podejście, po prostu marnują potencjał tego narzędzia, a cenowo zbliżają się do VRay. Póki co ceny na stronie Corony nie są zaktualizowane, więc można mieć wrażenie jakby nic się nie zmieniło.
  4. @adek odpalaj linka i lecimy 🙂 Myślę, że uda się zebrać całość.
  5. triget

    Konwersja modelu z Maya do FBX

    Dziękuję 🙂
  6. Cześć, proszę o pomoc. Mam model w formacie Maya i potrzebuje go przekonwertować do FBX. Model ma 7mb. Czy ktoś może mi pomóc?
  7. Najlepiej znajdź fotkę z tyłu i odrysuj to w wektorze. Potem zrób eksport do SVG i po imporcie od razu będziesz mógł szybko z tego model zrobić. PS. Odrysuj sam kształt. Bevele i jakieś inne wygięcia dodasz w Blenderze. To będzie "proste jak j*banie", że tak zacytuję klasyka 😄
  8. Wygląda fajnie. Czekam na dalsze etapy.
  9. Potrzebowałem dzisiaj manekina, a że wszystkie były płatne to zrobiłem swojego 😄
  10. Nie wiem czy już wiecie, ale mam dobry news: https://projects.blender.org/blender/blender-addons/pulls/105013 Created a new addon for importing Autodesk .max files. The intention for this was because a lot of users asked if there is a way to import .max files and there is no option for this in Blender yet.Usage: After installing the addon the option can be found in File ‣ Import ‣ Autodesk MAX (.max)
  11. triget

    ZBrush 2024

    Maxon to zrobił skok na kasę swoimi licencjami 😛
  12. 17 ma wyjść patch. Niestety błędów jest sporo w wersji 4.0, ale to było do przewidzenia. Dużo zmian to i nie ustrzegli się masy bugów.
  13. Jest lepiej. Z tego co widzę, są problemy z odbiciami tj. nie równo się odbija otoczenie (kolor zielony), są szpary (kolor czerwony) oraz jakaś dziwna nierówność (kolor żółty). Na odbicia jest prosta metoda tj. modelowanie za pomocą shrinkwrap. Wtedy zrobisz idealne odbicia. PS. Asfalt chyba jest "za duży", bo wygląda nie naturalnie. Możliwe, że trzeba go dopasować, albo zmienić materiał na inny.
  14. @drakul@Akierek@Mortom Od razu o tym pomyślałem 🙂 (tak dla rozładowania atmosfery)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności