Jump to content

triget

Members
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Excellent

About triget

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/16/1991

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Troszkę mnie to śmieszy, bo wygląda to jakby ktoś z tortu (ZBrush) wykroił kawałek (ZBrush Core) i potem jeszcze dał Cioci łyżeczkę, żeby mogła zasmakować tylko kawałeczka którym jest mini core 😄
  2. Dobrze, że wrzuciłeś postępy krok po kroku. Super to wygląda i nawet się trochę ubawiłem jak zobaczyłem tego "faceta" 😄 Genialne !
  3. I jak tam nasze licencje Indie? Z tego co widzę, to nic się nie rusza w temacie (codziennie zaglądam na forum Autodesku). Ja już modeluje w Blenderze. Jeszcze tylko ogarnę Cycles i jak nic się nie zmieni w tym temacie to pokazuje im środkowy palec. Tyle czasu i nadal nic.
  4. Nie wspomniałeś jeszcze o Substance Painterze, gdzie teksturujesz no i oczywiście nie masz wszystkich materiałów w Substance Source więc musisz odpowiedni zrobić w Designerze 😄
  5. Dobry soft w rozsądnej cenie. Szczególnie Affinity Designer mogę polecić (mam wszystkie 3). Używam go codziennie i spełnia swoje zadanie.
  6. Ja nadal czekam na licencje Indie. Mam nadzieję, że już niedługo stanie się dostępna.
  7. Chyba pobiorę i sprawdzę. Z tego co pamiętam to trzeba było "nazwy świateł " wpisywać ręcznie gdzieś tam?:) Już nie pamiętam gdzie, ale to mnie wtedy wkurzyło 🙂 To była jakaś pierwsza wersja tego Arnolda. Nie wiem czy tak dalej jest.
  8. Jak mam otwierać FBX i coś w nich modyfikować to szybciej mi to jest zrobić w Blenderze. Soft się odpala sekundę, nie muszę długo na nic czekać. Potem export do Maxa i już 😉 Tam buduję wielką scenę 😄
  9. Co do tego Blendera to muszę przyznać rację.
  10. No to nieźle. Ja w ogóle nie widzę jakiegoś rozwoju tego softu. Może za dużo żądam, ale wydaje mi się, że za takie pieniądze to wszystko powinno działać perfekcyjnie.
  11. Nie wiem czy rozwój Maya idzie podobnie jak Max'a? Jeśli nie to obstawiam, że Max 😄 Jeśli jest inaczej to pewnie będą się ścigać w tej rywalizacji.
  12. Właśnie wyszedł 3ds Max 2021. Lista nowości jest zaskakująco duża (jak na ten soft 😀). Najważniejsza to chyba PBR i dodanie Arnolda (w wersji Beta można na GPU renderować). Bake to Texture Installer Scripting with Python 3 Arnold as the Default Renderer Physically Based Rendering (PBR) Improved Viewport Quality & Settings OSL Shaders File I/O Chamfer improvements Weighted Normals Modifier SketchUp Import Substance Update ProSound Improved audio support FBX Improvements 3rd Party Developer Tools Poniżej wrzucam link bezpośredni do Bloga Autodesku: http://makeanything.autodesk.com/3dsmax Dodatkowo news na cgchannel: http://www.cgchannel.com/2020/03/check-out-the-new-features-in-3ds-max-2021/ Polecam również sprawdzić roadmap: http://makeanything.autodesk.com/3DSMAX/public-roadmap-25B1-201DB.html (można sprawdzić nad czym pracują) Podsumowując: "Bake to Texture" - naprawdę?? w sofcie za 10k rocznie dodano taką funkcjonalność, to jest postęp na miarę dzielonego viewportu 😄 "Substance Update" - nie wiem dlaczego o tym piszą. Przecież plugin od Allegorithmic jest dostępny od dłuższego czasu i to nie jest jakaś nowość. Dodatkowo ten plugin często wysypuje mi Maxa i wolę po prostu wyeksportować tekstury i załadować osobno, niż ładować je przez niego licencja ta sama (nic się nie dzieje w sprawie Indie i chyba ogólnie już z tego zrezygnowali. Wolą, żeby użytkownicy Indie pobierali ten soft, niż za niego płacili. Widocznie im się to opłaca. Kto bogatemu zabroni wiele rzeczy nie zostało poprawione od poprzednich wersji (forum Autodesku codziennie jest bombardowane pytaniami o poprawki) jeszcze jakiś czas temu jeden facet zajmował się 3ds Max na ich forum i odpisywał na pytania. Potem napisał informację, że przenosi się na inny dział w Autodesku i po prostu ten soft został bez opieki 🙂 Nawet nie wiadomo komu można tam wylać swoje żale. Wygląda to jakby programiści byli wynajmowani z Indii i raz na pół roku za kilka USD dopisywali jakieś funkcjonalności czas uderzać na Blender
  13. Poprawiony rendering interaktywny Większa elastyczność przy wyborze renderowania w trybie CPU lub GPU Optymalizacja pod RTX Szereg poprawek aktualizowanych aż od wersji 5.4 Więcej informacji: http://www.pccpolska.pl/arnold-6-najnowsza-wersja-silnika-renderujacego-juz-dostepna/ Oraz tutaj: https://www.arnoldrenderer.com/news/arnold-6/
  14. Poprawiłem. Mam nadzieję, że może być 🙂
  15. Wyszedł 3DCoat 4.9 Wszytko co się zmieniło: https://3dcoat.com/v49/ PS. Pozdrawiam użytkowników na nowej stronie 🙂❤️
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy