Jump to content

Ania

Members
  • Content Count

    6,476
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

Ania last won the day on July 18 2014

Ania had the most liked content!

Community Reputation

1,512 Excellent

About Ania

  • Rank
    Çaydanlık
  1. To jest wij, nie stonoga. Też kiedyś tak myślałam. Ale rusza się bardzo przyzwoicie. Możesz tak z grubsza wytłumaczyć jak zbudowałeś rig? Tzn. jak steruje się "offset" innych nóg?
  2. Może poćwicz więcej z refek, nie z głowy. Pan z koniem ma nogi jakby przesunięte nie tam gdzie powinny, coś z ich perspektywą nie tak. Koń całkiem fajny. Niekiedy odbicie lustrzane pomaga wychwycić takie błędy, jeśli obrazek już za bardzo się opatrzył. Cieniujesz poszczególne obiekty i elementy osobno, nie oddziaływują na siebie, brakuje cieni (i odbić) rzucanych na inne obiekty. Prawa noga zarówno konia jak i postaci powinna być w górnej części ocieniona przez ciało i lewą nogę. Cała postać powinna być ocieniona przez konia, ewentualnie jeszcze jakiś brązowy bouncing light, zwłaszcza na białym płaszczu (światło odbite od konia). Z aniołem jest w zasadzie ten sam problem, włosy po (jego) prawej stronie powinny być w cieniu głowy, jego lewa ręka powinna rzucać cień na jego pierś, cień brody na szyi, itd. Zbroja (metal) cieniowana jest zbyt miękko, brakuje twardych odbić jakie występują na polerowanym metalu. Twarz i zbroja mają identyczną fakturę, a nie powinny. W pracy z aniołem wszystkie obiekty cieniowałeś od całkowitej bieli do całkowitej czerni. Raczej cieniuj każdy obiekt w jego własnym, ograniczonym zakresie szarości, wtedy łatwiej będzie wydobyć różnice jasności poszczególnych elementów. Jeśli skrzydła są białe, cienij je od bieli do jasnej szarości, jeśli jakiś element jest ciemny, cieniuj od czerni do ciemnej szarości. https://max3d.pl/tutoriale/298/walka-z-walorem-tutorial-2d Tu więcej na ten temat
  3. Żeby dodać duszy, zburz symetrię.
  4. Górna powieka jak dętka naciągnięta na oko. Oprócz tego ładna twarz.
  5. Dość płaskie te obrazki, popracuj nad światłocieniem. Ostatni pod tym względem odrobinę lepszy, idziesz w dobrym kierunku.
  6. Nie da się. Ludzki mózg zdolny jest do nauki tylko do wieku 18 lat, potem już tylko degeneruje. Mój własny już dawno zamienił się w mętną breję. A z nastawieniem "nie uda mi się, za późno, już tylko 60 lat życia mi zostało" to degeneruje jeszcze szybciej.
  7. Floor Generator nie wiem, da się na pewno pluginem itoo RailClone
  8. Ania

    Film: Omni Girl

    Poziom bardzo wysoki, ale jeśli koniecznie chcecie jeszcze coś poprawić - jak nie, to potraktujcie to jako czepialstwo: Na początku ujęcia wygląda jakby robot lekko podskoczył - brakuje lądowania, tzn. lekkiego (!) szarpnięcia w najniższym punkcie po skoku. Tylnia noga (jego prawa) w pewnym momencie za bardzo przyspiesza i trochę psuje efekt slow mo. Mniej więcej w połowie clipu.
  9. Taka skałka ze zdjęcia. Tu zdjęcie (korzystałam z mniejszej wersji, dopiero przed chwilą znalazłam w większej rozdzielczości) https://img.oastatic.com/img/1920/1000/fit/13024146/.jpg Najbardziej walczyłam z uproszczaniem brył.
  10. Jak żywy, i przy tym bardzo sympatyczny. Gdyby nie obcięta szyja, pomyślałabym że zdjęcie.
  11. Ania

    Film: Omni Girl

    To przez motion capture ;) Łatwiej zmotionkapturować człowieka, niż prawdziwego robota. Zresztą to samo dotyczy nagrania zwyczajnej referencji czy roto. Na stalowego robota rzeczywiście rusza się zbyt lekko. Zawsze można powiedzieć że jest z leciutkiego tytanu, CFRP i podobnych materiałów...
  12. Ania

    Film: Omni Girl

    Leciutko szarpie przy stawianiu nogi, oprócz tego walk cycle wygląda dobrze.
  13. Od jakiegoś czasu występuje problem który mi utrudnia znalezienie sensownych referencji w internecie. Wpisując np. hasło "head" do Google Images, znajduje mi modele 3d głów, szkice, schematy, wycięte zdjęcia na białym tle, jakieś photoshopowe dziwolągi itp. Trudno znaleźć "realne" referencje (czyli zwyczajne, nie obrobione jakoś przesadnie, zdjęcia ludzkich głów, tak jak to znajdywał za starych dobrych czasów). To samo się dzieje na Bing, z tą różnicą że znalazł jeszcze narty i szampon. Yahoo to samo. Przypuszczam że to efekt maszynowego rozpoznawania obrazów (nowe algorytmy lepiej sobie radzą z uproszczonymi obiektami?) Czy ktoś zna jakąś sensowną wyszukiwarkę, na której taki problem nie występuje?
  14. Ogórek o wiele lepszy teraz. Kurka wydaje mi się zbyt szara na kanale diffuse, daj więcej żółci (ale mam kiepski monitor, więc traktuj tą uwagę ostrożnie ). Nowe SSS kurki na plus. Ogólnie zmierzasz w dobrym kierunku, i seler też zyskał uroku.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy