Jump to content

Ania

Members
  • Content Count

    6,499
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

Ania last won the day on November 24 2020

Ania had the most liked content!

Community Reputation

1,540 Excellent

2 Followers

About Ania

  • Rank
    Çaydanlık

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Biedronka całkiem dobrze wyszła, ale twarz zbyt ludzka, ciekawiej by było wyrazić mimikę żuwaczkami, czułkami i innymi biedronkowymi częściami, zamiast na siłę wciśniętą niby-ludzką twarzą. To samo zresztą dotyczy grzyba. Tyle ciekawych rzeczy jest na grzybach (dziury, ślimaki, przyklejone listki i igły, kołnierz, różne wyrostki i deformacje ...), które mogły by sugerować twarz. Wargi i tak już przypominają ślimaka, o ile fajniej gdyby naprawdę były ślimakiem który się rusza w takt słów grzyba! Scenariusz, storyboard, animatic radzę rozpracować jak naj dokładniej. Wszelkie braki się pomszczą i będą kosztowały dużo roboty. W jakim sofcie będziesz animował? Bo widzę że model w maxie. Do modelowania max jest w miarę ok, ale do animacji stanowczo odradzam.
  2. Ania

    [WIP] film: Lucy

    Na razie trudno coś powiedzieć, ale dziewczynka sympatyczna. W animaticu mi podpadło że dwie dorosłe ruszają do drzwi zanim dotarła (i zapukała?) dziewczynka.
  3. W ostatnią się wpatrzyłam. Bardzo fajna.
  4. Ania

    [WIP] Nepentes

    W bajkach które pamiętam z dzieciństwa, często było opisane ile dany smok ma głów i ogonów. Mam wrażenie że takie smoki wyszły z mody. Jak byłam mała miałam tą książkę z pięknymi ilustracjami, i stąd trochę inspiracji (smok na drugim obrazku w linku) http://5kropek.blogspot.com/2018/02/rosyjskie-basnie-retro-alonuszka.html Każda głowa ma własny charakter i zionie inaczej.
  5. Poziom taki że nie ma co krytykować, tylko podziwiać.
  6. Ania

    [WIP] Nepentes

    Update, pracuję nad następnymi scenami. (pierwsze trzy to prawie gotowe animacje, ostatnie jeszcze z animatica) A tu widać jak będzie wyglądał render, dojdą może jeszcze drobne dodatki, np. fale na wodzie. (To to samo co w Demoreel).
  7. Ochyda. Ale fajnie zintegrowany naszyjnik
  8. Elementy najmniej dopracowane (okno dachowe i boczne) są najjaśniejsze i przez to pierwsze łapią wzrok. Potem łapie wzrok ten żółty plakat. Samochód, w dodatku przysłonięty brzydką szafką, ginie gdzieś w tle. Mortom wyszukał najładniejszy render z wątku. Tam samochód co prawda jest zbyt centralnie, ale dużo lepiej wyeksponowany światłem i kolorem.
  9. Była na pewno inspiracja filmem Cloverfield? Różnica taka, że film z początku miał jakąś tam minimalną fabułę (jakaś impreza jeśli dobrze pamiętam), i nawet zanim zarysowała się katastrofa, jakoś się to oglądało, a tu przez pierwszą minutę nie ma nic. Nie oglądam VLOGów więc pewnie się nie znam, ale chyba powinno być pokazane coś ciekawego przynajmniej dla domniemanej grupy docelowej? Wycięłabym tak żeby zostały tylko treściwe informacje, np. "Nie było mnie aż 3 miesiące. Wakacje (..). Teraz jestem znowu z wami pełna nowych pomysłów. Lecę do polski za 4 tygodnie". Reszta to gadanie o detalach i przemyśleniach, które nic nie wnoszą do fabuły. Od miasteczka jest lepiej, ładne ujęcia, scena z malowaniem też ważna, bo jakby ukazuje kto jest grupą docelową takiego VLOGa. W filmie raz po raz są te sekwencje szybkich kolorowych cięć, te są bardzo udane. Np. "mój lot został odwołany i nie lecę do polski." po tym zdaniu bym już zrobiła cięcie na facetów w białych overallach, "ponoć ten wirus zmutował" to następna konkretna informacja, i że wojsko na ulicach, reszta to nieistotne detale. Oczywiście drony zostają 🙂 Scena gdzie dziewczyna płacze też za długa. Przecież dobra aktorka, widać po minie że jest rozpacz, widz zrozumie, niepotrzebne te wszystkie detale przekazane słowem. Wiem że mi tu łatwo pisać, nie włożyłam pracy w ten film, ale moim zdaniem można swobodnie wyciąć połowę i dobrze mu to zrobi.
  10. Początek jest dość nudny, trudno dotrwać do końca gdzie się robi ciekawiej. Przewijałam. Będziecie jeszcze ciąć?
  11. Gratuluję ukończenia! Ja jeszcze walczę... Miejscami się dłuży, miejscami animacja, zwłaszcza rycerza, mogłaby być lepsza, oświetlenie byle jakie, ale to pewnie sam wiesz. Natomiast pomysł dobry i historyjka całkiem dobrze opowiedziana, komiczne detale, nie nudzi się. Fajny model smoka, wygląda groźnie, i zanimowany lepiej niż rycerz, widać że się uczyłeś i robiłeś postępy bo np. skradający się smok wygląda świetnie.
  12. Ania

    Film: Omni Girl

    Fajnie że kończycie 🙂 Taka uwaga/pytanie do workflow: czemu do preview animacji nie wrzucicie kilku ważniejszych tekstur, chociażby samo diffuse? Tak to np. w scenie z September 23/24 po dodaniu materiałów może się okazać, że postać w niekorzystnym momencie się zlewa z tłem, albo inne niespodzianki. W ujęciu September 24 ruch kamery do tyłu wydaje mi się za szybki i niepotrzebny, chyba że to celowy zoom z napisu NO FUTURE - tu znowu byłoby to jaśniejsze, gdyby w preview była ta tekstura.
  13. Nie za wcześnie. Łatwiej zrozumieć kształt widząc go w 3d. W lustrze widać w 3d, dwoma oczami. Można głowę obracać, oglądać pod każdym kątem itd. Czy studiować w lustrze własną twarz, czy głowę modelki siedzącej obok, to nie ma znaczenia. Ale kto dysponuje modelką na codzień? Własna głowa jest zawsze dostępna. Nie chodzi o to żeby zrobić autoportret (na to rzeczywiście za wcześnie), ale o to żeby bryła była poprawna. Teraz daleko jej do tego. Zdjęcia też są potrzebne jako referencje, ale często potrafią zmylić, zwłaszcza przy wklęsłych rejonach naokoło nosa i oczu.
  14. Taka rada: weź lusterko i wymodeluj własną. Łatwiej wtedy ogarnąć bryłę niż ze zdjęć.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy