Jump to content

Tomala

Members
  • Posts

    3,025
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Tomala last won the day on May 27 2020

Tomala had the most liked content!

1 Follower

City (optional)

  • Miasto
    Wałcz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tomala's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

550

Reputation

  1. Nie używam Substance paintera bo ostatnio więcej robiłem modeli pod druk albo wymagających kilka razy 8k na udim'ach a z tego co wiem substance painter sobie z tym nie radzi. Może się mylę i już to ogarnia? Ogólnie do texturowania jest to mega soft i muszę go ogarnąć na czasie. Może ktoś wie czy da się tam bezproblemowo malować między udim'ami mapki 8k?
  2. Ja też nie będę słodził bo nie o to tu chodzi. Wszystko fajne poza głową. Włożyłeś trochę roboty i warto by było zaprezentować model w całości ale głowa odstaje od reszty. W najnowszej wersji zmieniła się tylko wielkość gałek ocznych a reszta dla mnie jest nieprzekonująca. Groom fajny i tutaj masz umiejętności wystarczające. Shader skóry też spoko ale model psuje wszystko. Być może nie widziałeś tego bo Ci się opatrzył i do tego skupiłeś się na innych elementach renderu jak światło, groom itd ale ja Ci mówię pociśnij model głowy i wtedy wszystko się zmieni na lepsze. Te łapki z TexturingXYZ wyglądają bardzo spoko, jak zastosujesz to do detalu skóry na twarzy to będzie gicior. Ja tego w życiu nie używałem ani Mari ale widzą że efekt jest mega realistyczny jeśli chodzi o sam detal. Tylko nie zrób tego błędu że skupisz się na detalu zamiast na ogólnej bryle bo ona jest najważniejsza a resztę wiem że zrobisz super.
  3. Detal xyz? Co do ust to nie muszę googlować, mam na dysku z kilkadziesiąt gb referencji ust wszystkich ras i grup etnicznych świata, pewnie złe wybrałem. Tego modelu już nie będę poprawiał bo dużo innych czeka na zrobienie. kiedyś się nauczę, innej opcji nie ma 🙂
  4. Takie zabawy z tego tyg. Tym razem pokusiłem się o meszek na twarzy. Niedopracowane bo wiadomo, brak czasu ale zawsze jakieś ćwiczenie.
  5. Klicek ależ oczywiście że pójdę w asymetrię i to wyraźną, w tym tkwi cały urok i klucz do realizmu. Tu jest symetria niemalże 100% 😀 To jest na razie taki poligon doświadczalny 😉 nie zależy mi na pokazywaniu tego gdzieś i zdobywaniu lajków ale feedback i krytyka jest mile widziana. Chcę się podszkolić w nowych narzędziach. Nie ukrywam że się podjarałem mayką i arnoldem i xgenem bo to dla mnie nowość 😀 Przy okazji testuję nowe uniwersalne assety jak np ząbki, tu jest sreen z marmoseta i oczy. Zrobiłem np trzy modele dla różnych typów tęczówki.
  6. Spec i roughness zrobiony choć jeszcze jak widać parę miejsc zostało do dopasowania. Teraz pora na dopasowanie sss za pomocą mapy.
  7. Roughness też może nie grać nie był ustawiony w sumie raz na oko. Nie ma tu mapy dla speculara i roughness. SSS ustawiłem tak żeby nie bił po oczach ale muszę to tez ogarnąć ale bez map się chyba nie obejdzie. Tu zwiększyłem trochę sss tak że w wielu miejscach wyglada lepiej a w niektórych mógłby być jeszcze większy ale powieki już się "zapaliły"
  8. 🤣 dzisiaj miałem chwilkę na zabawy ale jeszcze trzeba dużo czasu.
  9. Trochę poprawiłem na szybko poprzednią głowę.
  10. Dobrze idzie. Pokażesz na finishu jak gęste siateczki wrzucasz do ue? A te włosy to geo z xgena czy jakoś przekonwertowane na plejny z alphą? Ile pamięci masz na tej 970?
  11. Taki szybki teścik na razie modelu żeby zobaczyć jak to wygląda ze wszystkim. Włosy, shader tyle że są. Włosy użyłem z poprzedniego modelu tylko skróciłem i rozczochrałem trochę. Twarz full symmetry. Robię kilka główek na raz i ciągle brakuje czasu żeby tego xgena pociągnąć do przodu ale w następnych wrzutkach już się postaram dopieścić.
  12. Hej Gryzoń, dzięki za feedback. W wszystkim masz rację. To taka główka do testów zrobiona w tym tyg, w sumie zrobiłem trzy azjatyckie gęby a tylko do tej miałem brwi dopasowane i poszła pod render. Speculara nie ma wcale jeśli chodzi o mapę, tylko suwaki. Włosy wiem że maga proste, po prostu się podjarałem że udało mi się je zrobić tak szybko w xgenie i zrobiłem parę rednerków 🙂 Samego materiału też jeszcze dobrze nie ogarniam. Teraz będę męczył temat babyhair i małych włosków na twarzy i ogólnie realizmu włosów. Może macie jakieś tutoriale do xgena w tym temacie? Mi bardzo pomogły te dwie serie:
  13. Hej, w tym tyg wykonałem swoje pierwsze rendery w mayce i w arnoldzie. Obiecałem sobie że więcej w maxie nie będę działał z takimi renderami przede wszystkim z powodu włosów ale też miałem starego maxa 2013 i starego v-raya. Wiem że shader wygląda słabiutko ale jestem zadowolony że już ogarniam prawie wszystko co potrzebne żeby zrobić render postaci i włosy. Te na renderze są proste bo chciałem jak najszybciej sprawdzić wszystko w akcji.
  14. Obrazek fajny i styl też fajny. Gdybym się miał przyczepić to może coś ze światłem można by zrobić żeby nie było tylko z góry skoro w ręce trzyma latarnię.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy