Jump to content

Tomala

Members
  • Content Count

    3,011
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Tomala last won the day on December 28 2011

Tomala had the most liked content!

Community Reputation

530 Excellent

2 Followers

About Tomala

  • Rank
    I love CATE
  • Birthday September 1

City (optional)

  • Miasto
    Wałcz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Obrazek fajny i styl też fajny. Gdybym się miał przyczepić to może coś ze światłem można by zrobić żeby nie było tylko z góry skoro w ręce trzyma latarnię.
  2. Ale głupoty napisałem w ostatnim poście 🙂 W ostatnich zdaniach tam gdzie jest dynamesh miało być oczywiście decimation. Tylko decimation i boolean wystarczy żeby to druknąć.
  3. No właśnie dynamesh będzie tylko do zrobienia elementu który wytnie puste miejsce w środku żeby ograniczyć ilość materiału do druku. Chyba że jest jakiś soft który umożliwia automatyczne ustawienie grubości ścianki, ja się nie znam. Ostatnio jak robiłem pod druk to prosili żeby zrobić np grubość ścianki 4mm dla life size bustu to potraktowałem pushem w maxie a miejsca które się zbaboliły w zbrushu na szybko podrzeźbiłem. Jak chcesz to wydrukować bez pustki w środku to po prostu robisz albo najpierw dynamesh każdego elementu i wszystkie do kupy łączysz booleanem albo najpierw boolean jak nie masz tam nie wiadomo ile poly i na to dynamesjh na końcu. Wszystko co teraz jest w środku czy się przenika zniknie po booleanie przecież.
  4. Bardzo ładne to jest. Co do druku to nie wiem w czym problem przecież jest Boolean w zbrushu. Łączysz to do kupy Booleanem, kopiujesz toola, dajesz dynamesha pomniejszasz(tzn push czy inflate nie wiem jak to się w zbrushu nazywa), tweakujesz problematyczne miejsca i robisz mesha do wycięcia środka żeby to było puste w środku. Oryginalnego mesha traktujesz po zastosowaniu booleana decimation masterem, wycinasz dziurę tym drugim toolem i masz gotowe do druku.
  5. Z twarzy przystojny mężczyzna.
  6. Gryzoń podejdź sobie do lustra, odchyl głowę do tyłu tak żebyś widział czubek nosa między oczami i unieś górne powieki najwyżej jak się da żebyś mógł zobaczyć krzywiznę gałki ocznej. Popatrz na wewnętrzną część górnej powieki, tę która styka się z gałką a zobaczysz krzywiznę gałki ocznej i będziesz mógł oszacować jej średnicę. Weź pod uwagę że w realu gałka oczna jest lekko spłaszczona od strony soczewki ale tego broń boże nie rób bo nie warto. Tutaj daję przykład jak to wygląda przy wymiarach które podałem na początku tej strony. Popatrz w lustrze jak wysunięta do przodu jest część wewnętrzna oka przez to że znajdują się tam spojówki. Widać to też na grafice która wrzucam:
  7. Wiem o co Ci chodzi, też nie lubię zamykania naturalnych form w ramach kanonów i precyzyjnych wymiarów ale do opisania niektórych zależności potrzebna jest matematyka 🙂
  8. Ale ja nic takiego nie napisałem. Napisałem że gałka oczna ma średnicę nieco ponad 2,5cm a odległość między środkami gałek to 65mm. Między dwie gałki wchodzi prawie półtora gałki przy takiej średnicy i rozstawie. Nie wiem jak mam prościej wytłumaczyć jak ma zrobić oczy żeby były tak jak u większości ludzi. U Harrego te oczy są za duże co widać w poście... hmm, widocznie numeracja postów to też już epoka kamienia 😉
  9. Problem z oczami jest taki że gałki oczne są za duże i przez to powieki wyglądają płasko, do tego okolice spojówek i one same są do zrobienia. Ogólnie to u większości ludzi rozstaw między środkami gałek ocznych albo inaczej, między środkami źrenic wynosi 65mm a średnica gałki ocznej o ile dobrze pamiętam 2,52-2,53cm. Pamiętaj też o prawidłowej średnicy tęczówki która nie pamiętam ile wynosi ale coś koło 1,1 może 1,2cm(piszę z głowy). Zrób takie oczy i osadź je w prawidłowym odstępie, dopasuj powieki i koniecznie zrób spojówki a oczy na pewno będą wyglądały lepiej. Fajnie że dzielisz się setupem materiałów. Ja majki nie znam ale teraz będę się uczył xgena więc może skorzystam 🙂
  10. Dziwny mindfuck mam jak próbuję mu patrzeć w oczy, aż mnie oczy bolą 😄 Zdecydowanie za duży sss no i oczy bez rzęs zawsze trochę inaczej się odbiera.
  11. Chciałem zrobić włosy kręcone ale niestety w maxie się nie da używając tylko hair&fur bo tam włos ma maksymalnie 150 segmentów. Zrobiłem byle jakie włosy na odczepnego, chyba już ostatnie w maksie i trzeba się będzie w końcu nauczyć xgena bo na męki z włosami straciłem więcej czasu niż na model i textur. Pierwszy render jedno vray light, pozostałe świecone hder'ką.
  12. Michalo dokładnie tak pomyślałem jak zobaczyłem render z daleka. Nawet nie spojrzałem na Halle Berry przy robieniu tej głowy, tak jakoś wyszło. Dzisiaj pokombinuję z inną fryzurą ale niestety na razie robię tylko w maxie a tam jest dramat z włosami, technologia sprzed 15 lat.
  13. Taka główka zrobiona w tym tygodniu. Właśnie robiłem rendery testowe i na koniec zapodałem hdr'kę tylko źle ja obróciłem i twarz zacieniona 😄 Jutro postaram się zrobić inny fryz jak będzie czas.
  14. Trochę pokombinowałem. Na razie to zostawię bo szkoda czasu.
  15. Kolejne testowe rendery niedokończonego modelu. Wyszło że rzęsy trochę za wyraźne chyba no i włosy jak zwykle crap ale jakiś podgląd jest. No i blizny kijowo wyglądają 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy