Jump to content

PLS

Members
  • Content Count

    545
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

PLS last won the day on March 18 2013

PLS had the most liked content!

Community Reputation

197 Excellent

About PLS

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

2,842 profile views
  1. hehe, co chwile ktoś tu rzuca dane że już chyba nawet 80-90% freelancerów w PL używa pirackiego maxa, a nie słychać aby Autodesk notorycznie ich wyłapywał i narzucał kary;) Więc jak tacy zaczną teraz subskrybować indie to nagle rozpocznie się wielka łapanka? come on;)
  2. Freelancerzy pracują z domu, a exif nie wyłapie jakie są koszta projektów🧐 myślę że te obawy są mocno na wyrost Jedynie co bym tutaj widział to dojście po nazwach plików czy katalogów w jakich zapisywane są pliki - ale co to za problem. Dlatego moim zdaniem jest to zabezpieczenie głównie przed firmami, a nie zwykłymi szarakami.
  3. Mnie zastanawia tylko, w jaki sposób Autodesk byłby w stanie sprawdzić każdego szaraczka, czy jego wersja indie używana jest do projektów z budżetem poniżej 100k? Launcher ma super moce nadprzyrodzone że wyłapie wszystkie firmy z jakimi współpracujesz, wszystkie faktury prześwietli, skontaktuje się ze skarbówką i na końcu zrobi wykres z podsumowaniem w Excelu?
  4. haha 🤣 bez przesady Panowie, Autodesk na pewno zdaje sobie sprawę z tego, że nikt się nie będzie pytać swojego klienta ile dostanie za cały projekt. Moim zdaniem jest to dodatkowe "zabezpieczenie" aby zbyt dużo firm nie przerzuciło się na wersję indie. Malutkie (2-3 osobowe) firmy czy normalni freelancerzy myślę że mogą spać spokojnie;)
  5. Pytanie tylko czy będzie dostępna u resellerów, bo w tym momencie sami nie wiedzą czy dostaną możliwość handlowania nimi. Jak wyszła pierwsza fala indyków w kilku krajach to pamiętam jak pisali, że można ją kupić tylko w oficjalnym sklepie Autodesku przez internet. Nie wiem jak jest teraz.
  6. No i pięknie:) Co to się porobiło, 3ds Max z Arnoldem tańszy niż sam V-Ray No to niech teraz oni wypuszczają indyka:)
  7. Z jednej strony fakt, dziwna ta cisza, ale z drugiej sam Chip Weatherman (product manager w Autodesku) poinformował o tym na swoim tweeterze: A odnośnie ciągłego podniecania się Blenderem to też zauważyłem. Jakby wielbiciele Blendera próbowali na siłę leczyć swoje kompleksy, że używają darmowego i dużo mniej profesjonalnego programu. Blender jest fajny, jest jak najbardziej potrzebny - ale pogódźcie się w końcu z myślą, że wciąż uznawany jest za zwykłą zabawkę przez duże firmy. Jeśli faktycznie wejdzie w życie program Indie od Autodesku na cały świat, to pewnie nic się pod tym względem nie zmieni - a Wy będziecie ciągle dostawać przez to palpitacji serca. Po co zawracać sobie gitare takimi pierdołami, jak gimbo-fanboye konsolowi
  8. Już od długiego czasu mam w głowie właśnie sierpień odnośnie rozszerzenia wersji Indie - gdzieś wyczytałem takie prognozy. Może faktycznie coś w tym jest:) Oby nie zrobili nam psikusa i w Polsce nie ustawili limitu na 100 000 zł przychodu🤩
  9. Wow, zapowiada się ciekawy update:) Symulacja ubrań może nie będzie jakaś super do robienia ubrania od zera, ale do obróbek marvelousowych ciuszków może być bardzo przydatna:)
  10. Gdzieś na necie widziałem info od kogoś bodajże z Autodesku, że ruszyć ma w tym roku - ale kiedy dokładnie nie wiadomo, bardziej bym liczył na koniec roku.
  11. Z jednej strony masz trochę racji, ale z drugiej jeśli będziemy się tak rozdrabniać to niedługo będziemy mieć osobny soft do modelowania konia i osobny do modelowania krowy. Zbyt mocne rozdrabnianie się nie przyspieszy zbytnio workflow'u, bardziej nawet wprowadzi chaos. Robisz postać w ZB, później retopo w TopoGun, następnie UV z RizmoUV i wrzucasz do Mayki aby zrobić render - ale nagle okazuje się, że trzeba zmienić jakiś element - no to od początku ZB-TopoGun-RizomUV-Maya - a w niektórych przypadkach może jeszcze Marvelous Designer i inne;) Jeśli będziesz mieć większą ilość takich poprawek to przestanie Cię to bawić, poczujesz że czasem wygodniej jest zrobić dużą część rzeczy w jednym sofcie pomimo jego pewnych ułomności;) Moim zdaniem wygodniejsze są kompleksowe rozwiązania. Więc taki soft do retopo powinien mieć przynajmniej narzędzia do UV.
  12. Wygląda świetnie, ale dla mnie wielkim nieporozumieniem jest brak możliwości rozkładania UV'ek - taki soft powinien to mieć z automatu
  13. Teraz tylko czekać aż wprowadzą takie majstersztyki w 3ds maxie, Mayce czy innych arnoldach i v-rayach. Tworzenie renderów w realtimie, bez zadyszek, niesamowita sprawa:) A jeśli doszłaby możliwość mocniejszego używania displacementów w locie, wtedy takie tworzenie postaci pod game art, wyglądałoby tak samo jak do produkcji filmowych.
  14. Przecież to jest masakrycyzm, aż trudno uwierzyć że limity poligonów tak mocno zostaną zignorowane. Teraz dopiero zacznie się era fotogrametrii.
  15. Ciekawe to jest, będę śledzić:) , też jestem ciekaw jakie są widełki cenowe:]
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy