Jump to content

PLS

Members
  • Content Count

    536
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

PLS last won the day on March 18 2013

PLS had the most liked content!

Community Reputation

193 Excellent

About PLS

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/09/1984

Recent Profile Visitors

2,785 profile views
  1. Gdzieś na necie widziałem info od kogoś bodajże z Autodesku, że ruszyć ma w tym roku - ale kiedy dokładnie nie wiadomo, bardziej bym liczył na koniec roku.
  2. Z jednej strony masz trochę racji, ale z drugiej jeśli będziemy się tak rozdrabniać to niedługo będziemy mieć osobny soft do modelowania konia i osobny do modelowania krowy. Zbyt mocne rozdrabnianie się nie przyspieszy zbytnio workflow'u, bardziej nawet wprowadzi chaos. Robisz postać w ZB, później retopo w TopoGun, następnie UV z RizmoUV i wrzucasz do Mayki aby zrobić render - ale nagle okazuje się, że trzeba zmienić jakiś element - no to od początku ZB-TopoGun-RizomUV-Maya - a w niektórych przypadkach może jeszcze Marvelous Designer i inne;) Jeśli będziesz mieć większą ilość takich poprawek to przestanie Cię to bawić, poczujesz że czasem wygodniej jest zrobić dużą część rzeczy w jednym sofcie pomimo jego pewnych ułomności;) Moim zdaniem wygodniejsze są kompleksowe rozwiązania. Więc taki soft do retopo powinien mieć przynajmniej narzędzia do UV.
  3. Wygląda świetnie, ale dla mnie wielkim nieporozumieniem jest brak możliwości rozkładania UV'ek - taki soft powinien to mieć z automatu
  4. Teraz tylko czekać aż wprowadzą takie majstersztyki w 3ds maxie, Mayce czy innych arnoldach i v-rayach. Tworzenie renderów w realtimie, bez zadyszek, niesamowita sprawa:) A jeśli doszłaby możliwość mocniejszego używania displacementów w locie, wtedy takie tworzenie postaci pod game art, wyglądałoby tak samo jak do produkcji filmowych.
  5. Przecież to jest masakrycyzm, aż trudno uwierzyć że limity poligonów tak mocno zostaną zignorowane. Teraz dopiero zacznie się era fotogrametrii.
  6. Ciekawe to jest, będę śledzić:) , też jestem ciekaw jakie są widełki cenowe:]
  7. Ale mapowania UV nie da rady zrobić w tym sofcie?
  8. 250$ za rok to strasznie niska cena, aż trudno mi uwierzyć, że wprowadziliby coś takiego na stałe. Oby nie była to oferta na 2-3 lata, a później nagle Autodesk rezygnuje. Byłoby to coś w ramach chwilowej "wersji edukacyjnej" dla mniejszych firm aby nałapać nowych klientów i starszych z licencjami wieczystymi;) Gdyby było to na stałe, to nawet 2 czy 3 razy wyższa cena byłaby spoko.
  9. Tez mnie to bardzo zaskoczyło:) Dla mnie serial jest słaby i ucieszyłem się na wieści, że powstanie nowa pełnometrażowa animacja dla Netflixa - pomyślałem, że może tym razem uda się zrobić dobrego Wiedźmina....do czasu aż się dowiedziałem, że za niego również odpowiada Lauren, showrunnerka serialu 🥴
  10. Jest więcej elementów sci-fi - przede wszystkim zbroje nilfgaardu to bardziej sci-fi niż fantasy. Również efekty świetlne, które emitują słońce czy inne błyski maja dziwne flary jak od światła halogenowego a nie naturalnego.
  11. Oglądałem jakiś czas temu, bardzo przyjemna animacja, szczerze powiedziawszy nawet nie spodziewałem się że będzie tak fajna. Dosyć oryginalna ze specyficznym klimatem.
  12. Ja póki co oglądnąłem 4 odcinki i niestety mocno się zawiodłem (z każdym odcinkiem coraz bardziej). Dosyć amatorsko wg mnie wygląda niemalże pod każdym względem 🙄 Główna zaletę jaką do tej pory zanotowałem to sceny walki Henrego Cavilla jako Geralta - trzeba przyznać że gość robi kapitalną robotę, walczy jak prawdziwy wiedźmin i akurat to przyjemnie się ogląda.
  13. ale to jest słabe, za darmo dostają tylko nowi klienci, a np. ja posiadając zwykłą wersję i chcąc tylko wersję zbrushową muszę zapłacić, bo już jestem ich klientem 🙃 Gdybym wcześniej olał ich produkty to teraz w nagrodę miałbym za darmo 🤩
  14. hehe widziałem to jakiś czas temu, ale szczerze to wątpię że tak będzie wyglądać finalnie:) Zbyt duży kosmos, konsole sony są bardziej spokojne, a przed premierą każdej jednej zawsze pojawiają się jakieś fikuśne szkice.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy