Jump to content

Kura.

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Kura.

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/31/1993

City (optional)

  • Miasto
    Świebodzice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Siatka na nadkolach musi być idealnie równa, inaczej zawsze będzie krzywo. Najlepiej zrobić cylinder i trzymać się jego vetexów, osobiście zawsze zaczynam od nadkola a później robię resztę, wtedy zawsze jest równo i nie trzeba poprawiać. Wywaliłbym też te dwa edge które zaznaczyłem na fotce. Reszta wygląda na prawdę obiecująco.
  2. Podoba mi się ten model, jest na prawdę nieźle, jedynie nadkola nie trzymają swoich okrągłości. Tak jak wyżej pokaż siatkę to będzie można powiedzieć coś więcej. Powodzenia w dalszych pracach, będę śledził ten temat. Trzymam kciuki i liczę że zobaczę VW ukończonego w 100%. Pozdro
  3. Na prawdę robi wrażenie, obserwuje ten projekt od bardzo bardzo dawna na prawdę szacunek za wytrwałość. Wiem jaki to ogrom prac. Powodzenia w dalszych działaniach;)
  4. Witaj, te zawartości dostępne są kiedy edytujesz model. Przejdź do Editable Poly, następnie którejś zakładki "Selection". Wtedy powinny się pojawić.
  5. Zapomniałem napisać. Koła nie są mojego autorstwa są to jakieś pierwsze lepsze do przymiarki także na razie nie zwracajcie na nie uwagi.
  6. Witam po długiej przerwie od modelowania Zacząłem sobie dłubać swój ulubiony model :). Z założenia chce zrobić wszystkie wersje nadwoziowe i silnikowe oczywiście szeroką lampe też. Auto ma być typowo pod gry bez MS.
  7. Zdublowałem posta żeby odświeżyć temat bo dawno tutaj nie pisałem. Powoli kończę fiata zostały mi jeszcze jakieś drobne wykończenia oraz sama konwersja do gry (światła, model jazdy, breloczki, strzałki liczników itp.) Zawieszenie już skończone. A tutaj wszystkie części karoserii. Model będzie szedł również go gta iv. Dla tego też wszystko rozdzieliłem. Na koniec wnętrze: A tutaj z samej gry: Kasety były słabo zamapowane już to poprawiłem później dam screena bo jeszcze robię nowe radio na kasety ;). Cały model z wszystkimi detalami ma wg. zmodelera 73tys. poly Komentarze mile widziane
  8. Witam Mam problem. Chodzi o to że jak w unwarpie podziele np. karoserie i rozdzielę ją bok osobno, przedni pas osobno, oraz dach osobno. W modelu jest wszystko razem, jednak podczas eksporu tam gdzie jest podzielone w unwarpie jest jak brzydki detach ;/. Jak odznaczę opcje podczas exportu do 3ds (Preserve MAX`s texture coordinates) to jest znów na odwrót model jest ok a tekstury są nie takie bo się jakby wierzchołki oddzielone łączą i brzydko to wychodzi. Eksportuje to do pliku 3ds żeby otworzyć to w zmodzie 1.07 a w nim exportuje model do samej gry. Tutaj jeszcze taki screen o co mi chodzi dla przykładu zamapowałem linie przez klapę: http://images50.fotosik.pl/347/469a0a0d2fb45291m.png[/img] Proszę was o pomoc bo męczę się z tym już od dawna. Dziękuję P.S To nie wina zmoda bo jak otwieram ten sam wyexportowany 3ds w maxie jest to samo.
  9. Kura.

    Problem z cieniami

    Ja nie kradę bo się pod tym nie podpisuje ani nie udostępniam publicznie. Jestem w trakcie tworzenia swojego modelu fiata 125p. A vw corrado chciałem skonwertować do gry racer żeby sobie pojezdzić na kierownicy właśnie tym autkiem na własny użytek. Tworzenie modelu to nie kwestia 1dnia tylko sporo długich dni/tygodni. Więc jak masz tak głupio odpowiadać i nie wiesz o co mi chodzi to nie odpowiadaj wcale. Up. Na raize tylko go otworzyłem. Zresztą nie chce mi się już z tobą kłucić bo złośliwy jesteś jak nie wiem.
  10. Witam Zaimportował auto z forza 3 do 3d maxa zgodnie z tutkiem z angielskiej strony wszystko przebiegło ok. Jednak auto ma okropne cienie. W ostatnim punkcie pisało coś takiego "7] run 3ds Max, import .obj file(s) with recalculate normals and smoothing groups unticked" To chyba załatwia sprawe tylko nigdzie nie mogę znaleźć opcji recalculate normals gdzie ona jest jak to zrobić? smoothing groups znalazłem i domyślam się że wystarczy tam kliknąć clear all? Bo jakoś dziwnie nic to nie dało. Proszę o pomoc korzystam z 3d maxa 2010.
  11. Tak jest symmetry tylko dałem żeby nie weldował bo na rowcach są detachy i cienie się sypią. Jak skończę auto to połączę wszystkie vertexy ręcznie :). Dzięki za komenatarze.
  12. Za gęsta na pewno nie jest teraz razem wszystko z detalami ma 30k poly ze środkiem będzie około 50k. Więc spokojnie wrzucałem już do gier autka które miały ponad 150k i nie było problemu. Chodziło mi o to że siatka karoseri jest nadal taka sama ale dam tutaj nową siatkę:
  13. Witam wszystkich mój pierwszy post i pierwszy model w 3D maxie. Prędzej zrobiłem też model ale w zmodzie więc ten będzie moim drugim w ogóle modelem. Dopiero zaczynam modelować i jeszcze wszystkiego nie ogarniam. Jeszcze siatka wygląda tak jest ona jak widać z wcześniejszego progressu ale teraz wygląda tak samo: Na razie wygląda to wszystko tak ale ciągle nad nim pracuje, idzie do gier jest robiony bez mesh smooth tzn. mam ustawione na 0. Karoseria dobiega już końca zostało zrobić tylko szczegóły jak bak i pstryczek na klapie. Nie długo zabieram się za wnętrze. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy