Jump to content

Nortalf

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Nortalf

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Vantaa, Finlandia
  1. Dzięki. Substance Painter to coś co na pewno za jakiś czas będę chciał sobie sprawić, ale jeszcze nie teraz.
  2. Witam W programie 3DS Max stworzyłem postać rzymskiego żołnierza, zrobiłem UV unwrapping najlepiej jak umiałem. Tylko tutaj kończą się moje dotychczasowe doświadczenia i wiedza. Co dalej? Kiedy jestem w Oknie Edit UVWs mogę zapisać to do pliku z rozszerzeniem UVW. Tylko, że nie wiem co dalej zrobić z tym plikiem. Nie otworzę go w photoshopie, nawet pomimmo, że Photoshop ma opcje otwierania obiektów 3D. Zrobiłem UV unwrapping, co się robi dalej?
  3. Mam parę pytań i potrzebuję kilka wskazówek w temacie tworzenia postaci do gier komputerowych. Mam czas praktycznie codziennie do 19 marca włącznie, we wszystkich godzinach. Proszę o kontakt na PW lub mail: [email protected]
  4. Cześć. Zrobiłem w 3DS Maxie postać. Następnie chciałem dodać do niej jakąś zbroję. Weźmy za przykład cylinder. Łączę go z kością Spin02 za pomocą Link Constraint, tak samo jak łączyłem kości z kośćmi i kości z postacią. Niestety efekt jest taki Cylinder jest pod stopami mojej postaci. Co jest nie tak?
  5. Pomyślałem, ze to może mieć coś wspólnego z pivot pointem postaci. https://drive.google.com/open?id=17xSjKlPTCyNMAAPITFd45rS4FTmjdXiU Kiedy próbuję go dostosować, po wejściu w zakładkę z modyfikatorami, kości przesuwają się za nim.
  6. Hej Nie mogę użyć opcji mirror na wagach kości w moim modelu. Z tego co wiem powinny być dwie strony zielona i niebieska. u mnie wygląda to tak: https://drive.google.com/open?id=17OPu0oVv2twK82P40puY6hErYah6lRcc Kiedy zmienie Display Projection na Positive albo Negativewidać tu jakieś dziwne przesunięcie. https://drive.google.com/open?id=13sz40g24DF492C4KdRlkxBpEF9RlbsP_ https://drive.google.com/open?id=1GYaoblQgK9y6vkHNFI-i34okW0eLWhWX
  7. Cześć Pierwszy raz zajmuje się rigowaniem, stąd masa moich banalnych pytań. Niektóre kości szkieletu mogę obracać inne nie. https://drive.google.com/open?id=1i1bEmdHTfyZ9cwbO5Kg00hRG_VGPr1Df Muszę tutaj dodać, że akurat te kości które się nie ruszają są dwukrotnie sklonowane zgodnie z tutorialem z Autodesk 3ds Max Learning Channel. Dlaczego nie mogę ich obracać?
  8. Ok już działa. Dopiero zrozumiałem dokładnie o co chodzi. Wyjaśnione jest super, Wielkie dzięki.
  9. Ten sposób zadziałał, ale tylko do chwili zapisu. https://drive.google.com/open?id=1STApN52ZE0W81aRKnPCb3EqLgGwzOPSc Modyfikator skin ma przypisane kości, widzi ich wagi, ale one nie mają wpływu na siatkę. Co tu się dzieje? Tutaj zdjęcie na którym widać listę kości i wagi. https://drive.google.com/open?id=1xMo4jrt1dWYUhD4glAubt9b-aKlSM7Nn
  10. Witam. Coś bardzo dziwnego dzieje się z moimi projektami w 3ds maxie. Z początku wszystko działało jak należy. Podpiąłem kości za pomocą modyfikatora skin do modelu i wszystko działało. Po zapisaniu i wczytaniu pliku również wszystko działo. Ale od kilku dni, za każdym włączeniem programu i wczytaniem pliku, okazuje się, że kości nie są podpięte do postaci. Jest modyfikator Skin a w nim lista kości ale szkielet mogę poruszać jak chcę i nie ma to żadnego wpływu na model. Po kilkukrotnym usunięciu modyfikatora i utworzeniu na nowo, wyłączeniu i włączeniu programu itp. kości dają się ostatecznie podpiąć. Ale nie zmienia to faktu, że kiedy zapiszę plik a potem wczytam kości ponownie nie będą miały żadnego efektu na model. Co tu się dzieje? Link do filmiku https://drive.google.com/open?id=1J9ARcEJxa0jK1rfmSJffu2e4eTZmTImH
  11. Witam. Klikając w zakładkę Freeform a także zakładkę selection, nie wyświetlają mi się żadne ich elementy. tutaj zakładka Modeling [ATTACH=CONFIG]105363[/ATTACH] tutaj zakładka Freeform [ATTACH=CONFIG]105364[/ATTACH] Dlaczego tak jest? jak się dostać do jej zawartości?
  12. Nagranie prezentujące problem:
  13. Zauważyłem, że po wykonaniu operacji bryła w kształcie okna jest ścięta w miejscu gdzie była ściana.
  14. Witam. ProBoolean zazwyczaj działa w ten sposób, że wybieram obiekt od którego chcę "odjąć" inny obiekt, włączam ProBoolean>Start Picking, wtedy wskazuję obiekty których kształt chcę odjąć i w pierwszym obiekcie powstają otwory w kształcie obiektów które odejmuję. Ale niestety tym razem, mam okna na które chcę zrobić otwory w ścianie i funkcja zamiast odjać od ściany obiekty w kształcie okien, pozostawia te obiekty a usuwa ścianę. Dlaczego? Co zrobić żeby ProBoolean działał tak jak chcę?
  15. WitamPomimo wciskania F4, G oraz ustawienia w zakładce Tools>Grids and Snaps>Show Home Grid siatka pozostaje wyłączona. Jak mogę ją uruchomić i dlaczego powyższe metody nie zadziałały?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy