Jump to content

Wichur

Members
  • Content Count

    415
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Wichur last won the day on January 27 2012

Wichur had the most liked content!

Community Reputation

23 Excellent

4 Followers

About Wichur

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/28/1987

City (optional)

  • Miasto
    Pruszcz Gdański - Rotmanka

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nowe auto w końcu gotowe po wielu miesiącach walki (bo znalazłem czas) 😄
  2. Działam dalej 🙂 Dorobiłem polerkę, teraz można bawić się w detailing ;D Dodatkowo zapełniam garaż większą ilością assetów, choć mało czasu mam na modelowanie ich 🙂
  3. Trochę nowości 🙂 Silnik rzędowy 6 cylindrowy 🙂 Maskowane niemalowalne elementy (tak wiem, ze kola wygladają zle, może uda mi się to zamaskować lepiej :D) Przygotowany pojazd pod licencje kierowcy (prawko) Nowe fotele bo reanimujemy golfa pod lepsza jakość 😉
  4. @Pawlito Strony ani bloga nie mam, wszystko dzieje się na discordzie i tam jest pokazywany progress. @Bubu No witam, kope lat 😉 Jeszcze ją pamiętam 😉
  5. Klicek: No trochę tak, ale tak jak pisałem przeszedłem na nowy system renderujący i wszystko się poprawiło, ale też w większości przypadku wypadałoby zmienić materiały i textury. Pawlito: Dziękuje bardzo, no w dalszym ciągu jest to indyk a nie AAA bo w dwie osoby jest to mało realne. Dużo czasu trzeba poświęcić na modele i textury, a trzeba to jeszcze okodować 😉 Dużo rzeczy nie widać ale kod jest dość zaawansowany żeby to wszystko wspólnie ze sobą grało, przez co było poprawiane/usprawniane X razy. Mam nadzieję, że jednak uda się i gameplay będzie dobry, sporo pomysłów jest ale to będą dokładane po early access, mam też nadzieje, że kasa ze steama pozwoli dalej rozwijać ten projekt 😉 Brakuje mi bardzo marketingu, rozgłosu. Pisałem do różnych serwisów, youtuberów o jakąś wzmianke aby ludzie o tym usłyszeli ale niestety bez odzewu 🙂 Na youtube od dawna leżą jeszcze takie materiały: Testowanie ładowania aut dla botów, uszkodzenia itp. Wszystko działało sprawnie. Multibyło testowane, ładowania customowego auta, itp działało ale nie było wszystko "animowane", ale to był taki alpha test
  6. Trochę czasu minęło od ostatniego posta... widać zainteresowanie było bardzo słabe ale... Sporo nowych rzeczy doszło a także zostało przerobione, przesiadłem się (dla wtajemniczonych) na nowy system renderingu - HDRP, wygląda o wiele lepiej, Buduje 3 samochody, już docelowe. Obecny golf pójdzie w zapomnienie a na jego miejscu w planach jest Golf 2 Dodatkowo uzyskuje zgody licencyjne na użycie znanych marek, pozyskałem między innymi NOVOL, K&N Filters, AEM, Airide, Spectre performance, AEZ, DOTZ, Dezent Pierwszą wersje jako early access jest planowana na Styczeń 2020. Mam nadzieję, że uda się do tego czasu stworzyć grywaną wersje, aby posiedzieć dłużej niż 10 min. 🙂 https://store.steampowered.com/app/1020800/CAR_TUNE_Project/ Pomaga mi znajomy, także teraz robimy we dwoje, pomaga przy modelach 3D a obecnie siedzi przy tworzeniu mapy Screeny poniżej:
  7. Dziękuje, jestem wytrwały bo robie to już parę lat ale nie raz mam dni gdzie czuje się wyczerpany :) Od czasu tego posta trochę rzecz się zmieniło. :) Nowe elementy do silnika Maglownica/przekładnia kierownicza - wymiana będzie zmieniać kąt skrętu :) Zoptymalizowana i to dość mocno, struktura auta wraz z malowaniem i zapisanymi danymi części (jakieś dane które posiada dana część mi. napis na tablicy rejestracyjnej), przez co plik zapisu zamiast 10mb zajmuje 200-400kb w zależności od tego ile posiada części i jak pomalowane jest auto W tym momencie robie system naklejek, naklejanie działa, zawiera skale, intensywność, rotacje i kolor. Na chwilę obecną jest za wcześnie abym nagrał jakiś filmik
  8. Fakt. Nie ukrywam, że tak było. Na trochę opuściłem :)
  9. Większość chyba już na emeryturze :D Fakt, ze sam się zdziwiłem, że tak pusto się tu zrobiło :(
  10. No fakt, nic nadzwyczajnego ale w grze prezentują się wyśmienicie ;)
  11. Czołem, za bardzo nie wiedziałem, w którym dziale założyć temat ale do sedna. Używał już ktoś skanerów 3D ? Bardzo się zastanawiam nad kupnem skanera do odwzorowania modelu potrzeba do budowy low-poly. Na allegro są 2 modele z tańszych skanerów, mowa o "Skaner 3D XYZPrinting" za 900zł i "Skaner Sense 3D V2" za 2400zł, ręczne, które pomogłyby mi wymodelować mi. części silnika, narzędzi, wnętrza aut. Czy ktoś miał do czynienia z tymi narzędziami i może się podzielić opinią, jaka jakość/dokładność? Niby w specyfikacji mają napisane 0.9mm ale ciekaw jestem jak to wygląda w praktyce.
  12. No CMS18 jest mega, piekne objekty i materialy :) (szkoda, ze u mnie w grze tak slabo wszystko wygląda) :) Te opony w grze wyglądają pięknie, podzielisz się jak wyglądają texturki? :) Jestem ciekaw jak uzyskałeś tak ladny efekt głębi normalmapy :) No i co uzyles do texturowania, nDo czy substance?
  13. swietne modele! a te opony (bieznik) sa wymodlowane czy tak ladnie normalka dziala?
  14. Witam, Chciałbym zaprezentować grę nad, którą pracuje już od paru lat. Projekt zrodził się jeszcze za czasów gry robiłem mody do Street legal racing, chciałem stworzyć coś podobnego z własnymi pomysłami i tak siedzę po godzinach i robie 🙂 Niestety wszystko robię sam przez co idzie bardzo wolno. W przyszłości chce to wydać na STEAM, jako early access, może uda się zarobić choć trochę aby szybciej rozwijać ten projekt bo za darmo to nikt nie chce pomóc 🙂 Poniżej pierwszy alpha trailer i linki jakby ktoś był zainteresowany 🙂 Zapraszam Fanpage: https://www.facebook.com/projectcartune/ Discord: https://discord.gg/x325uCe
  15. Podoba mi się, czekam na więcej :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy