Jump to content

KMiklas

Members
  • Content Count

    436
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

KMiklas last won the day on April 17 2011

KMiklas had the most liked content!

Community Reputation

129 Excellent

About KMiklas

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/10/1992

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław
  1. KMiklas

    [Model3d] LMG

    Masakra, ten seam psuje strasznie cały efekt. W ogóle kanty, a teksturka wygląda jakby żywcem z dDo. ;) Rany julek, jakie to ładne. (。◕‿‿◕。)
  2. Ja tylko czekam aż pojawią się narzędzia modderskie dla GTAV. :D i chociaż troszkę wolnego czasu żeby ten model jeszcze dalej pociągnąć.
  3. Wypaliłem AO (odwrócone jest świetną maską kurzu w zakamarkach :)), troszkę światła (jako brud zbierający się na tyle), przygotowałem sobie maski na okna (ślady wycieraczek; ręcznie, tu nie ma żadnych cudów), podmalowałem, pomieszałem trochę zdjęć... i tyle z 'sekreta' ;)
  4. Cześć i czołem, chyba ze sto lat mnie tu nie było. :) Popełniłem ostatnio taką włoską Kropkę: Fiat Punto GT, 1993. Blender, Photoshop, rendering w Marmoset Toolbag 2. Model jest lowpoly, Około 35k tri (z czego jak zawsze lwią część pożerają koła). Wipy, tekstury, inne ujęcia: https://www.behance.net/gallery/22634933/Fiat-Punto-GT Model w 3D w przeglądarce: https://sketchfab.com/models/6fb530ebcb334db7af2fc8b43524d6b8 Pozdro! -K
  5. Czapki z głów. Co tu mówić, no, rewelacja. :D
  6. No ale pokaż coś więcej, co? I gdzie tylna szyba? ;)
  7. Ale to ciężkie. Ale ładne za to. :) Jedyne co mi się nie podoba to mało przemyślane mapowanie plastrów/sześciokątów :P
  8. Z tego co widze to masz tam n-gona który się po prostu brzydko wyświetla. Albo podziel geometrię, albo skonwertuj na tri. :P
  9. KMiklas

    Teczka: szczuro

    A nie rozcina ci tam mesha czasem? :P
  10. :) Dzięki za uwagi, myślę, że po prostu po jakimś czasie, który się spędza nad modelem, po prostu się nie zwraca uwagi na takie rzeczy (które i tak można w sumie wytłumaczyć jakimś tam scenariuszem, że tu powietrze dmucha i kurzu nie ma :D). Co do znaczków, to mają jednakowy spec, a jedyne czym się różnią, to kolorem. Chyba po prostu trochę za jasne je zrobiłem, ale znowu można powiedzieć że są mocno odblaskowe. ;) Myślę że to są takie elementy, które się już dopieszcza mając na uwadze całą scenę, wtedy da się jasno określić, co odstaje, a co jest ok. Jeszcze jest sprawa ilości czasu który jest sensownie przeznaczyć na taki obiekt, pewnie, że można go dopracować, ale nie zawsze jest to możliwe. :)
  11. Dzięki, tak, to Marmoset. :)
  12. Dzięki! :) *hajfajw* Coś nowego ode mnie. 3k tri, 2 zestawy tekstur (dif, spec, nor), około 20-25h. Blender, xNormal, PS
  13. Może nie gameart... ale docelowo też realtime. ;)
  14. Bugi (te w dziurach) wyszły dlatego, że Blender renderuje polygony dwustronnie, normalnie tego nie widać. ;P A nad geometrią popracuję jeszcze. Zrzut z viewportu:
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy