Jump to content

Piro

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. Najlepiej by Ci wyszło chyba użyć marvelous designera do jakichkolwiek szmat, ale koledzy dobrze mówią - cloth w maxie i symulacja. Do ścinania, jeśl w miare prosty shape to prooptimizer z maxa, jeśli manualne retopo to chyba tylko w COAT3d by mi się chciało w miarę szybko.
  2. Piro replied to Piro's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Aaaa nienawidze was wszystkich :D Dzięki za rady, zmniejszyłem intensywnosc heightmapy an skorze, zmieniłem całkowicie sposob w jaki jestuszkodzona, zmieniłem albedo na linie, od nowa wybrushowałem maskę pod farbę, samą farbę też całkowicie zmieniłem + dodałem wariacje w samym albedo, co by większe plamy nie były jednolite.
  3. Piro replied to Piro's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Problem w tym ze nie moge - ani wywalic sznura, ani torebek, ani farby - w ogole mowilem zeby nie robić, ale sie klient uparl - a jak sie upiera to i mi się nie chce robić mowiac szczerze. Sm bazuje na painted tank akurat, pewnie żółty kolor zwiódł. I tak, musi być żółte, chciałem jakieś camo ale nope, żółta farba ma być. Dlatego żeby cokolwiek było do folio, zrobiłem też wersję bez udziwnień.
  4. Piro replied to Piro's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Pomalowana była wymysłem klienta na szybko, ale zgadzam się w pełni, wygląda jak kupa :D O ile farba bedzie musiała zostać, to w wolnej chwili postaram się przerobić kupe na sznurek, bo razi w oczy. Edit: Dzięki za komentarz, uświadomiło mi to że sznurek nie ma tak naprawdę warstwy albedo O_o Poprawiłem, uploadnąłem nowe.
  5. Piro replied to Piro's post in a topic in Work in progress (WIP)
    No i temat karabinu Hecate II mozna uznać za zamkniety, prawdopodobnie. Poprawiłęm co mi się nie podobało, resztę zostawiłem z braku czasu niestety, no i wygenerowałem jeszcze wersję 'pomalowaną', pomimo mojego sprzeciwu co by takową robić.
  6. Piro replied to Piro's post in a topic in Work in progress (WIP)
    No i chyba końcówka projektu West-SMG.
  7. Piro replied to Piro's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Pomijając fakt że to chyba 3x od nowa było zaczynane (tak to jest jak klient chce najpierw karabin w 5, pozniej w 10 godzin), to od startu HP do zakończenia teksturek jakieś 65h wyszło - można by uciąć, ale wszystko jest sub-d modelowane, a i nie śpieszyłem się jakoś kosmicznie. Całość była rozstrzelona na półtora roku tho :D Taki projekt-zapychacz. Jakieś 35h to HP, 10 to LP i unwrap, 15 to tekstury. Nie jestem z nich zadowolony w 100%, szczególnie z drewna, ale nie chcę też za długo siedzieć przy tym, bo znienawidzę. Alphami/maskami tylko napisy robione i kilka wcięć np na szczerbince, a tak to wszystko na geometry, nawet floating geo nie ma tam za dużo - jak się nie śpieszy z projektem nikomu, to lubię robić porządnie. Teksturki Substance Painter 2, renderki Marmoset 2. Modelowanie oczywiście 3ds Max.
  8. Piro replied to Piro's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Tak z okazji świąt, klient zażyczył sobie dokończyć RPD:
  9. Piro replied to Piro's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Skończone HP dla modelu "West SMG" - Klient posłuchał rady, że SMG oznacza subcaliber machine gun, i konstrukcja była troszke za duża, i magazynek sugerował używanie amunicji karabinowej, więc całość dostała mały lifting. No ale na granade launcher się uparli, więc jest ;-) LP on the way.
  10. AK wyglada bardzo Chamferzone. Podoba mi się design cylindrycznego granatu, ale mają bardzo niemrawe tekstury, w ogóle nie czuć materiału - ni to plastik, ni to metal, może kwestia studia, ale wygląda jakby nie było PBR tylko diff + spec. Otarcia tez są trochę generyczne, wszystko z *****tury leci.
  11. Piro replied to Piro's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Mały WIP do jednego z projektów przy których robię:
  12. Piro replied to gigant84's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Patrzyłem własnie na as. Na maxie masz manie dodawania obrazków jak thumbnaile z explorera - jest 2017, miejsce na dyskach tanie ;-) Serio nie chce się czepiać o taka pierdołę, ale jeśli muszę powiększyć obrazek do 300% żeby przeczytać http://i.imgur.com/6SqMTa0.png to jest coś bardzo źle - szczególnie że bez powiększania w zewnętrznej aplikacji bylem przekonany ze to powinno być czytane bokiem, i wychodziło mi 22PP pss. Pamiętaj, to ze ty wiesz co gdzieś jest napisane, wpływa na fakt czytelności - i tak, znam Niemiecki ;-) O wiele lepiej by się prezentowało po prostu na ostrzu, jak wszyscy - mam chyba z 60 noży w domu (nie kuchennych), i żaden nie ma nic napisanego na grzbiecie klingi. Wracając do bardziej ważnych elementów - rękojeść popraw, bo na koncepcie była gładka, i wyglądała ok, a tutaj ten pattern trochę slapnięty jest na siłę, chyba bez wsparcia high poly go zrobiłeś. popraw na coś bardziej przyjemnego oczom, albo wywal całkowicie najlepiej.
  13. Piro replied to gigant84's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Detal na rękojeści w ogóle nie ma głębi, wygląda jakby był tylko na basecolor / albedo namalowany, bez podstawy w normalmapie. Co jest napisane na grzbiecie ostrza? przez chwile myślałem że to błędy w bejku, a tam napis jakichś jest.
  14. Piro replied to Piro's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Ok, czas coś wrzucić: Sig p226, z tacticool akcesoriami - chyba z 2 miechy dłubania, bo i pracy sporo i czasu an własne projekty nie ma. Sig p226, Tłumik, DBAL-PL, MagGrip, Extended mag, Strike Face.
  15. Piro replied to Veezen's post in a topic in Game Art
    O kurcze, jest moc. Bardzo mi się podoba. Może wnętrze by troszkę stonował inaczej, bo strasznie monotonnie-zielonkawo jest, ale generalnie na turbo - propsie :-)

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy