Jump to content

Under

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Good

About Under

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzi臋ki za Tw贸j czas Gigant. Przy nast臋pnym modelu wezm臋 pod uwag臋 wszystkie rady jakie od was dosta艂em. Test te偶 wykonam z czystej ciekawo艣ci. 馃檪
  2. Siemka Gigant. Dzi臋ki za wskaz贸wki. 馃檪 Przyznam si臋 szczerze, 偶e nie rozumiem kontekstu mo偶esz ja艣niej ? 馃檪 Je艣li chodzi o ten grip, o kt贸rym piszesz Ty i wcze艣niej Jedaith to tam s膮 jednak lekkie r贸偶nice po obu stronach. Po lewej stronie ma takie "wci臋cia" powiedzmy. Wida膰 je na 3 screenie. Dlatego mirror odpada艂. Za to w przyczepie o kt贸rej wspomnia艂e艣 u偶y艂em w艂a艣nie symmetry i tego o czym piszesz. Kontynuuj膮c temat przyczepy, 艣wiat艂a i odblaski mog膮 by膰 ciut za du偶e ale sama przyczepa ma zachowane rzeczywiste wymiary. Poni偶ej wrzucam Ci normal z siatk膮 馃檪
  3. Hmmm.... Jak nie zale偶y Ci na tym, 偶eby siatka by艂a pi臋kna to wystarczy, 偶e zaznaczysz wszystkie wierzcho艂ki i dasz connect, z tym, 偶e wtedy robi膮 si臋 tr贸jk膮ty. Na szybko zrobi艂em podobny model u siebie. A jak chcesz, 偶eby by艂y eleganckie quady to chyba jednak musisz bawi膰 si臋 Cut. Ale by膰 mo偶e jest jeszcze jakie艣 inne rozwi膮zanie o kt贸rym nie wiem. Musia艂 by si臋 kto艣 wi臋kszym sta偶em wypowiedzie膰. 馃槢
  4. Z za艂o偶enia mia艂 by膰 to model do portfolio, zupe艂nie nie my艣la艂em o tym czy ma by膰 pod widok FPP czy inny. Ca艂y czas si臋 ucz臋, dzi臋ki za podpowiedzi Jedaith - przydadz膮 si臋 馃檪
  5. Poza "Cut" jest jeszcze "connect", zaznaczy艂em Ci na screenie. Zaznaczasz dwa albo wi臋cej vertex贸w i 艂膮czysz. B臋dzie szybciej jak u偶yjesz skr贸tu CTRL + Shift + E 馃槢 Mo偶e po prostu export z w艂膮czonym Triangulate (?)... Nic innego nie przychodzi mi do g艂owy.
  6. Dzi臋ki, tak jak piszesz teksturowanie musz臋 jeszcze przycisn膮膰. Poni偶ej siatka i normalka, ale sk艂ama艂bym je艣li powiedzia艂bym, 偶e jako艣 szczeg贸lnie optymalizowa艂em model. Polecam zajrze膰 na moje ArtStation tam mo偶esz sobie obejrze膰 ca艂y model w Marmoset Viewer LINK
  7. C贸偶 to pierwsze podej艣cie do modelowania tego typu rzeczy :) nast臋pnym razem b臋dzie lepiej. Pzdr.
  8. Tym razem podrzucam model stylizowanego drzewka wi艣niowego. Wszystkie tekstury to Substance Designer, model wykonany w Blenderze.
  9. Stylizowany materia艂 stworzony w ramach nauki Designera:
  10. Under

    Tex Tools dla 2.8 ?

    Troch臋 odkopany temat ale mo偶e komu艣 si臋 przyda 馃檪 Oficjalny addon wyjdzie jak tylko uka偶e si臋 stabilna wersja Blendera 2.8 (podobno). Ale tu jest nieoficjalny port LINK nie testowa艂em wszystkiego ale dzia艂a艂a bez zarzutu. Pzdr. :)
  11. Z ka偶dym kolejnym postem ten temat podoba mi si臋 coraz bardziej :D
  12. Rodzima przyczepa N126. Po raz pierwszy mia艂em do czynienia z Marmosetem i coraz bardziej mi si臋 podoba :D. Reszta to Blender i SP.
  13. Under

    Gzymsy - Blender

    Cze艣膰. Troch臋 odkopany temat ale dopiero teraz natkn膮艂em si臋 na niego przegl膮daj膮c forum :) Lepiej p贸藕no ni偶 wcale. Jest jeden plugin kt贸ry powinien Ci w tym pom贸c.ADDON Rotation Constrained v0.2 (for Blender 2.8) (Drugi od g贸ry). A tu kr贸tki poradnik po angielsku PORADNIK Pozdro.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy