Jump to content

Under

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Good

About Under

  • Rank
    Member
  1. Cóż to pierwsze podejście do modelowania tego typu rzeczy :) następnym razem będzie lepiej. Pzdr.
  2. Tym razem podrzucam model stylizowanego drzewka wiśniowego. Wszystkie tekstury to Substance Designer, model wykonany w Blenderze.
  3. Stylizowany materiał stworzony w ramach nauki Designera:
  4. Under

    Tex Tools dla 2.8 ?

    Trochę odkopany temat ale może komuś się przyda 🙂 Oficjalny addon wyjdzie jak tylko ukaże się stabilna wersja Blendera 2.8 (podobno). Ale tu jest nieoficjalny port LINK nie testowałem wszystkiego ale działała bez zarzutu. Pzdr. :)
  5. Z każdym kolejnym postem ten temat podoba mi się coraz bardziej :D
  6. Rodzima przyczepa N126. Po raz pierwszy miałem do czynienia z Marmosetem i coraz bardziej mi się podoba :D. Reszta to Blender i SP.
  7. Under

    Gzymsy - Blender

    Cześć. Trochę odkopany temat ale dopiero teraz natknąłem się na niego przeglądając forum :) Lepiej późno niż wcale. Jest jeden plugin który powinien Ci w tym pomóc.ADDON Rotation Constrained v0.2 (for Blender 2.8) (Drugi od góry). A tu krótki poradnik po angielsku PORADNIK Pozdro.
  8. Z tego co piszesz to nie jesteś jakimś kompletnie początkującym, ogarniasz już co i jak. Więc na Twoim miejscu odstawił bym tutoriale poszukał jakichś mniej skomplikowanych obiektów i zaczął je modelować, wtedy uczysz się na własnych błędach (imo. tutoriale są takie "sterylne" może wiesz o co mi chodzi :D, dobre jak zaczynasz się uczyć). Z modelu na model na pewno będzie coraz lepiej. Nie jestem jakimś prosem, ale tak mi się przynajmniej wydaje :) pozdro
  9. Witam ponownie. Tym razem wydłubałem Thompsona :D Przy okazji ucząc się Blendera.
  10. Under

    Dziwny problem

    Bez screenshota to trochę wróżenie z fusów, powodów może być kilka :D
  11. Żeby efekt był zadowalający siatka powinna być gęstsza, podrzucam Ci screeny jak ja to wymodziłem tak na szybko :) Z Turbosmoothem: I siatka:
  12. Dzięki za rady przydadzą się, na pewno jeszcze sporo pracy przede mną... pzdr
  13. Poniżej wrzucam samą metallic + tak profilaktycznie ss'a z SP. Jeśli chodzi o detal to na tej ramie faktycznie jest generatorowy ale na beczce już chciałem tego uniknąć dlatego dłubałem tam brushami :) A co do konceptu to nie skupiałem się tak w 100% żeby odwzorować go 1:1, kilka rzeczy pominąłem zresztą co widać... zależało mi raczej na samej nauce teksturowania :) i koncept
  14. Witam. Już jakiś czas uczę się teksturować i postanowiłem, że założę teczkę żeby pokazać jak mi to idzie a przy okazji dostać od Was jakieś rady 🙂 Na pierwszy ogień idzie taka beczka modelowana według konceptu z AS.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy