Jump to content

Under

Members
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About Under

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

2,705 profile views
  1. Dzięki Panowie, w takim razie nie pozostaje nic innego jak atakować i na bieżąco uzupełniać portfolio 😉 @malik skoro jesteś w takim samym położeniu jak ja to też próbuj... 🙂
  2. Tak, w ciągu ostatniego roku miałem "przyjemność" być w kilku takich projektach. I wszystko to o kant d..... 😄. Długo mógłbym o tym pisać. Chyba, że akurat to ja miałem pecha. Dlatego zastanawiam się, czy istnieje jakakolwiek szansa na podobne stanowisko tylko w bardziej profesjonalnym studiu, dalej np. Indie ale profesjonalnym. Gdzie można by było od kogoś się faktycznie czegoś nauczyć.
  3. Witam. Wydaje mi się, że to odpowiedzi dział na to pytanie. A mianowicie, zastanawia mnie pozycja Junior 3D w gamedevie. Na pewno ktoś ze starych wyjadaczy z tego forum pracuje w branży i orientuje się jak to wygląda. Czy istnieje jakaś możliwość dostać się na to stanowisko, od dłuższego czasu przeglądam pewną stronę na literę S (nie wiem czy mogę reklamować, ale każdy wie o jaką konkretnie stronę chodzi ;)) i brak tam ofert tego typu. A wydaje mi się, że to jedyna droga żeby w końcu zacząć zdobywać jakieś doświadczenie i szlifować dalej swoje umiejętności. Szczerze mówiąc nie zależało by mi na zarobku a bardziej na zwykłej współpracy z ludźmi ze skillem przy jakimś projekcie. Z góry dzięki za jakieś rady 🙂
  4. Glock z Trijiconem i latarką.
  5. Dzięki za Twój czas Gigant. Przy następnym modelu wezmę pod uwagę wszystkie rady jakie od was dostałem. Test też wykonam z czystej ciekawości. 🙂
  6. Siemka Gigant. Dzięki za wskazówki. 🙂 Przyznam się szczerze, że nie rozumiem kontekstu możesz jaśniej ? 🙂 Jeśli chodzi o ten grip, o którym piszesz Ty i wcześniej Jedaith to tam są jednak lekkie różnice po obu stronach. Po lewej stronie ma takie "wcięcia" powiedzmy. Widać je na 3 screenie. Dlatego mirror odpadał. Za to w przyczepie o której wspomniałeś użyłem właśnie symmetry i tego o czym piszesz. Kontynuując temat przyczepy, światła i odblaski mogą być ciut za duże ale sama przyczepa ma zachowane rzeczywiste wymiary. Poniżej wrzucam Ci normal z siatką 🙂
  7. Hmmm.... Jak nie zależy Ci na tym, żeby siatka była piękna to wystarczy, że zaznaczysz wszystkie wierzchołki i dasz connect, z tym, że wtedy robią się trójkąty. Na szybko zrobiłem podobny model u siebie. A jak chcesz, żeby były eleganckie quady to chyba jednak musisz bawić się Cut. Ale być może jest jeszcze jakieś inne rozwiązanie o którym nie wiem. Musiał by się ktoś większym stażem wypowiedzieć. 😛
  8. Z założenia miał być to model do portfolio, zupełnie nie myślałem o tym czy ma być pod widok FPP czy inny. Cały czas się uczę, dzięki za podpowiedzi Jedaith - przydadzą się 🙂
  9. Poza "Cut" jest jeszcze "connect", zaznaczyłem Ci na screenie. Zaznaczasz dwa albo więcej vertexów i łączysz. Będzie szybciej jak użyjesz skrótu CTRL + Shift + E 😛 Może po prostu export z włączonym Triangulate (?)... Nic innego nie przychodzi mi do głowy.
  10. Dzięki, tak jak piszesz teksturowanie muszę jeszcze przycisnąć. Poniżej siatka i normalka, ale skłamałbym jeśli powiedziałbym, że jakoś szczególnie optymalizowałem model. Polecam zajrzeć na moje ArtStation tam możesz sobie obejrzeć cały model w Marmoset Viewer LINK
  11. Cóż to pierwsze podejście do modelowania tego typu rzeczy :) następnym razem będzie lepiej. Pzdr.
  12. Tym razem podrzucam model stylizowanego drzewka wiśniowego. Wszystkie tekstury to Substance Designer, model wykonany w Blenderze.
  13. Stylizowany materiał stworzony w ramach nauki Designera:
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy