Jump to content

milek

Members
  • Posts

    70
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

milek last won the day on July 21 2020

milek had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

milek's Achievements

  1. U mnie nie widać emotek które wysyłacie, tylko prostokąty.
  2. Złoto, że ja tego wcześniej nie widziałem.... Świetny pomysł @relieff, czekam na kolejne 😉
  3. O detal dbasz widzę, będę śledził teczkę 😉
  4. Save as an image, load as a 3d model. Co to za czary? xd
  5. Dla mnie bardzo ładny model. Tylko ten sztylecik przy pasku wydaje mi się krzywy albo już się mi w głowie miesza od monitora xd
  6. Siema, skończyłem kolejny model 😉 M-ATV Oshkosh, używany m.in. przez naszych żołnierzy. Wyszło jakieś 70k trójkątów, 2 tekstury 4k i 2x2k. W kolejnych pracach mam zamiar skupić się bardziej na enviro i rzeźbieniu, z tym u mnie obecnie słabiej. Przy okazji, szukam swojej pierwszej pracy/stażu w gamedevie. Jak coś to posiadam status studenta, zapraszam na portfolio https://www.artstation.com/miuosh Z góry dzięki za wszelkie komentarze.
  7. Sam model spoko, materiały gorzej w moim odczuciu. Revitowe lowpoly możesz wrzucić, ostatnio miałem revita na uczelni i do grafiki chyba się kiepsko nadaje ;D
  8. Witam, Znacie może metodę na automatyczne "rozsunięcie" obiektów modelu w celu wypalenia, tak aby normalki się nie przenikały? Mam dwa modele HP i LP, zazwyczaj robiłem to ręcznie lub w substance "by name". Obecny model ma trochę detalu i zajęłoby to nieco czasu.
  9. Może za pomocą jakiejś displacemap? A sam pattern to ja bym ręcznie spróbował zrobić.
  10. @brain Dzięki za rady. Takich realistycznych fałd to nie potrafiłem w zbrushu jeszcze uzyskać 😄 Nie wiedziałem za bardzo na jakim etapie kończy się modelowanie i reszta efektów za pomocą animacji. Na tym filmiku jest to dobrze zobrazowane, ile tych kontrolerów jest wykorzystywanych, a sam model dość statyczny i płaski.
  11. @gryzon @fletcher Bardzo dziękuję za cenne wskazówki 😉 Z ilością trójkątów pewnie przesadziłem, na szczęście w żadnej grze tego nie użyję. Sam plecak ma 20k, radio 4k, lina aż 13k, a na przykład saperka jedynie 1.8k.
  12. Po chwilowej przerwie na sesję udało coś mi się dokończyć 😉 Pierwszy raz wykorzystałem Marvelous Designera i poznanego tutaj, na forum Rizom UV (świetny programik btw). Trochę podłubałem w zbrushu, trochę w substance i dzisiaj nareszcie uznałem że wystarczy tego dłubania.
  13. Gratuluje wytrwałości, mi by się 100 łebków nie chciało tak rysować 😜
  14. I jak po testach, warto? Dotychczas rozkładałem uv w maxie, chętnie bym zmienił soft.
  15. Zmontowałem wreszcie to wszystko w unrealu. Rośliny wziąłem z paczek na ue marketplace. Pierwsza rzecz z budowy tego typu leveli, trochę się nauczyłem 😉 Może ktoś będzie miał jakieś rady, albo poleci ciekawe materiały doszkalające.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy