Jump to content

milek

Members
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

milek last won the day on June 30

milek had the most liked content!

Community Reputation

48 Excellent

About milek

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Znacie może metodę na automatyczne "rozsunięcie" obiektów modelu w celu wypalenia, tak aby normalki się nie przenikały? Mam dwa modele HP i LP, zazwyczaj robiłem to ręcznie lub w substance "by name". Obecny model ma trochę detalu i zajęłoby to nieco czasu.
  2. milek

    Modelowanie krzesła

    Może za pomocą jakiejś displacemap? A sam pattern to ja bym ręcznie spróbował zrobić.
  3. @brain Dzięki za rady. Takich realistycznych fałd to nie potrafiłem w zbrushu jeszcze uzyskać 😄 Nie wiedziałem za bardzo na jakim etapie kończy się modelowanie i reszta efektów za pomocą animacji. Na tym filmiku jest to dobrze zobrazowane, ile tych kontrolerów jest wykorzystywanych, a sam model dość statyczny i płaski.
  4. @gryzon @fletcher Bardzo dziękuję za cenne wskazówki 😉 Z ilością trójkątów pewnie przesadziłem, na szczęście w żadnej grze tego nie użyję. Sam plecak ma 20k, radio 4k, lina aż 13k, a na przykład saperka jedynie 1.8k.
  5. Po chwilowej przerwie na sesję udało coś mi się dokończyć 😉 Pierwszy raz wykorzystałem Marvelous Designera i poznanego tutaj, na forum Rizom UV (świetny programik btw). Trochę podłubałem w zbrushu, trochę w substance i dzisiaj nareszcie uznałem że wystarczy tego dłubania.
  6. Ładniutkie, kojarzy mi się ze starym faraonem albo zeusem, też dodam.
  7. Gratuluje wytrwałości, mi by się 100 łebków nie chciało tak rysować 😜
  8. I jak po testach, warto? Dotychczas rozkładałem uv w maxie, chętnie bym zmienił soft.
  9. Zmontowałem wreszcie to wszystko w unrealu. Rośliny wziąłem z paczek na ue marketplace. Pierwsza rzecz z budowy tego typu leveli, trochę się nauczyłem 😉 Może ktoś będzie miał jakieś rady, albo poleci ciekawe materiały doszkalające.
  10. Miliard trójkątów?? Wtf, jak to ma być liczone żeby działało tak płynnie
  11. Kolejny model pod przyszłą scenkę do nauki unreala.
  12. Hej, jakich brushy używasz do takich kamyków?
  13. Czy nie lepiej było by, gdybyś spróbował "wymasterować" jeden samochód, zamiast zaczynać i nie kończyć kilku?
  14. Helikopter Wyszły dwie tekstury po 4k, dwie po 2k, karabin wykorzystuje już w trzecim modelu, hehe. Muszę sobie zrobić przerwę od takich rzeczy istniejących w rzeczywistości bo ani progresu wielkiego u siebie nie widzę, ani frajdy nie ma tej samej co kiedyś. Jakieś 60-80k poly, zależnie czy dodamy karabin, skrzydła.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy