-
Content Count
70 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
milek last won the day on July 21 2020
milek had the most liked content!
Community Reputation
59 ExcellentAbout milek
-
Rank
Member
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
U mnie nie widać emotek które wysyłacie, tylko prostokąty.
-
Rozmowy z mistrzem - podcast o polskim concept art
milek replied to adek's topic in Aktualności (mam newsa)
Złoto, że ja tego wcześniej nie widziałem.... Świetny pomysł @relieff, czekam na kolejne 😉- 7 replies
-
- 2
-
-
- podcast
- conceptart
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
O detal dbasz widzę, będę śledził teczkę 😉
-
Save as an image, load as a 3d model. Co to za czary? xd
-
Dla mnie bardzo ładny model. Tylko ten sztylecik przy pasku wydaje mi się krzywy albo już się mi w głowie miesza od monitora xd
-
Siema, skończyłem kolejny model 😉 M-ATV Oshkosh, używany m.in. przez naszych żołnierzy. Wyszło jakieś 70k trójkątów, 2 tekstury 4k i 2x2k. W kolejnych pracach mam zamiar skupić się bardziej na enviro i rzeźbieniu, z tym u mnie obecnie słabiej. Przy okazji, szukam swojej pierwszej pracy/stażu w gamedevie. Jak coś to posiadam status studenta, zapraszam na portfolio https://www.artstation.com/miuosh Z góry dzięki za wszelkie komentarze.
-
Sam model spoko, materiały gorzej w moim odczuciu. Revitowe lowpoly możesz wrzucić, ostatnio miałem revita na uczelni i do grafiki chyba się kiepsko nadaje ;D
-
Witam, Znacie może metodę na automatyczne "rozsunięcie" obiektów modelu w celu wypalenia, tak aby normalki się nie przenikały? Mam dwa modele HP i LP, zazwyczaj robiłem to ręcznie lub w substance "by name". Obecny model ma trochę detalu i zajęłoby to nieco czasu.
-
Może za pomocą jakiejś displacemap? A sam pattern to ja bym ręcznie spróbował zrobić.
-
@brain Dzięki za rady. Takich realistycznych fałd to nie potrafiłem w zbrushu jeszcze uzyskać 😄 Nie wiedziałem za bardzo na jakim etapie kończy się modelowanie i reszta efektów za pomocą animacji. Na tym filmiku jest to dobrze zobrazowane, ile tych kontrolerów jest wykorzystywanych, a sam model dość statyczny i płaski.
-
@gryzon @fletcher Bardzo dziękuję za cenne wskazówki 😉 Z ilością trójkątów pewnie przesadziłem, na szczęście w żadnej grze tego nie użyję. Sam plecak ma 20k, radio 4k, lina aż 13k, a na przykład saperka jedynie 1.8k.
-
Po chwilowej przerwie na sesję udało coś mi się dokończyć 😉 Pierwszy raz wykorzystałem Marvelous Designera i poznanego tutaj, na forum Rizom UV (świetny programik btw). Trochę podłubałem w zbrushu, trochę w substance i dzisiaj nareszcie uznałem że wystarczy tego dłubania.
-
Ładniutkie, kojarzy mi się ze starym faraonem albo zeusem, też dodam.
-
Gratuluje wytrwałości, mi by się 100 łebków nie chciało tak rysować 😜
-
I jak po testach, warto? Dotychczas rozkładałem uv w maxie, chętnie bym zmienił soft.