Jump to content

makak

Members
  • Content Count

    1,182
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

335 Excellent

About makak

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/09/1978

City (optional)

  • Miasto
    Wwa/Marki

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. makak

    amd 3900x

    Pewnie przypadek, u mnie w pracy właśnie adata wyzionęła ducha 😉
  2. @Maciek Jutrzenka Ja robię szybkie prace, bo kilka dziennie. Binduję folder w quick acces i mam z pod każdego programu do niego dostęp. A tak jak każdy soft miał swój system to byłaby dla mnie lipa, co program przebijając się do folderu z pracą.
  3. Przyznam, że mi średnio podchodzi ta blenderowa. Jak przeczytałem, że mają zmieniać, miałem nadzieję, że będzie to co jest w systemie. Choć to co proponują to przynajmniej dla mnie na plus.
  4. Jeszcze udało mi się załapać na update 🙂 Ciekawe, czy Adobe zostawi Substance na Steamie, w promocji można go dostać w cenie 350 zł ze wsparciem na kolejny rok, całkiem przyjemnie. Btw, pobawiłem się nim trochę, a jakoś do zwykłej pracy nigdy nie miałem czasu go użyć, szybciej było znaleźć teksturę na sieci 😉
  5. A to wiem, że można było tak zrobić. Ano, pospieszyłem się na fali entuzjazmu nowym blendkiem 😉 Szukałem po prostu czegoś w stylu axis center co mam w C4D. Nic to, gość cały czas go rozwija (https://blendermarket.com/products/pivot-transform), może jeszcze coś z tego wyjdzie. Ba kupiłem Machine3Tool na Blender Market, bo nie zauważyłem, że na githubie jest za free, ale to 1$, więc nie rozdzieram szat 😉
  6. Dobrze, brakowało tego. Nawet wywaliłem 9$ na addon dodający podobną możliwość, jak widać nie potrzebnie (szczególnie, że robił jakieś obejście w postaci tworzenia nulla i na końcu trzeba było potwierdzać transformacje). Następnym razem przejrzę wcześniej nad czym twórcy pracują, a nuż wystarczy poczekać 😉
  7. Jak nas widzą - mini serial, dobry.
  8. Pytanie, jak tworzymy obiekt, albo robimy jakąś operację, to po lewej stronie na dole pojawia się nam dodatkowe menu. Chciałbym je sobie do do skrótu dodać, jak się do niego dobrać? Już raz tak zrobiłem, ale nie wiem czemu przestało działać, a nie jestem w stanie znaleźć źródła skąd znalazłem rozwiązanie. Dobra, znalazłem, redo last to jest to czego szukałem 😉
  9. Mam i7 8700 więc nie powinno być tak źle. Robiłem jakiegoś tuta, gdzie była pościel i kilka poduszek. Jak próbowałem poruszać poduszki to strasznie klatkowało. Nie wiem, może coś pokręciłem, ale starałem się odtwarzać dokładnie.
  10. No, no wygląda zacnie 🙂 Jestem ciekaw, tego GPU bo na CPU wolno to działało.
  11. Dobrze, że usprawniają outlinera, bo faktycznie przydałoby się go rozbudować. A narzędzia do UV (dodatki) są super w blenderze 🙂 Jak porównam je do tego co jest w C4D... to w sumie nie ma co porównywać 😉
  12. Jasne, jak mam ngona, to później zaznaczam tylko jednego ngona i jego ustawiam a nie muszę z kilkoma pracować. Ogólnie to pracuje się w C4D z UV, z tym przynajmniej co robię znośnie. Czasami nie jest w stanie prawidłowo UV ngona wyświetlić, ale teraz w R21 dodali UV tranform toola (coś takiego jak free transform tool w programach 2D), więc powinno już łatwiej się tego typu rzeczy ogarniać. Zresztą nie ma problemu, bo akurat ngony Cinema bez problemu ogarnia i naprawdę musiałbym mieć mocną trudną siatkę aby miała problem. Taki przykład co podałem wcześniej to robię w C4D w 2-3 kliknięciach.
  13. Popróbowałem i faktycznie przy ngonach dziura musi mieć połączenie z krawędzią inaczej nie idzie. Mi akurat zależy na ngonach, bo potem łatwiej mi UV układać (dopasowuję UV do istniejącej grafiki, a nie na odwrót). Nic to, zostawię tego typu prace w C4D, ewentualnie jak coś się poprawi to wrócę do tematu, a na razie będę inne rzeczy robił w Blendku.
  14. Dzięki za podpowiedzi, posprawdzam sposoby dzisiaj wieczorem 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy