Jump to content

makak

Members
  • Content Count

    1,172
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

334 Excellent

About makak

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/09/1978

City (optional)

  • Miasto
    Wwa/Marki

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dobrze, że usprawniają outlinera, bo faktycznie przydałoby się go rozbudować. A narzędzia do UV (dodatki) są super w blenderze 🙂 Jak porównam je do tego co jest w C4D... to w sumie nie ma co porównywać 😉
  2. Jasne, jak mam ngona, to później zaznaczam tylko jednego ngona i jego ustawiam a nie muszę z kilkoma pracować. Ogólnie to pracuje się w C4D z UV, z tym przynajmniej co robię znośnie. Czasami nie jest w stanie prawidłowo UV ngona wyświetlić, ale teraz w R21 dodali UV tranform toola (coś takiego jak free transform tool w programach 2D), więc powinno już łatwiej się tego typu rzeczy ogarniać. Zresztą nie ma problemu, bo akurat ngony Cinema bez problemu ogarnia i naprawdę musiałbym mieć mocną trudną siatkę aby miała problem. Taki przykład co podałem wcześniej to robię w C4D w 2-3 kliknięciach.
  3. Popróbowałem i faktycznie przy ngonach dziura musi mieć połączenie z krawędzią inaczej nie idzie. Mi akurat zależy na ngonach, bo potem łatwiej mi UV układać (dopasowuję UV do istniejącej grafiki, a nie na odwrót). Nic to, zostawię tego typu prace w C4D, ewentualnie jak coś się poprawi to wrócę do tematu, a na razie będę inne rzeczy robił w Blendku.
  4. Dzięki za podpowiedzi, posprawdzam sposoby dzisiaj wieczorem 🙂
  5. Czy ma ktoś jakiś patent na SVG? Mam wykrojnik zwykłej tacki kartonowej z kilkoma otworami. Importuję, zamieniam na mesha, wszystko w trójkątach. Cisnę F aby usunąć (wcześniej ewentualnie clean up) trójkąty i znikają mi dziury 😕 Snapowanie też mogło by być lepsze. Ale gdzieś czytałem, że mają się za to zabrać.
  6. Podobnie. Na początku pozmieniałem nawigację na taką jak mam w C4D, ale okazało się, że przestały mi działać skróty do zaznaczania 😉 I machnąłem ręką i używam defaultowych. Inna sprawa, że zainstalowałem MACHIN3tools i mi pozmieniał i znów musiałem główkować co wybrać 🙂
  7. Możliwe, ale jakoś prezentuje się lepiej 🙂 To moje 3 podejście, ale czuje w kościach, że tym razem udane 🙂 I nie mówię, że zmotywowała mnie Cinema przechodząca na subskrypcję (nowym szefem Maxona, jest ex gość z Adobe, więc temat ma opracowany) 😉 btw na CGSociety, ładnie się rozrasta na forum C4D wątek z tutorialami do blendka 😉
  8. Nvidia też wydała nowe sterowniki i w opisie było o wsparciu do Blendera 2.8.
  9. Wyświetliło mi 55 min 🙂 Spokojnie, poczekam do jutra 😉
  10. Skończyła się beta, można już oficjalnie ściągać 2.8 (teoretycznie, bo obciążenie jest takie, że nie da się ściągnąć ;))
  11. Pojawiła się zapowiedź nowej wersji Cinema4D. A w niej przede wszystkim rezygnacja z poszczególnych wersji (Prime, Studio itd) i scalenie tego w jedną. Wprowadzenie subskrypcji jako opcji: 1 Year 59,99$ / month 49,99€ / month 1 Month 94,99$ / month 84,99€ / month Perpetual 3495$ 2900€ Also optional bundled with Redshift 1 Year 81,99$ / month 69,99€ / month 1 Month 116,99$ / month 104,99€ / month (ceny bez vat jak mi się wydaje). Poza tym: - New Caps and Bevels https://www.youtube.com/watch?v=X7eaBfpze6A Ulepszenia node system (dostępny teraz dla zewnętrznych silników) https://www.youtube.com/watch?time_continue=96&v=reAMJIe3zKc Jeśli chodzi o UV to warto wspomnieć o nowym UV Transform Tool (brakowało mi tego). Wsparciu dla monitorów 4K, Pełna lista zmian: https://www.maxon.net/en/products/cinema-4d/new-in-release-21/complete-feature-list/
  12. makak

    ALIEN

    elegancko 🙂
  13. makak

    UNDEAD KING

    Fajne 🙂
  14. Pewnie już było, ale ten plugin wygląda bardzo fajnie 🙂 https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=aQiZRwJnqKI Swego czasu zastanawiałem się nad Moi3D, ale jakoś wydawanie 1,2 tys na soft tylko na swój użytek jakoś mnie zniechęciło. Może Fluent (za 20$) by mi wystarczył 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy