Jump to content

makak

Members
  • Content Count

    1,176
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

334 Excellent

About makak

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/09/1978

City (optional)

  • Miasto
    Wwa/Marki

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak nas widzą - mini serial, dobry.
  2. Pytanie, jak tworzymy obiekt, albo robimy jakąś operację, to po lewej stronie na dole pojawia się nam dodatkowe menu. Chciałbym je sobie do do skrótu dodać, jak się do niego dobrać? Już raz tak zrobiłem, ale nie wiem czemu przestało działać, a nie jestem w stanie znaleźć źródła skąd znalazłem rozwiązanie.
  3. Mam i7 8700 więc nie powinno być tak źle. Robiłem jakiegoś tuta, gdzie była pościel i kilka poduszek. Jak próbowałem poruszać poduszki to strasznie klatkowało. Nie wiem, może coś pokręciłem, ale starałem się odtwarzać dokładnie.
  4. No, no wygląda zacnie 🙂 Jestem ciekaw, tego GPU bo na CPU wolno to działało.
  5. Dobrze, że usprawniają outlinera, bo faktycznie przydałoby się go rozbudować. A narzędzia do UV (dodatki) są super w blenderze 🙂 Jak porównam je do tego co jest w C4D... to w sumie nie ma co porównywać 😉
  6. Jasne, jak mam ngona, to później zaznaczam tylko jednego ngona i jego ustawiam a nie muszę z kilkoma pracować. Ogólnie to pracuje się w C4D z UV, z tym przynajmniej co robię znośnie. Czasami nie jest w stanie prawidłowo UV ngona wyświetlić, ale teraz w R21 dodali UV tranform toola (coś takiego jak free transform tool w programach 2D), więc powinno już łatwiej się tego typu rzeczy ogarniać. Zresztą nie ma problemu, bo akurat ngony Cinema bez problemu ogarnia i naprawdę musiałbym mieć mocną trudną siatkę aby miała problem. Taki przykład co podałem wcześniej to robię w C4D w 2-3 kliknięciach.
  7. Popróbowałem i faktycznie przy ngonach dziura musi mieć połączenie z krawędzią inaczej nie idzie. Mi akurat zależy na ngonach, bo potem łatwiej mi UV układać (dopasowuję UV do istniejącej grafiki, a nie na odwrót). Nic to, zostawię tego typu prace w C4D, ewentualnie jak coś się poprawi to wrócę do tematu, a na razie będę inne rzeczy robił w Blendku.
  8. Dzięki za podpowiedzi, posprawdzam sposoby dzisiaj wieczorem 🙂
  9. Czy ma ktoś jakiś patent na SVG? Mam wykrojnik zwykłej tacki kartonowej z kilkoma otworami. Importuję, zamieniam na mesha, wszystko w trójkątach. Cisnę F aby usunąć (wcześniej ewentualnie clean up) trójkąty i znikają mi dziury 😕 Snapowanie też mogło by być lepsze. Ale gdzieś czytałem, że mają się za to zabrać.
  10. Podobnie. Na początku pozmieniałem nawigację na taką jak mam w C4D, ale okazało się, że przestały mi działać skróty do zaznaczania 😉 I machnąłem ręką i używam defaultowych. Inna sprawa, że zainstalowałem MACHIN3tools i mi pozmieniał i znów musiałem główkować co wybrać 🙂
  11. Możliwe, ale jakoś prezentuje się lepiej 🙂 To moje 3 podejście, ale czuje w kościach, że tym razem udane 🙂 I nie mówię, że zmotywowała mnie Cinema przechodząca na subskrypcję (nowym szefem Maxona, jest ex gość z Adobe, więc temat ma opracowany) 😉 btw na CGSociety, ładnie się rozrasta na forum C4D wątek z tutorialami do blendka 😉
  12. Nvidia też wydała nowe sterowniki i w opisie było o wsparciu do Blendera 2.8.
  13. Wyświetliło mi 55 min 🙂 Spokojnie, poczekam do jutra 😉
  14. Skończyła się beta, można już oficjalnie ściągać 2.8 (teoretycznie, bo obciążenie jest takie, że nie da się ściągnąć ;))
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy