Jump to content

Brafc

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Brafc last won the day on September 14 2019

Brafc had the most liked content!

Community Reputation

49 Excellent

About Brafc

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeśli chodzi o Króla Lwa to ciekawy materiał pojawił się jakiś czas temu na kanale Pixologica 😄
  2. Około 5h. Głowa inspirowana pracą Simona Greena. https://www.artstation.com/artwork/w8gw8g
  3. Pojawiły się przesłanki , że Max Indie będzie dostępny nie tylko w wybranych krajach. http://www.cgchannel.com/2020/03/autodesk-to-roll-out-3ds-max-indie-worldwide/ https://80.lv/articles/3ds-max-indie-will-be-available-worldwide/
  4. To jeszcze odrobinę podłubałem 😄 Dzięki @gryzon, poprawiłem dłoń. Myślę, że jest lepiej, dzięki 🙂 Bardzo fajna inicjatywa z tymi speedami 😄
  5. Wszystko sculpcone w Zetce. Ciało z basemesha własnej roboty. Czasowo wyszło około 6-7h. I najchętniej bym to jeszcze dłubał i dłubał.. 😄
  6. Dzięki 🙂 Posiedziałem nad oczami. Mam nadzieję , że jest lepiej. obrotówka
  7. Dzięki 🙂 A więc następny 😄 WIP póki co w dość w mocno speedowej formie.
  8. Poprawiłem za radą. Teraz wygląda dużo lepiej. Dzięki 🙂 (po prawej update)
  9. @ArnoldSzczesliwy, Dzięki. Myślałem o tym żeby zrobić retopo, rozłożyć UVki i go oteksturować ale uznałem , że to zamknięty projekt i czas ruszać z kolejnymi tematami 😄 Jeśli chodzi o tytuł u nas wygląda to w ten sposób, że na dyplomie mamy wypisane: " poziom studiów: studia pierwszego stopnia Kierunek studiów: Grafika specjalność: gry komputerowe uzyskany tytuł zawodowy: licencjat " @BoguslawJestem, Dzięki za komentarz i spostrzeżenia. Przy kolejnym modelu zwrócę szczególną uwagę na elementy , które wskazałeś 🙂 @KLICEK, Dzięki za komentarz i feedback 🙂 Czułem, że coś jest nie tak. Faktycznie poprawa proporcji ciała oraz nadanie elementom hierarchii poprzez skalę sprawiłyby, że postać dużo lepiej by się czytało. Będę na tym pracował przy kolejnych modelach 🙂 Wrzucam trochę główek. Kilka bardzo szybkich ćwiczeń kompletnie bez wchodzenia w detal i jedna nad, którą posiedziałem nieco dłużej. Jak zawsze krytyka i komentarze mile widziane 😄
  10. Chciałbym zaprezentować postać Orka , którą wykonałem w ramach dyplomu. Link do projektu na Artstation: https://www.artstation.com/artwork/XB25Z3 Komentarze i krytyka mile widziane 😄
  11. Dzięki ponownie za podpowiedzi ! :) Nie męczyłem już dalej tamtej główki tylko ruszyłem dalej. Wrzucam ostatni sculpt, dzisiejszy. @Michalo, Dzięki za dokładny opis. Poszedłem za Twoją radą i podłożyłem czaszkę jako oddzielny obiekt. Dużo wspomagam się refkami z profilu Anatomy for Sculptors, staram się też dużo obserwować. Powinno być lepiej choć jeszcze sporo pracy przede mną. Naturalnie będę wdzięczny za krytykę :)
  12. Dzięki za odpowiedzi :)! @Michalo, Od momentu założenia teczki wyrzeźbiłem 3 główki, w tym ostatnie dwie (obydwie z zeszłego tygodnia) wrzuciłem wyżej. Dużo w tym czasie modelowałem hard surface, ostatnio przesiadam się też z Maxa na Maykę. Teraz mam do zrobienia postać i w miedzy czasie będę częściej ćwiczył główki. Proporcje faktycznie nie siedzą tak jak powinny. Dzięki za feedback i referencję ! :D @Olaf, Dzięki za feedback! Proporcje faktycznie do skorygowania . Pokombinuję również z kamerą żeby kolejne wrzuty były bardziej klarowne :D Tymczasem skorygowałem proporcje. Powinno być chyba lepiej.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy