Jump to content

Brafc

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Brafc last won the day on September 14 2019

Brafc had the most liked content!

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Brafc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

50

Reputation

  1. Tak się składa, że mam Huiona 24 Pro 😄 Z różnic Huion ma trawione szkło (chyba tak samo jak Cintiqi). Ponoć jest trwalsze i mniej podatne na zarysowania ale niestety nie da się go wymienić jak protectora w XP-Penie. Także coś za coś. Ma laminat i faktycznie kursor jest praktycznie bezpośrednio pod rysikiem (dopiero patrząc pod kątem widać , że szkło ma jakąś grubość). Ale strzelam , że w XP-Penie paralaksa jest zminimalizowana na tyle dobrze , że nawet nie zwraca się na to za bardzo uwagi. Piórko jest bardzo podobne, również lżejsze od Wacomowego. Osobiście nie czuję dużej różnicy poza tym, że w porównaniu do Intuosa 5 jest więcej stopni nacisku i że powierzchnia daje lekki opór (Intuos jest już praktycznie gładki) Gdyby coś się stało to za piórko do Huiona trzeba dać 220zł. Niestety nie ma drugiego w zestawie. Także wydaje mi się , że to praktycznie ten sam sprzęt drobnymi różnicami na korzyść raz w jedną raz w drugą stronę ale bez jakiegoś gamechangera
  2. Jeśli chodzi o Króla Lwa to ciekawy materiał pojawił się jakiś czas temu na kanale Pixologica 😄
  3. Około 5h. Głowa inspirowana pracą Simona Greena. https://www.artstation.com/artwork/w8gw8g
  4. Pojawiły się przesłanki , że Max Indie będzie dostępny nie tylko w wybranych krajach. http://www.cgchannel.com/2020/03/autodesk-to-roll-out-3ds-max-indie-worldwide/ https://80.lv/articles/3ds-max-indie-will-be-available-worldwide/
  5. To jeszcze odrobinę podłubałem 😄 Dzięki @gryzon, poprawiłem dłoń. Myślę, że jest lepiej, dzięki 🙂 Bardzo fajna inicjatywa z tymi speedami 😄
  6. Wszystko sculpcone w Zetce. Ciało z basemesha własnej roboty. Czasowo wyszło około 6-7h. I najchętniej bym to jeszcze dłubał i dłubał.. 😄
  7. Dzięki 🙂 Posiedziałem nad oczami. Mam nadzieję , że jest lepiej. obrotówka
  8. Dzięki 🙂 A więc następny 😄 WIP póki co w dość w mocno speedowej formie.
  9. Poprawiłem za radą. Teraz wygląda dużo lepiej. Dzięki 🙂 (po prawej update)
  10. @ArnoldSzczesliwy, Dzięki. Myślałem o tym żeby zrobić retopo, rozłożyć UVki i go oteksturować ale uznałem , że to zamknięty projekt i czas ruszać z kolejnymi tematami 😄 Jeśli chodzi o tytuł u nas wygląda to w ten sposób, że na dyplomie mamy wypisane: " poziom studiów: studia pierwszego stopnia Kierunek studiów: Grafika specjalność: gry komputerowe uzyskany tytuł zawodowy: licencjat " @BoguslawJestem, Dzięki za komentarz i spostrzeżenia. Przy kolejnym modelu zwrócę szczególną uwagę na elementy , które wskazałeś 🙂 @KLICEK, Dzięki za komentarz i feedback 🙂 Czułem, że coś jest nie tak. Faktycznie poprawa proporcji ciała oraz nadanie elementom hierarchii poprzez skalę sprawiłyby, że postać dużo lepiej by się czytało. Będę na tym pracował przy kolejnych modelach 🙂 Wrzucam trochę główek. Kilka bardzo szybkich ćwiczeń kompletnie bez wchodzenia w detal i jedna nad, którą posiedziałem nieco dłużej. Jak zawsze krytyka i komentarze mile widziane 😄
  11. Chciałbym zaprezentować postać Orka , którą wykonałem w ramach dyplomu. Link do projektu na Artstation: https://www.artstation.com/artwork/XB25Z3 Komentarze i krytyka mile widziane 😄
  12. Dzięki ponownie za podpowiedzi ! :) Nie męczyłem już dalej tamtej główki tylko ruszyłem dalej. Wrzucam ostatni sculpt, dzisiejszy. @Michalo, Dzięki za dokładny opis. Poszedłem za Twoją radą i podłożyłem czaszkę jako oddzielny obiekt. Dużo wspomagam się refkami z profilu Anatomy for Sculptors, staram się też dużo obserwować. Powinno być lepiej choć jeszcze sporo pracy przede mną. Naturalnie będę wdzięczny za krytykę :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy