PIraT Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 (edited) Postanowiłem założyć nowa "teczkę", mam nadzieję że niedługo uda się powrzucać tutaj parę prac :) Na początku do oceny idzie lokomotywa: 23224 tri, texturki 2048 x 2048 Zielona: ..........Czerwona:...... Żółta:............ Niebieska:..... Textury: Hpoly: Mesh (zielony=mirror): Uploaded with ImageShack.us A tutaj filmik (poklatkowy ;/) z udk: http://vimeo.com/27787570 Pozdrawiam, Pirat Edited May 7, 2015 by PIraT Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonJakub Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Nie mam takiego charakteru by na siłę coś wyciągać i czepiać się więc krótko - ŁADNIE :) Jedynie może te szyby wyszły jak jakaś pleksa. Fajnie, że pokazałeś w 4 różnych wariantach kolorystycznych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIraT Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 Szyby mają maskę do ktorej w udk przypialem chmury ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkowal1982 Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Ladnie tylko te lustrzane napisy do poprawki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VEQ Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Wyszło naprawdę bardzo fajnie. Do teczki czy gdzieś dalej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIraT Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 Ladnie tylko te lustrzane napisy do poprawki. Olałem robienie tego na decalu i dałem po prostu na texturze. Veq - model tylko do teczki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultrakaka Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Dobre. Fajne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logos Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Ładnie ale mógłbyś pomiędzy koła wrzucić jakiegoś boxa bo trochę pusto jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wichur Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Łoł, robi wrażenie ;)) Gratki Link to comment Share on other sites More sharing options...
n-pigeon Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Niezłe cacko :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davegraph Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 23 K trójkątów to dość sporo ale skoro jest to pracka do teczki to nie ma o czym mówić, natomiast lekko rzuca się mirror z dachu i troszkę faktycznie te szyby drażnią, po za tym wyszło świetnie. Przede wszystkim chcę Ci pogratulować progresu bo widać że ten idzie do przodu z każdym kolejnym modelem. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dekiel Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 wyszlo swietnie ale prezentacja do poprawki ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIraT Posted August 18, 2011 Author Share Posted August 18, 2011 Dzięki za komentarze ;) 23 K trójkątów to dość sporo No sporo ale to w sumie duży model ;) Pobawiłem się trochę oświetleniem > jest trochę lepiej ale muszę kiedyś jeszcze nad tym przysiąść... (tu baaaardzo przydałby się uwagi gdyż od zarania dziejów miałem z tym problemy :D) Tutaj jest podstawowe + jeden point light. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Nie mam bladego pojecia na co ci te 24k zeszlo oO Toc nawet wnetrza nie masz tej ciufci. Texta fajna, ale modeling naprawde nie wiem gdzie poszedl. Jezeli masz to wszystko pod pociagiem to czemu nie pokazujesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
plutko Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Ladna lokomotywa, ta ostatnia prezentacja duzo lepsza niz na poczatku. Baty dostajesz za mirrorowane napisy. Trisow bym sie nie czepial, w koncu to model do portfolio, nikt Ci limitow nie stawial. Widac, ze wiekszosc poszla na barierki, kola i reflektory, ale to i tak rzeczy, ktore najlatwiej sciac potem w LODzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Jeśli by to szło do symulatora to taki polycount jest jak najbardziej na miejscu. Baty nie tylko za mirrorowane napisy, ale także za brak choć prostego wnętrza ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juzwa Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 rly nice :) trisy srisy, mi tez ostatnio staraja sie wpajac ze 45k na postac (robota!) do folio to duzo, ale chyba przeciez chodzi o to by dobrze wygladalo :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
plutko Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 No wiesz Juzwa - 45k to jednak jest juz bardzo duzo... moze maja racje Twoi wpajacze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chico Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 rly nice :) trisy srisy, mi tez ostatnio staraja sie wpajac ze 45k na postac (robota!) do folio to duzo, ale chyba przeciez chodzi o to by dobrze wygladalo :) To raz, ale dwa zeby to byl gejart. Mozesz zrobic jablko z 1k tri i 2048x2048 tekstura i bedzie dobrze wygladalo. Kiedy ono w grze bedzie zajmowac powierzchnie 8 tekseli... :) Skill to raz, dwa exp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzechu 12 Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Całkiem przyjemny modelik Pirat te ostatnie rendery w czym robiłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIraT Posted August 25, 2011 Author Share Posted August 25, 2011 Dużo tri poszło na elementu o których wspomniał Plutko - postawiłem sobie limit 20 - 25K Grzechu - w marmosecie ;) Może znajdę chwile i porenderuje wszystko na nowo... Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIraT Posted October 28, 2011 Author Share Posted October 28, 2011 Maczeta - ok 2 k tri Armata - 6,5 k tri razem z całym dodatkowym osprzętem (lina, łańcuch, tyczki, kule) Inspiracja do stworzenia maczety był dla mnie utwór jednej z największych gwiazd polskiej sceny muzycznej ;). Modele powstawały w wolnych chwilach, niestety nie było ich zbyt dużo, więc praca się rozkładała w czasie czego nie lubię :P Renderki z Marmo H poly Textury Siatka Uploaded with ImageShack.us Link to comment Share on other sites More sharing options...
graphic Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Bardzo mi się podobają oba modele. Jedyne co mi się nie zgadza to metal na armacie. Może się mylę ale takie armaty odlewano z brązu a nie ze stali. Poza tym bardzo ładnie. Muszę od nowa zacząć malować tex dla mojego PzII bo miał być szał a przy tym jest słabizna;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 bardzo fajne modeliki, tylko ten DOF przy prezentacji mi nie pasuje...reszta spoko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 Może będzie to mało konstruktywne, ale ode mnie masz och i ach :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
n-pigeon Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 Świetne propsy, wykonanie klasa. Czemu chowasz model pod DoF'em xD jak mamy go obejrzeć jak jest rozmyty :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultrakaka Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Dobre dobre, progres jest bardzo duży:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
F/X Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 No jest naprawdę super. Szczególnie texturki mi się podobają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 bardzo to dobre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gutekfiutek Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Nooo, może być;D 1 - metal rzeczywiście na maxa nie pasuje do armaty, taki za bardzo modern jest. Armaty byly często odlewane zdale się w formach "piaskowych" o ile dobrze pamiętam - tak samo jak duża cześć żeliwnych przedmiotów teraz. Więc powierzchnia byłą chropowata i pewnie ciekawsza od stalowej rury. I podział formy można by dać:) 2 - wycior czarny od prochu powinien być. 3 - na obręczach kół nie ma od zewnątrz żadnych śrub/nitów, a uciekawiłyby obszar. Modeliki miodzio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIraT Posted November 1, 2011 Author Share Posted November 1, 2011 Odnośnie metalu - chciałem uzyska efekt "zapuszonego rdzą". Początkowo chciałem zrobić bardziej ciemny, ale gdy spojrzałem na wersje bardziej srebrną - uznałem że ja zostawię (odcina się lepiej o reszty armaty). Wycior jest prawie czarny i błyszczący jak od sadzy? (a może mi się tylko tak wydaje 0o) "I podział formy można by dać:)" - to baaaardzo dobry pomysł, podejrzewam że wykorzystam go przy niejednym modelu ;D Dziękuje wszystkim za komentarze :) Pozdrawiam, Pirat Link to comment Share on other sites More sharing options...
gutekfiutek Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Odnośnie metalu - chciałem uzyska efekt "zapuszonego rdzą". Początkowo chciałem zrobić bardziej ciemny, ale gdy spojrzałem na wersje bardziej srebrną - uznałem że ja zostawię (odcina się lepiej o reszty armaty). Pirat Ciemny metal będzie lepiej przyjmował speculary i refleksy. Po drugie chodzi o "feeling" - jak oglądasz stare działa to masz je ciemne, nowoczesne działa są jaśniejsze. Więc ciemny metal w tym przypadku da ci "starszy feeling". A rdzę możesz dać jaśniejszą od metalu. Dwa że w chropowatym metalu rdza wchodzi w "pory" i też może fajnie wyglądać. Wycior jest prawie czarny i błyszczący jak od sadzy? (a może mi się tylko tak wydaje 0o) chodziło mi o to że jak wyciorem czyścisz sadze, to powinien być calkowicie czarny, matowy (chociaz niby z wodą to wycierali chyba czasem:) "I podział formy można by dać:)" - to baaaardzo dobry pomysł, podejrzewam że wykorzystam go przy niejednym modelu ;D Jak żem dezajn studiował to studenty zawsze zapominały w projekcie uwzględnić kabelek i podziały formy czy obudowy:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatred Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 EDIT: pro robota Pirat! armatka i maczeta full wypas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bezio Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 maczeta i armata po prostu świetne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dekiel Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 uuuuuu bejbe :) Pro synek! choc za bornie masz wpier.... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIraT Posted November 10, 2011 Author Share Posted November 10, 2011 uuuuuu bejbe :) Pro synek! choc za bornie masz wpier.... ;) :( No wiesz... trzeba iść do przodu... Nie od razu Rzym zbudowano ;P Dzięki all ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
comander_barnik Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Modele zarowno jak i tekstury pełen szacunek, masz jakiś silnik pod który robisz czy co się napatoczy ze zleceń? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIraT Posted November 22, 2011 Author Share Posted November 22, 2011 Wychodzę z założenia że wszystko da się podkręcić > kwestia raczej materiału niż silnika ;) Ale jak mam chęci, to czasem pobawię się w Unrealu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIraT Posted February 25, 2012 Author Share Posted February 25, 2012 Przez ferie znalazłem chwile na updatowanie mojego portfolio: Gun około 9,5 K tri Tutaj lunetka: Silos: Granat: Reszta + dodatkowe szoty do przejrzenia na moim folio ;) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
F/X Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 No ostatni karabin bardzo pro. Spokojnie na fronta :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sliterin Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 (edited) Tekstury naprawdę porządne, lecz doczepić się można prezentacji broni. Najlepszym jest shot , który jest przesaturowany post efektami. Sądzę , że jeżeli byś dał mniej wyglądałby naprawdę dużo lepiej. Co do tekstury to tylko przetarcia na kolbie broni są nie najlepsze, a poza tym wiadomo bardzo ładnie :). Dobre wrażenie robią detale na normalce dobrze, że o tym pomyślałeś. Edited February 25, 2012 by Sliterin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 świetne sa, bardzo dobra robota Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wowoz Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Front! :D Dobra robota pir Link to comment Share on other sites More sharing options...
plutko Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Piekne :) Super pracuje ten metal, wielki plus za to jak rozne powierzchnie specyficznie sie zachowuja w swietle. Sliterin ma racje z kolba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 ŁoŁ.....daj no jakiego mejkingofa textury :) albo ustawienia marmoseta Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIraT Posted February 25, 2012 Author Share Posted February 25, 2012 Ustawienia domyśle... jedynie co zmieniam to specular sharpen na 11 albo 13 - nic więcej ;d Co do kolby to najmniej ważny element, wiec nie zajmowałem się nim tak bardzo jak resztą (niestety) Dzięki za komentarze ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rice Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 (edited) Po cichu liczę że to z bge a nie marmoseta ;] Tekstura bardzo fajna @edit, aj szkoda @down, chodz do wątku o blenderze Edited February 25, 2012 by rice Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIraT Posted February 25, 2012 Author Share Posted February 25, 2012 off topując: bge to chyba najgorszy silnik jaki w życiu widziałem ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
rice Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persh Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 A ja bym bardzo prosił o siatkę do tego. dziękuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now