Jump to content

[Modele 3d] Nowa teczka Pirata


PIraT

Recommended Posts

Postanowiłem założyć nowa "teczkę", mam nadzieję że niedługo uda się powrzucać tutaj parę prac :)

Na początku do oceny idzie lokomotywa:

 

23224 tri, texturki 2048 x 2048

Zielona: ..........Czerwona:...... Żółta:............ Niebieska:.....

greensheet.th.jpgredsheet.th.jpgyellowsheet.th.jpgbluesheet.th.jpg

 

Textury:

texturessheet.th.jpg

 

 

Hpoly:

hpsheet.th.jpg

Mesh (zielony=mirror):

meshsheet.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

A tutaj filmik (poklatkowy ;/) z udk: http://vimeo.com/27787570

 

Pozdrawiam,

Pirat

Edited by PIraT
Link to comment
Share on other sites

23 K trójkątów to dość sporo ale skoro jest to pracka do teczki to nie ma o czym mówić, natomiast lekko rzuca się mirror z dachu i troszkę faktycznie te szyby drażnią, po za tym wyszło świetnie.

 

Przede wszystkim chcę Ci pogratulować progresu bo widać że ten idzie do przodu z każdym kolejnym modelem.

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za komentarze ;)

 

23 K trójkątów to dość sporo

 

No sporo ale to w sumie duży model ;)

 

Pobawiłem się trochę oświetleniem > jest trochę lepiej ale muszę kiedyś jeszcze nad tym przysiąść... (tu baaaardzo przydałby się uwagi gdyż od zarania dziejów miałem z tym problemy :D) Tutaj jest podstawowe + jeden point light.

prew1h.jpg

prew2n.jpg

prew3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ladna lokomotywa, ta ostatnia prezentacja duzo lepsza niz na poczatku. Baty dostajesz za mirrorowane napisy. Trisow bym sie nie czepial, w koncu to model do portfolio, nikt Ci limitow nie stawial. Widac, ze wiekszosc poszla na barierki, kola i reflektory, ale to i tak rzeczy, ktore najlatwiej sciac potem w LODzie.

Link to comment
Share on other sites

rly nice :)

 

trisy srisy, mi tez ostatnio staraja sie wpajac ze 45k na postac (robota!) do folio to duzo, ale chyba przeciez chodzi o to by dobrze wygladalo :)

 

To raz, ale dwa zeby to byl gejart. Mozesz zrobic jablko z 1k tri i 2048x2048 tekstura i bedzie dobrze wygladalo. Kiedy ono w grze bedzie zajmowac powierzchnie 8 tekseli... :) Skill to raz, dwa exp.

Link to comment
Share on other sites

Maczeta - ok 2 k tri

Armata - 6,5 k tri razem z całym dodatkowym osprzętem (lina, łańcuch, tyczki, kule)

 

Inspiracja do stworzenia maczety był dla mnie utwór jednej z największych gwiazd polskiej sceny muzycznej ;).

Modele powstawały w wolnych chwilach, niestety nie było ich zbyt dużo, więc praca się rozkładała w czasie czego nie lubię :P

 

Renderki z Marmo

szoty2.th.jpg szotywybrane.th.jpg

 

H poly

highpng.th.jpg hpoly.th.jpg

 

Textury

szoty3.th.jpg machetetext.th.jpg

 

Siatka

wirek.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Link to comment
Share on other sites

Bardzo mi się podobają oba modele. Jedyne co mi się nie zgadza to metal na armacie. Może się mylę ale takie armaty odlewano z brązu a nie ze stali. Poza tym bardzo ładnie. Muszę od nowa zacząć malować tex dla mojego PzII bo miał być szał a przy tym jest słabizna;]

Link to comment
Share on other sites

Nooo, może być;D

1 - metal rzeczywiście na maxa nie pasuje do armaty, taki za bardzo modern jest.

Armaty byly często odlewane zdale się w formach "piaskowych" o ile dobrze pamiętam - tak samo jak duża cześć żeliwnych przedmiotów teraz.

Więc powierzchnia byłą chropowata i pewnie ciekawsza od stalowej rury.

2734678763_99a11877c9.jpg

 

I podział formy można by dać:)

2 - wycior czarny od prochu powinien być.

3 - na obręczach kół nie ma od zewnątrz żadnych śrub/nitów, a uciekawiłyby obszar.

 

Modeliki miodzio.

Link to comment
Share on other sites

Odnośnie metalu - chciałem uzyska efekt "zapuszonego rdzą". Początkowo chciałem zrobić bardziej ciemny, ale gdy spojrzałem na wersje bardziej srebrną - uznałem że ja zostawię (odcina się lepiej o reszty armaty).

 

Wycior jest prawie czarny i błyszczący jak od sadzy? (a może mi się tylko tak wydaje 0o)

 

 

"I podział formy można by dać:)" - to baaaardzo dobry pomysł, podejrzewam że wykorzystam go przy niejednym modelu ;D

 

 

 

Dziękuje wszystkim za komentarze :)

 

Pozdrawiam,

Pirat

Link to comment
Share on other sites

Odnośnie metalu - chciałem uzyska efekt "zapuszonego rdzą". Początkowo chciałem zrobić bardziej ciemny, ale gdy spojrzałem na wersje bardziej srebrną - uznałem że ja zostawię (odcina się lepiej o reszty armaty). Pirat

 

Ciemny metal będzie lepiej przyjmował speculary i refleksy. Po drugie chodzi o "feeling" - jak oglądasz stare działa to masz je ciemne, nowoczesne działa są jaśniejsze. Więc ciemny metal w tym przypadku da ci "starszy feeling".

A rdzę możesz dać jaśniejszą od metalu. Dwa że w chropowatym metalu rdza wchodzi w "pory" i też może fajnie wyglądać.

 

 

Wycior jest prawie czarny i błyszczący jak od sadzy? (a może mi się tylko tak wydaje 0o)

chodziło mi o to że jak wyciorem czyścisz sadze, to powinien być calkowicie czarny, matowy (chociaz niby z wodą to wycierali chyba czasem:)

 

 

"I podział formy można by dać:)" - to baaaardzo dobry pomysł, podejrzewam że wykorzystam go przy niejednym modelu ;D

Jak żem dezajn studiował to studenty zawsze zapominały w projekcie uwzględnić kabelek i podziały formy czy obudowy:)

Link to comment
Share on other sites

Tekstury naprawdę porządne, lecz doczepić się można prezentacji broni. Najlepszym jest shot , który jest przesaturowany post efektami. Sądzę , że jeżeli byś dał mniej wyglądałby naprawdę dużo lepiej.

 

Co do tekstury to tylko przetarcia na kolbie broni są nie najlepsze, a poza tym wiadomo bardzo ładnie :). Dobre wrażenie robią detale na normalce dobrze, że o tym pomyślałeś.

Edited by Sliterin
Link to comment
Share on other sites

Ustawienia domyśle... jedynie co zmieniam to specular sharpen na 11 albo 13 - nic więcej ;d

 

Co do kolby to najmniej ważny element, wiec nie zajmowałem się nim tak bardzo jak resztą (niestety)

 

Dzięki za komentarze ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy