Jump to content

olaf

Members
  • Content Count

    11,019
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

olaf last won the day on April 7 2017

olaf had the most liked content!

Community Reputation

4,014 Excellent

About olaf

  • Rank
    member of

City (optional)

  • Miasto
    szczecin

Recent Profile Visitors

62,228 profile views
  1. wygląda ciekawie. Chyba jedynie kwestia czasu, aż znajdziesz swoje ulubione zastosowanie i zaczniesz wymiatać takim narzędziem. Też muszę się za jakiś czas trochę pobawić, by lepiej zrozumieć jego użyteczność. p.s. mogłeś ostrzec o dźwięku w drugim hehe
  2. Zaraz premiera, a oni jeszcze kręcą...
  3. brzmi jak żart. Po prostu wsadzili dwie osoby do zespołu, które będą integrować soft z ich technologią. heh.
  4. piękne! w ostatnim zasiew stawki trochę kuleje, powtarzalne patterny odciągają uwagę od modeli odrobinę.
  5. olaf

    B&W

    piękne - widać moc takiego automobliu w każdym ujęciu.
  6. Genialne, pamiętam jak jeszcze powstawał reel na rozmowy z inwestorami. Gratulację dla ekipy biznesowej, za dowiezienie kontraktu 🙂
  7. Dzięki za ważny głos. Unity można ściągnąć za free (wymagane, by umieścić lub ściągnąć modele z Asset Store). Dorzucam do listy w 1szym poście.
  8. Wow, dzięki za namiar, dorzucę do listy w pierwszym poście.
  9. Nie sprzedawałem na żadnym, natomiast często kupowaliśmy na Unity, do gier. Sklepy jak najbardziej ok - od strony kupującego ale pewnie nie trafiły na listę, bo są ściśle zintegrowane z softem, możesz tam nabyć masę innych nie powiązanych ze sobą rzeczy. Ale słusznie zauważyłeś, będę musiał poszukać, gdyż planuję się wystawić na Unity z oskryptowanymi versjami (np. domek z gotowym kodem od otwierania drzwi).
  10. Nie wiem jak jesteś szybki. Ja sobie za niszę wybrałem to, co lubię robić - proste cartoonowe modele, ręcznie malowane. Nie jest to mainstream ale pracuję tylko nad low-poly i teksturą więc w jeden dzień odpalam fajny wizualnie model w kilku wariacjach. Wrzucenie tak 200 model w rok nie stanowi wysiłku. Cenowo ustalałem wg. tego jak sam kupuję modele: 25usd/h pracy artysty to standard. Przedział 25-50usd to moja nisza. Zakładam, że każdy model (baza i 4-5 klonów) sprzeda się z 6 razy w ciągu roku. To daje ok 5usd/miesiąc z jednego modelu. Siła będzie w ilości i róznorodności. Prawem Pareto 20% wygeneruje 80% zysku i będę kolejne robił bazując na feedbacku więc stawka powinna skoczyć 3-4 razy po kilku latach.
  11. Wrzucam do 1szego wątku fajny artykuł z listą miejsc, gdzie można wrzucic model: https://www.lifewire.com/top-places-to-sell-your-3d-models-online-2079 Na nowym firmowym koncie wrzuciłem jeden model i już wiem, że muszę unikać 'overlaping UVs' bo industry tego nie lubi. @michalo to tak naprawdę kwestia konsekwencji, wrzucanie raz w tygodniu jakiejś iteracji pewnie szybko wejdzie w nawyk, a w przyszłości mogą być z tego niezłe drobne na ekstwa wydatki. Tak właśnie - okazuje się, że model za 25-50usd to super okazja. Jak dołożysz czas project managera, art directora i 3d artysty, to wychodzi, na to, że nawet boxy z minecrafta opłaca się sprzedawać za 50usd, bo i tak wyjdzie taniej firmie kupić niż angażować się w cały proces kreacji.
  12. Stylówka niezła, nie znam komiksu ale spokojnie z odpowiednim shaderem można klatki drukować.
  13. Myślisz, że może to wynikać z tego, że oni oferują modele do ściągnięcia w trybie trial? Widziałem, że nastawili się na model pracy wspierający duże firmy, gdzie można ściągać modele i je testować lokalnie, zanim podejmiesz decyzję o kupnie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy