Jump to content

olaf

Members
  • Content Count

    11,015
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

olaf last won the day on April 7 2017

olaf had the most liked content!

Community Reputation

4,014 Excellent

About olaf

  • Rank
    member of

City (optional)

  • Miasto
    szczecin

Recent Profile Visitors

62,209 profile views
  1. brzmi jak żart. Po prostu wsadzili dwie osoby do zespołu, które będą integrować soft z ich technologią. heh.
  2. piękne! w ostatnim zasiew stawki trochę kuleje, powtarzalne patterny odciągają uwagę od modeli odrobinę.
  3. olaf

    B&W

    piękne - widać moc takiego automobliu w każdym ujęciu.
  4. Genialne, pamiętam jak jeszcze powstawał reel na rozmowy z inwestorami. Gratulację dla ekipy biznesowej, za dowiezienie kontraktu 🙂
  5. Dzięki za ważny głos. Unity można ściągnąć za free (wymagane, by umieścić lub ściągnąć modele z Asset Store). Dorzucam do listy w 1szym poście.
  6. Wow, dzięki za namiar, dorzucę do listy w pierwszym poście.
  7. Nie sprzedawałem na żadnym, natomiast często kupowaliśmy na Unity, do gier. Sklepy jak najbardziej ok - od strony kupującego ale pewnie nie trafiły na listę, bo są ściśle zintegrowane z softem, możesz tam nabyć masę innych nie powiązanych ze sobą rzeczy. Ale słusznie zauważyłeś, będę musiał poszukać, gdyż planuję się wystawić na Unity z oskryptowanymi versjami (np. domek z gotowym kodem od otwierania drzwi).
  8. Nie wiem jak jesteś szybki. Ja sobie za niszę wybrałem to, co lubię robić - proste cartoonowe modele, ręcznie malowane. Nie jest to mainstream ale pracuję tylko nad low-poly i teksturą więc w jeden dzień odpalam fajny wizualnie model w kilku wariacjach. Wrzucenie tak 200 model w rok nie stanowi wysiłku. Cenowo ustalałem wg. tego jak sam kupuję modele: 25usd/h pracy artysty to standard. Przedział 25-50usd to moja nisza. Zakładam, że każdy model (baza i 4-5 klonów) sprzeda się z 6 razy w ciągu roku. To daje ok 5usd/miesiąc z jednego modelu. Siła będzie w ilości i róznorodności. Prawem Pareto 20% wygeneruje 80% zysku i będę kolejne robił bazując na feedbacku więc stawka powinna skoczyć 3-4 razy po kilku latach.
  9. Wrzucam do 1szego wątku fajny artykuł z listą miejsc, gdzie można wrzucic model: https://www.lifewire.com/top-places-to-sell-your-3d-models-online-2079 Na nowym firmowym koncie wrzuciłem jeden model i już wiem, że muszę unikać 'overlaping UVs' bo industry tego nie lubi. @michalo to tak naprawdę kwestia konsekwencji, wrzucanie raz w tygodniu jakiejś iteracji pewnie szybko wejdzie w nawyk, a w przyszłości mogą być z tego niezłe drobne na ekstwa wydatki. Tak właśnie - okazuje się, że model za 25-50usd to super okazja. Jak dołożysz czas project managera, art directora i 3d artysty, to wychodzi, na to, że nawet boxy z minecrafta opłaca się sprzedawać za 50usd, bo i tak wyjdzie taniej firmie kupić niż angażować się w cały proces kreacji.
  10. Stylówka niezła, nie znam komiksu ale spokojnie z odpowiednim shaderem można klatki drukować.
  11. Myślisz, że może to wynikać z tego, że oni oferują modele do ściągnięcia w trybie trial? Widziałem, że nastawili się na model pracy wspierający duże firmy, gdzie można ściągać modele i je testować lokalnie, zanim podejmiesz decyzję o kupnie.
  12. Uruchomiłem ostatnio projekt, gdzie co tydzień będę wrzucał małe modele na Turbosquid i inne stocki, by za rok dwa zdecydować, czy będę z tego robił osobną firmę. Powodem był mój stary, prosty model, który po latach wciąż sprzedaje się raz na 2mce za 5usd (2.60 usd dla mnie). Pomyślałem, że posiadanie kilkudziesięciu lepszych modeli jest jakimś tam planem na dywersyfikację, szczególnie, że mnie to relaksuje. Pomyślałem, że zrobię jakiś wątek gdzie uda się zebrać doświadczenie społeczności. sami rzućcie okiem jakie to proste, zrobiłem to ucząc się Blendera kilka lat temu: https://www.turbosquid.com/Search/Artists/Olaf000000 (będę to uzupełniał) Spostrzeżenia: 1. jest dużo nisz, które można wypełnić (tematyczne i stylistyczne), jako art director, kupujący modele sam to zauważyłem. 2. Sklepy silników typu Unity czy Unreal są popularne ale najłatwiej sprzedać tam modele real-time. Pytanie: 1. jakie są dobre alternatywy, gdzie też warto wrzucać modele (by opłacało się tracić dodatkowe 10-20% royalty exclusive na turbosquid). (odp): Marketplace Artstation, Unity Asset Store https://www.lifewire.com/top-places-to-sell-your-3d-models-online-2079
  13. Dźwięki niesamowite. Chciałbym by moja klawiatura wydzielała takie jak szybko programuje 😄
  14. olaf

    Dioramy, druk 3d

    Nie bałeś się, że Ci cała scenka spadnie z parapetu? Wygląda super. Brakuje jeszcze tylko pozostałych 9m2 😄
  15. Style Transfer dla dymu. Wreszcie można stylizować dym, wygląda fantastycznie!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy