Jump to content

olaf

Members
  • Content Count

    10,966
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

olaf last won the day on April 7 2017

olaf had the most liked content!

Community Reputation

3,984 Excellent

About olaf

  • Rank
    member of

City (optional)

  • Miasto
    szczecin

Recent Profile Visitors

61,727 profile views
  1. olaf

    Yatra- Lumien, the road to Fulmo

    Troche zbyt rozrzucone fokale, wiele z tych rzeczy można by wyrzucić lub wyciąć z kadru i praca byłaby lepsza. W zasadzie cała lewa strona do wyrzucenia i masz lepszą kompozycję.
  2. olaf

    ActualRobot_album

    Dobrze to wylgąda. Storyboard intrygujący. Niestety na nowym forum nie można wyświetlić obrazka w nowym oknie więc pozostaje zgadywanie, co tam jest na małych szkicach w dolnych partiach 😉
  3. olaf

    In the end ...

    Wygląda ciekawie, bardzo fajna poza. Chyba pierwsze pióra w dolnym skrzydle wyszły zbyt małe. Klimat trochę pocztówkowy, niektórym może się bardzo podobać, dla innych być zbyt kiczowaty ale ogólnie ciekawe ujęcie.
  4. olaf

    Wings Art Gallery

    Swietna koncepcja i bardzo ładnie wkomponowane.
  5. olaf

    Airship - concept art

    Słuszna uwaga powyżej. Brakuje trochę dopieszczonych detali hard surface.
  6. olaf

    Apartament nad Baltykiem

    Rewelacja - klimat pozwala zupełnie olać aspekt renderów i skupić sie na walorach estetycznych.
  7. olaf

    DEEP JUNGLE 2

    Przyjemne ale kompozycyjnie mozna by wyciagnac znacznie wiecej z tego.
  8. geezus jak sie wyświetla pełen obrazek w galerii?
  9. Super stylistyka. Pewnie nie łatwo na to klienta zdobyć ale radosci przy tworzeniu nie wątpie, że masz więcej niż miałbyś przy typowej komercji.
  10. Ok, ikonka kompletnie nie sprzedaje tego obrazu. Dopiero na FB zobaczyłem stado. Wygląda naprawdę fajnie.
  11. na pewno warto odseparować wszystko od siebie bardziej kolorami
  12. Na pewno brakuje w tym wszystkim przestrzeni i skali. Gdyby powiekszyc ptaka siedzącego na bloku i porownać z drzewami blizej, byłoby trochę śmiesznie.
  13. Hmm, kompozycja raczej sugeruje, że oni szukają czegoś - potwór w oddali jest prawie niezauważalny (skupienie zatrzymuje sie na żołnierzu na froncie). W finalnej wersji warto byłoby to nieco zmienić, gdyż scene czyta sie jako dynamikę oddziału wyłacznie (co sugeruje, że gosc z prawej celuje w tego na froncie i jest jakas gra miedzy nimi.
  14. olaf

    Hangar

    super kompozycja. Ładnie plamami światła zagrałeś po prawej stronie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy