Jump to content

olaf

Members
  • Content Count

    11,040
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

olaf last won the day on April 7 2017

olaf had the most liked content!

Community Reputation

4,029 Excellent

About olaf

  • Rank
    member of

City (optional)

  • Miasto
    szczecin

Recent Profile Visitors

62,319 profile views
  1. to jest 1 dzień pracy juniora + 1 dzień na przygotowanie się, maile i korekty. Za 600pln pewnie ktoś to zrobi.
  2. tak, ale od dawna tworzy content więc po jakimś czasie zaczęło się opłacać. Super!
  3. no nawet nie obejrzałem trailera do końca taki słaby.
  4. Cofam to, co pisałem o Modern Warfare - jestem pod wrażeniem jak wyglądają włosy. Szczególnie oświetlane od tyłu. Nie wiem czy cutscenki oglądałem z raytracingiem czy bez ale skin shadery robiły wrażenie. Większość scen w grze to kompletna bieda nadal (szczegolnie gdy jest wiecej postaci) ale cutscenki są fajne. Niemniej nie dałbym kasy za 5h kampanię single player
  5. tak, mi się skojarzyła bardziej z mąką. Na pewno faktura i specular zupełnie inny. Podobnie jak przejścia - obecne są zbyt rozmyte. Bardziej jak nakładany makijaż
  6. żeby nie spamowało mi skrzynki: http://spruce-mobile.com/ w dziale kontakt mail przyjdzie też do mnie, możesz słać. Dostannę też PMa tu na forum.
  7. ten fejk z toon lightning na Totoro jest genialny. Myślałem, że koleś rozkminił oświetlenie jakoś hehe
  8. spoko, jeżeli masz taki timing, możesz spróbować poszukać game devów np. na FGL.com (czy gdzie teraz przebywają) i zaoferować im intro do gier itp. Kontentu dla dzieci generuję się na tony. Zwykle to są tanie rzeczy po 100-300usd per gra ale można też znaleźć firmy (zwykle posiadające portale), które mogą zamówić takowe.
  9. olaf

    Modele, shadery, rendery

    fajne. Czuć super wyczucie koloru i kompozycji. Kadr z płonącą syreną chciałbym mieć w biurze 🙂
  10. olaf

    sprite sheet.JPG

    To wygląda bardziej jak puppet tool w After Effects (np. z użyciem dragon scale). My robimy marionetki zwyczajnie. Ale dzięki temu np. bieganie czy rzucanie czarów wygląda super płynnie. EDIT: tak, bardzo podobnie. Wizualnie u nich to wyglada jak puppet tool bo ruch jest nieznaczny i mnie zmyliło.
  11. olaf

    Iron Man Mk XVII

    pełna zgoda, nie wspominając o color correction. Nawet koncept na art station podpowiada, co można z tym zrobić, by było 100% lepiej dla widza.
  12. olaf

    sprite sheet.JPG

    Oglądałem na art station te animki i powiem Ci, że można zlrobić to znacznie lepiej - mniejszym nakładem pracy. Nie mogę pokazać atlasów ale nadzoruję teraz grę w klimacie pixel-art, animowaną w Unity. Budujemy kluczowe pozy i tniemy je na kawałki, animowane w Unity. Wygląda cudownie, a praca grafika idzie w detale zamiast pozy, co bardzo fajnie przekłada się na relacje quality/manhours. Inne projekty z Art station wyglądają przeciętnie - ten jest znacznie lepszy. Tylko na głowny obrazem z apbumy dałbym jednak ten ciemny las - mocne kontrasty i dobra kompozycja będą bardziej atrakcyjne dla oka headhuntera 😉
  13. olaf

    1.JPG

    Man, wygląda świetnie. Gdybym nadal robił gry, to bym pewnie od razu napisał w sprawie kolaboracji.
  14. @benton więc zapytałem ale niestety video kontent publikują tylko od partnerów, czyli ad-revenue based z podziałem zysków z reklam.
  15. olaf

    Gameartowa teczka Przemka

    fajnie zrobione detale, szczególnie pzy krawędziach. Malowanie bezpośrednio po modelu daje właśnie tę przewagę, że masz krawędzie świetnie ogarniete. Blender obsługuje już warstwy? Testowałem ze 2 lata temu i można było tylko na płasko.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy