Jump to content

benton

Members
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

47 Excellent

About benton

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Racibórz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. pomału pomału. znaki i kolory to jest bardzo proste. wpięcie tekstur paintera do modo i uzyskanie tego mikrodetalu, który w dodatku jest względnie podobny do oryginału to była batalia życia... siedziałem po 10 godzin intensywnie w nocy i w dodatku jako pionier tematu, bo nic nigdzie nie ma, żeby ktoś tu to już zmontował. wcale nie musiało się udać, w dodatku długo wychodziło niedostatecznie.
  2. w końcu się udał chyba do końca transport tekstur z paintera do modo. ciężko szło, myślałem że sobie wygereneruję i już będzie cacy, a tu w modo wyszedł bohomaz. ostatecznie rezultat mi pasuje, szczególnie podoba mi się mikrodetal zakręcił mnie ten mosiężny design, tekstura nie odrzuca i wcale się nie zlewa, bo to nie jest komercja na sekundę patrzenia, tylko trzeba sobie pojeździć wzrokiem po powierzchni. tam jest sporo wyraźnej treści tu jeszcze co mi wyszło w painterze na modelu testowym
  3. cienie zostały wyczyszczone przez świetlisty materiał. póki co mam takiego wip-a
  4. nowa sprawa w starym wątku. udało mi się uzyskać nową jakość materiałów. to jest pierwszy obraz, w którym mi to wyszło i widać, jaki to ma potencjał. są to tekstury z substance paintera wyrenderowane w modo. niektóre miejsca są trochę gorsze, szczególnie cała noga po lewej stronie. zobaczę jak to dalej się rozwinie, bo na razie ledwo liznąłem paintera. detal najlepiej wygląda na pełnym przybliżeniu.
  5. olaf - czy jest opcja, bym mógł wysłać ci gdzieś prywatną wiadomość? odnośnie interek mam ofertówkę.
  6. wygląda zachęcająco, dam sobie chwilę na obejrzenie i spróbuję czegoś poszukać. słabo z tymi baksami ostatnio.
  7. a rozumiem, ale dzięki za wsparcie. jakoś się tam zorganizuję i filmiki i tak powstaną.
  8. im lepiej mi to szło, tym było gorzej dla mnie. jak ukończyłem scenę, to mi dowalał coraz więcej poprawek. czyli im lepiej pracujesz, tym jesteś dalej od końca, a ostatnie poprawki były złamaniem umowy, którą sam napisał... rzeczywiście należało się zabezpieczyć, ale pierwszy film nie zdradzał co się święci. ostatecznie: dlaczego facet zepsuł swój własny film? nie wiem. po co zamówił film, który potem wyhamował? dziwny gość... do 3 prostych scen napisał mi 30 poprawek... jak go poprosiłem o redukcję ich, bo mam za dużo, to w mailu z odpowiedzią dopisał kolejne 20...
  9. myślę, że jak dobrze trafisz, to byłoby dobrze, ale w tej telewizji, dla której to robiłem to było przyjemnie tylko na początku. np. tutaj jak doszedłem do 95% filmu, to zaczął mi dokładać roboty wbrew umowie, i zrobiło się 2x tyle. coraz więcej ficzersów i coraz trudniejsze, czyli z roboty na 5 dni zrobiły się dwa miesiące za tą samą kasę. pracodawca potrafi wymyślić niewykonywalne ficzersy i obstawać przy nich nieugięcie, co zamyka współpracę. jestem niezadowolony z kasy i roboty, ale jestem zadowolony z filmu i skilla. dzieci i mamy chwalą, że boskie, after sam w sobie też nie jest trudny, krótko się uczyłem, nietrudno można złożyć dobre teledyski z gotowych presetów. wybór presetów jest zatrważający. technologia stoi wysoko, ale ekonomia, wyżycie to szkoda gadać.
  10. Jest tam parę rzeczy w Modo, także wrzucam. Są to dwie 10-minutowe kreskówki do tv przy użyciu programów After FX, Affinity Designer i Photo, Modo, Goldwave i DaVinci. Muzyka i scenariusz dostarczone. Postacie inspirowane polskimi komiksami - Baranowski i Kleks.
  11. Mam wykonany szereg ukończonych rzeźb, oto one: 1. Alien 2. Mauzoleum 3. Kosmol 4. Dino - rendering w ZBrushu 5. Klasyczny ork - rendering w Modo, skład w Affinity
  12. Wykonałem szereg rzeźb w ZBrushu. 1. Alien 2. Mauzoleum - to na start, pierwszy projekt w ZBrushu. 3. Kosmita 4. Dino - multirendering w ZBrushu 5. Ork Rendering w Modo, skład w Affinity. -> łoj widzę, że coś się ze stroną sypie i się nie wyświetla. Podratuję sytuację przynajmniej tym orkiem: https://underarts.pl/display/8159
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy