Jump to content

benton

Members
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

benton last won the day on July 7 2020

benton had the most liked content!

Community Reputation

61 Excellent

About benton

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Racibórz

Recent Profile Visitors

11,373 profile views
  1. nezumi - jeśli modelujesz na codzień / zawodowo, to jest to mus. podają, że jest +50% do szybkości i komfortu, a ja bym dał nawet 100%. na klawiaturze już nie umiem nawigować. klicek - a już działa. ale nie trzeba koniecznie tego drogiego, ten "mały" eliminuje z ciężkiego życia kręcenie na klawiaturze. za pierwszym razem musiałem sobie tydzień potrenować obsługę, bo trzeba to nieco opanować.
  2. polecam taką zabaweczkę https://allegro.pl/oferta/manipulator-3dconnexion-spacemouse-compact-8422044615 zakupiłem 5 lat temu i nigdy się z nią nie rozstaję. w styczniu od wersji 2021.5.1 dokodowali obsługę w zbrushu.
  3. obstawiam marcusa z omega doom. https://www.cda.pl/video/101019138 od 28:50 (imho uwielbiam tą scenę razem tym dźwiękiem)
  4. napiszę potem o co w tym chodzi. ale jak będę miał chwilę na to, bo teraz ciężko nawet z napisaniem posta 🥴
  5. przepuściłem kolejną scenę z gry przez modo. oto wygląd realtimowy: to jest w unity i ma bardzo niskie wymagania sprzętowe
  6. oto kolejna scena, główna, w naszej grze o prezydencie. użyłem modeli z unity assetstore, ponieważ takie otrzymałem zlecenie. miałem za zadanie wykonać optymalizację i lightbaking, ale w trakcie pracy sprawa okazała się pokrętna i rozwojowa i tak oto wyszedł mi taki interior, który chodzi w takiej jakości na full hd na moim kompie, który ma 9 lat w prędkości 23 fps. wszystkie obrazy to screeny z unity w real-timie.
  7. yo kończymy nową grę o prezydencie, gdzie porobiłem pomieszczenia. w grze urzędujemy w kilku znanych pomieszczeniach białego domu. modo, s. painter, rendering w unity. 1. situation room 2. air force one 3. conference room
  8. xaia: kliknij to z zoomem na cały ekran, to trzeba trochę pokminić i będzie jasne, bo tam jest każdy fragment przemyślany i dyskutowany. to nie jest projekt na szybki rzut oka.
  9. tekstur będzie dużo, pewnie z 0,5 gb na dysku. do tego jest pomysł, żeby zrobić lod'y dla tekstur, zatem dojdą kolejne. na jeden bok statku planowane jest z 30 tekstur 2k x 1k. liny są już oteksturowane, jest bardzo wysoka jakość. no i całość będzie pokryta nrm, która głównie będzie zawierać rounded edge.
  10. nie mam teraz modelu ustawionego do prezentacji. za jakiś czas to zrobię, bo chciałbym żeby trochę przebijał się interior, a z tym jest trochę roboty. jak coś wyjdzie, to wrzucę.
  11. Wymodelowałem okręt drewniany do gry komputerowej, ma wnętrze i jest modularny, składa się z 1000 autonomicznych części, z których każda jest inna (dokładnie to są dwie symetryczne połowy). Model jest grywalny, nie zacina bo ma rozbudowane lod-y. Model jest wierny rzeczywistości, ma wnętrze z wyposażeniem, armaty, kabestan, stępka i inne rzeczy pod pokładem, ale nie mogę wszystkiego dokładnie teraz pokazywać. Docelowo model będzie w całości oteksturowany, zdobiony różnym motywami ozdobnymi tak jak poniższa barierka, a także dojdą figurki itp. rzeźby, oczywiście dostosowane do użycia w grze. Ma 40m długości i detal ma 100% jakości w widoku chodzącej postaci. Soft: Modo.
  12. pomału pomału. znaki i kolory to jest bardzo proste. wpięcie tekstur paintera do modo i uzyskanie tego mikrodetalu, który w dodatku jest względnie podobny do oryginału to była batalia życia... siedziałem po 10 godzin intensywnie w nocy i w dodatku jako pionier tematu, bo nic nigdzie nie ma, żeby ktoś tu to już zmontował. wcale nie musiało się udać, w dodatku długo wychodziło niedostatecznie.
  13. w końcu się udał chyba do końca transport tekstur z paintera do modo. ciężko szło, myślałem że sobie wygereneruję i już będzie cacy, a tu w modo wyszedł bohomaz. ostatecznie rezultat mi pasuje, szczególnie podoba mi się mikrodetal zakręcił mnie ten mosiężny design, tekstura nie odrzuca i wcale się nie zlewa, bo to nie jest komercja na sekundę patrzenia, tylko trzeba sobie pojeździć wzrokiem po powierzchni. tam jest sporo wyraźnej treści tu jeszcze co mi wyszło w painterze na modelu testowym
  14. cienie zostały wyczyszczone przez świetlisty materiał. póki co mam takiego wip-a
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy