Jump to content

benton

Members
  • Posts

    128
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

benton last won the day on July 7 2020

benton had the most liked content!

City (optional)

  • Miasto
    Racibórz

Recent Profile Visitors

11,725 profile views

benton's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

68

Reputation

  1. a ja używam, chwalę sobie i się świetnie bawię 🤠
  2. kontynuuję ten wątek, bo statek się rozbudowuje: a to są screeny z viewportu modo 15, pracuję na tym na żywo na "60 fps"
  3. nezumi - jeśli modelujesz na codzień / zawodowo, to jest to mus. podają, że jest +50% do szybkości i komfortu, a ja bym dał nawet 100%. na klawiaturze już nie umiem nawigować. klicek - a już działa. ale nie trzeba koniecznie tego drogiego, ten "mały" eliminuje z ciężkiego życia kręcenie na klawiaturze. za pierwszym razem musiałem sobie tydzień potrenować obsługę, bo trzeba to nieco opanować.
  4. polecam taką zabaweczkę https://allegro.pl/oferta/manipulator-3dconnexion-spacemouse-compact-8422044615 zakupiłem 5 lat temu i nigdy się z nią nie rozstaję. w styczniu od wersji 2021.5.1 dokodowali obsługę w zbrushu.
  5. obstawiam marcusa z omega doom. https://www.cda.pl/video/101019138 od 28:50 (imho uwielbiam tą scenę razem tym dźwiękiem)
  6. napiszę potem o co w tym chodzi. ale jak będę miał chwilę na to, bo teraz ciężko nawet z napisaniem posta 🥴
  7. przepuściłem kolejną scenę z gry przez modo. oto wygląd realtimowy: to jest w unity i ma bardzo niskie wymagania sprzętowe
  8. oto kolejna scena, główna, w naszej grze o prezydencie. użyłem modeli z unity assetstore, ponieważ takie otrzymałem zlecenie. miałem za zadanie wykonać optymalizację i lightbaking, ale w trakcie pracy sprawa okazała się pokrętna i rozwojowa i tak oto wyszedł mi taki interior, który chodzi w takiej jakości na full hd na moim kompie, który ma 9 lat w prędkości 23 fps. wszystkie obrazy to screeny z unity w real-timie.
  9. yo kończymy nową grę o prezydencie, gdzie porobiłem pomieszczenia. w grze urzędujemy w kilku znanych pomieszczeniach białego domu. modo, s. painter, rendering w unity. 1. situation room 2. air force one 3. conference room
  10. xaia: kliknij to z zoomem na cały ekran, to trzeba trochę pokminić i będzie jasne, bo tam jest każdy fragment przemyślany i dyskutowany. to nie jest projekt na szybki rzut oka.
  11. tekstur będzie dużo, pewnie z 0,5 gb na dysku. do tego jest pomysł, żeby zrobić lod'y dla tekstur, zatem dojdą kolejne. na jeden bok statku planowane jest z 30 tekstur 2k x 1k. liny są już oteksturowane, jest bardzo wysoka jakość. no i całość będzie pokryta nrm, która głównie będzie zawierać rounded edge.
  12. nie mam teraz modelu ustawionego do prezentacji. za jakiś czas to zrobię, bo chciałbym żeby trochę przebijał się interior, a z tym jest trochę roboty. jak coś wyjdzie, to wrzucę.
  13. Wymodelowałem okręt drewniany do gry komputerowej, ma wnętrze i jest modularny, składa się z 1000 autonomicznych części, z których każda jest inna (dokładnie to są dwie symetryczne połowy). Model jest grywalny, nie zacina bo ma rozbudowane lod-y. Model jest wierny rzeczywistości, ma wnętrze z wyposażeniem, armaty, kabestan, stępka i inne rzeczy pod pokładem, ale nie mogę wszystkiego dokładnie teraz pokazywać. Docelowo model będzie w całości oteksturowany, zdobiony różnym motywami ozdobnymi tak jak poniższa barierka, a także dojdą figurki itp. rzeźby, oczywiście dostosowane do użycia w grze. Ma 40m długości i detal ma 100% jakości w widoku chodzącej postaci. Soft: Modo.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy