Jump to content

benton

Members
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

41 Excellent

About benton

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Racibórz
  1. Mam wykonany szereg ukończonych rzeźb, oto one: 1. Alien 2. Mauzoleum 3. Kosmol 4. Dino - rendering w ZBrushu 5. Klasyczny ork - rendering w Modo, skład w Affinity
  2. Wykonałem szereg rzeźb w ZBrushu. 1. Alien 2. Mauzoleum - to na start, pierwszy projekt w ZBrushu. 3. Kosmita 4. Dino - multirendering w ZBrushu 5. Ork Rendering w Modo, skład w Affinity. -> łoj widzę, że coś się ze stroną sypie i się nie wyświetla. Podratuję sytuację przynajmniej tym orkiem: https://underarts.pl/display/8159
  3. Nie wiem, czy w tym dziale takie filmiki się wstawia, ale chyba pasuje. Jest też w dziale 3d, ale spraw 2d jest w nim więcej. Nie piszę co tam jest, zapraszam do oglądania. Ja jestem odpowiedzialny za produkcję w After Effects, DaVinci Resolve i kilka spraw w Affinity. Warto dać 1080p i ekran kinowy.
  4. ma coś z demo reela, ale ogólnie to do końca nie wiem, jaka to kategoria. coś trzeba było wpisać hehe
  5. ale rozpatrujesz to w kontekście komercyjnym, jako reklamówka / ofertówka. a to nią nie jest, wyobrażałem sobie to jako filmik krótkometrażowy, pewna historia człowieka i jego drogi, opowiedziane 6 lat życia, charakter. filmy są i trzygodzinne i nikt się nie skarży.
  6. tym razem mam coś wielogatunkowego, sami zobaczycie jakie to gatunki. są i prace 3d, a konkretnie kilka prac w zbrushu i to wykonane przez dziewczynę, więc daję to do działu 3d, ale do 2d też dam. film jest na zasadzie demo reela, ale idzie trochę w teledysk inspirowany amigowskimi demkami. moja robota to cała produkcja, użyto after effects, a do montażu davinci resolve. (dziś bez modo) film zasługuje na jakość 1080p i tryb kinowy.
  7. ten manewr wygląda na uzasadniony... animacja w modo jest jaka jest, dla mnie jest wystarczająca, ale być może cinema daje większą wygodę i możliwości. też zależy kto jakie ma aspiracje... tak czy siak polecałbym zobaczyć jak teraz się przeprowadza rendering w modo, przynajmniej stilla, bo od czasu 901 zmiany zaszły fundamentalne. po pierwsze jeśli renderujesz przez f9, to ten kanał renderingu jest od dawna ogłoszony jako przestarzały. odbywa się on na żywo poprzez f8 - preview render i obserwujesz na żywo co się dzieje, nie ma już bucketów, a do tego strzałką przyspieszasz rendering wskazanych miejsc. całość znacznie lepiej wygląda. opcji renderingu nie trzeba już opanowywać, bo są presety, ja daję np. na "hybrid - high" i wszystkie te niezrozumiałe parametry poustawia mi automat. to samo anti-aliasing - im dłużej renderujesz, tym on się robi większy automatycznie. można zapisać aktualny stan renderingu i kontynuować go kiedy indziej. ja mówię, że rendering jest teraz bezobsługowy. rozbudowali diagnostykę renderingu, np. renerujesz sam kanał specular i oceniasz jak się rozkłada. 901 to jest już kilka lat wstecz i to jest odczuwalne.
  8. ale dziwi mnie, że nie lubisz modowskiego renderingu, bo Twoje renderingi były zawsze czyściutkie i żywe. jeszcze wyższe osiągi? ciężko to chyba będzie podbić, no ale może coś się uda wycisnąć z tej niemieckiej cinemy. ja wybrałem 10 lat temu modo właśnie dlatego, że zelektryzowały mnie renderingi.
  9. dzięki tomku, twoja czaszka też bardzo ładna, strasznie dużo tych softów zaprzęgłeś. modo pięknieje, mam wersję 12.2. brakuje mi w nim możliwości tworzenia plastycznego podkładu pod czysty model, tzw. blocking, może zbrush rozwiąże ten dylemat. pozdrawiam
  10. dzięki blinq, widziałem twój film - niezły jest
  11. Dzięki. Sorry, zapomniałem o siatce, oto ona: Połamanie jest znaczne, mam porozwalane łokcie i starty nadgarstek, dalej nie wymieniam. Pomysł jest nałożyć ochraniacze do mma z grubymi poduszeczkami.
  12. straszne rzeczy w tym modo + affinity. fizycznie jestem połamany jak jezus chrystus, ale ja tu jeszcze wrócę. podaję go w mniejszej rozdzielczości, żeby nie było przewijania na mniejszych monitorach:
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy