Jump to content

Xaia

Members
  • Content Count

    270
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Xaia last won the day on July 5

Xaia had the most liked content!

Community Reputation

217 Excellent

About Xaia

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/25/1990

City (optional)

  • Miasto
    Hamburg

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Serio, tak jest oficjalnie. Jak kto robić będzie to inna sprawa. Autodesk lubi strzały w kolana.
  2. Dostałem odpowiedź od TJ Galda i rzeczywiście tak jest. Robisz model za 5 dolarów, który jest częscią projektu za 101 tys is już jest nielegalnie. Pozdro poćwicz
  3. A ja codziennie WD40 pryskam ... dobrze wiedzieć 🙂
  4. Ryzen 3950x Asrock x570 Taichi / Asus prime x570 / Gigabyte X570 Aorus Ultra G.skill 3600 16cl 64 1tb sabrent m.2 nvme 4.0 seasonic 1000w RTX 2080 lub poczekac na nowe, które niby mają wyjść koło września/piździernika
  5. Sprawdź czy RAM ci czasem nie siada. Jak masz XMP odpalony to wyłącz dla testów.
  6. Chyba zbyt otwarty i ludzie się pogubili 😄
  7. Odpalenie modelu z taką ilością UDIMów to jedno, wrzucenie materiałów to drugie :D. Już teraz nawet przy kilku UDIMach substance mieli i mieli nawet przy 2k. Zobaczymy jak to będzie śmigać z nowymi kartami, moje dwie 1070 już nie dają rady 😄
  8. 10 UDIMów 2k to max, później już wszystko cierpi. Mesh też nie może być zbyt gęsty. Dla małych popierdółek całkiem spoko. Może z nowymi kartami będzie to lepiej śmigać. Ogólnie super, czekałem na to długo
  9. Nowy temacik: Żywioł Bardzo otwarty więc można zaszaleć. Powodzenia! PS: Ma być szybko!
  10. Xaia

    Specular level nie działa

    Problemem nie jest materiał a ten podgląd. Podepnij ten materiał do jakiegoś obiektu na scenie, dodaj prostą HDRkę i kliknij render.
  11. Xaia

    Specular level nie działa

    Używaj aiStandardSurface jeśli renderujesz w Arnoldzie, albo VrayMTL bo z tego co widzę to masz vraya zainstalowanego.
  12. No to tymbardziej ta siatka nie nadaje sie do prezentacji bo nic nie widać.
  13. Siatka siatką, można model zobaczyć?
  14. Tak i nie, zależy od klienta ;). Dlatego też napisałem 3-4 tygodnie i odpowiednia cena za ten czas pracy. Modelowanie samych broni (pistolet, karabin, bazooka, pewnie jakiś nóż, granaty, magazynki i radio i inne pierdoły) w fajnej dla oka jakości to będzie kilka dni. Średnia stawka to około 300 euro dziennie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy