Jump to content

Xaia

Members
  • Content Count

    212
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

136 Excellent

About Xaia

City (optional)

  • Miasto
    Hamburg

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeśli tekstura wygląda tak jak na ostatnim załączonym obrazku to raczej dużo z niej nie wyciągniesz. Nie ma w niej wystarczająco informacji na displacement. Obawiam się, że jedynym wyjściem będzie wymodelowanie płytki.
  2. Można było sobie samemu posty posortować? Oj, to nie wiedziałem 😉 Jestem starej daty.
  3. To nie fejsbuk, fora zawsze tak działały, nic się tutaj nie zmieniło.
  4. Hmm, szybkie pieczenie i parę nowych materiałów. A jak color swatcha nie bylo tak nie ma ;D Przejęcie przez Adobe daje się we znaki.
  5. Kilka zdań ode mnie. Możę zacznę od plusów. Bajerancko wyglądają zdjęcia walki ze strzygą. Miodnie się to ogląda, szkoda jednak, że tak mało pokazali 😉. Dużo zdjęć daje radę, przyjemnie się na to wszystko patrzy, da się odczuć trochę klimatu z cinematików, jednak Brokilon wygląda ciutkę serowo przez ten złoty backlight. Cavill wygląda świetnie jako Geralt, myślę, że dobrze poprawdzi cały serial. Freya Allan jako Ciri jest genialna, trochę jednak psują wrażenie te dziwne kontakty. Młoda niedoświadczona aktorka rzucona na głeboką wodę, mam nadzieję, że dostarczy bo to moja ulubiona postać z sagi. Jak już wspomniałem, dużo fajnych zdjęć, ciekawe designy (oprócz nilfgaardu) i dobór aktorów. Co do minusów to rzeczywiście, trailer jest średni, nie jest to półka cinematików od Platige albo Digic. Skończyli kręcić półtora miesiąca temu, więc trailer raczej sklecony na szybko byle by zdążyć na SDCC. Kilka scen się kupy nie trzyma, niektóre dźwięki kompletnie nie dobrane, szczególnie warczenie strzygi. Obejrzałem trailer kilka razy i musiałem wyłaczyć dźwięk bo przez muzykę krwawiły mi uszy. Całe szczęście to nie jest oryginalny soundtrack. Blaviken wygląda strasznie pusto i biednie (pod względem rekwizytów). Podczas walki ze (jak przypuszczam) zgrają Renfri, shoty są strasznie płaskie, brakuje głębi. Scena w której Geralt odbiera nagrodę za (domyślam się) Kikimore wygląda jakby miała inny frame rate. Scena szarży armii (bitwa pod sodden? rzeź cintry?) musi zostać dopracowana. Animacja agentów jest trochę drewniana, wszystko wygląda zbyt równo. Reszta shotów VFX nie rzuca się aż tak w oczy co dobrze świadczy. Mam nadzieje, że historia będzie spojna i nie będę za często mówił "ej, ale to nie tak) :D.
  6. Wygląda super! Mam jednak mały problem z edycją profilu
  7. Dzięki ;) Dzisiaj wrzucam parę wybranych propsów.
  8. Dzięki chłopaki :) Kolejna animacja zrobiona do trailera gry, który koniec końców się nie ukazał. Gra sobie nie radziła i oddali ją w ręce innego developera. Byłem odpowiedzialny za modelowanie, texturowanie, look dev, oświetlenie, animację, kamerę, rendering i kompozycję. I stillsy:
  9. Na kolejny ogień idzie intro do gry Combat Arms. Używałem propsów z wcześniejszych ilustracji, które zrobiłem + zrobiłem pare nowych specjalnie pod shoty. Na stworzenie sceny, parę dodatkowych propsów, oświetlenie, animacje kamery i render miałem tylko tydzień. Renderowane w redshifcie przez weekend na jednym komputerze (2x 1070). Niestety tylko 720p i niskie sample. Niżej wysokiej rozdzielści stillsy.
  10. Dzięki! Spodnie i bluza w MD, reszta dłubana ręcznie.
  11. Hej! Dawno mnie tu nie było. Postanowiłem założyć nową teczkę z pracami z 2017 roku. Na pierwszy ogień idą illustracje i high poly ubrania. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Na 3 sety ciuszków miałem tylko 2 tygodnie.
  12. Ja bardzo chętnie bym się na coś takiego pisał :)
  13. Zszyłeś "prawą stronę" z prawą stroną. Odwróć jedną (albo dwie, zależy jak masz ustawione) część o 180 stopni w viewporcie 3D i zszyj znów.
  14. Ta sofa na pierwszym renderze to wymysł producenta czy tam coś po prostu nie pykło? ;p
  15. No na studyjny fancy elo render to to nie wygląda niestety. Seba ma racje z tymi odbiciami. Dodaj jakiś clamping, trochę AA i powinno grać. Za każdym razem jak patrzę na ten render to mam wrażenie, że ta gitara jest podwieszona gdzieś pod sufitem, nie wiem dlaczego, ale to pewnie tylko moja wyobraźnia.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy